[C] My Everything💜

De IzzNatatasha

5.7K 412 41

*Epilog* Y/n berperwatakan Tomboi tapi manja. Y/n adalah satu-satunya perempuan di dalam keluarga, mungkin di... Mais

*Part 1*
*Part 2*
*Part 3*
*Part 4*
*Part 5*
*Part 6*
*Part 7*
*Part 9*
*Part 10 (Ending)*

*Part 8*

505 39 3
De IzzNatatasha

Y/n dikelilingi Namjoon, Jin, Hoseok, Suga dan Jungkook. Suasana sepi tanpa sebarang bunyi atau pergerakan sampailah Taehyung pulang.

"Hyungg, sorry late. So kenapa dengan Y/n?" tanya Taehyung.

"Entah la, Hyung kata Y/n tidur dengan Jimin. " kata Hoseok.

Taehyung membesarkan matanya dan memandang Y/n. Setahunya Y/n tidur dengan Jimin hanya sekali, itupun sebab Y/n takutkan guruh. *(Part 3)*

"Explain now Y/n!! " Namjoon meninggikan suaranya. Dia tidak menyangka adik kesayangannya sanggup tidur dengan lelaki yang baru kenal tak sampai sebulan, walaupun dia mengenali Jimin. Sungguh dia kecewa, tak sanggup Namjoon memikirkan Y/n sudah telanjur dengan Jimin.

Y/n tersentak, ini pertama kali Namjoon meninggikan suara padanya. Y/n memandang Namjoon dengan mata berkaca. "Apa yang Hyung nak tahu? Nak tahu yang Y/n dah terlanjur ke? " tanya Y/n.

"Jangan melampau Y/n!! " jerit Namjoon.

"Kenapa?!! " jerit Y/n. Semua tersentak dengan suara Y/n. "Kenapa Hyung sanggup fikir yang Y/n dah terlanjur dengan Jimin?!  Y/n masih waras dan Y/n tahu Hyung tak bagi Y/n tidur dengan mana2 lelaki walaupun lelaki tu Hyung! Y/n pun tak tahu kenapa setiap kali Y/n bagun Jimin orang pertama Y/n nampak. Tapi malam tadi Y/n tak pasti yang Y/n bermimpi ke apa, tapi Mina Noona peluk Y/n! Dia kata semua ni bukan salah Y/n dan jangan tarik muka dengan Hyung!! " akhirnya air mata Y/n gugur, sejak Namjoon meninggikan suara tadi Y/n menahan air matanya.

"Lepas semua yang berlaku pada Y/n, Hyung masih nak berfikir buruk pasal Y/n. " Y/n memukul dada Namjoon berkali-kali. "Y/n benci Hyunggg!! " kata Y/n teresak-esak.

Namjoon memandang Y/n dengan perasaan serba salah. Namjoon hanya mematungkan diri. Suga menarik tangan Y/n dari terus memukul Namjoon dan memeluknya hingga tenang. Y/n menangis sepuas-puasnya di bahu Suga.

"Mianhae.. Mianhae.." ulang Suga berkali-kali sambil menggosok belakang Y/n.

Setelah tenang, Y/n menolak Suga perlahan dan masuk ke dalam biliknya. Y/n mengemas semua barang2nya masuk ke dalam bagasi. Siap berkemas, Y/n membawanya turun. Sewaktu melintasi ruang tamu Namjoon menarik tangan Y/n.

"Nak pergi mana? "

"Jangan sentuh aku! " Y/n memandang Namjoon bagaikan dia tidak mengenali Namjoon.

Namjoon melepaskan tangan Y/n perlahan-lahan. Pertama kali Y/n bahasakan dirinya 'aku' pada Namjoon. Semua yang dengar turut terkejut. Y/n keluar dari Villa itu dengan perasaan bercampur baur. Dia tidak mahu melihat Namjoon lagi, dia ingin pulang ke rumah keluarganya.

********

Y/n berjalan ke penghentian bas . Y/n perasan ada dua orang mengekorinya dari tadi. Apabila Y/n berpaling ke belakang mereka berdua buat2 mahu ke tempat lain. Y/n tidak sedap hati, dia mengangkat begnya dan berlari sekuat hati tapi tiba2 ada ven didepannya dan dua orang lelaki tadi menarik Y/n masuk ke dalam ven itu.

"Bos, kami dah jumpa perempuan yang bos cari, sekarang apa yang kami kena lakukan pada perempuan ni?  Bunuh dia ke? " tanya salah seorang lelaki yang menculik Y/n dalam telefon.

"Hyunggg" panggil Y/n dalam ketakutan.

"Baiklah" lelaki itu menutup telefon bimbitnya. "Bos suruh kita bawa dia pergi pantai " beritahu lelaki itu pada pemandu. Pemandu itu mengangguk kecil.

