Mimpi Cikgu Zyra

By TuanHajiAhmad1967

43.8K 148 4

Republish More

1
2
3
5
6
7
8
9
10
11
12
13

4

4.1K 9 0
By TuanHajiAhmad1967

Pagi adalah gerbang dalam memulai hari,maka perlu dimaknai agar terciptanya kelangsungan hari yang penuh dengan semangat dan keceriaan. Untuk itu, perlu bagi setiap keluarga untuk menciptakan kehidupan ahli keluarganya yang baik dimulai dari pagi hari.

Sudah menjadi rutin harian Cikgu Zyra sebelum berangkat ke sekolah beliau akan awali harinya dengan sapaan lembut dan senyuman hangat untuk semua anggota keluarga dan bersama-sama membantu ibu dan kakak iparnya menyediakan sarapan.

"Ehh..kak long mana ibu" tanya Cikgu Zyra
"Ohh..kakak ipar kamu tu tak sihat kot.Ibu kejut tadi pon macam tak boleh bangun" jawab ibu yang sedang menuang kopi ke dalam cawan suaminya Haji Othman.

"Letih la kot.Tak pun rindukan suaminya.hehe." kata Haji Othman bergurau
"Hahh kamu duduk la makan dulu.Nanti lewat pergi kerja." arah ibunya sebelum berlalu ke dapur.
"Lewat anak dara ayah ni bangun pagi ni.Buat apa semalam?" tanya Haji Othman berbisik dengan senyuman sinis.

Cikgu Zyra tergamam.Lidahnya kelu.Rasa panas keadaan sekelilingnya.Lain macam betul soalan bapanya pagi itu, dengan senyuman sinis.Adakah bapanya tahu apa yang dia lakukan semalam.
"Ohh lupa nak bagitahu kamu.Pagi tadi Ustaz Haji Yahaya datang subuh dekat masjid kita.Pasal soalan yang kamu nak tanya tu,dia ada pesan kalau kamu ada masa lapang petang ni boleh terus ke pejabatnya yang dekat Madrasah tu." kata Haji Othman
" Bukan ofis Ustaz dekat Pejabat Agama ke ayah?. tanya Cikgu Zyra
"Bukan-bukan! Petang ni dia ada dekat Madrasah tu.Dia pengasas dekat situ.Nanti ayah bagi location sekali dengan nombor telefon Tuan Haji." jawab Haji Othman

"Baiklah kalau macam tu.Okay la Ayah.Zyra nak berangkat ke sekolah dulu ni." kata Cikgu Zyra sambil bersalam dan mengucup pipi bapanya.Terasa geli lain macam pagi itu apabila pipi gebunya menyentuh misai dan janggut Haji Othman.
"Dah! pergi salam ibu kamu dulu.Dari tadi kat dapur.Bukannya nak datang sini teman ayah.Apa dibuatnya tak tahu lah" kata Haji Othman sambil tangannya mengusap belakang badan anak kandungnya turun sampai ke bontot lalu ditamparnya.
Pappppppp !!!!
"Ayahhhhh" Cikgu Zyra mengaduh.
"Eeee..Jahat la Ayah ni." kata anak dara Haji Othman itu sebelum berlalu pergi.
.............................................................................

Kereta Cikgu Zyra dipandu memasuki perkarangan parkir sekolah.Selesai punch card, beliau  terus masuk ke bilik mesyuarat dan mengambil tempat.Beliau mengukirkan senyuman pada Ustazah Hanis yang pada ketika itu sedang menyusun kerta di atas meja dalam bilik itu.

"Awalnya datang.Nak cop tempat duduk ke" soal ustazah muda itu dalam gurauan.
Cikgu Zyra menyambut kata-katanya dengan ketawa kecil.
"Saja je.Pagi ni punya meeting ada pegawai dari pejabat pendidikan daerah kan? tanya Cikgu Zyra
"Ya.Tak silap saya Tuan Haji Ariffin dengan Tuan Khalil.Biasa la, meeting pasal peperiksaan memang diorang berdua yang datang." jawab Ustazah Hanis kini sedang menambah gincu pada bibir dan membetulkan tudungnya.

Kelalukanya itu diperhatikan oleh Cikgu Zyra
"Orang dah lawa, pakai tudung senget pun tetap cantik"seloroh cikgu muda itu.
"Hehe.Kena la lawa-lawa nak meeting dengan pegawai PPD yang dah nak pencen kita tu.Mana tahu boleh jadi yang nombor dua.Bini diorang pon dah tak lama lagi tu." Ustazah Hanis pula berseloroh.

