המלאך השומר

By Marusia_Nicole

268K 14.6K 1.4K

ילדה צעירה שנולדה לזוג הורים מיוחד, על טבעי, מגלה כי היא לא אנושית. העולם העל טבעי שרוי במלחמה בין הצד האפל ש... More

פרק 1
פרק 2
פרק 3
פרק 4
פרק 5
פרק 6
פרק 7
פרק 8
פרק 9
פרק 10
פרק 11
פרק 12
פרק 13
פרק 14
פרק 15
פרק 16
פרק 17
פרק 18
פרק 19
פרק 20
פרק 21
פרק 22
פרק 23
פרק 24
פרק 25
פרק 26
פרק 27
פרק 28
פרק 29
פרק 30
פרק 31
פרק 32
פרק 33
פרק 35
פרק 36
פרק 37
פרק 38
פרק 39
פרק 40
פרק 41
פרק 42
פרק 43
פרק 44
פרק 45
פרק 46
פרק 47
פרק 48
פרק 49 - הפרק האחרון
אפילוג
~ פתק ~
~ חדשות מרעישות 3: ~
המלאך שלך
הכירו את הדמויות
חזרתי!

פרק 34

4.4K 266 57
By Marusia_Nicole

*נקודת מבט של מרוסיה*

קמתי ביום רביעי בבוקר לרוח הקרה שנשבה מהחלון. אוי אלוהים, איזה כיף זה לקום כשלא חם. יצאתי מהחדר, והשעון שעל הקיר סיפר לי שהשעה 5 ועשרה. נהמתי בעצבים והלכתי חזרה לחדר. טרקתי אחרי את הדלת ונשכבתי על מיטה.

סידרנו את הדירה כבר, היה לנו מזגן והיה לנו אפילו חלון חדש וגדול שעשה נעים בדירה.

השעה הייתה מוקדמת מידי, כולם ישנו. אולי אשעשע את עצמי במחשב, אבל מיד רעיון זה בא בביטול. לא היה לי כוח אפילו לקום עכשיו מהמיטה. שמעתי את הדלת חורקת, והזזתי את ראשי לכיוון הדלת. "בוקר טוב." תומאס מלמל בפיהוק.

"הערתי אותך?" שאלתי בהתנצלות כשהתרוממתי לישיבה.

"כן. אבל אל תיקחי את זה רע. דרך אגב, מתי צדת פעם אחרונה?"

"רואים עלי?" הוא הנהן וקמתי בצעדים כבדים מהמיטה. "וואו אישה!!!" הוא קרא וצחק.

"מה?"שאלתי בהלם והוא נעמד לידי. הוא סימן את גובה החזה שלו. "זה, מטר וחצי."הוא אמר ורק עכשיו שמתי לב, שאני לא שם. "פה, זה מטר שישים." הוא אמר בחיוך ואני הסתכלתי עליו בהלם. ניסיתי להסתכל שהוא לא מתכופף, והסתכלתי על רגלי מיליון פעם לראות שאני לא עומדת על קצות האצבעות.

"לא ייתכן." מלמלתי. "איך צמחתי ככה בין לילה?"

"יכול להיות שזה חלק מהמוטציה שבך."הוא אמר והתיישב על המיטה ליידי. שנאתי שהוא קורא לי ככה, אבל אין לנו שום תיאוריה לגבי התנהגות שלי ומה שאני. "גיליתי רק שכל יצור ששותה דם, חיי לנצח."

"בוא נשמור את הדיון המרתק הזה לזמן אחר תומאס."אמרתי וצעדתי לארון. "אני צמאה."

"מעולה! ואני צריך לעשות ספורט."הוא מלמל והתחיל להתמתח.

"צא. אני צריכה להתלבש." הוא הניד בראשו. לא היה לי כוח, או סבלנות. "אז תסתובב פיזדץ!!!"

"פיז מה...?" הוא שאל מופתע מהמילה.

