CEMPAKA (UNEDITED )

By paseri

777K 15K 1.1K

* A REALLY SLOW UPDATE DAN JANGAN BACA JIKA ANDA TIDAK SUKA MENUNGGU. SAYA CUBA HABISKAN BUKU INI.. MAAF * ... More

Bab1
Bab2
Bab3
Bab4
Bab5
Bab6
Bab7
Bab9
Bab10
Bab11
Bab12
Bab13
Bab14
Bab15
Bab16
Bab17
Bab18
Bab19
Bab20
Bab21
Bab22
bab 23
Bab24
Bab25
Bab26
Bab27
BAb28
Bab29
Bab30
Bab 31
Bab 32
Bab 33
Bab 34
Bab 35
Bab 36

Bab8

23K 463 5
By paseri

Pagi itu Tengku imran agak sibuk menguruskan kerjanya.dia akan menghadiri sesi temubual pada petang ini dengan sebuah majalah terkemuka di malaysia.sebenarnya dia malas untuk melibatkan diri dengan media sosial tetapi demi reputasi syarikat dia terpaksa.dia rimas dengan publisiti dan perhatian yang diberikan kepadanya.

Petang itu tengku imran menggayakan busana dari pereka terkenal tempatan.dia kelihatan sangat bergaya.sebagai usahawan muda yang terkenal dia sangat digilai ramai wanita.

Editor majalah itu juga turut turun pada sesi photoshoot tengku imran.bukan senang hwndak berurusan debgan usahawan terkenal malaysia itu.sudahlah muda.editor yang bernama marina itu sangat meminati tengku imran.dia mengikuti perkembangan tengku imran dalam diam.marina sudah lama menunggu hari ini.dia mengenakan skirt pendek paras lutut dikenakan baju kemeja sendat yang melekap di tubuhnya.dia ingin menarik perhatian tengku imran.

Semasa photoshoot berjalan semua pekerja berpuas hati dengan hasil kerja tengku imran.tengku imran bukan sahaja bergaya malah sangat fotogenik.selesai photoshoot dia ditemubual sendiri oleh ketua editor iaitu marina,mengenai kerjayanya dan hal hal yang berkaitan projek  barunya yang menjadi berita semasa di malaysia.

Sewaktu ditemubual marina sengaja duduk dengan gaya menggoda.dia sengaja menarik perhatian tengku imran.dia senyum menggoda sambil merenung dalam ke dalam mata tengku imran.

Tengku imran hanya memerhati keletah wanita dihadapannya itu.dia tahu marina sengaja menarik perhatiannya .baginya marina boleh tahan.dari segi pemakaian dan dia nampak seperti wanita bekerjaya.wanita seperti ini yang ingin dia jadikan teman untuk tatapan media massa.marina juga boleh digunakann untuk menutup gosio liar dirinya.dia mengaku yang wanita di hadapannya ini tiada tandingnya dengan cempaka.cempaka menang dari segala segi dan  dia  mengaku dia mula jatuh hati kepada cempaka.tetapi cempaka hanya layak berada di rumah melayan kehendaknya.dia inginkan seseorang yang bekerjaya menjadi pendampingnya ke majlis majlis besar dan marina wanita yang sangat tepat untuk didampingi.sifat pentingkan penampilan maruah dan pangkat masih kuat  mengalir dalam diri tengku imran.

Dia mula mengambil langkah untuk mencairkan marina.dia tersenyum dan mula merenung dalam ke mata wanita itu.

"So do you have a free time this lunch hour beautiful lady.i want to take you for some date."ujar tengku imran tanpa berselindung.

Dia tidak suka memutar kata ,dia akan dapatkan apa yang di mahukan dengan cara straight forward.cara itu lebih senang.hatinya tidak tertarik kepada wanita ini tetapi penampilan wanita ini kena dengan kerjayanya.bagi tengku imran tidak salah dia ingin mendampingi wanita ini.cempaka tidak berhak menghalangnya.

marina agak terkejut dengan pelawaan tengku imran namun hatinya melonjak gembira.siapa yang tidak gembira diperlawa oleh usahawan terkenal seperti tengku imran.

"Its my pleasure tengku,siapa yang berani menolak pelawaan tengku imran."dia bermain kata.

Tengku imran tersenyum senang.

"So should we go now"ucap tengku imran seiring bangun dan menghulurkan tanganya untuk mempelawa marina.

Marina segera bangun dan menyambut huluran tengku imran.baginya dia telah berjaya memikat hati tengku imran tanpa sedar tengku imran hanya mempergunakannya sebagai menutup segala gosip liar mengenai dirinya.dia perlukan marina wanita bekerjaya untuk menaikkan martabat dirinya.jika tengkj imran digosipkan dengan marina pasti syarikatnya makin menjadi tumpuan.

Mereka berjalan beriringan dan marina berasa sangat bangga saat ramai mata tertumpu kepadanya.siapa yang tidak bangga digandingkan dengan usahawan muda yang kacak lagi bergaya.

