The Secret Love (Shownu 18+)

By Jhoneywalker1006

71.7K 363 12

Shownu merupakan Seorang usahawan yg terkenal dan berjaya. Walaupun di usia yg masih muda dia berjaya membang... More

THE SECRET LOVE EP1 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP2 (Shownu 18+)
THE SECRET LOVE EP3 (Shownu +18)
THE SECRET LOVE EP4 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP5 (SHOWNU +18)
THE SECRET LOVE EP6 (SHOWNU 18 +)
THE SECRET LOVE EP7 (SHOWNU 18 +)
THE SECRET LOVE EP8 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP9 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP10 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP11 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP12 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP13 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP14 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP15 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP17 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP18 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP19 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP20 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP21 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP22 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP23 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE LAST EPISODE (SHOWNU 18+)

THE SECRET LOVE EP16 (SHOWNU 18+)

2.2K 10 0
By Jhoneywalker1006

Minhyuk:"Mmm.... Mmmm...." mahu saja Minhyuk mengerang sekuatnya tatkala pussy Jihyo mengenggam batangnya kuat tetapi di tahankannya. Takut nanti pekerja pekerja di luar akan kedengaran aktiviti mereka. Hampir lima minit kemudian, Minhyuk dan Jihyo sama sama klimaks. Kali ini Minhyuk tidak menembak airmaninya ke dalam pussy Jihyo akan tetapi tubuh Jihyo di tundukkan agar berada di posisi melutut kemudian airmaninya yg bewarna putih pekat itu di lepaskannya ke dada Jihyo. Minhyuk sangat berpuas hati melihat semprotan airmaninya yg kini di sapu rata hampir keseluruh dada Jihyo.

'Tok tok...'

ketukan di pintu pejabat Minhyuk mengejutkan kedua mereka yg sedang hangat bermadu asmara. Tergesa gesa Minhyuk mengambil tisu untuk membersihkan kesan cairannya di dada Jihyo. Dan membetulkan pakaiannya. Sedikit marah kerana kepada gerangan yg berani menganggunya di saat dia sedang bermadu asmara?


Minhyuk:"Come again after 15 minutes!" nyaring suara Minhyuk mengarahkan gerangan yg berada di pintu utk dtg semula selepas 15 minit. Sedikit geram kerana aktivitinya di ganggu. Tubuh Jihyo yg tadi masih sangat lemah kerana orgasm yg berkali kali di dukungnya dengan gaya bridal lalu di letakkannya di sofa di biliknya itu.

Perlahan lahan rambut kekasihnya itu di rapikannya. Badan Jihyo yg tadi terdedah kerana perlakuannya di betulkannya semula. Minhyuk tersenyum tatkala dia melihat Jihyo sudah tercunggap cunggap kerana kurang nafas.

Minhyuk:"I ni masih lembik tak?" tajam mata Minhyuk menikam kalbu Jihyo. Pandangannya terhadap Jihyo penuh nafsu lebih lebih lagi dalam keadaan Jihyo yg seksi dan lemah sebegini. Mahu saja tubuh badan Jihyo itu di perlakukannya sesuka hati sekali lagi dengan rakus. Tetapi dia terpaksa menahan diri.

Minhyuk:"We will continue this after a while." bibir Jihyo di ciumnya dengan ghairah. Masih masih menyalurkan rasa sensasi kepada Jihyo. Jihyo membalas ciuman Minhyuk tetapi masih lemah jika di bandingkan dengan tenaga Minhyuk. Keberatan Minhyuk mahu memutuskan ciuman mereka.

Jihyo:"Hot!" Jihyo menarik tali leher Minhyuk tatkala lelaki itu memutuskan ciuman mereka.

Minhyuk:"You wait..." sempat lagi tangan Minhyuk meremas payudara kiri Jihyo memicitnya sekali dua. Grrr... Geram!

*********************

Yn menunggu Shownu dengan perasaan yg tidak sabar. Sejak Shownu berjanji mahu membawanya keluar tadi cepat saja dia mandi dan bersalin pakaian. Tadi Shownu ada di ruang tamu menunggunya kini lelaki itu entah hilang ke mana.

Shownu:"Sorry, are you ready Yn...?"

Yn:"Pergi mana tadi?"

Shownu :"For you." Sejambak bunga tulip bewarna putih sudah di serahkan kepada Yn. Jadi Shownu pergi sebentar tadi hanya utk membelikannya sejambak bunga? Satu lagi sisi Shownu yg baru di pelajarinya. Romantic.

Yn mengambil bunga tulip yg di hulur oleh Shownu kepadanya. Tersenyum senyum Yn menerima jambangan bunga dari Shownu.

