Nafsu Ketua Menteri

By TuanHajiAhmad1967

32.8K 111 1

Republish More

2
3
4
5
6
7
8
9
10
11

1

7.8K 19 0
By TuanHajiAhmad1967

Pagi Isnin itu menjadikan hari yang sungguh mendebarkan bagi seaorang gadis yang bernama Haifa Hazwani. Beliau baru sahaja memasuki ruangan parkir  Kompleks Dewan Undangan Negeri . Gadis yang berumur 25 tahun itu betul-betul berharap agar  temuduga yang akan dihadiri nya itu akan menjadi temuduga yang terakhir.Mudah-mudahan beliau diterima untuk bekerja di pejabat itu

Setelah hampir berbulan-bulan dirinya menganggur kerana majikan lamanya Dato Hambali membuat keputusan untuk bersara dari menjadi Exco Kerajaan Negeri dan arena politik. Terus sahaja dirinya kehilangan tempat untuk mencari rezeki untuk menanggung perbelanjaan keluarganya di kampung.

Tetapi dirinya tetap bersyukur kerana atas jasa baik Dato Hambali yang menolong dirinya dengan aturkan temuduga  pada pagi itu.

Dengan memulakan langkah kaki kanan nya, Haifa terus melangkah memasuki pintu utama Kompleks Dewan Udangan Negeri itu dan menuju ke kaunter lobi.
" Assalamualaikum.Tumpang tanya, saya ke sini untuk menghadiri temuduga sebagai pembantu peribadi Dato Menteri Besar.Dekat mana tempatnya yer?" tanya Haifa pada wanita yang berada di kaunter itu.
" Waalaikumsalam Oh !!! Pejabat Menteri Besar dekat aras 3.Cik boleh naik lif dekat sebelah kanan sana ya" jawab wanita tersebut.
" Baik !! Terima kasih" dengan itu Haifa terus berlalu menuju ke arah lif untuk naik ke aras 3

" Fuhhhhhhhhh....Harap-harap berjaya lah" setelah menghembus nafas beratnya, pintu lif pun terbuka menandakan beliau sudah tiba di aras Pejabat Menteri Besar Negeri di utara tanah air itu.

Haifa terus mengatur langkah kaki menuju ke arah kaunter lobi aras 3 itu .
" Haifa Hazwani ya?? tanya wanita yang berada di kaunter itu apabila melihat Haifa menghampiri nya.
" Hi..Saya Kak Fiza..Kamu nak temuduga untuk PA Datuk kan.Kamu duduk kejap dekat ruangan menunggu tu.Akak nak inform Datuk dulu yang kamu dah sampai " jelas wanita yang selesa digelar Kak Fiza itu.

Seketika kemudian Kak Fiza kembali semula ke ruang lobi .
" Haifa! Kamu dah boleh masuk ya. Selamat berjaya" kata Kak Fiza sambil tersenyum kepada Haifa.
" Terima Kasih Kak" balas Haifa lalu mengatur langkah ke arah bilik Dato Menteri Besar itu.

Setelah mengetuk pintu, Haifa memulas tombol dengan kanan nya manakala tangan kirinya pula memegang fail resume untuk ditunjukkan pada Dato Menteri Besar sebentar lagi.

Dengan perasaan yang berdebar-debar beliau melangkah masuk.Setelah memasuki ruangan bilik yang tersergam luas itu, Haifa dapat melihat satu susuk tubuh yang sedang duduk di meja kerja dengan mata yang sedang meneliti fail yang di pegang nya.

Figura tersebut ada Dato' Prof Dr Ghazlan Othman, Menteri  Besar Negeri di utara tanah air itu. Beliau merupakan seorang tokoh politik yang sangat di disegani dan dihormati.Sebelum memasuki dunia politik beliau merupakan seorang professor yang mempunyai kepakaran dalam fiqh yang merangkumi kenegaraan, perubatan, dan keagamaan.Jadi tidak hairan lah kenapa nama beliau amat disegani apabila memasuki arena politik sehingga diangkat menjadi Menteri Besar.

" Ermmm.. Assalamualaikum" Haifa memberi salam apabila dilihat Dato Yang Berhormat itu tidak perasan akan kehadirannya.

" Ehh Haifa.. Sorry !! I tak perasaan tadi.. Actually i've waiting for you all morning" kata Dato Ghazlan dengan ramah.

