The Secret Love (Shownu 18+)

By Jhoneywalker1006

68.5K 340 12

Shownu merupakan Seorang usahawan yg terkenal dan berjaya. Walaupun di usia yg masih muda dia berjaya membang... More

THE SECRET LOVE EP1 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP2 (Shownu 18+)
THE SECRET LOVE EP3 (Shownu +18)
THE SECRET LOVE EP4 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP5 (SHOWNU +18)
THE SECRET LOVE EP6 (SHOWNU 18 +)
THE SECRET LOVE EP7 (SHOWNU 18 +)
THE SECRET LOVE EP8 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP9 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP10 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP11 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP12 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP13 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP14 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP16 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP17 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP18 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP19 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP20 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP21 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP22 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP23 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE LAST EPISODE (SHOWNU 18+)

THE SECRET LOVE EP15 (SHOWNU 18+)

2.5K 11 0
By Jhoneywalker1006

Shownu :" I akan buat you ketagih Yn dengan sentuhan I."

Yn:"I am already is..." Yn menggigit bibir tebal Shownu. Menjilat bibir lelaki itu dengan seksi sekali. Shownu bertambah geram. Pipi punggung Yn sudah di picitnya kasar berkali kali. Meliuk liuk tubuh Yn memberi reaksi kepada sentuhan ghairah Shownu.

Yn:"Mmm... Mm... Shownu..." erangan Yn sudah terbit. Automatik batang Shownu menjadi semakin tegang. Padahal tadi batangnya itu sudah sedia tegang apabila melihat bayang tubuh Yn di balik baju lace pijamanya.

Shownu :"Yn...?" Shownu memanggil nama Yn apabila tangan gadis itu membawa tangannya utk menyentuh kemaluannya. Biar betul, Yn mahu dia meraba pussynya?

Shownu memegang kedua pipi Yn, di tariknya wajah Yn utk gadis itu menatap matanya.

Shownu :"I just want you to know, i want you not just your body Yn...i want all of you. Your soul too." Shownu memeluk tubuh Yn dekap ke tubuhnya. Kepala Yn di peluknya ke dadanya.

Shownu :"Awak tentu pikir yg saya ni nak kan awak sebab saya nak ambik kesempatan pada tubuh awak Yn. Tapi kalau awak tahu apa yg ada kat hati saya ni, ia lebih dari tu Yn."

Yn mendengar setiap bait kata Shownu.
Adakah Shownu sedang meluahkan rasa hatinya kepada dia?

Yn:"Saya nak awak tahu jugak. Saya rela serahkan diri saya pada awak sebab saya pecayakan awak."

Shownu :"Saya takkan tinggalkan awak Yn, itu saya boleh janji pada awak walaupun.... Awak mungkin akan tinggalkan saya. Sebab dalam hati awak, saya bukan siapa-siapa..." rendah dan lirih sahaja suara Shownu menuturkan ayat tadi.

Yn:"Shownu..."

Shownu :"I love you Yn."

Yn tergamam mendengar kata kata Shownu. Tidak menyangka, dia akan mendengar kata cinta Shownu kepada dirinya. Pelukan Shownu semakin ketat di tubuhnya entah bila badannya sudah di baluti semula dengan pijama milik Shownu.


Yn:"Shownu... I..."

Shownu :"You dont have to answer me now Yn. Get change- kita keluar, i janji nak bawa you jalan jalan kan?"

'Shownu I love you too.'

kata kata Yn itu tidak terluah. Yn rasakan dirinya tidak layak utk lelaki yg sehebat Shownu. Dan jika Shownu tahu Yn memperdayakannya tentang hubungannya dengan Jihyo bagaimana? Dia tidak mahu Shownu kecewa kepadanya.

****************************


Minhyuk:"Hmmmmm..... Jihyo... Mmm..."

Jihyo:"Nanti org dengar... Pelan sikit Min..."

Minhyuk:"Tak kisahlah... Bila masa lagi I nak rasa you urut I? Dah lah hari ni you pakai bukan main seksi lagi ya, i mcm nak kurung you je kat dalam pejabat ni."

Jihyo:"Tu lah... Baru dua hari Shownu tinggalkan ofis ni... You dah serabut. You jgn nak ngada kurung I, i takkan di kongkong okay. Sakit kepala ni dah elok ke?"

Minhyuk menikmati urutan tangan Jihyo di kepala dan di tekuknya dengan mata yg terpejam. Selama dua hari itu dia di pertangungjawabkan dengan tugasan semasa Shownu. Banyak dokumen yg perlu perhatiannya dan pertemuan pertemuan dengan clients juga giat berlangsung.

