The Secret Love (Shownu 18+)

By Jhoneywalker1006

68.2K 340 12

Shownu merupakan Seorang usahawan yg terkenal dan berjaya. Walaupun di usia yg masih muda dia berjaya membang... More

THE SECRET LOVE EP1 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP2 (Shownu 18+)
THE SECRET LOVE EP3 (Shownu +18)
THE SECRET LOVE EP5 (SHOWNU +18)
THE SECRET LOVE EP6 (SHOWNU 18 +)
THE SECRET LOVE EP7 (SHOWNU 18 +)
THE SECRET LOVE EP8 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP9 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP10 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP11 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP12 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP13 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP14 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP15 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP16 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP17 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP18 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP19 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP20 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP21 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP22 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE EP23 (SHOWNU 18+)
THE SECRET LOVE LAST EPISODE (SHOWNU 18+)

THE SECRET LOVE EP4 (SHOWNU 18+)

2.8K 20 0
By Jhoneywalker1006

Kedengaran bunyi ciuman yg bercicipan dan suara erangan halus keluar dari mulut Jihyo setiap kali Minhyuk meraba dan memicit kawasan payudara Jihyo.

Jihyo: "Mmmhm... Min... Mmmm...."

Yn terpaku di muka pintu, tidak sempat berpaling atau keluar semula dari pejabat Jihyo. Melihat kedua pasangan di depan matanya yg hanyut di dalam ciuman hangat dan dalam keadaan yg sangat ghairah.

Minhyuk: "I feel like eating you babe... Mmmm..." bisikan halus dan kecil itu dapat di tangkap oleh telinga Yn. Meremang bulunya melihat adegan 18+ di depan matanya. Hampir tersedak dia tatkala menyedari kedua insan di depannya itu belum ada tanda tanda mahu berhenti.

Terkejut dengan bunyi tersedak dari Yn. Jihyo memutuskan ciuman hangatnya dengan Minhyuk lalu menyembunyikan wajahnya ke dada bidang Minhyuk. Baru sedar Yn juga berada di sana. Malu!

Minhyuk mengosok kepala Jihyo yg kini berada di dadanya. Hampir saja dia tewas di godaan kekasihnya itu sehingga dia lupa dia dtg ke sana bersama Yn.

Minhyuk : "Its okay love. Yn je. Its okay."

Jihyo sempat membuat eye contact dengan Yn. Di sana wajah Yn nampak sudah kemerahan. Mungkin juga terkejut melihat keintiman yg berlangsung di antaranya dan Minhyuk.

Yn mengangguk kecil memberi jaminan kepastian kepada Jihyo yg rahsia mereka akan selamat.

Yn: "I dont see anything. Promise!"

Minhyuk : "I lupa yg i dtg dengan Yn, you tiba tiba terkam i mcm tu... I suka." muka Jihyo sudah masam. Dia menampar lembut dada Minhyuk. Masih malu terhadap Yn.

Yn: "Ehem... Encik Minhyuk, jgn nak menyakat cik Jihyo lagi boleh tak?" seraya mendengar kata teguran Yn, Jihyo berlari mendapatkan Yn. Memeluk lengan Yn rapat ke sisinya.

Jihyo: "I dah ada best friend baru. Dia memang macam ni Yn, tak habis nak sakat i aje. You jgn nak buli i lagi sukahati tau. Yn dah ada."

Yn hanya tertawa kecil mendengar kata kata Jihyo. Terasa pelukan Jihyo di lengannya makin kejap. Payudara Jihyo yg kenyal dan besar itu sekali kali menghimpit lengan Yn. Ohh... Memang patut Minhyuk terleka dengan godaan Jihyo. Terasa lembut dan kenyal di sisi Yn. Jauh beza antara dia dan Jihyo. Dah lah cantik, tubuh pulak langsing dan hot pulak tu! Girl crush sangat!

Minhyuk : "Kalau i tahu, i tak ajak Yn jumpa you. Its okay, Yn she is all yours. Jihyo my love, awas ya you kalau i jumpa you... Tau lah i mcm mana nak 'kerjakan' you." amaran Minhyuk yg berbaur lucah itu membuatkan Jihyo semakin malu. Sempat lagi Minhyuk mengenyitkan matanya dan menjilat lidahnya di tujukan kepada Jihyo.

Yn: "Awas ya Minhyuk, kalau awak apa apakan Jihyo. Tau lah saya bawa dia lari dari awak." Yn pula membalas ucapan Minhyuk. Nakal betul!