" Maaf Datuk!! Saya dah terlambat ke? " tanya Haifa yang sudah risau ketika itu sambil mengatur langkah merapati meja kerja Dato Ghazlan
" No lah!! its just Dato Hambali have been calling me all morning, asking me if you already here or not." kata Dato Ghazlan lalu menyambut resume dari tangan Haifa.

" You can make your self confortable over there.I'll be there shortly" arah Dato Ghazlan agar Haifa duduk di sofa yang disediakan untuk tetamu.

" Haifa Hazwani, umur 25 tahun.Lepasan graduan  dari UUM and pemegang ijazah pengurusan sistem pejabat." terdengar suara Dato Ghazlan yang sedang meneliti resume Haifa pada ketika itu.

" So what make you think you deserve position as my personal assistant" tiba-tiba Dato Ghazlan bertanya kepada Haifa.

" Saya nak berkerja di sini sebab saya memang sudah ada pengalaman sebagai politician's personal assistant dan saya selesa bekerja mengikut kelayakkan ijazah saya.Saya tahu saya mampu jadi yang terbaik untuk Datuk. " terang Haifa bersungguh-sungguh.

"Yakin betul kamu ya" Dato Ghazlan cuba menguji sambil tersenyum melihat gadis yang sungguh ayu pada pandangan matanya.
" Yes Datuk! Kelayakkan dan pengalaman saya sesuai untuk menjadi personal assistant Datuk. Saya orang yang tak mudah mengalah, tak mudah putus asa , rajin dan cekap.Semua ciri itu ada pada saya.Apa saja yang Datuk arahkan semua saya akan lakukan dengan sempurna. " jelas Haifa dengan yakin dan bersemangat ketika itu.

"Wow !!! i like your spirit ... Patut la Dato Hambali highly recommend you. But i really attracted when you said you're willing to do anything you were asked for." kata Dato Ghazlan sebelum melabuhkan punggungnya duduk disebelah Haifa.

" Yes Datuk !! " jawab Haifa tergagap ketika itu kerana terasa bahu diurut perlahan oleh Dato Ghazlan.

" The work i need from you is similiar to what you performed for Dato Hambali.Its simple job"  kata Dato Ghazlan sambil mengurut perlahan sehingga ke jemari gadis itu.

" Yes Datuk!! Im ready to take on the challenge.Im very hard worker" jelas Haifa

" Well .. I really like your confidence. and Dato Hambali says you cant resist big fat cocks arent you? " tanya Dato Ghazlan sambil membawa jemari Haifa pada celahan peha nya.

" No Datuk !!! That's not true " Haifa ketika tergamam seketika.Dirinya tidak menyangka Dato Ghazlan tahu akan hubungan sulitnya dengan Dato Hambali.

" I thought you willing to do anything for your boss? You were so confident just now like you are built for this job" kata Dato Ghazlan lalu melepaskan gengaman tangan nya pada jemari Haifa .
" Yes Datuk !!!Sorry  but  Saya akan buktikan yang saya layak dapat jawatan ini" kata Haifa lalu merapatkan wajahnya pada muka Dato Ghazlan.Tanpa memberi amaran, bibir berkumis Dato Menteri Besar itu dikucup manja oleh Haifa.

Haifa tahu yang dirinya tidak boleh berpatah balik.Beliau perlukan jawatan ini.Keluarga di kampung perlukan dirinya.Ini lah perngorbanan yang terpaksa dilalukan oleh nya.

"Dah keras sangat ni Datuk !!! " kata Haifa sambil meramas bonjolan pada seluar Dato Ghazlan .
"Yes my dear !! I think you know how to deal with it right? soal Menteri Besar itu lalu mengucup pipi Haifa perlahan.
" Ermmmmm..Yes Datuk..I can help you with it" kata gadis itu dengan memberikan senyuman nakal sebelum turun dan melutut di celahan peha Dato Ghazlan.
" Good !!! PA macam ni la yang i nak .. Ahhhhhh ohhhhhhhhhhh" desah lelaki tua itu sebelum sempat menghabiskan kata-katanya apabila Haifa mula menjilat bonjolan kerasnya yang masih berlapik kan seluar.