Minhyuk:"Shownu tu gila kerja betul! Projek projek ni pun banyak dia handle, mcm mana dia boleh cope with all these pressure? Gila!"

Jihyo:"You tak tahu ke, kawan you tu memang hidup dia kerja, kerja, kerja?"

Minhyuk:"No doubt dia tu memang layak di anugerahkan antara Usahawan yg berjaya Under 30. Umur baru masuk 36 dia dah berjaya kemudi perusahaan yg ada lebih 2000 org pekerja. Bukan semua boleh handle tau. Menyesal I suruh dia tambah cuti love." kata kata keluhan Minhyuk Jihyo dengar dengan setia. Baru kekasihnya itu tahu, yg Shownu selama ini tidak pernah rehat daripada bekerja.

Jihyo:"At least now you know. And there's a reason why dia selalu hantar you pergi outstation kan... Dia taknak you stress with workloads and paperwork. Ni your turn merasa the pressure of being in the office, just anggap dia outstation. I kan ada, i akan tolong you mana mana yg patut."

Minhyuk:"With that being said.... You selalu ke urut Shownu mcm ni?" ada nada cemburu keluar dari Minhyuk. Tangan Jihyo yg memicit micit bahu dan kepalanya di hentikannya. Menarik tubuh Jihyo agar berhadapan dengannya.

Jihyo:"Why?"

Minhyuk:"Well, what if Shownu ada hati kat you."

Jihyo:"Apa yg you merepek ni Min?"

Minhyuk:"We never know kan... Atau you, ada simpan hati kat Shownu." sengaja Minhyuk menduga Jihyo. Berduaan bersama Jihyo di pejabat sebegitu membuatkan Minhyuk berpikir, kepergiannya yg selalu membuat tugasan luar memerlukan Shownu dan Jihyo selalu bersama ketika Shownu belum punya ganti PAnya. Dan tak mustahil hubungan mereka akan menjadi lebih dari itu.

Mata Minhyuk meratah setiap inci tubuh Jihyo. Tidak di nafikan, Jihyo mempunyai tubuh yg seksi dan mampu memikat siapa saja yg memandangnya. Dan pada kiraannya, tidak mustahil jika Shownu juga menyimpan hati pada Jihyo. Lihat saja pakaian seharian Jihyo utk kepejabat. Jihyo tidak pernah takut atau ragu ragu utk mengayakan pakaian yg menjolok mata. Dan sebagai lelaki tentu saja matanya juga tidak lepas dari memandang Jihyo.

Jihyo:"Gila! Shownu tak lembik mcm you. I tak pernah nampak dia merungut sebab kerja. Kalau sakit kepala sekali pun dia just took paracetamol lepas tu sambung balik kerja. Yang manja ni, cuma you saja."

Jihyo sudah naik marah dengan pertuduhan Minhyuk. Terasa seperti dia di tuduh mendua bersama Shownu. Jihyo sudah menarik muka masam. Tubuh Minhyuk yg mengunci badannya ke meja pejabat itu di tolaknya kasar.

Minhyuk senyum. Bukan main marah kekasihnya itu kepada dirinya. Sedar yg dia sudah salah bicara menuduh Jihyo secara melulu.

Minhyuk:"Sorry Jihyo! Love! I am sorry!" Minhyuk mengejar langkah Jihyo yg pantas meninggalkan mejanya sudah mahu keluar dari pejabat itu. Dengan kakinya yg panjang itu, Minhyuk dapat mendahului langkah Jihyo, memberhentikan tubuh Jihyo dengan mendepangkan tangannya. Masam wajah kekasihnya. Tatapan matanya juga begitu tajam menjeling wajah Minhyuk. Minhyuk tahu, Jihyo terasa hati dengan tuduhannya.

Jihyo berpeluk tubuh, menjeling wajah Minhyuk yg berdiri menghalang perjalannya mahu keluar dari pejabat itu dengan jelingan yg tajam. Sampai hati Minhyuk menuduhnya mempunyai hubungan sulit dengan Shownu?

Jihyo:"You nak buat apa ni? Nak kurung I kat sini ke?" panik suara Jihyo apabila Minhyuk dengan pantas mengunci pintu pejabatnya dan menurunkan glass blind di pejabatnya itu.

Minhyuk :"What did you just call me?"

Jihyo:"What?"