"פיזדץ. פשוט תסתובב." אמרתי כשאני בעצמי הסתובבתי. הורדתי את החולצה במהירות, לבשתי חזייה אפילו מהר יותר ולבשתי גופיה שחורה. נשארתי עם הטרנינג השחור, נעלתי את האדידס שלי והסתובבתי אליו. "ניפגש בסוף היום." אמרתי אבל להפתעתי הוא כבר היה עם נעליים. "לא."

"למה לא?!"

"כי ככה." כמובן שהפסדתי בריב ויצאנו ביחד ליער. התחלנו ללכת לכיוון הנהרות. תומאס סחב את התיק שלי, עם הבגדים שלי ושל תומאס, המחשב שלי ובקבוק מים לתומאס. "אז ככה. אתה נשאר פה, עושה מה שבאלך ואני הולכת לצוד."

"אבל אני רוצה לראות." שתקתי. "מרו." הוא סיבב אותי עם פניי אליו והביט בעיני. "בבקשה."

"לא..." היה לי קשה להגיד לא. שנאתי להסתכל לו בעיניים. העיניים שלו היו עמוקות, עמוקות מידי. תמיד נסחפתי לאיזו תהום מעצבנת ומדהימה. העיניים שלו דיברו אלי, העיניים שלו סחפו אותי, העיניים שלו ניתקו אותי מהאדמה. אמרתי לא חד משמעית, ורצתי הכי מהר שיכולתי כדי לברוח ביער, כשאני מסוחררת ממנו.

אחרי הצייד, הגעתי לאקדמיה ואני וטוני ישר רצנו לעבר בלה, סבסטיאן וג'ו. "היי!!!"בלה קראה וחיבקה אותי. חיבקתי אותה חזרה ואני וטוני שלפנו מהתיק הזמנות והתיישבנו כולנו על הספסלים ליד. "באת עם עקבים או משהו?"בלה צחקק ונלחצתי.

"היא גבהה!!!"טוני קרא וההתלהבות נכרה בעיניו. "היא פתאום גדלה!"

"אין מצב."סבסטיאן קרא.

"טוני, אפילו תומאס שם לב שהתחלתי לגבוהה בימים האחרונים." אמרתי את המשפט הזה בפעם המיליון אולי, ונהיה יותר ויותר קל לשקר על זה. "בואו, צריך ללכת לאקדמיה עכשיו ולהתחיל לחלק את ההזמנות." נתתי כמה הזמנות לכל אחד, שילכו לצדדים שונים של האקדמיה.

"אני רוצה ללכת עם מרו."בלה אמרה ותפסה בידי. "וסבסטיאן!!!"היא תפסה בידו ומשכה אותו אלינו.

"אוקי. אני וג'ו נחלק לחברים הקרובים בתיכון." טוני הסכים בחיוך. "ניפגש באימון." הוא נישק אותי במהירות על הלחי והלך עם ג'ו. התחלנו ללכת באקדמיה וראיתי שני בנים שהיו איתו, כשראיתי אותו מעשן.

באותו הרגע חזר לראשי איך שהוא נראה אז, מדהים. "היי אתם!!!"קראתי ושניהם הסתובבו. הם צחקקו והתקרבו.

"אתם לא אמורים להיות פה קטינים." הם אמרו לנו בחיוך.

"אתם בטח אלכס וסטפן." הם הנהנו וצחקקו שוב.

"תפסיקו לצחקק, אתם נשמעים כמו בלונדות השרמוטות של תומאס." אמרתי להם בטון שגרם להם קצת להיבהל, והם הפסיקו מיד. ידעתי איך להפחיד אנשים בדיבור, יתרון תמיד היה לי. "בכל מקרה אני צריכה שאתם תחלקו הזמנות לחברים של תומאס או לאנשים שהוא מסתובב איתם. זה למסיבת יום ההולדת שלו..."

"אבל הסטודנטים כבר מארגנים משהו לו."