Sampai di pantai lelaki itu menelefon bosnya kembali. "Kami dah sampai bos" . Berberapa minit kemudian ada kereta berhenti di sebelah ven tersebut. Y/n menutup matanya tiba-tiba..

"Y/n!!!! "

Y/n seakan mengenali suara itu dan membuka matanya. "J-Jimin ?" tanya Y/n tidak percaya. Jimin terus memeluk Y/n.

"Yahh!! Awak pergi mana haa?! Penat saya cari merata-rata tempat! " kata Jimin.

"Jimin? "

"Wae? " Jimin melepaskan pelukannya.

"Buseo (takut) " kata Y/n sambil mengenggam baju Jimin.

"Korang ada buat apa-apa kat dia ke?! " tanya Jimin tegas.

"T-Tak bos" jawab lelaki itu tergagap gagap.

"Are you okay Y/n? " tanya Jimin lagi.

Y/n hanya mendiamkan diri. Jimin mendukung dan mengangkat beg Y/n bawa masuk ke dalam kereta nya.

"Saya rasa awak terkejut kot. Sorry buat macam tu, saya dah tak tahu nak cari awak kat mana sebab itulah saya upah orang untuk cari awak. Mianhae. " kata Jimin.

Y/n mengenggam tangan Jimin. "Saya fikir, dorang nak bunuh saya. "

"Mianhae"

"Jangan buat macam tu lagi taw!" marah Y/n. "Apa guna ada telefon tapi tak call saya?" tanya Y/n.

"Saya panik lah, mana sempat fikir panjang." kata Jimin membela dirinya.

"Aishhh" Y/n ingin memukul Jimin tapi perutnya berbunyi. "Saya laparlah." kata Y/n sambil memegang perutnya.

"Hahahaha kyeopta" Jimin mencubit pipi Y/n manja.

"Yahh!! " Y/n blushing. "Ehh ini baju semalam kan? " Tanya Y/n.

"Entah sebab siapa tah buat saya panik sampai tak sempat nak fikir pasal mandi " Jimin menarik perlahan hidung Y/n.

"Saranghae Jimin-ahh" kata Y/n dalam hati.

********

"Hyung apa kita nak buat ni? Tak pernah lagi Y/n merajuk sampai keluar dari rumah. " tanya Hoseok.

"Salah Hyung jugak tinggikan suara pada dia" kata Namjoon sedih. Dia menyesal dengan apa yang dilakukannya pada Y/n.  "Hyung dah janji dengan Mina untuk jaga Y/n tapi.... Hyung gagal. " Namjoon menundukkan kepalanya.

"Namjoon, kau tak marah ke kat Yuri? Sebab dia bagi tahu Y/n perkara sebenar? " tanya Jin. Yuri berkali-kali meminta maaf kerana memberi tahu Y/n perkara sebenar, dia tidak menyangka respon Y/n akan menjadi sebegitu rupa.

"Bukan salah dia Hyung.. Y/n pon ada hak untuk tahu hal yang sebenar. " Namjoon mengeluh.

"Bukan salah Hyung, kalau Jungkook ada kat tempat Hyung pon Jungkook akan buat perkara yang sama. Kami semua sayangkan Y/n, kami pon tak nak sesuatu diluar batas berlaku pada Y/n ." pujuk Jungkook.

Namjoon hanya mendiamkan diri. "Y/n marah sebab aku tak percayakan dia, hmm betul jugak... Mana perginya kepercayaan aku pada Y/n?" soal Namjoon dalam hati. "Aishhhhh paboo!! " Namjoon mengetuk kepala nya sendiri.

*******

Selesai makan di sebuah restoran biasa, Jimin mengajak Y/n pulang ke Villa Bangtan.

"Err awak balik lah dulu, saya nak jalan-jalan sekitar sini kejap " Y/n melambai tangannya dan pergi meninggalkan Jimin.

Tanpa sedar Jimin mengekori Y/n dari belakang. Y/n berjalan sehingga dia menjumpai sebuah taman permainan. Y/n hanya memandang kosong taman itu. Jimin perhatikan gerak geri Y/n dari belakang, tiba-tiba dia melihat bahu Y/n bergetar seolah-olah Y/n sedang menahan ledakan tangisannya. Y/n menekup mulutnya dan jatuh terduduk.

"What should I do now? " Tanya Y/n pada dirinya sendiri. "Balik rumah jelah" Y/n mengeluh, dia tidak dapat menahan air matanya lagi. "Kenapa Hyung buat Y/n macam ni! " lagi kuat Y/n menangis. "Y/n tak kesah kalau orang lain tak percayakan Y/n asalkan Hyung percayakan Y/n!! Tapiii.... " Y/n menangis semahunya disitu.