Minhyuk :"You panggil I lembik...?" mahu tergelak Jihyo mendengar ketidakpuashatian Minhyuk. Menahan ketawa apabila wajah Minhyuk bengang ketika dia di panggil lembik. Jihyo jugak sebenarnya tidak sedar yg mulutnya pantas menyebut perkataan lembik kepada Minhyuk gara gara dia terlalu marah kerana di tuduh sembarangan oleh Minhyuk.

Jihyo:"A-ah,lembik. you lah tu."

Minhyuk:"You seksi sangat hari ni." tona suara Minhyuk sudah menjadi lembut dan seakan menggoda. Matanya sudah memanah setiap lekuk tubuh Jihyo.

Jihyo:"That doesn't change the fact you baru je tuduh I ada skandal dengan Shownu Min."

'Fuhhh bukan main marah lagi Jihyo. Makin seksi!'

Minhyuk:"Suka tengok you ganas ganas macam ni." Tangan Minhyuk sudah naik ke kolar baju Jihyo yg berbentuk V yg hampir mendedahkan separuh payudaranya. Jari telunjuk Minhyuk bermain main di sana, menjalar mengikuti bentuk V baju Jihyo. Jarinya kemudian terhenti apabila sampai ke bahagian tengah cleavage Jihyo. Di situ dia memasukkan jari telunjuknya di antara belah buah dada Jihyo. Kenyal! Pinggang Jihyo sudah di rangkulnya utk rapat ke tubuhnya.

Jihyo:"You nak apa Min? Lepas you tuduh I macam tu, you nak apa?" mendatar soalan Jihyo kepada Minhyuk, kurang faham sebenarnya dengan angin satu badan lelaki itu.

Minhyuk:"Ofcoz i nak you." Minhyuk cuba menahan tolakkan kedua tangan Jihyo di dadanya. Tetapi usaha Jihyo sia sia sahaja apabila Minhyuk terlebih dahalu memeluk pinggangnya dengan kuat.

Jihyo:"Lepaskan I lah Min. Ni kan pejabat!" sedikit terjerit Jihyo menghalang bibir Minhyuk yg sudah mulai mencumbu pengkal dadanya yg sedia terdedah kerana pakaiannya pada hari ini.

Minhyuk :"Not until i get my hands on these two." gatal sudah suara Minhyuk menyuarakan hasrat hatinya yg mahu meremas payudara Jihyo.

Jihyo:"Min... Jangan lah..." suara Jihyo sudah merayu tetapi pada masa yg sama dia sudah terangsang kerana sentuhan sentuhan dan jilatan dari lidah Minhyuk di kawasan pengkal dadanya dan bahunya.

Minhyuk memeluk tubuh Jihyo agar lebih rapat dengan tubuhnya. Benjolan yg semakin menegang di dalam seluarnya itu sengaja di laga lagakannya ke bawah perut Jihyo.

Minhyuk:"Yg you cakap lembik ni dan keras semacam bila tengok you mcm ni."

Jihyo:"Gatal!" Jihyo menepis tangan Minhyuk yg meraba payudaranya. Jihyo tahu, Minhyuk terangsang tatkala melihat dirinya yg dengan sengaja memakai pakaian yg agak terdedah di bahagian dada apabila dia tahu, dia akan menjadi PA Minhyuk pada hari ini. Sengaja dia mahu menggoda Minhyuk dengan memakai pakaian seksi. Tetapi kerana tuduhan Minhyuk terhadap dirinya tadi membuatkan dia tawar hati untuk menggoda kekasihnya itu.

Minhyuk :"I gatal dengan you je love. You jgn ingat i tak tahu, yg you sengaja pakai mcm ni sebab nak goda I kan?"

Jihyo:"Tak ingin lah i goda you lagi sebab you pun tak pecaya kat I kan. Lebih baik i cari lelaki lain yg lagi pecaya kat I." tubuh Jihyo sudah meronta di dalam pelukan Minhyuk semakin bersemangat Minhyuk mengunci pergerakan Jihyo.

Minhyuk:"You berani cari lelaki lain love?" tanpa menunggu jawapan kekuar dari mulut Jihyo. Bibir gadis itu di ciumnya rakus. Tidak memberi ruang utk Jihyo menolak ciumannya. Bibir Jihyo di jilatnya kasar dan di hisapnya sesuka hatinya.

Tangan nakal Minhyuk sudah menurunkan tali baju Jihyo membuatkan bahagian atas tubuhnya terdedah. Batang leher Jihyo di ciumnya bertalu talu. Manakala tangannya yg sebelah lagi memicit micit payudara Jihyo yg kini terdedah sepenuhnya. Bibir Jihyo sudah mengeluarkan bunyi mendesah. Rontaan dari Jihyo juga sudah berhenti.