"אז מה? אנחנו שכרנו את המועדון 'דיימונד' בדנאלי, הבאנו כל מיני כוסיות שירקדו על עמודים שם ויש שם אפילו חדרים לסטוצים. מסיבה כמו כל הגברים. והוא ירצה יותר לבור למסיבה שבה האח שלו נמצא והחברים שלו מאשר מסיבה שבה אתם נמצאים. הוא וטוני פיתחו לאחרונה קרבה חזקה אז הוא לא יבריז לטוני."

"כדאי שתתחילו בביטולים למסיבה הראשונה. המסיבה הזו מתקיימת ותומאס לא היה בשלכם." בלה אמרה מיד אחרי והם הנהנו. סבסטיאן הושיט להם הזמנות. "נקווה לראותכם!!!" התחלנו ללכת לכיוון הבנות. "מתי יום הספא שלנו?! בואי נבריז משישי לדנאלי ו..."

"וואו! עצרי שם!!! מזה יום ספא?"קראתי מופתעת לגמרי.

"חשבת שאני אתן לך ללכת למסיבה ככה?"

"אני אגלח רגליים!!!"אמרתי מזועזעת קצת. יום ספא, עאלק.

"מתוקה שלי,"אוי לא. "לגלח רגליים ולשים סקיני זה לא מספיק טוב. את, הולכת לעבור טיפול יסודי. הגיע הזמן שתתגברי על הפחד חסר ההיגיון שלך!!!!"

"אבל..."

"בלי אבל!!! אנחנו נקנה לך שמלה חדשה, את בכלל צריכה מלתחה חדשה עם הגובה שתפסת!!! יום שישי, מבריזים ליום ספא."

***

*נקודת מבט של תומאס*

יום שישי הגיע, ולא שמתי לב לתאריך עד שראיתי בלוני הליום על התקרה. 23 בלונים -אחד לשנה הבאה- אני בן 22. "מזל טוב אחי!!!" טוני קפץ על הספה לידי ונשמע פיצוץ של בלון.

"יופי אחי. חיסלת לי שנה." אמרתי לו והוא התחיל לצחוק.

"סליחה..."

"הערת את מרו? השעה כבר שבע." אמרתי כשקמתי מהספה.

"למעשה, בלה חטפה אותה היום. אבל, היא השאירה לך את זה." הוא אמר והצביע למטבח. הסתכלתי פנימה וצחקקתי כשראיתי עוגה קטנה עם נר של 22. ועוד זיקוק אחד שטוני בדיוק הדליק. הלכתי לפתק שהיה ליד ופתחתי אותו 'יום הולדת שמח ♥' חייכתי לכתב ידה המבולגן, אבל פה היא ניסתה להשקיע. "זו תהיה ארוחת הבוקר שלך." הוא אמר לי ונתן לי מזלג. "עזרתי לה להחביא את זה." טעמתי את העוגה, עוגת שוקולד.

"טעים..." מלמלתי והמשכתי לאכול. אודה לה על העוגה אחר כך.

"צריך להתחיל ללכת לאקדמיה."

***

חזרנו הביתה בסוף היום, ולא היה אף אחד. "מרו עדיין חטופה?"

"כנראה."טוני אמר וזרק את התיק בחדר שלו. "באלך הערב לצאת לאנשהו? אני ואתה?"

"בדרך כלל עושים לי מסיבה באקדמיה. אבל אני אבריז." אמרתי לו בחיוך. "נצא למסעדה."

"מועדון." הוא אמר בחיוך והרמתי גבה. "נלך לבד. מרו ובלה נסעו לסוף שבוע ל..."

"מה?!?!"פה התחלתי לכעוס ולהשתגע. "נתת לה ללכת לסוף שבוע לבד אחרי תקיפת השד?!?!"

"תירגע. היא עם כריסטיאן."

"זה לא מרגיע." אמרתי לו ואגרפתי ידיים.

"היא לא לבד, היא תחזור מחר. תירגע. עכשיו כדאי שננוח." הוא מזג לי כוסית וודקה ושתיתי בלגימה. "זה ירגיע מהר יותר. אני הולך לנמנם."

