The Secret Love (Shownu 18+)

By Jhoneywalker1006

68.9K 344 12

Shownu merupakan Seorang usahawan yg terkenal dan berjaya. Walaupun di usia yg masih muda dia berjaya membang... More

THE SECRET LOVE EP1 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP2 (Shownu 18+)
THE SECRET LOVE EP3 (Shownu +18)
THE SECRET LOVE EP4 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP5 (SHOWNU +18)
THE SECRET LOVE EP6 (SHOWNU 18 +)
THE SECRET LOVE EP7 (SHOWNU 18 +)
THE SECRET LOVE EP8 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP9 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP10 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP11 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP12 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP13 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP14 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP15 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP16 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP17 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP18 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP19 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP21 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP22 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP23 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE LAST EPISODE (SHOWNU 18+)

THE SECRET LOVE EP20 (SHOWNU 18+)

2.1K 10 1
By Jhoneywalker1006

Yn:"Shownu...."

Shownu :"Jangan goda I baby." Shownu sudah menterbalikkan tubuh Yn utk berhadapan dengannya. Tubuh Yn di balutnya semula dengan tuala lalu bibir wanita itu di ciumnya lembut. Sejuk bibir Yn singgah di bibirnya. Yn membalas ciuman Shownu. Rindu pada sentuhan bibir Shownu. Tangan Shownu sesekali memicit punggung Yn yg sedang bertuala itu lembut. Geram!

Shownu :"Hmmm now go! Before i ubah pikiran."

Yn yg hampir terbuai dengan sentuhan dan belaian Shownu terus keluar dari kamar mandi tersebut dengan berat hati. Keinginannya utk di layan oleh Shownu pada malam itu sangat kuat tetapi dia sedar mereka harus berehat. Setelah menyediakan baju untuk Jihyo tadi mereka pergi semula ke hospital untuk menyerahkan bag bungkusan keperluan Jihyo kepadanya. Mereka bersyukur dan gembira kerana menurut perkhabaran dari Jihyo Minhyuk sudah sedar dari efek bius sebentar tadi tetapi baru saja tidur semula kerana mungkin masih letih.

*******************************


Minhyuk merenung wajah Jihyo yg sedang lena di sisinya. Berasa dangat beruntung kerana mempunyai seorang tunang yg sangat ambil berat akan dirinya. Wajah lembut Jihyo di tatapnya dengan penuh kasih. Dari kirai Jihyo yg terbentuk, tubir mata yg tajam, bibir Jihyo yg munggil itu dan wajah Jihyo yg bujur sirih itu di perhatikannya satu persatu. Mahu saja dia membelai wajah wanita yg selalu mrmbuatnya tidak keruan itu tetapi apakan daya tangannya sebelah kanan sedang berbalut kerana patah. Jatuh kasihan pada tunangannya itu kerana terpaksa menjaganya dan tidur dalam keadaan sebegitu.

Minhyuk:"Love... Jihyo..."

Jihyo tersedar apabila namanya di panggil oleh Minhyuk. Mamai mamai matanya mencari kelibat Minhyuk, khuatir jika Minhyuk dalam keadaan yg sangat memerlukan.

Jihyo:"Why love? Are you in pain?"

Minhyuk:"It's okay, it's okay... I am okay. Kenapa tak tidur kat sofa tu?"

Jihyo menarik nafas lega. Semalaman dia menjaga Minhyuk di sisinya entah bila dia terlelap, seingatnya dia cuba sedaya upaya agar tidak menutup matanya kerana takut Minhyuk akan memerlukannya.

Jihyo:" I am sorry, i fell asleep. "

Minhyuk:" Please don't be sorry love. Kenapa tak tidur kat sofa kan sana lebih selesa? Kesian you kena tidur baring kat sebelah katil ni ruang pun sempit."

Jihyo:"I wasn't sleeping. Mungkin terlelap... I takut you perlukan apa apa tu sebab i nak sentiasa dekat dengan you." tangan kiri Minhyuk di genggamnya. Pipi Minhyuk juga di elusnya lembut.

Minhyuk:"I think you need rest too love."

Jihyo:"I am okay. Shownu pun dah approved my leave. I nak jaga you."

Minhyuk:"Okay... I know that. But you kena rehat. Tengok, kan i dah okay." Minhyuk cuba bangun dari pembaringannya, kemudian duduk sambil tangan kirinya mengenggam jemari Jihyo. Sengaja memberi kekuatan.

Jihyo:"Are you sure, you're okay?"

Minhyuk:"All good. Tengok ni." Minhyuk mengerak gerakkan kepalanya ke kiri dan kanan. Tangan kanannya yg berbalut itu di angkatnya sedikit meyakinkan Jihyo.