Yn:"Cantik. Tapi membazir je kan?"

Shownu :"You lagi cantik! Mana ada membazir love, for you everything is worth." mata Shownu tidak lepas dari memandang tubuh Yn. Tubuh Yn yg menarik perhatian adalah, puting Yn yg keras dan timbul di balik baju topnya. Yn tidak memakai baju dalam! Tambahan lagi Yn hanya menggenakan skirt pendek aras peha. Shownu telan liur. Takut nanti rancangannya ingin membawa Yn keluar berakhir di ranjang.

Yn:"Janganlah tengok saya mcm tu. Malu."

Shownu :"Am I seeing right? You are braless Yn." bisikan Shownu itu bebaur godaan. Yn menjadi tidak keruan. Shownu dapat menangkap dia tidak memakai baju dalam. Ini gara gara putingnya yg timbul di balik bajunya.

Yn:"Jomlah kita pergi."

Shownu :"Boleh. Tapi.. Are you sure? Or you want me to suck it for you hmm... Dah keras puting you tu Yn."

Yn:"Hmmm... Boleh ke? I pun rasa panas sangat ni." Tangan Yn sudah menjalar ke bahu Shownu. Sebenarnya tiada niat mahu meneruskan rancangan keluar mereka sejak dia tahu nikmatnya seks.

Tangan Shownu sudah memicit dan meraba kedua buah dada Yn. Penuh kedua tangan Shownu menampung berat dan kekenyalan buah dada Yn. Baju Yn di turunkannya sehingga semua bahagian dada Yn terdedah di bahagian atas. Suara Yn sudah mengeluh mengeluarkan bunyi desahan.

Shownu menjilat jilat puting Yn yg sudah tegang. Entah apa yg merasuk Yn sehingga dia mahu putingnya di hisap dan di sentuh Shownu.

Yn:"Cepat lah hisap puting I Shownu. I nak you mainkan boobs i ni. Tak tahan sangat." kuat Yn meremas rambut Shownu supaya cepat menghisap putingnya yg minta perhatian. Suka Shownu mendengar permintaan Yn satu ini. Tanpa menunggu lagi mulut Shownu menyedut nyedut puting Yn yg sedia timbul sambil meramas kasar buah dada Yn. Sesekali payudara Yn di picitnya geram sehingga Yn mengeluarkan erangan yg penuh nafsu.

Yn:"Mmmmph... Hisap lagi kuat kuat Shownu. Please..." mendengar permintaan Yn permainan lidah Shownu semakin pantas dan hisapan di puting Yn juga semakin maju. Suka sangat kerana Yn kini lebih terbuka kepadanya dan sudah pandai menyuarakan kehendaknya.

Yn:"Argghhh Shownu sedaapnyaa. Ummm..." meliuk liuk tubuh Yn menikmati sentuhan Shownu. Lima belas minit sudah berlalu. Bersungguh Shownu menghisap dan meremas puting Yn sehingga nafas gadis itu tidak selari. Shownu menghentikan hisapannya dengan mencium bibir Yn lembut.

Shownu:"Sudah sayang? Dah Sedapkan? Nanti malam kita sambung okay? Now, let's go jalan jalan."

Yn:"Pussy I dah basah. Panas lah Shownu." bulat mata Shownu merenung mata Yn yg bersinar tanpa segan memberitahu kemaluannya sudah basah dan terangsang. Lidah Yn juga menjilat jilat bibirnya sendiri menandakan pussynya juga terkemut kemut dan berdenyut denyut minta perhatian.

Shownu :"No.. No, no, no Yn. I tak boleh turutkan kehendak you. Nanti you yg akan sakit. Like, we did a few rounds already yesterday... You pun baru je pecah dara Yn."

Yn:"Hmmm... I nak jugak.." jari Yn sudah menyeluk skirtnya sendiri. Dan Shownu sekali lagi terkejut, Yn tidak memakai seluar dalam!

Shownu :"What are you doing Yn? You will only hurt yourself. No."

Yn:"Tapi i betul betul dah tak tahan..." ghairah suara Yn mengoda Shownu. Tubuh Shownu sudah di raba rabanya. Manakala tubuhnya sengaja di gesel geselkannya ke badan Shownu.

Shownu :"Did you eat something or drink something Yn?"

Yn:"Umm... Ahh.." suara Yn sudah mendesah sambil memicit payudaranya. Tidak putus asa menggoda Shownu. Shownu kemudian mencepung Yn lalu di bawa ke sofa berdekatan. Di kesempatan itu, Yn mencuri cium batang leher dan pipi Shownu yg sedang mengangkat tubuhnya utk di letakkan ke sofa. Kemudian lelaki itu laju menuju ke dapur, melihat sinki dan plastik sampah di dapur tersebut.