Tengku imran hanya tersenyum sinis.wanita di sebelahnya ini banyak manfaatnya.dia pasti apa yang dirancangnya akan berlaku

Cempaka yang ditinggalkan di apartment mula bosan dengan hidupnya.dia tidak tahu apa lagi yang mahu dilakukan di apartment ini.dia melangkah ke luar balkoni bilik utama dan menikmati pemandangan malam .angin yang lembut menampar pipinya mendamaikan.dia menarik nafas dalam saat ada tangan yang melingkar di pinggangnya.

"Humm you smell good"ucap tengku imran sambil meletakkan dagunya di bahu cempaka.nada suaranya sangat penat.seakan dia mampu tidur di bahu cempaka.

Cempaka cuba melepaskan pelukan itu tetapi tangan tengku imran semakin kuat memeluknya.

"Dont make me angry,im tired and just be quiet"ujar tengku imran.wangian cempaka menenangkannya.

Cempaka kemudian hanya membiarkan pelukan itu.dia tidak berani melawan tengku imran.lelaki itu tidak suka dilawan.

Serasa lama mereka berdiri di situ tengku imran melepaskan pelukannya lalu berlalu untuk mandi meninggalkan cempaka keseorang di
balkoni tanpa kata kata.

Cempaka hanya mengikut tengku imran masuk ke dalam bilik dan menyediakan pakaian tidur tengku imran.
selesai mandi tengku imran melihat cempaka yang duduk di birai katil sambil bermain dengan kukunya.dia melangkah ke arah cempaka mendekatkan wajahnya rapat ke muka cempaka.

Cempaka menjarakkan sedikit mukanya dan mengesotkan badannya kebelakang.
Semakin cempaka mengundur semakin dekat tengku imran dan menyebabkan dia terbaring di atas katil.
Tengku imran mendekatkan dirinya seakan ingin mencium cempaka sehingga tertutup mata cempaka denagn situasi itu. tetapi kemudian dia tersenyum dan mencapai bajunya yang berada di belakang cempaka.dia kelakar melihat sifat cempaka yang kelam kabut itu.kemudian dia bangun dan terus menyarung bajunya dan melangkah keluar.

"Set me a table.im hungry".tegas suaranya berkata

Cempaka yang terpinga pinga dengan keadaan itu agak bingung.sangkanya tengku imran mahu dia menjalankan tugasnya.buat darah gemuruh je.malu mukanya.angau sangat dengan tengku sampai fikirannya hanya ke arah itu.

Dia kemudian bergegas turun ke dapur.dia sangat gembira kerana tengku imran seaka  sudah tidak marah dengannya.renungan lelaki itu agak dingin seperti biasa tetapi tidak dipenuhi api kemarahan.dia berlari ke arah tangga sambil tersenyum dia mahu segera menyediakan makanan.atau mood tengku imran akan beralih kembali.

Sedang dia asyik berangan dia tersalah langkah di tangga dan menyebabkan badannya seakan melayang menyebabkan dia menjerit kecil namun dia disedarkan dengan tangan kekar yang menyambutnya.cepat dia beristighfar.mahu tercabut jantungnya.tidak dapat dibayangkan jika dia jatuh tergolek.

Tengku imran yang berdiri di tepi meja kecil di tepi tangga sedang leka memeriksa telefonnya terkejut dengan jeritan kecil dari cempaka.nasib dia sempat menyambut tubuh tinggi lampai itu.dia agak marah dengan  kecuaian cempaka.jika apa apa yang terjadi kepada cempaka pasti dirinya akan menyesal.

"Take care of your steps little one.aku tak nak kehilangan one of my precious."ucap tengku imran dengan suara garangnya.

Dia tidak mahu apa apa terjadi kepada cempaka.tengku imran kemudian melepaskan pinggang cempaka.

Cempaka hanya mengangguk mendengar kata kata tengku imran.pasti tengku takut duit yang dilaburkan kepadanya membazir begitu sahaja.cempaka tidak tahu betapa tengku imran takut kehilangan cempaka.saat tengku imran melepaskannya dia berhati hati melangkah.takut perkara yang sama terjadi.

Tengku imran memerhati sehingga cempaka berada di anak tangga terakhir.dia tidak mahu cempaka cedera.baru dia sedar betapa dia takut kehilangan cempaka.

Sampai di meja makan tengku imran gembira melihat makanan yang dihidangkan.masakan malam ini bertemakan masakan kampung yang menjadi kegemarannya.

Cempaka segera mengisi makanan ke dalam pinggan tengku imran.dia tidak mahu tengku imraa menunggu lama.selesai mengisi makanan dia duduk di sebelah tengku imran dan mula mengisi makanannya pula.tengku imran mengarahkan untuk dia makan bersama sejak dari awal dia menjadi isteri tengkj imran.mungkin tengku imran bosan makan berseorangan  tanggap cempaka.