Haifa tersenyum nakal melihat reaksi Menteri Besar itu akan tindakan drastiknya sebentar tadi.Kini beliau mula melepaskan ikatan tali pinggang dan butang pada seluar slack yang dipakai Dato Ghazlan.Lalu gadis itu merapatkan wajahnya pada celahan kangkang lelaki itu dan mengigit manja zip seluar Dato Ghazlan sebelum ditariknya turun dengan mata nya memberikan padangan berahi pada lelaki separuh usia itu .

"Ahhhhhhh... Your eyes memang very-very naugthy la my Dear.. Errrrmmmmm " desah Dato' Menteri Besar itu.
"Ohhhhhh My Gosh !!!! Besarnya batang Datuk niiii" Haifa tergamam seketika melihat saiz zakar lelaki tua itu setelah beliau menarik turun seluar slack yang dipakai Dato Ghazlan.

" Why??? You seem quite shocked with it ? tanya Dato Ghazlan setelah mendapat reaksi yang sebegitu oleh gadis di celahan peha nya ketika itu
" Yes Datuk!! Actually yours is twice the size of Dato Hambali. " puji Haifa sebelum batang tua itu dicapai oleh tangan lembutnya dan diurut perlahan ke atas dan ke bawah.

" Ahhhhhhhhhh...Yesssssss !!!! Lembutnya tangan you sayang !!!.. I think you can handle it right? tanya Dato Ghazlan sambil mendesah saat urat batang zakarnya dijilat oleh lidah Haifa dari dasar sehingga ke kepala batangnya .

" Ofcourse Datuk !! i will prove to you that im really deserve this position. " jawab Haifa lalu memasukkan kepala zakar Menteri Besar itu kedalam mulutnya dan mula menghisapnya perlahan.

" Yess !!! Im starting to believe that this job  really suit you my Dear.. Arghhhhhhhh " dengus Dato Ghazlan apabila Haifa mula melajukan hisapan nya sehingga membuat kan batang zakar lelaki tua itu basah lencun.

" Ishhhhhh Nakalnya you niiii..Errrrmmmmmmm" mendengus kesedapan lelaki tua itu menahan geram akan gadis yang sedang memberikan padangan manja tepat ke matanya sambil menjilat dan menghisap batang tuanya dengan rakus .
" Do you like the way i 'Handle' this Datuk?" tanya Haifa dengan tersenyum sinis lalu memasukkan keseluruhan batang zakar Dato Menteri Besar itu ke dalam rongga mulutnya.

" Ohhhh God !!! What a deepthroat sayang  !! Arghhhhhhhhh " erang Dato Ghazlan sambil meramas kepala Haifa yang masih berbalutkan tudung bawal lalu ditekan kepala gadis itu rapat ke celahan kangkang nya sehingga merasakan batang zakarnya mencecah ke anak tekak gadis itu.

" Ohhhhh Datuk!!!  You almost choke me to death tadi...errrrmmmmmm " Haifa mencebik manja sambil memandang Dato Ghazlan yang tersengih bangga pada ketika itu.
" Sorry my Dear.. its been a long time since i got this kind of service.. but you !! I think you were born for this job.. Patut la Dato Hambali really recommend you for this position.

" Ermmmmmm it will be my honour to serve you Datuk " kata Haifa sambil mengeselkan batang berurat Dato Ghazlan pada pipi gebunya.

" Ohhhhhh sayanggggg ..Aghhhhhhhhhh" dengus lelaki tua itu kerana sekali tanpa memberi amaran gadis itu terus mengurut dan mengulum batang zakarnya dengan serentak.

Slurrrpppp!!! Slurrrpppp!!!!!!
Peha Dato Menteri Besar itu basah dengan air liur gadis yang datang untuk menemu duga bagi jawatan sebagai pembantu peribadinya.

"Ohhhhhh my Dear...You memang sesuai untuk urus segala 'hal peribadi' i selepas ni..Damn it Arghhhhhhhhh " dengus Dato Ghazlan saat Haifa melajukan pergerakkan kepalanya turun naik membaham keseluruhan batang zakar lelaki tua itu.

"Urrrmmmmmmm  Sluurrppppppp... Besarnya Datukkkkkk" Haifa pada ketika itu betul-betul menikmati tugas pertamanya sebagai personal assistant Dato Menteri Besar itu.

" I can see you really enjoy your first task my Dear!! " kata Dato Ghazlan sambil tersengih puas setelah menerima pujian dari gadis yang sedang menghisap zakarnya dengan lazat sekali.