Jihyo:"I risau sangat. Bila i terima panggilan dari pihak polis kelmarin, tiba tiba fikiran i blank. I don't know, what will happen to me kalau something bad happens to you Min."

Minhyuk:"Love... Semua okay kan. I will never leave you. Macam macam i nak buat dengan you. I nak kawin dengan you, i nak ada banyak babies dengan you, pergi bercuti sama sama, nak tinggal sama sama dengan you dengan anak anak kita...."

Jihyo:"Min...."

Minhyuk:"But first, you kena makan. I kena makan. Lapar pula..."

Jihyo:"Kenapa tak cakap tadi... You ni kan."

Minhyuk:"Yelah.... Bila terfikir benda tu semua, baru ingat kena makan dulu baru ada energy. Lagi lagi nak gaduh dengan you yg tak nak kalah ni."

Jihyo:"You ni kan. Kalau i tinggalkan you kat sini biar ex girlfriends you yg jaga you, baru you tahu. Jgn nak cari I pula."

Minhyuk:"Please don't. I akui memang I banyak kekasih... But none of them treat me well like you did. Especially in bed."

Jihyo:"You ni gatal ya! Dah berapa org perempuan you dah rasa?"

Minhyuk :"Love! I... Jujur... I slept with a few but you are the best."

Jihyo:"You ni kan, ni mungkin balasan sebab you playboy!"

Minhyuk:"Tu dulu love... I was young and foolish. I remembered, i hampir rogol you..." tona suara Minhyuk sudah berubah lemah.

Jihyo:"Min..."

Minhyuk:"Ni kesalahan I Jihyo. Mungkin balasan I. The fact that i hampir rogol you akan sentiasa hantui I. I akui, I nakal... Playboy tapi tu sebelum i jumpa you. Kita pernah bercinta lepas tu putus. I demanded for your virginity even though I know you never had anyone else than me. I jahat, i tahu. Lepas tu berkali kali i curang dengan you... I took your virginity Jihyo....." suara Minhyuk sudah hampir berbisik, sangat lemah mengakui segala kejahatannya sendiri. Mungkin benar kata Jihyo ini balasan terhadap semua kejahatannya.

Minhyuk:"...After what I've done to you.. You tetap terima I. I don't deserve you, Love." mencurah curah airmata Minhyuk turun dari matanya. Menyesal kerana mempersiakan Jihyo selama ini. Dia juga sangat menyesali semua perbuatannya terhadap Jihyo.

Jihyo juga sudah ikut menangis, sayu hatinya mendengar kata kata Minhyuk yg mengakui segala perbuatannya yg dulu pernah menyakitinya. Jihyo kehilangan daranya kepada Minhyuk, sebelum itu dia hampir di rogol oleh lelaki itu. Namun walau sejahat mana perbuatan Minhyuk terhadapnya dia tetap memilih Minhyuk sebagai kekasihnya. Sentiasa memaafkan semua kelakuan jahat Minhyuk walaupun telah di sakiti berkalikali. Begitu besar rasa sayang dan kasihnya terhadap Minhyuk.

Jihyo:"Jangan cakap lagi Min. You tengah tak sihat kan. You nak makan apa? I belikan." Jihyo menyapu airmatanya kemudian menyapu airmata Minhyuk yg sudah jatuh bercucuran. Teresak esak Minhyuk menangis di hadapannya.

Minhyuk:"Maafkan... I... Jihyo. Hukum I, caci I..."

Cuppp!! Bibir Minhyuk di cium oleh Jihyo selembutnya. Tidak mahu mendengar apa apa lagi daripada bibir lelaki itu. Pipi lelaki itu di usapnya berkali kali. Biar Minhyuk tahu, dia sudah memaafkan semua perbuatan lalu Minhyuk.

Minhyuk memejam matanya. Menerima ciuman lembut dari bibir munggil Jihyo membuatkan jiwanya sedikit tenang. Ciuman dari tunangnya itu di balasnya lembut. Membiarkan bibir Jihyo mengucup bibirnya atas dan bawah. Seketika kemudian, pipi Jihyo di usapnya apabila dia mulai merasa lidah Jihyo sudah menjalar ke dalam mulutnya. Lidah Jihyo di sedutnya di hisap sekuatnya, ciuman yg lembut tadi kini bertukar menjadi ghairah. Tangan kirinya sudah meraba raba pengkal leher Jihyo sebelum tangan nakalnya itu merayap ke pengkal dada Jihyo.

Jihyo:"Uhh... Minnn..." Jihyo memutuskan ciumannya terhadap Minhyuk dengan berat hati ketika tangan lelaki itu menjalar nakal ke pengkal dadanya.

Minhyuk:"Why?"

Jihyo:"You tengah sakit Min."