Minhyuk:"Nakal sangat ya tak pakai bra?"

Jihyo membusungkan dadanya ke depan apabila sentuhan nakal Minhyuk tidak berhenti di situ. Geli dan sedap kerana Minhyuk mengentel gentel payudaranya dengan bersemangat. Kepalanya sudah terdongak ke atas apabila lidah Minhyuk mendarat di dadanya dan menghisap putingnya.

Jihyo:"Min... Mmmph...!" kepala Minhyuk didekapkannya lagi ke dadanya. Biar wajah lelaki itu berada di antara celah payudaranya.

Minhyuk :"Puting ni... Selamanya milik I tau." semakin geram Minhyuk melihat puting Jihyo yg sudah timbul dan mengeras. Badan Jihyo sangat sensitif di bahagian itu. Dan dia pula sangat mengilai bahagian tubuh Jihyo yg itu. Lagi lagi Minhyuk meremas kedua buah dada Jihyo dan menghisap puting itu berganti ganti.

Minhyuk:"Hmmm....." slurpp... Slurpp... Habis basah payudara Jihyo di kerjakan Minhyuk. Dia dapat rasakan kepalanya di tekan kuat oleh Jihyo ke dada kekasihnya itu. Suka sangat kerana dapat menikmati payudara Jihyo yg kenyal dan besar itu.

Jihyo:"Arggh!! Min!!" terjerit Jihyo apabila Minhyuk menggigit dan menarik putingnya pada masa yg sama tangan Minhyuk pula menjolok kelentit Jihyo. Entah bila tangannya sudah merayap ke celah kengkang Jihyo. Sensasi yg Jihyo rasakan itu sangat tidak tertanggung oleh tubuhnya. Dengan hisapan dan gigitan di putingnya dan jolokan jari Minhyuk yg dtg secara mengejut di pussynya, membuatkan Jihyo sangat terangsang.

Minhyuk:"Sushhh..." Minhyuk mencium bibir Jihyo. Jarinya pula sudah menjolok pussy Jihyo yg sangat basah. Kaki Jihyo pula di angkatnya ke atas,membiarkan celah kengkang Jihyo terbuka lebar.

Jihyo:"Mm... Min... Please..."

Minhyuk:"I am sorry Love, i tuduh you bukan bukan." jari Minhyuk sudah membelai lembut pussy Jihyo. Nafas Jihyo sudah turun naik hampir senak kerana menikmati gerakan jemari Minhyuk yg sangat sedap di pussynya.

Jihyo:"Minnnn.... Aaaaaaakhhhh....." Jihyo mendesah nama Minhyuk dan mengerang panjang. Minhyuk melajukan lagi gerakan jarinya di dalam pussy Jihyo sambil menepuk pussy Jihyo yg tebal itu.

Sesekali gerakan jarinya di jolok ke atas mencari G-spot pussy Jihyo. Menggeliat tubuh Jihyo memberi tindak balas pada semua jolokan jari Minhyuk.

Minhyuk:"Do you like this Love? Hmm... You are so... Damn wet. Show me, let me see you squirt again." suara serak Minhyuk berbisik di telinga Jihyo merangsang agar gadis itu klimaks.

Jihyo:"Shut up... Ahhh... I am coming Min.. Haaaa...!" terkemut kemut kuat pussy Jihyo menjepit jemari Minhyuk. Oleh kerana pussynya menerima tamparan tamparan lembut dari Minhyuk di sertakan dengan jolokan jari yg terkena G-spotnya berkali kali, Jihyo datang. Kali ini juga, Jihyo mengeluarkan percikan air yg terpancut dari pussynya. Hanya Minhyuk, hanya Minhyuk yg dapat membuatnya sampai sehingga squirting begitu.

Minhyuk gembira melihat wajah puas Jihyo ketika sampai orgasm. Kemaluan Jihyo yg basah itu terkemut kemut kerana menikmati permainan jarinya.

Minhyuk :"Mmm.... Love... Mm..."

Jihyo:"Min... Please no..."

Terketar ketar lutut Jihyo menahan tubuhnya apabila Minhyuk sudah menjilat pussynya. Baru saja dia klimaks, kali ini lidah Minhyuk pula dengan nakal singgah di pussynya. Wajah Minhyuk kini berada di kengkang Jihyo yg masih dalam posisi berdiri, kuat tangan Jihyo berpaut di meja berhampiran demi menampung tubuhnya. Kuat jarinya mencengkam meja itu kerana nikmat yg sedap datang dari lidah Minhyuk di bawah.