Minhyuk : "Okay, i give up. You see love... Its a good choice we have Yn here. She has a very good humour." Minhyuk sudah ketawa sambil berjalan mendekati kedua wanita di hadapannya.

Jihyo : "I hope you boleh cairkan sikap beku Shownu tu Yn. He has been so hard on himself for too long. Thank you bawak Yn jumpa I, i see you later love." Jihyo memeluk Minhyuk sebelum lelaki itu melangkah menuju ke pintu pejabat Jihyo.

Minhyuk: "You see Yn, mcm mana i tak tergoda dengan dia ni. Mmm... Geram je." Minhyuk pergi meninggalkan keduanya dengan wajah nakal. Seronok Yn mengetahui mereka berdua ni saling cinta dan memahami.

Yn hanya menggelengkan kepalanya, belum sampai dua hari mengenali kedua insan bernama Minhyuk dan Jihyo dia sudah berasa selesa berada di antara keduanya. Bukan seperti apa yg di rasakannnya apabila bersama Shownu.

Yn melap bekas gincu yg sedikit comot di wajah Jihyo. Sepantas kilat Jihyo mencium pipi dan bibir Yn. Alangkah terkejutnya Yn menerima ciuman dari Jihyo. Apatah lagi apabila kelakuan Jihyo yg pantas itu di tangkap oleh Shownu yg kini terpaku di hadapan pintu pejabat Jihyo. Terlopong mulutnya melihat adegan sekerat itu.

Jihyo: "I love you Yn!"

Shownu: "What is happening here? Korang buat apa ni?"

Wajah Shownu ternampak sangat keliru dengan apa yg sedang berlangsung pada ketika itu.

Jihyo: "We are declaring love to each other." Jihyo sebenarnya sangat berterima kasih terhadap Yn. Dia percaya rahsia antara dia dan Minhyuk pasti akan selamat bersama Yn. Melihat Yn membetulkan gincunya yg comot tadi membuat Jihyo jatuh sayang pada Yn. Dia sangat yakin, hanya gadis itu yg mampu membuat kawan baik mereka iaitu Shownu berubah. Tersenyum senyum Jihyo melihat wajah keliru Shownu.

Jihyo: "What can i help you Shownu?" kata Jihyo sambil duduk di kerusi kerjanya semula.

Shownu menjeling Yn sekilas sebelum mengambil tempat utk duduk berhadapan dengan Jihyo.

Shownu: "I am getting my personal assistant back. She's gone 'too long' from the office, I wonder why."

Jihyo: "No worries, i pinjam dia kejap je. You ni pun... Sebelum ni tiga bulan you takde PA okay je. Ni Yn tinggalkan tak sampai 30min bukan laju lagi you cari ya." Jihyo menyindir Shownu, bukan dia tidak sedar perubahan pada wajah lelaki itu apabila dia tertangkap mencium bibir Yn tadi.

Shownu menoleh Yn yg kini duduk bersebelahan dengannya. Bukan main manis lagi senyuman gadis itu kalau bersama Jihyo.

Jihyo:"Okay sayang, here is our contract. Seperti yg kita setujui kelmarin, if you are okay work to here as a PA you sign situ. Macam biasa tempoh percubaan dalam 6 bulan, tapi kalau you berhenti tak sampai 3 bulan you have to pay ganti rugi. But i hope sayang you akan terus kekal kat sini dengan I." bulat mata Shownu mendengar bahasa yg Jihyo gunakan utk berkomunikasi dengan Yn. Dah kenapa? Jgn cakap Yn ni betul betul tak sihat sampai taste pun sejenis?

Yn:"I okay je. Thank you love." Yn pula berlawak, meneruskan sketsa yg Jihyo mainkan sambil mengenyit matanya kepada Jihyo. Tahu Jihyo sebenarnya mahu menyakat majikannya. Ketawa keduanya meletus. Lagi sekali, Shownu bagai tidak percaya dengan apa yg baru saja di dengarnya. Love? Sayang?

Jihyo: "Dah Shownu, you boleh ambik PA you ni semula. But please take a good care of my love ni. If anything bad happen to her, tau lah you nak menjawab i." Jihyo mendapatkan Yn kembali lalu memeluk tubuh gadis itu.

Shownu: "Gila!" dengan sepatah perkataan itu, laju saja Shownu meninggalkan Jihyo dan Yn sedang berpelukan.