***

התקלחתי במהירות, התגלחתי, לבשתי ג'ינס כחול דהוי וחולצה לבנה מכופתרת. נעלתי את האולסטאר השחור וסידרתי את השיער כך שיראה מפוזר קצת, הבנות מתות על זה. לקחתי את המפתחות של המכונית, כיביתי אורות, טוני יצא מחדרו, עם ג'ינס שחור וחולצה כחולה מכופתרת. "מוכן?" שאלתי והוא הנהן. יצאנו מהבית וירדנו למטה לחנייה. נכנסתי למכונית והתנעתי אותה, בזמן שטוני התיישב לידי. "לאן?"

"מועדון דיימונד." צחקקתי. הוא באמת מתכוון לעשות לי חיים. דיימונד היה מועדון ענקי, והיו בו המון חדרים לסטוצים. הוא היה מועדון אחד היקרים, והשווים ביותר. נסעתי לשם ואחרי עשר דקות הגענו. טוני סימס במהירות בפלאפון והם יצאו מהמכונית. "יש תכנונים לבנות?"

"בלונדות." אמרתי והוא צחק. הוא פתח את הדלת, ומשום מה היה חשוך. הלכנו כמה שניות בחושך, עד שלפתי האורות נדלקו בצרחה.

"יום הולדת שמח!!!!!!!!"כולם קראו בחיוכים ומחיאות כפיים. חיוך אידיוטי עלה על פניי כשהסתכלתי על כל הבלונים והקונפטי שעפו והמוזיקה שנדלקה. היה שלט ענקי ובלונים שהתעופפו מצד לצד, ומספר 22 על שלט מאחורי הדי-ג'י. החיוך האידיוטי שלי גדל ברגע שראיתי את מרו, והרגשתי איך הזין שלי מתחיל לעמוד. מרו נראתה כל כך מדהים.

עיניה הכחולות בלטו יותר מכל דבר בחדר הזה, ושפתיה האדומות כדם היו מדהימות כל כך עם החיוך חושף השיניים שלה. כל כך מפתות לנשיקה פראית. היא לבשה שמלה שחורה צמודה, שהייתה סופר קצרה והבליטה את הציצי שלה יותר מתמיד. נראה כאילו ביום הגדילה שלה גדל לה רק החזה וארכו הרגליים. הסתכלתי על רגליה, שנראו ארוכות מתמיד על עקבים שחורים וגבוהים. השיער החלק שלה, היה קלוע בשתי צמות קטנות בצדדים והשיער שנשאר פזור היה מתולתל בעדינות. היא התחילה ללכת לעברי עם החיוך המדהים שלה. אלוהים, תעשה שחבר יפסיק לרקוד במכנסיים. "מזל טוב תומאס!!!!"היא קראה כשהגיעה וחיבקה אותי. חיבקתי אותה חזרה, והריח שלה הפנט אותי.

"תודה."אמרתי לה ומשכתי אותה קצת אחורה. "את נראית מדהים." אמרתי לה כששמתי יד על מותניה הצרות, שהוא בפרופורציה מדהימה עם התחת והחזה. היא נראית טוב מידי.

"בלה גררה אותי בקניון כל היום. קדימה, המסיבה מתחילה!!!!!"היא קראה וכולם התחילו בצהלות שמחה. המוזיקה הפכה להיות קצבית יותר, ותפסתי בידה של מרו. רציתי לרקוד איתה עכשיו, יותר מכל דבר. היא צחקקה והתחילה להזיז את גופה לפי הקצב. הסתכלתי עליה בהנאה, כשהיא זזה וצחקה יחד איתי.

הלכנו ביחד לבר ולקחנו שני שוטים. לפתע התנגן שיר סלואו, וידעתי שאסור לי להציע לה לרקוד. היא הלכה לעבר טוני, וכשהיא הייתה בזרועותיו, לא אהבתי את זה. ידעתי מה מתעורר אצלי. ידעתי מה גרם לי כל הזמן הזה. קנאה.