Minhyuk:"You tahu yg sakit tu tangan dan kaki I kan? Yg ni tak..." Tangan Jihyo di bawanya ke bawah selimutnya membiarkan tangan Jihyo meraba batangnya yg sedikit tegang. Bulat mata Jihyo melihat wajah nakal Minhyuk.

Jihyo:"You ni kan!"

Minhyuk:"Kalau you nak, i masih mampu Love." bisikan nakal Minhyuk ke telinga Jihyo itu membuatkan pipinya panas. Pantas Jihyo bangkit dari tepi katil Minhyuk lalu pergi meninggalkan Minhyuk membiarkan lelaki itu terpinga pinga.

'Kalau you nak, i masih mampu...' terngiang ngiang bisikan gatal Minhyuk kedengaran di telinganya.

Minhyuk:"Love! Let me know..." sengaja Minhyuk menyakat Jihyo. Tahu yg wanita itu sudah malu.

****************************

Shownu memeluk tubuh Yn dari belakang. Seharian tidak berjumpa dengan gadis itu membuatkan dirinya sangat rindu kepada kehangatan tubuh Yn. Tangannya memeluk erat perut Yn, dagunya di letakkan di bahu Yn sesekali bibirnya singgah mengucup lembut pipi dan pengkal leher Yn.

Yn:"Dah makan?"

Shownu :"Hmm... Penat." Shownu menjawab pertanyaan Yn dengan matanya yg terpejam. Sungguh dia merasa sangat letih kerana terpaksa pergi berjumpa client-clientnya yg di bawah seliaannya dan projek projek Minhyuk.

Yn:"Nak I pergi attend some of your clients tak?"

Shownu :"Not a chance. I would never allow that. With you looking like this hmm." Shownu memperketatkan pelukannya ke tubuh Yn. Suka dengan pakaian yg Yn kenakan hari ini. Tetapi utk membenarkan Yn bertemu dengan pelanggannya? Ohh tentu sekali tidak.

Shownu :"Jihyo ada call..."

Yn:"Dia cakap apa?"

Shownu :"Dia cakap Minhyuk dah gila."

Yn:"What?! Tapi kepala dia tak cedera kan?"

Shownu :"Relaks sayang.. You tahu kan... Gila gila Minhyuk tu mcm mana."

Yn:"What do you mean? Cakap yg betul lah Shownu..."

Shownu :"He is fine. Jihyo cakap Minhyuk tu dalam keadaan tu pun masih nak.. Yknow... Lelaki..." Shownu mengucup pipi Yn. Sesekali tangannya nakal menolak pelukan tangannya ke atas supaya terkena pada buah dada Yn.

Yn:"Gila!"

Shownu :"Tu lah... Kan betul. Gila. Sebab tu Jihyo ckp Minhyuk dah gila. Kesian I dengar suara dia mengadu kat I tadi. Sampai dia sanggup masuk kerja petang ni. Nak biar I je yg jaga Minhyuk."

Yn:"Jadi?"

Shownu :"Jadi apa sayang?" Shownu mencium wangian di rambut Yn. Wangi.

Yn:"You pergilah jaga Minhyuk. Biar I dan Jihyo je handle projek yg tertangguh ni. Tinggal nak sign new contract je kan?"

Shownu :"Ni gila. That's a big no! Nak you dan Jihyo yg cantik seksi mengoda ni handle our projects? I rather lose my clients than letting you both handle the projects. Dah lah clients I tu mata keranjang semua. Takut nanti lain pula projek diorang buat kat you girls."

Yn:"Tapi Jihyo..."

Shownu :"Pandai lah dia jaga Minhyuk tu. You tengok je Jihyo tu lembut, sebenarnya ganas juga mcm you. Minhyuk tu kacang je dia handle... Salah orang lah Min tu nak mengada."

Yn:"Lepas office hours nanti, kita lawat Minhyuk boleh kan?"

Shownu :"Boleh sayang. Tapi sebelum tu.. Nak manja manja sikit dengan you. Hmm... Boleh sayang?" tanpa menunggu jawapan Yn, tubuh Yn di angkat dan di dudukkan ke meja kerjanya. Tubuh Yn sudah di kunci dengan kedua tangannya.

Yn merenung wajah Shownu yg sudah tersenyum memandang wajahnya. Tangan Yn memeluk bahu Shownu.

Yn:" Kalau orang nampak?" Yn mencium bibir Shownu. Menjilat bibir bawah lelaki itu menggoda Shownu utk meneruskan pergerakan seterusnya. Kemudian Yn sengaja melarikan bibirnya dari wajah Shownu.

Shownu :"Mmm... Biar..." mulut Shownu sudah dekat dengan wajah Yn semula. Matanya terpejam. Tangannya menahan belakang Yn dari terus menjauh daripadanya. Yn tiada pilihan selain mendekat kepada Shownu semula.