Terdengar suara suara ghairah Yn tidak putus putus memanggil namanya. Yn sudah mengentel gentel pussynya sendiri.

Yn:"Shownu... I rasa panas... Tolonglah buka baju I ni. Pussy I... Aaaahhh..."

Shownu menggeleng gelengkan kepalanya apabila ternampak sekeping paket ubat perangsang yg berada di tepi sinki. Benar sangkaannya... Yn sudah meminum sejenis ubat perangsang yg dia sediakan. Pada awalnya memang dia mahu memerangkap Yn dan berpura pura mereka terlanjur. Tetapi Yn sendiri yg menyerah diri kepadanya. Jadi dia hampir terlupa sepenuhnya dengan keberadaan ubat perangsang tersebut. Tidak sangka, Yn menemui paket tersebut mungkin Yn menyangka itu adalah air vitamin. Tidak hairanlah, Yn menjadi sangat aktif dan begitu ghairah.

Shownu :"Stop Yn! Stop hurting yourself! Let me." Shownu sudah menahan tangan Yn dari menjolok kemaluannya sendiri. Terkenkang kaki Yn seperti menjemput Shownu utk menjamah pussynya. Shownu tidak mempunyai pilihan lain selain menyurutkan rasa ghairah pada diri Yn. Perlahan lahan, lidahnya menjilat pussy Yn dengan berhati hati. Klirotis Yn juga di selaknya dengan perlahan. Mengerang enak suara Yn menerima jilatannya. Sesekali pussy Yn di hisapnya lembut. Benar, sudah basah pussy Yn kerana terlalu khayal dan ghairah. Di kesempatan itu juga Shownu menikmati keindahan pussy Yn yg berwarna merah jambu itu. Halus dan tiada bulu menghiasi pussy Yn. Sesekali Shownu mencium bau pussy Yn... Khayal. Dia sangat mengemari bau pussy Yn.. Bau yg membuat nya ghairah!

Yn:"Owwhhh Shownu..." seksi suara Yn yg baru saja mendesah suara Shownu. Kemutan pussy Yn di lidahnya juga semakin laju dan mencengkam. Shownu melajukan jilatan dan jolokan lidahnya di pussy Yn sambil tangannya memicit kedua payudara Yn secara bergilir. Melekuk tubuh Yn tatkala urutan Shownu di payudaranya dan jilatan di pussynya semakin rancak. Terkemut kemut pussynya menahan rasa ghairah dan akhirnya...

Yn:"Akhhh~~~~~" Yn orgasm. Wajah Shownu di tariknya agar mencium bibirnya.

Yn:"Mmmmm.... Sedap." terasa sisa cairan pussy nya di bibir dan lidah Shownu ketika dia menjilat bibir Shownu. Ohhh.... Terasa puas terhadap layanan Shownu. Tidak lama kemudian Yn tertidur kerana kepuasan kerana layanan Shownu atau kerana efek ubat yg di makannya.

Beberapa jam kemudian Yn membuka matanya. Bukankah tadi sepatutnya Shownu membawanya berjalan jalan tetapi kenapa dia berada di pembaringan sofa pula? Kepalanya sedikit pusing, tekaknya terasa kering.

Shownu :"Dah bangun sayang? Minum air dulu."

Yn:"Apa dah jadi? Tadi kata nak jalan jalan?"

Shownu :"Well... Betul you tak ingat?" Shownu bertnya kepada Yn yg sedang meneguk segelas air yg baru saja di berikannya. Nampak benar Yn tidak sedar apa yg terjadi sebentar tadi. Kepala gadis itu mengeleng geleng kepada pertanyaan Shownu.

Yn:"I ingat... Badan I rasa panas. Lepas tu... I tak ingat."

Shownu :"Its okay, yang penting sekarang you dah sedar dan sihat aje."

Yn:"I betul betul tak ingat."

Shownu :"All good now, right sayang? Kita rehat kejap lepas ni kita jalan okay?"

Yn:"Mm... Okay." Selepas dirinya di puaskan oleh Shownu tadi, kepalanya merasa sedikit pusing tetapi nasib baik sahaja Shownu tidak mengambil kesempatan ke atas dirinya. Shownu benar benar hanya memuaskan nafsunya yg terangsang kerana telah meminum ubat perangsang.

