Her Mistake His Regret

Eunnie00 द्वारा

858K 43.3K 3.5K

◇◆◇◆ BOOK 2.2 ◆◇◆◇ malay story| COMPLETE Highest rank : #7 in romance, 24 July 18 #... अधिक

B L U R B
1
2
3
4
5
6
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
preview
S2 | Prologue
※1※
※2※
※3※
※4※
※5※
※6※
7
8
※9※
※10※
※11※
※12※
13
※14※
※15※
※16※
※17※
※18※
※19※
※End※
Epilogue
◇DEMELISE◆
◇EUNNIE00◆
A SINGLE TRUTH
100K

7

13.7K 816 15
Eunnie00 द्वारा







H E R
M I S T A K E






※‡‡※

You want my silence , have it all



※‡‡※


















Kakinya yang mendaki anak tangga terhenti apabila namanya diseru . Elise tertangkap , perlahan-lahan menoleh . Sengihannya melebar apabila mendapati Elijah yang menyeru namanya . Keluhan dilepas panjang .


" Lise pergi mana , sekarang baru balik ? " pertanyaan lelaki yang hanya tua 5 tahun darinya itu dibalas senyuman kekok .



Elijah melirik pemakaian anak sulung kakaknya , dengan dress pendek dan sendat serta solekan yang agak tebal membuatkan dia membuat tebakan .



Senyuman senget meniti dibibir lelaki itu . " again ? "



Elise gigit bibir bawahnya , malu juga apabila kantoi dengan lelaki yang berusia lingkungan 20-an itu .


" besok kan sekolah — " lemah ujaran Elijah disambut keluhan bosan remaja itu . Dilihat remaja yang menginjak dewasa itu meraup rambut lurusnya . Jiwa lelaki jelas terjentik ,


" Eli bukan nak nagging atau apa tapi Lise kena ingat , Lise student lagi . Kalau hujung minggu tak apalah . "

Elise mengangguk seakan faham , sesekali bibirnya terbuka menguap kecil . Tidak lari daripada tenungan mata Elijah .



Lelaki itu mengeluh berat lantas menasihatkan remaja itu naik tidur segera memandangkan jam sudah menginjak jam 1 pagi .



Elise yang gembira dirinya sudah tidak dileteri segera mendakap erat tubuh lelaki itu . Sudah terbiasa kerana keakraban hubungan kekeluargaan mereka sejak lelaki itu pulang dari oversea dan tinggal di rumah agam mereka .



" thanks Eli . "


Elijah hanya melirik tubuh remaja itu yang memanjat anak tangga . Bibirnya dibasahkan sebelum kepala digeleng sekilas mengusir segala bayangan liar difikiran.


Hubungan baik dan akrab Elijah dengan Elise hanya berlandaskan kekeluargaan dimata ahli keluarga lain .
Namun , jika hanya atas dasar kekeluargaan mengapa lelaki itu tidak bisa seakrab itu dengan adik Elise , Ellen .
Hanya dengan Elise sahaja dirinya meluang masa . Keluar bersama sesekali dibawa Elise melepak dengan kawan-kawannya . Mungkin , kerana sikap Elise yang terbuka tidak seperti Ellen yang hanya terperap dirumah , mengulang kaji  .




Meskipun begitu , masih ada rasa tidak senang yang diluah kakaknya , Carla atas hubungannya yang begitu akrab dengan anak sulung Kimberlin . Kata kakaknya , Elijah seharusnya mengutamakan urusan kerja berbanding melayan karenah Elise . Mungkin kerana sikap kakaknya sendiri yang kurang mementingkan ELise berbanding Ellen membuatkan dirinya ingin menggantikan posisi kakaknya ,memberi kasih sayang buat gadis itu . Sama ada kasih sayang yang berlandaskan kekeluargaan atau ... hanya berpaksikan nafsu .