Shownu :"Sayang... Jgn berani main mainkan I." seraya berkata itu, pinggang Yn di rangkulnya ke tubuhnya. Bibirnya sudah menjamah pengkal leher Yn dan pengkal dada Yn. Ciuman ciuman hangat meniti di bahu, leher dan dada Yn yg sudah terdedah. Yn sudah mengeluh, mendesah kerana ciuman ciuman hangat yg Shownu berikan kepadanya. Tidak lama kemudian bibir Shownu hinggap di bibir Yn. Mengucup, menghisap bibir Yn yg manis.

Tangan Yn menarik bahu Shownu supaya semakin dekat kepada tubuhnya. Kemudian rambut Shownu di remasnya ketika bibir mereka bercantum menjadi satu. Kucupan mereka berganti ganti. Berdecap decup bunyi ciuman mereka memenuhi ruang pejabat.

Shownu :"Yn.... Mm..."

Yn:"Mmm...ahh.." tngan Yn sudah turun meraba benjolan di celah peha Shownu. Benjolan yg keras itu di urutnya dari luar seluar sebelum seluar Shownu di longgarkan lalu di lepaskan.

Tangan Shownu yg tadi meraba buah dada Yn dari luar kini menurunkan baju Yn ke bawah lagi. Baju dalam yg melapisi payudara Yn di turunkan ke bawah mendedahkan dua buah dada milik Yn. Putih, kenyal dan lembut payudara Yn di tangan Shownu.

Yn:"Shownu... Mmmph.." Yn mendesah nama Shownu apabila mulut Shownu menjilat putingnya yg sudah timbul dan keras. Tangannya pula semakin mengenggam dan mengurut batang Shownu yg sudah berurat dan keras. Manakala sebelah tangannya sudah menyeluk skirtnya sendiri. Masuk ke dalam tights yg sudah sedikit basah kerana pussynya yg sudah banjir di bawah sana.

Shownu :"Yn... Hmmm!"

Yn:"Shownu, im wet."

Shownu :"Oh yeah? Are you ready?"

Yn:"Hmm... I am ready. Fuck me." kaki Yn sudah terkenkang menjemput batang Shownu yg keras itu utk masuk ke pussynya yg basah.

Yn:"Aaaaahhhh..... Yeahh... Mmm...." terkemut kemut pussy Yn menerima kemasukan batang Shownu yg lancar menusuk pussynya.

Shownu :"Fuck Yn... You're hot inside."

Yn:"Argh... Deeper Shownu. Mmmph!" Yn membetulkan kedudukan punggungnya. Menyesuaikan dengan kedudukan batang Shownu.

Shownu :"Ssss... Mmm Yn... Damn tight! I start ya." satu kucupan singgah di bibir Yn sebelum punggungnya mula menyorong tarik batangnya ke dalam dan ke keluar pussy Yn. Sengaja Shownu memulakan jolokannya ke pussy Yn dengan pelahan mengeselkan batangnya dengan dinding serviks dan lapisan klirotis Yn.

Yn:"Yeahhhh...aaahhh Shownu." Suara Yn sudah semakin terjerit apabila jolokan Shownu semakin laju dan semakin dalam.

Shownu :"Mm.... Mmmm.... Mmmph aaaaah!" nafas Shownu semakin laju.

Yn:"Aah aa.... Aaaaaaahhh." kedua kaki Yn sudah memeluk pinggang Shownu. Tangannya memeluk belakang Shownu dengan kuat. Pussynya mengemut kuat batang Shownu yg semakin menusuk ke dalam dan jauh hampir menyenakkan perutnya. Kerana suara manja Yn yg menjerit ghairah, Shownu semakin laju menjolok pussy Yn.


Bersambung........


Tap the star ⭐ for me. Will try to update the episode everyday but expect late update. Share around... Make sure to read my previous work MY RED CARPET. Let me know which Monsta X's members should i write next in the comment. TAKE CARE! 😘



Continue Reading

You'll Also Like

9.5K 127 24
Harley Smith seorang pelajar cemerlang Tingkatan 6 yg mempunyai sebuah penyakit jenis datang pergi..dia pingsan di tepi jalan dan telah diselamatkan...
1.4M 103K 58
Arash Zayden, salah seorang anggota unit pasukan khas Polis Diraja Malaysia. Pulangnya ke tanah air tanpa sebarang niat untuk menaruh rasa pada sesia...
123K 4.2K 14
start : 28/02/18 end : 18/05/18
61.5K 2.7K 20
"dunia kau dan aku berbeza.." "tetapi aku masih sayangkan kau" ⚠abusive content⚠