Haifa sudah tidak memperduli kata-kata Dato Ghazlan pada ketika itu. Beliau memberi fokus sepenuhnya pada batang tua yang dikulum sepuasnya sehingga meleleh-leleh air liurnya

"Sluurrppppppp Slurrrpppp....Ohhhhh Datukkkkk!!!!!  Sluurrppppppp"  Haifa betul-betul berusaha untuk memberikan kepuasan sepenuhnya pada Dato Ghazlan untuk membuktikan beliau layak untuk jawatan yang dipohon nya.

" Aaghhhhhhhh Sayanggg  ohhhhhhh Yesss  ohhhh yessssss Aghhhhhhhhhhhh...its so good Ahhhhhhhhhhh" desah Dato Ghazlan yang ketika itu sudah hampir berada di puncak syahwatnya.

" Ahhhhhhhh im cummingggggggggggg my Dear  ohhhhhhh No ..Ahhhhhhh"  Dato Ghazlan mula menghenjut batangnya keluar masuk mulut yang sedang memberikan padangan yang cukup berahi kepadanya .

Haifa terus menghisap batang berurat Dato Menteri Besar iti dengan rakus membuatkan lelaki tua itu tidak keruan akan tindakan nya itu.

" Aarghhhhhhh...Your eyes tu memang nakal la sayanggggg...Geraaammm sungguh i....Adoiiiiii....." Erang Dato Ghazlan lalu kembali menjolok keluar masuk zakarnya ke dasar rongga mulut gadis itu .

" Ahhhhhhhhh  Ohhhhh My Dear !!!!!!!!!!! Im Cummingggggggggggg !!! Im Cummingggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!! " erangan Dato Menteri Besar itu memenuhi ruangan bilik itu sebelum beliau memancutkan berdas-das tembakan air mani ke dalam mulut gadis yang bernama Haifa Hazwani.

"Errmmmmmmmmmmmmmmmm" Dato Ghazlan mendengus panjang sambil tangan nya masih menekan kepala Haifa rapat pada batangnya

Dato Ghazlan dapat merasakan yang gadis itu sedang menelan kesemua air mani yang terpancut seketika tadi.
" Datukkkkk!!!! You almost choke me to death just now . " kata Haifa setelah Dato Ghazlan melepaskan tangannya pada kepala nya.

" Sorry My Dear!! You make me almost out of my control. But i quite surprised just now. Did you just swallowed all of my cum??" soal Dato Ghazlan seolah tidak percaya gadis itu tidak merasakan geli untuk menelan air mani lelaki yang tua seperti nya.

" Yup !! Sedaaaaappp sangat. Im not gonna waste it Datuk" jawab Haifa sambil mengucup batang tua yang sudah pun lembik dalam gengaman nya.

" Ohhhhh.. This is so unbelievable!!! i just got a personal assistant that any bosses dream for" kata Dato Ghazlan yang terseyum bangga lalu tersandar pada sofa bagi melepaskan lelahnya.

Kringgg !!!! Kringggggg !!!!!!
Tiba-tiba bunyi intercom memenuhi ruangan bilik Pejabat Menteri Besar itu.

" Haifa!! can you answer it for me please.. " arah Dato Ghazlan dengan mata yang masih terpejam.

" Baik Dato " jawab Haifa lalu bangun menuju ke meja kerja Dato Ghazlan untuk menjawab panggilan.

" Maaf menganggu Datuk !! Saya nak inform yang wakil dari NCS Holding dah sampai untuk dengan meeting berkaitan dengan Hab Infrastruktur Luar Bandar . " terdengar suara Kak Fiza dari speaker intercom tersebut.

" Just inform them i'll be there in a minute " kata Dato Ghazlan

" Ermmm..Datuk cakap he'll be there in a minute ..Thank You" Haifa menyampaikan pesanan itu pada Kak Fiza.Beliau pasti mesti wanita itu terkejut apabila tiba-tiba dirinya yang menjawab pesanan intercom itu.

" Im not done with you yet My Dear. Unfortunately, today is Monday and its gonna be a really busy day for Chief Minister like me but !!!! " sahaja Dato Ghazlan membiarkan kata-katanya itu tergantung.

"but what Datuk?? " tanya Haifa sambil membantu Dato Ghazlan memperkemaskan diri.