*********************


Jam menunjukkan pukul 5 petang. Minhyuk masih lagi berada di pejabatnya bersama Jihyo. Tubuh kecil Jihyo berada di pangkuannya manakala dia memeluk tubuh Jihyo dari belakang.

Minhyuk:"Love... Yg this project here... Dah confirmed dengan pembekal kan?" pipi Jihyo di ciumnya.

Jihyo:"You ni kannn... Mana?"

Cupp! Cupp! Sekali dua kali lagi bibir Minhyuk singgah di pipi Jihyo. Jihyo tidak dapat mengelak kerana dia berada di pangkuan Minhyuk. Seumpama, kanak kanak kecil saja dia duduk di atas peha Minhyuk di antara tubuh Minhyuk dan laptop serta kertas kerja mereka.

Jihyo:"Miiinnn.... Dah pukul 5.. Kalau mcm ni, jam berapa nak siap? I dah penat tau." suara manja Jihyo sudah kedengaran. Malas melayan perangai gatal Minhyuk.

Minhyuk:"Sekejap lagi lah... Nak manja manja dengan you..."

Jihyo:"Nanti org tengok lah Min.. You ni kan."

Minhyuk:"Biar semua orang tahu, you're mine." pelukan di pinggang Yn di perketatkannya. Minhyuk masih mahu bermanja dengan Jihyo.

Jihyo:"Yg ni kita dah finalised dengan supplier and this one masih tunggu quotation. Min...."

Minhyuk:"Yes?" Minhyuk tidak mengendahkan penjelasan Jihyo. Bahu kekasihnya itu di kucupnya berkali kali.

Jihyo:"Hish! You ni Min, tak nak lah I kerja dengan you. Asyik menyimpang je." Jihyo bangkit dari pangkuan Minhyuk. Kalau di ikutkan hati dari awal sudah dia mahu bangun dari melayan kerenah manja Minhyuk tetapi oleh kerana Minhyuk berjanji akan berkelakuan baik jadi dia ikutkan saja kehendak Minhyuk.

Minhyuk:"Loveee.... Kenapa garang sangat ni? I promise, i promise I'll be a good boy." Minhyuk sudah menarik Jihyo semula ke pangkuannya.

Minhyuk:"Now, which one tadi hmm?" Minhyuk memeluk tubuh Jihyo bagi mengunci pergerakannya. Jadi Jihyo tiada pilihan utk kekal di pangkuan Minhyuk.

Jihyo:"Ni dan yg ni." cepat saja Jihyo menjawab mahu menyelesaikan kerja mereka yg sepatutnya lama siap. Minhyuk menatap wajah Jihyo yg menunjuk skrin laptopnya. Comel saja wajah tegang Jihyo, marah benar Jihyo pada dirinya.

Jihyo:"Yang projek satu ni, kena tanya Yn dan Shownu sebab diorang yg take over. The last time i ingat, they were still discussing on the terms."

Jihyo:"Yg this one, we are planning to renew the contract. We offered them 15% cut off."

Minhyuk:"Pandainya kekasih I ni. Untung sangat dapat you."

Jihyo:"Minnn... You ni kan.. Dengar tak?"

Minhyuk ketawa kecil. Memeluk kuat tubuh Jihyo. Mencium wangian tubuh Jihyo yg sentiasa memikatnya.

Minhyuk:"I dengar... I cuma nak puji you je. Jual mahal ya you kat I hari ni. I belum puas lagi nak manja manja dengan you."

Jihyo:"I takkan pergi mana mana Min. I am always yours. You tu je playboy... Sejak dari zaman Uni I tunggu you... Putus sambung putus sambung dengan you. You dah ada like five, six girlfriends before you balik semula kat I? Me meanwhile, masa i putus dengan you... I am not in any relationship with other man. You je tukar tukar buah hati tapi I... I tetap pilih you."

Minhyuk memejam matanya. Ya benar, dia memang pernah bercinta dengan Jihyo. Jihyo memang cinta pertamanya sejak zaman University. Walaupun berkali kali hubungan mereka putus tetapi apabila Minhyuk kembali merayu kepada Jihyo, Jihyo akan sentiasa menerimanya kembali. Mungkin yg selalu merasa cemburu itu adalah dirinya sendiri. Atau mungkin juga dia sebenarnya masih ragu ragu pada Jihyo walaupun Jihyo sudah memberikan semuanya kepada dirinya.

Minhyuk:"Let's get married for real. I don't want to lose you anymore."

Jihyo memandang wajah Minhyuk. Dah kenapa? Ini masuk kali kedua Minhyuk melamar dirinya.

Jihyo:"The answer will always be 'Yes' Min... You know that right...?"