Sehinggalah , suatu malam dia mengajak gadis itu menemaninya ke parti salah seorang teman rapatnya . Gadis itu pantas sahaja menyetujuinya , benar-benar gembira untuk keluar berlibur meski usianya baru menginjak 16 tahun .


Dan , malam itu — kewarasannya tumpas pada ... nafsu . Disambut galakan dari teman -teman yang bertopengkan syaitan .
Dibiar kewarasannya hilang pertimbangan , dibiar nafsu melaung kemenangan apabila gadis itu menjadi korban .

Korban dirinya , juga ... teman-teman se-ibilsnya .
Dibiar telinganya pekak , dibiar naluri kemanusian mati ketandusan apabila raungan dan tangisan gadis itu menghiasi setiap ruang .



































Seruan  namanya menyentak Elise daripada lamunan siang . Diangkat wajah menikam wajah managernya . Iya , memandangkan dirinya bakal 'muflis' jika Demerez memblock segala kad kredit justeru itu Elise mencari kerja sambilan . Dan kini , dia bekerja sebagai salesgirl di kedai  Jewel and co. .


Terpaksa , kalau tidak masakan dia mahu menyusahkan diri sendiri bekerja sedangkan selama ini segalanya disediakan oleh bapanya  .


" kau ni nak kerja buat cara kerja . Baru first day dah buat hal — " bebelan daripada manager wanita itu mengundang cebikan Elise .
Matanya jelas dijuling ke atas , menyampah .


" tu — pergi berdiri kat depan cari customer " arah wanita itu sambil menolak bahu Elise .

Elise berdecit , " — ini kedai barang kemas kan bukan pasar nak riuh panggil customer bagai " selarnya berani menerima jelingan jelik daripada wanita separuh umur itu .



" eh , kau ni sedar tak kau tu pekerja baru . Salesgirl je pun . Kalau aku suruh buat jelah ! Ke bodoh sangat tak faham arahan ! "

Tengkingan wanita itu membuatkan Elise mengetap kuat bibirnya . Tajam matanya menikam wajah wanita itu , meluap-luap rasa marahnya .




Refleks , kakinya menapak ke arah manager wanita itu dan jelas wanita itu seakan ketakutan apabila menyedari renungan maut Elise sehingga terundur setapak tanpa sedar .


Belum apa-apa , perhatian Elise teralih pada sekumpulan lelaki bersut hitam memasuki kedai mereka .



Kerutan di dahi Elise bertambah , cuba ditebak sama ada lelaki -lelaki itu adalah orang upahan bapanya memandangkan sudah dekat seminggu bapanya 'rehat' .



Namun sangkaannya meleset apabila lelaki itu melepaskan beberapa das tembakan ke arah security guard . Tumbang 2 pengawal keselamatan itu serta merta .
Pekerja -pekerja lain sudah menjerit ketakutan sambil melutut dilantai tidak terkecuali managernya .




Elise jelas ketakutan , dia bukan kebal . Dia juga seperti mereka namun entah mengapa tubuhnya hanya kaku berdiri sambil merenung tepat ke arah kumpulan lelaki itu .



Apabila lengannya direngkuh kasar , barulah Elise sedar dirinya menjadi buruan apatah lagi apabila dengan jelas lelaki yang diyakni ketua mengarahkan bahawa dirinya perlu dipastikan hidup atau dalam kata lain bernyawa sebelum dibawa kepada orang yang mengupah mereka .



Rontaan Elise semakin utuh apabila tubuhnya diheret oleh lelaki itu . Memaksa dirinya bersemuka dengan ketua bagi kumpulan lelaki bersut itu .


Rahangnya dicengkam kasar , memaksa wajah terdongak .



" we got Black's slut " sinis ungkapan lelaki itu merenung tepat ke wajah Elise . Tidak lama , senyuman sinis itu mati apabila ludah Elise tepat mengenai bahagian matanya .