Tertelan air liur Cikgu Zyra mendengar kata-kata Ustazah Hanis.
"Boleh tahan jugak ustazah yang sorang ni"bisik hati Cikgu Zyra sambil memerhatikan seorang demi seorang cikgu yang terlibat dalam mesyuarat tersebut masuk ke dalam ruang bilik itu.

Beberapa minit kemudian, pintu bilik mesyuarat itu ditolak dan Tuan Haji Ahmad melangkah masuk dan diikuti oleh Ustaz Maliki dan kedua-dua pegawai dari Pejabat Pendidikan Daerah.Cikgu Zyra dan guru-guru lain terus bangun dari tempat duduk dan mengukirkan senyuman kepada mereka.
"Baiklah semua boleh duduk.Kita mulakan mesyuarat ini dengan bacaan doa."Kata Tuan Pengetua.

Mesyuarat pagi itu berjalan dengan lancar.Tetapi bagi Cikgu Zyra, dengan keberadaan Ustaz Maliki disitu,segala fokusnya hilang.Terbayang-bayang wajah pelajar tingkatan tiga yang merengek-rengek manja bila lubang kemaluannya dilanda tujahan bertali arus batang keramat milik Ustaz Maliki .

Tapi kini padangannya beralih kearah Tuan Pengetuanya pula.Disaat semua yang berada dalam bilik mesyurat itu sedang tekun mendengar penerangan dari Cikgu Razak.Tuan Haji Ahmad pula kelihantannya sering kali seperti sedang membetulkan arah letaknya batang zakarnya sambil bermain mata dengan Ustazah Hanis yang duduk dihadapannya.

Cikgu Zyra sengaja menjatuh pen, lalu menjenguk ke bawah meja panjang itu.Alangkah terkejutnya beliau dengan apa yang dilihatnya.Ustazah Hanis, seorang gadis yang berpewatakan lembut dan ayu itu sedang memberikan nikmat footjob kepada Tuan Pengetua.Kaki ustazah yang hanya  berstokin nipis itu mengusap lembut batang Tuan Haji Ahmad.Dengan segera Cikgu Zyra mengangkat kembali kepalanya.

Setelah selesai Cikgu Razak memberikan penerangan, terus Tuan Haji Ahmad bangun sambil membetulkan seluarnya.
"Baik lah semua.Alhamdulillah meeting kita pada pagi ini berjalan dengan lancar.Kita  tangguhkan dulu mesyuarat kita untuk lain hari ya.." Kata Tuan Haji Ahmad sebelum Ustaz Maliki bangun bersama-sama dengan pegawai-pegawai dari PPD
"Ohhh..satu lagi Ustazah Hanis! nanti singgah sebentar di pejabat saya.Kita adakan perbincangan sikit bersama Tuan Haji Ariffin dengan Tuan Khalil ya" sambung Tuan Pengetua sebelum berlalu pergi meninggalkan ruang bilik mesyurat.

Cikgu Zyra hanya memerhatikan pergerakkan tubuh Ustazah Hanis melangkah pergi munuju ke arah bilik Tuan Pengetua.
"Nak bincang apa lagi tu.Ustazah Hanis nak pindah sekolah ke? sampai nak discuss dalam bilik pengetua dengan pegawai-pegawai PPD tu" bisik hati Cikgu Zyra.Beliau mula melangkah kaki turut sama menuju ke bilik pengetua untuk menyiasat apa sebenarnya yang berlaku.Dirinya rasa tidak sedap hati.

Ruang pejabat sunyi.Mungkin kerani-kerani sudah turun ke kantin.Cikgu Zyra berjalan perlahan menuju ke arah bilik Tuan Pengetua yang terlerak di hujung sekali.Pintu bilik Tuan Haji Ahmad tidak tertutup rapat.Mungkin tergesa-gesa ingin memulakan perbincangan mereka agaknya.

Matanya terbuntang melihat aksi didalam bilik Tuan Pengetua itu.Rupa-rupanya Cik Alia salah seorang kerani pejabat itu tidak mengikuti rakan sejawatannya ke kantin tetapi turut sama berada di dalam bilik tersebut.Cikgu Zyra dapat lihat dengan jelas Cik Alia sedang asyik menunggang batang Tuan Haji Ahmad.  Manakala Ustazah Hanis sedang menanggalkan pakaiannya dihadapan Tuan Haji Ariffin dan Tuan Khalil.
Kedua-dua pegawai dari PPD itu sedang asyik melancap batang mereka sambil membantu Ustazah Hanis melepaskan pakaiannya.

Kini Ustazah Hanis mula melutut di hadapan pegawai-pegawai dari Pejabat Pendidikan Daerah itu lalu kedua-dua tangannya mula melancap batang dihadapannya itu.Tuan Haji Ariffin terus sahaja menarik kepala ustazah muda itu rapat ke batang tuanya.