Tengku imran yang kelaparan segera mengisi perutnya.kerana ini dia menolak makan di luar kerana masakan cempaka sentiasa berjaya menambat hatinya seperti cempaka.dirasakan hidupnya sudah lengkap .cempaka hanya memerhati tengku imran makan dengan berselera.dia gembira kerana masakannya disukai suaminya.isteri mana yang tidak suka walau tiada kata pujian dari tengku imraa tetapi dia tahu tengku imran menyukai masakannya kerana setiap kali pasti makananya habis dimakan tengku imran.

Selesai makan tengku imran membiarkan cempaka mengemas meja dan berlalu ke bilik wayang.dia telah mengarahkan cempaka untuk ke bilik wayang kerana dia ingin menonton dvd yang baru dibelinya bersama cempaka.dia mahu merehatkan mindanya seketika dari kerjanya yang melambak

Cempaka segera mengemas supaya tengku imran tidak tertunggu tunggu.selesai mengemas dia segera melangkah ke bilik wayang.dia agak janggal masuk ke bilik ini kerana suasananya yang gelap.dan dia tidak tahu menggunakan peralatan canggih di bilik ini.

Saat melangkah masuk dia melihat tengku imran sudah duduk menyandar di sofa yang agak besar sesuai untuk menonton movie.rasanya sofa itu boleh memuatkan 4 orang di atasnya kerana ia agak lebar.

Tengku imran yang sedar dengan kehadiran cempaka hanya menepuk tempat di sebelahnya tanda menyuruh cempaka duduk di sebelahnya.

Cempaka hanya menurut,selesai dia melabuhkan punggungnya tengku imran segera menekan butang onn dan gambar mula terpapar di skrin besar itu.
Cempaka agak terkejut dengan sound effect di dalam bilik itu.seperti berada di dalam panggung wayang.tengku imran hanya menumpukan matanya ke skrin besar itu sambil tangannya menarik cempaka rapat ke tubuhnya.

Cempaka kurang selesa dengan kedudukannya yang agak rapat dengan tengku imran.seolah tiada ruang dia bernafas.tapi dia takut untuk mengalihkan tangan sasa itu dari pinggangnya.dia takut dengan amarah yang akan tercetus.jadi dia hanya memandang sepi tayangan movie di hadapannya.dia bosan menonton movie dari negara barat ini.dia lebih gemar menonton filem tempatan.

Tengku imran mengalihkan landangan dari skrin kepada cempaka saat kepala itu terlentok di dadanya.dia hanya tersenyum dia tahu cempaka bosan menonton filem kegemarannya itu.cerita ini mengisahkan mengenai pemburuan pembunuh.thriller adalah kegemarannya.

tangannya yang berada di pinggang cempaka dinaikkan dan dia mula bermain dengan rambut lembut cempaka.rambut cempaka sangat wangi dan rambut ini juga yang membuatkan cempaka nampak sangat menggoda walaupun sewaktu baru bangun tidur.rambut yang menutup muka itu sewaktu tidur sangat menarik.

Selesai tayangan movie itu tengku imran segera menekan butang off kemudian dia beralih kepada cempaka.cempaka tidur seakan tiada bunyi bising di sebelahnya.dan dia kelihatan sangat tenang.

Dia mengangkat tubuh cempaka dan mula melangkah keluar dari bilik itu.dia mendaki tangga ke arah bilik.dia membetulkan kedudukan cemoaka sebelum mula mendaki dia tidak mahu apa apa terjadi dengan keadaan tubuh cempaka yang agak berat.tak tahulah cempaka ni berat apa.sedangkan tubuhnya terbentuk cantik tanpa lemak.berat aset mungkin fikir tengku imran sambil tersenyum.sampai sahaja di dalam bilik utama dia meletakkan cempaka dengan berhati hati di atas katil lembut itu.kepala cempaka dibetulkan ,kemudian dia mula berbaring di sebelah cempaka sebelum menarik selimut menyelubungi mereka berdua.sebelum tidur dia mencium dahi dan beralih ke mata kemudian ke hidung dan akhir sekali dia berhenti lama mencium bibir munggil itu.kemudian dia mula tidur sambil memeluk cempaka.

Continue Reading

You'll Also Like

4.9M 240K 61
In editing process! Meskipun dibesarkan dalam keluarga yang dihormati, Haura Mikayla tidak pernah diajar oleh Dato' Azham dan Datin Suhaila mengenai...
825K 84.4K 72
⚠️Beware⚠️ : Hiatus (Jika tidak mempunyai kesabaran yang tinggi, tidak digalakkan untuk singgah dan baca. Tunggu status buku ni dah complete baru bac...
52.5K 3.4K 42
CRUSH! Siapa ja yang tak crush kalau lelaki itu adalah Syed Putra Ehan Khairul bin Syed Hakim. Jejaka dingin, tinggi lampai, badan tegap dan yang pa...
43.2K 5.2K 19
RAAIF MATEEN | RAIHANA MIKAILA Peluang tak pernah wujud untuk manusia sejelek dia. Peluang tak pernah hadir untuk manusia yang tak sempurna seperti d...