הקנאה התעוררה אצלי והיא הייתה אכזרית. אני לא מאמין. אני מקנא. אני מקנא בגלל בחורה. התעוררה אצלי בחילה מעורבת בזעם כשהסתובבתי חזרה לבר. "3 שוטים." אמרתי לו בכעס והוא מיד הביא. שתיתי את כולם במהירות, והמשכתי לשתות עד שנגמר השיר, ועד אז כבר השתכרתי מהר מידי. "אפשר לימון?"ביקשתי בצחקוק. והוא גלגל עיניים והביא לי. אכלתי את הדבר החמוץ הזה, ונהייתי יותר פיכח. הייתה מוזיקה קצבית ותפסתי באחת הבלונדיות, והצמדתי אותה אלי, הכי צמוד יכולתי. בסופו של דבר הלכתי שוב לבר.

"כולם בבקשה!!! שימו לב..." נשמע קולה של מרו במיקרופון. הסתובבתי אליה, והיא עמדה על הבמה הקטנה, יפהפייה. היא חיפשה אותי בעיניה וכשמצאה, חייכה. מרו כחכחה בגרונה וצחקקתי.

"Happy birthday, to you

Happy birthday, to you"

היא החלה לשיר בקולה המתוק והמהפנט, כשהגיעו אלכס וסטפן עם עוגה ענקית בידיהם.

"Happy birthday dear Thomas

Happy birthday to you!!!"

מרו ירדה מהבמה ויחד עם טוני הם משכו בידיי לעבר העוגה. העוגה הייתה ענקית, שלוש קומות של שוקולד עם קצפת וציפוי וניל שקישט את העוגה בפרחים, ברכות וציורים. בעוגה למעלה, היו המון נרות, ושיערתי שיש שם 23. "תבקש משאלה." מרו לחשה באוזני והעבירה צמרמורת חדה בגופי. לא האמנתי שהקול שלה יכול לעשות לי את זה. עצמתי את עיניי בחיוך. 'הלוואי ואהובי, תמיד יישארו בטוחים'. "שלוש, שתיים, אחת!!!"התחלתי לנשוף על כל הנרות. כיביתי אותם בשתי נשיפות וקריאות שמחה נשמעו בכל החדר. מרו חתכה חתכיה ממנה, והגישה לי על מפית.

"אני מקווה שתאהב." בלה אמרה מאחורי. "מרו השקיעה עליה המון." פערתי עיניים לעבר מרו, ולחייה נצבעו באדום עמוק. "היא הכינה אותה בזמן שאני ארגנתי את המקום. תמיד אמרתי שיכול להיות לנו עתיד בארגון מסיבות!!!" טעמתי מהעוגה, ואם לא הייתי רוצה להיראות כמו בהמה במסיבה הייתי חוטף אותה ורץ לסמטה חשוכה. גם את העוגה וגם את מרו.

אכלנו את העוגה, רקדנו המון. הלכתי לבר ומרו ישבה שם על הכיסא. התיישבתי לידה. "4 שוטים."הוריתי לו והוא מזג. נתתי שתיים למרו ושתיים לי. "לחיינו, מרוסיה דוולין." הקלקנו בין הכוסות ושתינו את שתיהן. "את שפית מעולה מרו!!!"

"תודה!!! תגיד כמה שתית הלילה?!?!" היא צעקה כדי לעלות על המוזיקה הרועשת והצרחות.