Minhyuk:"No, this time... I betul betul nak lamar you. Properly clothed."

Jihyo :"You ni kan!" Jihyo sudah menampar lembut lengan Minhyuk. Malu bila mengingatkan tentang lamaran Minhyuk pada malam tersebut di dalam keadaan keduanya bogel.

Minhyuk:"This time too... With a ring. Jihyo, will you marry me?" Minhyuk mengeluarkan sebuah kotak baldu kecil berwarna hitam yg berisi sebentuk cincin permata. Jihyo menutup wajahnya dengan kedua tangannya. Terharu kerana lamaran minhyuk benar benar mengejutkannya. Tersentuh hati Jihyo kerana keihlasan Minhyuk kali ini. Jari Jihyo sudah tersarung cincin permata yg Minhyuk tempah khas utknya. Cantik!

Minhyuk:"I am so in love with you Jihyo! Thank you for always being here and sabar layan karenah I yg mcm budak budak ni. I love you!" Minhyuk mencium dan menyicip bibir gebu milik Jihyo. Jihyo juga membalas kucupan kekasihnya itu memeluk tubuh Minhyuk yg juga memeluknya erat.

Jihyo:"I love you more Min!" semakin gebu sayangnya kepada Minhyuk. Tubuh lelaki itu di peluknya kuat. Tidak sia sia dia menanti Minhyuk selama ini.

**************************

Yn:"Seronoknya dapat jalan jalan kat tempat mcm ni. Rugi kita tak keluar awal tadi. Ni dah nak gelap dah, sekejap lagi dah nak dinner."

Shownu hanya memerhatikan gelagat Yn yg sedang menikmati suasana desa yg tenang itu. Sesekali Yn menarik tangan Shownu supaya berjalan seiring dengannya. Seketika kemudian dia mengarahkan Shownu untuk mengambil gambar utknya. Seumpama seorang ayah melayan karenah anaknya bermain di luar. Shownu hanya jadi pemerhati dan betul betul menjadi bodyguard Yn yg sedang menikmati keindahan desa tersebut. Tersenyum senyum Shownu melihat gelagat Yn.

Shownu tekun menurut semua kehendak Yn. Mungkin kerana jarak umur mereka yg 11 tahun membuatkan Shownu agak kekok ketika Yn membawanya berselfie bersama.

Shownu :"Nak tangkap gambar banyak banyak ni nak buat apa?"

Yn:"Nak share dekat Jihyo. Nanti kalau ada cuti dapat lah bercuti kat sini sekali lagi. Sayanglah dua hari kat sini mana cukup, banyak lagi tempat kita nak pergi."

Berubah terus muka Shownu mendengar jawapan Yn.

'Lagi lagi Jihyo, lagi lagi Jihyo.'

Yn:"Tentu dia suka pegi tempat macam ni, jauh dari suasana bandar dan tenang je. Lagi lagi kalau nak pegi dating... Sesuai sangat!" tersenyum senyum Yn menghantar gambar gambar yg baru di tangkapnya kepada WhatsApp Jihyo. Tidak sabar rasanya mahu berkongsi kegembiraannya dengan kawan baiknya itu.

Shownu :"Lepas makan, kita balik terus."

Yn:"Cepatnya? Bukan kita ada lagi esok ke?"

Shownu :"Nanti awak ajaklah Jihyo cuti kat sini." mati selera makan Shownu. Melihat kegembiraan Yn ketika berbalas mesej dengan Jihyo membuatkan hatinya kebas.

Yn:"Err.... Shownu... Saya dan Jihyo..."


Bersambung......

Ep16 uploaded!

Like always tap the ⭐ so i know you're reading my story and wants me to continue it. Share it around, add it to your reading list and enjoy! Thank you.

Continue Reading

You'll Also Like

197K 5.4K 25
Siapa 'budak Nerd' sebenarnya? Kenapa dia lain? Kenapa dia berubah?! "sebab kau... " katanya Semua character dalam ni bukan orang islam‼ #maturelang...
61.7K 2.7K 20
"dunia kau dan aku berbeza.." "tetapi aku masih sayangkan kau" ⚠abusive content⚠
9.5K 127 24
Harley Smith seorang pelajar cemerlang Tingkatan 6 yg mempunyai sebuah penyakit jenis datang pergi..dia pingsan di tepi jalan dan telah diselamatkan...
PSIKOPAT By wolfrose

Mystery / Thriller

99.4K 3.5K 13
Puteri Dayana,gadis 16 tahun yang boleh dikatakan sebagai 'beauty with brain'. Hidupnya yang kurang kasih sayang daripada ibu bapanya sudah cukup me...