Ustazah Hanis mula mengulum batang tua Haji Ariffin dengan rakus.
"Ahhhhhhhh Ustazahhhh...sedaapnyaaa" raung Tuan Haji Arrifin
Di tangan kanannya pula
sibuk melancapkan batang zakar Tuan Khalil. Ustazah muda itu melutut dihadapan kedua-dua lelaki yang hampir masuk ke usia emas itu.
Pakaiannya sudah lama tertanggal. Tiada seurat benang pun yang menutupi tubuh
badannya pada waktu itu.
Tudungnya sudah pun dilucutkan
Rambut panjangnya diikat ke belakang.

Haji Ariffin menikmati kuluman Ustazah Hanis. Kedua tangannya menongkatkan dirinya di
belakang. Dia membiarkan anak dara berstatus Ustazah itu melakukan apa sahaja batang batang zakarnya.
Saat Ustazah Hanis beralih pada Tuan Khalil, lelaki itu terus meletakkan tangannya ke belakang kepala
ustazah muda itu.. Perlahan-lahan dia menolak kepala wanita itu mengikut rentak.
“Ahhhh… terbaik Ustazah ni. Ummmppphhh.. hisap lagi sayang. Hisap batang macam you
hisap batang pengetua you tu..” Desah Tuan Khalil bila separuh batang zakarnya dikulum oleh Ustazah Hanis

“Slurrppp… slurrpppp… Ummm…”
Ustazah Hanis meneruskan hisapannya pada zakar Tuan Khalil. Dihisapnya batang zakar tersebut
dengan perlahan. Perhatiannya diberikan sepenuhnya pada pegawai dari PPD itu. Sambil sambil itu, matanya memandang ke arah Tuan Haji Ahmad. Melihat reaksi Pengetuanya yang kian
terangsang saat dirinya mengulum kemaluan lelaki lain.

Batang zakar Tuan Haji Ariffin masih lagi diurut-urut oleh tangan lembutnya. Ustazah Hanis melakukannya untuk
pastikan batang tua itu sentiasa keras. Sedia keras untuk menyetubuhi dirinya .

Ustazah Hanis memandang kearah Tuan Haji Ahmad yang sedang menahan henjutan keraninya sambil menjilat-jilat batang tua Tuan Khalil. Raut
wajahnya begitu seksi sekali. Dijelirnya lidah lalu dimainkan pada batang zakar pegawai PPD itu. Ustazah muda itu berasa seronok menunjukkan kelakuan sundalnya dihadapan lelaki-lelaki tua itu.

“Sluppp… Ummm…Besarnyaaa batang Haji Ariffin ni! penuh tangan” kata sambil melancapkan
batang tua itu. Beliau tersenyum manja kearah Tuan Haji Ariffin .

Kini aksi Tuan Haji Ahmad bersama keraninya Cik Alia sudah hampir sampai kemuncaknya.

"Ahhhhhhhhhhhh Tuan Haji sedaaappnyaa.Ohhh Yessssss" Cik Alia mendesah sambil melajukan henjutannya pada batang tua Haji Ahmad.

"Ohhhh sayang im cumming ahhhhhh arghhhhhh yessssssss ..Aduhhhhh  arghhhhhhh cepat sayang" Haji Ahmad mendesah lalu mencabut batangnya dari kemaluan gadis itu lalu dijolok masuk hingga rapat ke anak tekak gadis itu.

cruttt cruttttttttt.......
Batang tua Haji Ahmad memancutkan air mani di dalam mulut Cik Alia itu lalu terus sahaja ditelan gadis itu.
"Ermmmm sedaaappp nyaa Tuan Haji " kata Cik Alia sambil menjilat kepala batang Haji Ahmad
"Dah kamu pergi tolong Ustazah layan tetamu kita tu"arah  Haji Ahmad lalu mencabut batangnya yang lembik dari mulut gadis itu.
" Ni Hadiah istimewa sebelum pencen dari saya.haha" Tuan Haji Ahmad ketawa besar memenuhi ruang bilik pejabatnya

Continue Reading

You'll Also Like

2M 112K 96
Daksh singh chauhan - the crowned prince and future king of Jodhpur is a multi billionaire and the CEO of Ratore group. He is highly honored and resp...
37.3K 3K 48
When she is meant to be his no one can separate them . Let's see what is going to happen in the love journey of Ashwin and sivaangi here💜
4.1M 170K 63
The story of Abeer Singh Rathore and Chandni Sharma continue.............. when Destiny bond two strangers in holy bond accidentally ❣️ Cover credit...