Minhyk:"Mmm...selagi you tak maafkan I... i takkan berhenti ratah pussy you."

Jihyo:"Aaah...! Ooohhh....mmm.." erangan Jihyo semakin menjadi. Selaju mana mainan lidah Minhyuk selaju itu juga mulutnya mengerang. Minhyuk menjilat pussy Jihyo atas dan ke bawah. Sesekali lidahnya di jelir ke dalam merasa kemutan puki gatal Jihyo.

Jihyo:"Pleaseee Min..." rayuan Jihyo itu tidak diperdulikan Minhyuk. Semakin kuat dan laju jeliran lidahnya ke dalam pussy Jihyo. Tidak lama kemudian, sekali lagi tubuh Jihyo bergetar. Cairan putih dan pekat sekali lagi mengalir keluar dari pussynya. Cairan itu mengalir ke muka Minhyuk kerana Jihyo datang tanpa amaran. Lagi sekali Minhyuk menyapu cairan tersebut ke pussy Jihyo semula dan bakinya di salutnya ke batangnya yg sudah berdiri keras.

Minhyuk :"I am sorry Love. I shouldn't doubt you."

Jihyo:"You're... Haahh...forgiven." hilang hilang nafas Jihyo menuturkan ayat itu.

Minhyuk :"Even so, imma still fuck you Jihyo!" seraya berkata itu kaki Jihyo di angkat ke atas. Tiba tiba batangnya yg keras itu di masukkan ke lubang Jihyo dan aktiviti sorong tarik kini bermula.
Kuat tubuh Minhyuk menampung tubuh Jihyo agar sorong tariknya terasa stabil. Laju gerakan batangnya masuk dan keluar dari pussy Jihyo. Sekejap sangat lambat seperti sengaja mahu mengesel batangnya dengan lapisan lapisan pussy Jihyo dan sekajap lagi pussy Jihyo di hentakknya kuat dan sangat dalam.

Jihyo:"Ah ah Min.. mm mm..." meracau Jihyo ketika mengerang kerana sensasi jolokan batang Minhyuk di pussynya yg basah. Celap celup bunyi batang Minhyuk keluar masuk ke pussy Jihyo. Mulut Jihyo sudah di tutup dengan tangannya supaya suara ghairah kekasihnya itu tidak menjerit dan mengerang dengan begitu kuat. Bertambah semangat Minhyuk menyorong tarik batangnya dalam keadaan yg memerlukan mereka utk menjalankan aktivitinya secara rahsia memandangkan mereka berada di dalam pejabatnya.

Minhyuk:"Mmm.... Mmmm...." mahu saja Minhyuk mengerang sekuatnya tatkala pussy Jihyo mengenggam batangnya kuat tetapi di tahankannya. Takut nanti pekerja pekerja di luar akan kedengaran aktiviti mereka.

Hampir lima minit kemudian, Minhyuk dan Jihyo sama sama klimaks.
Kali ini Minhyuk tidak menembak airmaninya ke dalam pussy Jihyo akan tetapi tubuh Jihyo di tundukkan agar berada di posisi melutut kemudian airmaninya yg bewarna putih pekat itu di lepaskannya ke dada Jihyo. Minhyuk sangat berpuas hati melihat semprotan airmaninya yg kini di sapu rata hampir keseluruh dada Jihyo.

'Tok tok...' ketukan di pintu pejabat Minhyuk mengejutkan kedua mereka yg sedang hangat bermadu asmara.

Bersambung......

Early update instead of tomorrow. Because i have some free time.

As always please tap the ⭐ share around, leave comments and enjoy!

Sorry for the slow update. Been busy with works and all. 🙏 Thank you for your patience.

Continue Reading

You'll Also Like

25.8K 583 34
[ KARYA PERTAMA ] -Amnesia -Balas dendam Singkat dan padat hehe Total words :
22.6K 481 14
"Kahwin dengan daddy jom"? -Alex Danial "You dh gila ke ape?"you are my lecturer!"-Raisha Qistina "I tak gila,I gila...
9.5K 798 56
Mature content, Romance, Funny (Not suitable for 21 & below) Kalau suka tengok sinetron, boleh lah baca. Kalau suka sweet-sweet, mari la baca. Kalau...
10.9K 109 13
"daddy, please let me go!"-? "no baby girl, you tak ingat kontrak kita? kalau you buat hal,,atau tak dengar ckp i,,i akan tamat kan kontrak tu"-? "ok...