"לא מספיק!" חייכתי והסתכלתי עליה. רגליה היו שלובות, נראו ארוכות וסקסיות, והמעבר בין הגב לתחת, היה מושלם מידי. כשקמתי מהכיסא להציע לה לרקוד, מעדתי ונפלתי קדימה. "סליחה!!!"אמרתי למרו כשהיא תפסה אותי. היא צחקקה ופקחתי את עיניי, בשביל לראות שאני על יד הצוואר שלה. הריח שלה היה קסום. נראה היה שעמדנו שם רגע ארוך, כי רק נשאבתי לקסם יותר ויותר, והיא לא זזה כלל. הריח, הוא היה מתוק כל כך, ולא יכולתי להתאפק. התקרבתי בזהירות לצווארה, כשאני תופס בעדינות במותניה. שפתי נגעו באזור שליד האוזן, והתחלתי לנשק אותה שם. לעורה היה טעם קצת מלוח מהזיעה, אבל היה מדהים. המשכתי לנשק אותי שם והיא ואנחת עונג נפלטה מפיה. אוי אלוהים, איזו הרגשה נפלאה. היא תפסה בשולי החולצה שלי חזק, להתקרב אליה יותר. ליקקתי בעדינות עם הלשון את עורה, מתענג.

"מה אתם עושים?" שמעתי קול ומיד הסתובבתי אליו, טוני. מרו האדימה ושחררה את החולצה שלי במהירות, כשהיא מסמיקה אפילו יותר חזק.

"גיליתי לה סוד."אמרתי לו בחיוך, בורח במהירות. הוא נרגע וחייך. "למה שאני אמזמז את החברה שלך אחי?" אמרתי וצחקתי.

"לא משנה!!! בוא!!!"הלכתי עם טוני, והתיישבנו בצד.

"היא גם אומנית, גם ספורטאית, גם זמרת ועכשיו גם שפית. אחי, היא אוצר." אמרתי לו והלב שלי שוב התכווץ. "יש משהו שהיא לא יודעת לעשות?!"

"לרקוד." טוני אמר וצחקתי. "היא מעכה לי את הרגליים יותר מידי במועדון." דווקא בעיניי, נראה שהיא יודעת להזיז את התחת בצורה טובה מידי ומגרה מידי. "וגם, היא יהירה מידי."

"יהירה?!"זה הפתיע אותי. "היא נראית לי אחד האנשים הכי שקולים."

"תמשיך לחלום. היא מקבלת החלטות בלי לחשוב הרבה פעמים, והיא סוג של חייה על הקצה."

"עוד משהו לרשימת האדירות של הילדה, שלושת המילים האחרונות."

"אל תתאהב לי בה אחי." הוא אמר בצחקוק.

מאוחר מידי. כבר התאהבתי בה.

^~^ היי כולם! סליחה על העיכובים בפרקים... יש לי בגרות עוד מעט, ואני לא יודעת אם ירשו לי אי פעם להתקרב לטכנולוגיה אחרי שיראו את התעודה שלי. המצב על הפנים XD תודה שאתם קוראים, ואני מקווה שאתם ניהנים מהסיפור שלי! אני כתבתי פעם עוד סיפור, ואני היום מעלה פרק ראשון למי שרוצה לקרא. תודה רבה לכם על התגובות והמשך חיים מדהים :P ^~^

Continue Reading

You'll Also Like

85.4K 6.6K 44
~"ההמשך של "המלאך השומר~ שנים מאז היכחדותם של המלאכים, וחזרת של חצי המלאכית, מגיע קאירן קורט, המלאך המלא הראשון מזה שנים רבות. אמא שלו היא אגדה מהלכת...
1.5K 153 8
אז חשבתי על זה הרבה( משהו כמו 2 דקות) והחלטתי לפתוח ספר של עצות לכתיבה, שאם הייתי יודעת את העצות האלה עוד קודם, הכתיבה שלי היתה משתפרת מאוד. אני לא ס...
23.2K 1.7K 58
(הושלם) העולם הוא גדול, אף אחד לא חקר אותו לעומק, אף אחד לא באמת לא יודע מה יש ומה אין. יש דברים ששמורים בסוד ופחות רוצים להתגלות. פה הגיע סיפורה של...
9.9K 600 42
ספר חפירות. אתם מכירים כבר את השיגעונות שלי אין אפילו למה לפרט פשוט בדיחות הארי פוטר וכזה בהצלחה לכם איתי😝😚 #גמור#