" but im really lucky because i already found someone who gonna take care of me in this office after this." kata Dato Ghazlan sambil mengucup bibir Haifa.

" Alright..Lets go..They already  waiting for me in the meeting room ." sambung lelaki itu lalu bersama-sama keluar dari ruangan bilik itu menuju ke kaunter di lobi Pejabat Menteri Besar itu.

" Ehhh Datuk.. Saya dah inform wakil dari NCS untuk tunggu Datuk di dalam bilik meeting" kata Kak  Fiza yang segera bangun ketika Dato Ghazlan dan Haifa menghampiri nya.

" Ohh okay .Thank you Fiza.. and one more thing.I need you to cancel all of interviews untuk position as my personal assistant. " arah Dato Ghazlan
"Haifa Hazwani , you are accepted to be my personal assistant.Daripada apa yang i tengok, you ada ciri-ciri yang i nak dan sesuai to be my personal assistant." kata Dato Ghazlan sambil beralih ke arah Haifa yang berada di sisi nya.
" Thank You Datuk for this opportunity " kata Haifa Hazwani sambil menyambut salam dari Dato Menteri Besar itu.
" Fiza !! I just appointed Cik Haifa Hazwani ni as my personal assistant.So you tolong brief dia apa yang patut ya..Thank you " sambung Dato Menteri Besar itu lalu melangkah kaki menuju ke bilik mensyurat.

" Wahhhhh..Tahniah dik.. Alhamdulillah !!! Lepas ni kurang lah sikit kerja akak ni..hehe" Kak Fiza tersengih saat mengetahui ada orang yang akan membantu nya menguruskan hal-hal di Pejabat Menteri Besar itu

" Thank you Kak..So dekat mana tempat saya ya" tanya Haifa dengan sopan.
"Ohh...Tempat PA dekat dalam .Depan bilik Datuk tu." jawab Kak Fiza
"Akak je dekat luar ni.Sebab tugas akak untuk urus tetamu-tetamu Menteri Besar kita tu hahhh. Tugas kamu pulak untuk uruskan kan hal-hal dalam bilik pejabat Datuk ni.Macam buat-buat air.Cari fail, susun fail...Hahhh kerja gitu jer." terang kerani pejabat itu lagi

" Okay..Baiklah akak...So Haifa dah boleh start susun-susun dulu barang dekat ruang kerja ni ya." kata Haifa Hazwani sambil tersenyum.Beliau berasa gembira kerana mendapat kerja seperti Kak Fiza.

" Hahhhh..Kamu susun la dulu ruang kerja ni. Kalau ada apa-apa panggil saja akak..Akak nak sediakan dulu surat perlantikan kamu." jelas Kak Fiza sebelum berlalu pergi.

Haifa Hazwani terus melabuhkan diri di atas kerusi empuk ruang kerjanya itu.Fikirannya melayang seketika.
" Aku kena kuat !!! Keluarga di kampung perlukan kan bantuan kewangan dari aku." Haifa tahu dirinya terpaksa menjual maruah dan harga dirinya kepada Dato Ghazlan selepas ini.Nafsu serakah Menteri Besar itu sudah menjadi tanggungjawabnya untuk dipuaskan

Continue Reading

You'll Also Like

1.2M 66K 59
π’πœπžπ§π­ 𝐨𝐟 π‹π¨π―πžγ€’ππ² π₯𝐨𝐯𝐞 𝐭𝐑𝐞 𝐬𝐞𝐫𝐒𝐞𝐬 γ€ˆπ›π¨π¨π€ 1〉 π‘Άπ’‘π’‘π’π’”π’Šπ’•π’†π’” 𝒂𝒓𝒆 𝒇𝒂𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒂𝒕𝒕𝒓𝒂𝒄𝒕 ✰|| 𝑺𝒕𝒆𝒍𝒍𝒂 𝑴�...
14.9K 711 11
This is when Muratsim meets Meesam and Meerab after leap! There is slight change in how they meet.
2.7M 156K 49
"You all must have heard that a ray of light is definitely visible in the darkness which takes us towards light. But what if instead of light the dev...
41.5K 50 13
Kisah seorang gadis cantik yang melalui pelbagai ranjau yang sukar dalam hidup nya. Mencari kepercayaan yang tiada lagi dalam kamus hidup nya. Mencar...