Jimin yang mendengarnya turut sedih. Ingin sekali dia memeluk gadis itu dan menenangkannya. Jimin menelefon Namjoon untuk memberi tahu keberadaan Y/n. Namjoon datang dengan segera.

Y/n masih terduduk di situ. Namjoon tidak dapat menahan dirinya melihat keadaan Y/n, dia terus meluru ke arah Y/n dan mendirikannya lalu memeluknya erat.

"Maafkan Hyung, Y/n pukul lah Hyung sampai puas. Hyung takkan mengelak. " kata Namjoon.

Y/n menangis di bahu Namjoon dan memukul badan belakang Namjoon dengan perlahan. "Hyung tak sayang Y/n,, Hyung tak sayang Y/nnn... " ulang Y/n berkali-kali. "Hyung jahattt" Y/n membenamkan mukanya pada dada Namjoon.

Namjoon hanya mendiamkan diri dan mengosok badan belakang Y/n. "Mianhae baby"

Setelah berberapa minit Y/n kembali tenang tapi dia tertidur dalam keadaan berdiri.

"Y/n? " panggil Namjoon. Dia pelik Y/n tiba-tiba diam dan tidak bergerak.

"Dia tertidur lah Hyung. " kata Jimin dari belakang.

"Hahahaha kyeopta.. " Namjoon mendukung Y/n dan membawanya masuk ke dalam kereta . "Jom balik, Hyung ada benda sikit nak bincang dengan kau. " kata Namjoon pada Jimin. Jimin hanya mengangguk dan pulang ke Villa Bangtan.

*******

Di Villa Namjoon menyuruh Jimin tunggu di ruang tamu dan dia menghantar Y/n ke biliknya di tingkat atas.

"Apa yang Hyung nak bincangkan? " tanya Jimin sebaik Namjoon turun ke bawah.

"Hyung nak kau dengan Y/n kahwin, kau suka dia kan? " tanya Namjoon.

"A-Apa H-Hyung cakap nii, kami baru je kenal. Lagi satu Y/n baru 19 tahun. " kata Jimin.

"Tapi kau berani tidur dengan dia, maksudnya kau dah bersedia. "

"Tapi kami tak lakukan apa-apa pun. "

"Kalau macam tu, Hyung nak kahwin kan Y/n dengan Taehyung lah. Kau tak nak kan? Hyung dah lama perasan Taehyung sukakan Y/n" Namjoon mereka cerita.

"TAK BOLEH!! " Jimin berdiri. "Daripada Taehyung baik Jimin yang kahwin dengan Y/n!! "

"Kenapa pulak?  Aku mampu jaga dan bahagiakan Y/n. " kata Taehyung yang tiba-tiba datang dari dapur. Dia yang dari tadi mencuri dengar dan ingin berlakon  bersama Namjoon.

"Tapi Y/n tak cintakan kau! " kata Jimin .

"Habis? Y/n cintakan kau ke? " tanya Taehyung. Jimin terkedu.

"Cinta akan datang lepas aku dengan Y/n berkahwin nanti. " kata Taehyung lagi.

"A-Aku... Aku..."

"Kau apa? " tanya Taehyung .

Jimin melutut di hadapan Taehyung. "Aku cintakan dia, aku janji akan bahagiakan dia sampai akhir hayat aku! Dan aku akan jaga dia macam nyawa aku sendiri!. So please jangan amik dia dari aku. " Jimin merayu pada Taehyung.

"Y-Yahh bangun! " Taehyung mengenggam bahu Jimin ingin membantunya berdiri. Tetapi Jimin mengeraskan diri.

"Hyunggg! " Taehyung memanggil Namjoon.

"Saya pun cintakan awak" semua pandang ke atas. Y/n tersenyum manis ke arah mereka.

Continue lendo

Você também vai gostar

4.7M 108K 58
Kerana satu insiden yang tidak di ingini telah menjadikan mereka sepasang suami isteri. Bukan atas kemahuan diri, bukan atas kerelaan hati. Safa Saf...
Kelas DSB De Farid Sattar

Ficção Científica

10K 1.7K 51
Para pelajar 5F mempunyai satu misi sulit di Sekolah Menengah Sultan Muadzam Shah. Sasaran mereka adalah Cikgu Wan, makhluk berupa harimau dan berger...
1K 48 11
A Malay BxB FanFic Of MinYun! Selama dua tahun bersekolah di Artiny Highschool, Yunho sentiasa dibuli oleh si anak pemilik sekolah tersebut, Mingi. M...
44.6K 2.5K 47
Selepas kejadian Galaxy Cosmos, Bbb dan kawan2 nya diberi misi baru. Tetapi, semasa menjalankan misi Bbb tiba2 hilang selepas suatu kejadian tak didu...