Sekelip mata , tangan lelaki itu naik menemui wajah Elise . Backhand .


Elise meringis sakit , tubuhnya terdorong ke belakang namun sempat disambut salah seorang anak buah lelaki itu .



Kurang sesaat , rambutnya pula direngkuh kasar menarik wajahnya ke hadapan oleh ketua mereka . Sekali lagi .



" a slut — and a bitch ! "




Elise menahan esakan yang ingin keluar dari bibirnya . Ditahan sesak dada yang mulai terasa kesakitan itu . Ketakutan yang selama ini menghantuinya ... kembali merangkak keluar dari lubuk jiwanya yang paling dalam ... paling gelap .





Traumanya , mimpi ngerinya ... semuanya ibarat menimpa kembali tubuhnya . Sekali gus .






Kakinya serta merta longlai , terduduk di lantai . Matanya yang berkaca meliar ke serata tempat tanpa tuju .
Tangan digenggam erat apabila lengannya dicengkam kasar oleh lelaki sama yang ditugaskan menguruskan dirinya . Dalam kegelisahan otak giat menjalankan tugas .



Difikirkan, dilakukan perkiraan dalam minda . Jaraknya dengan beberapa orang lelaki itu diteliti sebelum matanya tajam menganggar setiap peluang bagi meloloskan diri .




Kerana, satu perkara yang Elise belajar . Belajar dari masa silamnya .



There is no one will help you ... this is not a fairy fail that every time shits got you there will be a prince charming or fairy godmother gonna be in rescue . Nope . Not her . Not in her life .

Because , she had learned them in a hard way .









Dengan kudrat yang kembali dicharge , Elise berdiri . Berpusing lantas tangannya merampas pistol yang tersisip kemas di pinggang lelaki yang memegang lengannya .




Semua berlaku sskelip mata , tangan dan kakinya bertindak sendiri . Hanya satu yang bergema di dalam fikiran ,



Dia perlu hidup .
Dia perlu lari . Dan dia —— perlu kuat .




Kuat demi diri sendiri . Kerana ... Elise Kimberlin mahu hidup meski ...



She is dying .




※‡‡‡※

Tbc

Vote [ 20 for next chp ]

Comment [ feel free to ]

P/s : nnt akn ad lg psl msa llu Elise but no too detailed bout the crime . Sy sndiri xsuka but its a part of Elise's life yg sy nk tonjolkn kt korang . Supaya korang dpt selami the real Elise . Apa yg buat dia bersikap like that and this especially dengan Ellen ( kalu korang bca She Was Wrong) . But , sy tekankan di sini rape is a biggest crime and there won't be any tolerate with this  crime .
And for spoiler atau mmg kalau korang perasan , Elise lebih rapat dgn papa dia dari her mom . Yg bca she was wrong blehlah sedar skit en ? Kalau tak perasan pn xpalah , sy bgitahu 😁.
Apa2 pun , sy akn cerita dlm next2 chp . Sbr eh korang , kelam kabut gak sy nk type part bru bila tgk vote naik .😂
Ok that's all .

पढ़ना जारी रखें

आपको ये भी पसंदे आएँगी

1.6M 61.6K 73
[LIT ROMANCE BOOK FLAMEAWARDS] 『❁ Apa kau rasa bila sedar sahaja kau berada di tempat lain? Kemudian, lelaki di hadapan kau tersenyum sambil meminta...
159K 14K 60
Dua pekerjaan yang sangat mencabar. Jika lalai seminit, banyak nyawa yang terkorban. "Tuan ingat muka Tuan kacak sangat?" Gaduh. Gaduh. Gaduh. Ada...
106K 6.1K 46
Gangster Lover Series [BOOK 1] Mr. J x Nayra Daniesya Kisah seorang doktor psychiatrist dan seorang putera yang mempunyai mental illness. Nayra Danie...
165K 10.6K 32
Adam Hirdy | Azalea