Love?? Hakthuiii ✔

De dUkeLawa

1M 18.5K 2.9K

Dont trust anyone who says love to you Mai multe

satu
dua
tiga
empat
lima
enam
tujuh
lapan
sembilan
satu kosong
satu satu
empat tiga
satu dua
satu tiga
satu empat
empat empat
satu lima
satu enam
satu tujuh
satu lapan
satu sembilan
dua kosong
dua satu
dua dua
dua tiga
dua empat
dua lima
dua enam
dua tujuh
dua lapan
dua sembilan
tiga kosong
tiga satu
tiga dua
tiga tiga
tiga empat
tiga lima
tiga enam
tiga lapan
tiga tujuh
tiga sembilan
empat enam
empat kosong
empat enam
empat satu
empat tujuh
empat dua
empat lapan
empat sembilan
lima kosong
empat lima
lima satu
lima dua
lima tiga
lima empat
lima lima
lima enam
lima tujuh
epilog
thanks note
thanks

prolog

50.4K 426 13
De dUkeLawa

"Cikgu Sal, boleh saya tanya?", tegur Cikgu Hilmi ketika berselisih di koridor menuju ke bilik guru. Cikgu Sal berbunga dihati, apataknya Cikgu Hilmi yang masih bujang menegurnya, walaupun bujang terlajak, yang penting b.u.j.a.n.g. Jarang sangat Cikgu Hilmi bersuara jika tak perlu. Selalunya senyum saja, itupun dah berbunga bunga hati cikgu perempuan di sekolah ni.

"Ada apa cikgu?", dilembutkan suaranya. Padahal satu sekolah tau kelantangan suaranya yang tak perlu guna pembesar suara ketika perhimpunan.

"Siapa budak tu?", tanya Cikgu Hilmi menunjuk ke arah seorang pelajar perempuan yang terkocoh kocoh berlari dari pagar sekolah menuju ke blok mereka berada.

"Dia tu.. Emilia. Semua cikgu kenal dia tu", terjuih mulut Cikgu Sal seolah mengumpat.

"Saya tak kenal", balas Cikgu Hilmi memandang ke arah tangga, budak tadi mencungap mengambil nafas setelah sampai ke tingkat di mana dia dan Cikgu Sal berdiri.

"Assalamualaikum cikgu", sapa budak perempuan tadi, berhenti dan tunduk sewaktu melepasi mereka berdua. Kemudian berlari anak ke kelasnya.

"Cikgu baru lagi. Lagipun penempatan sementara. Takkan semua kami nak cerita". Sungut Cikgu Sal berjalan menuju ke kelas.

**p.s:

Untuk pembaca baru:

Sila perhatikan nombor bab kerana ada berlaku  kecelaruan urutan beberapa bab selepas bab tiga kosong dan ke atas. Diharapkan ini tidak memudarkan mood pembaca sekalian.

Buat pembaca yang sentiasa menantikan update, tak lama lagi dah nak complete Love??Hakthuiii. Bersabar yer.

I will try to finish up Yang Kedua after this.

Segala kesulitan amat dikesali.
Enjoy your reading guys!!😘
-mac 31, 2018 @ 1048

Continuă lectura

O să-ți placă și

3M 162K 70
Romance | General Fiction | Action You know the little ones that you are cubs. Do not dream about what I feel. You are a woman without any honor. I h...
5.9M 237K 49
[ 1st BOOK = ARS ] ___________________ Dia berbahaya. Dia penuh dengan misteri. Dia penuh dengan muslihat. Dia... Danny Asyraf Lee. Mafia yang digeru...
799K 25.7K 16
Tajuk: DHEO'S Penulis: Anjell Penerbit: Karyaseni ISBN: 978-967-469-090-8 Muka Surat : 672 Harga: RM28.00 (Semenanjung) // RM31.00 (Sabah & Sarawak) ...
168K 12.5K 86
Sambil bernyanyi kecil sewaktu keringkan rambut dengan tuala, Aster berjalan keluar dari bilik air lalu ke meja solek untuk keringkan rambut. Duduk j...