Jihyo: "You tahu i gurau kan. But sorry sebab i kissed you tadi. Bos awak tu tak pandai nak bergurau, 24jam serius memanjang." bisik Jihyo di telinga Yn.

Yn: "No worries. But, that was my first kiss." balas Yn kembali berbisik.

Jihyo: "What?! Seriously girl!!?" Jihyo tidak percaya Yn belum pernah bercium. Patutlah, wajah Yn sangat merah apabila melihat adegan panasnya dengan Minhyuk tadi.

Shownu: "Are you girls not done yet? Nak bercinta kat rumah lah. Ni office."

Jihyo: "Opps... I hear jealousy." jihyo menyangka Shownu sudah jauh, rupanya dia masih menunggu Yn di luar pintu pejabat nya.

Yn: "I can sense trouble now."

Jihyo hanya ketawa mendengar balasan Yn sambil dia melihat tubuh Yn hilang dari pintunya.

Jihyo: "Good Luck sayang. Apa-apa call i tau!" sengaja Jihyo berteriak dari dalam supaya Shownu juga ikut mendengar suaranya.

*******************

Shownu: "Dah dpt buah hati on your first day of work nampaknya?" sindir Shownu memecah kesunyian antara mereka apabila hanya mereka berada di dalam lif tersebut.

Yn teringat pada kata² jihyo tadi, betullah tu Shownu percaya pada skesta mereka. Tidak tahu yg itu hanya gurauan semata. Yn tersenyum hampir ketawa tetapi di tahannya.

Shownu memerhatikan wajah PA nya ada ada di sebelahnya. Amboi bukan main tersenyum senyum lagi, tahulah baru lepas jumpa kekasih. Cantiknya Yn tapi sayang, suka kaum sejenis rupanya.

Yn:"Kita nak pergi mana ni Shownu?"

Shownu:"Meeting, but first we need to buy you something to wear. Tak naklah bawa you pakai baju bunga bunga ni macam makcik makcik jumpa clients I."

Yn:"What? Makcik makcik? Awak tu yg pakcik, umur dah 35 tahun. okay apa baju saya ni?"

Shownu: "Berani ya mengata saya."

Yn gigit lidah. Terlampau laju mulutnya mengutuk Shownu. Kadang Shownu geram, ketika Yn bersama Jihyo dan Minhyuk bahasa dan intonasi suara Yn terdengar lembut saja. Apabila Yn bercakap dengannya, suara gadis itu mendatar saja dan kedengaran tiada perasaan.

Tadi sebenarnya Shownu sedikit cemburu apabila ternampak Yn dan Minhyuk berbual dengan mesra. Ketawa bersama dan nampak rapat sekali. Setelah hampir 30minit Yn menghilang, di sangkanya Yn sedang bermesra dengan Minhyuk. Seperti yg Shownu maklum, Minhyuk sangat pandai mengoda gadis² cantik sehingga gadis² itu jatuh hati kepadanya. Ternyata sangkaannya salah, hancur luluh hatinya apabila mengetahui Yn suka kaum sejenis. Dan dia juga tidak sangka, Jihyo sebenarnya sebegitu. Patut lah, Jihyo selama ini masih bujang dan endah tidak endah sahaja melayan lelaki lain yg cuba berkenalan dengannya. Bukan sekali, dua tiga kali dia meminta Jihyo menemaninya utk bejumpa dengan clients dan beberapa kali itu juga clients lelaki cuba mendekatinya tetapi tidak mendapat layanan yg dingin saja dari Jihyo.

Yn: "Saya tak nak lah beli baju baru, membazir je. Gaji saya bukan besar pun."

Shownu: "Saya tak peduli. Awak jgn risau tentang tu, saya yg bayar. Awak hanya perlu tau pakai je baju tu nanti. Saya tak nak lah clients saya pikir yg saya ni bos yg kedekut. And first impression tu penting, awak sebagai PA saya kena sentiasa kemas dan setaraf mengusung jawatan di bawah SHW corp."

Yn:"okay~"

***************************

Sudah hampir 5 pasang baju Yn cuba. Hampir saja dia keliru, hari ini jawatannya PA ke model?

Yn: "Shownu, dah banyak saya try baju ni. Tak cukup lagi ke?"

Shownu :"Beli banyak lagi. Mana cukup 4 pasang. Kan kerja awak ni kena temankan saya pergi lunch, dinner afternoon party. Kenalah beli banyak."

Yn:"jgnlah membazir, nanti pandailah saya mix and match baju baju ni."

Shownu: "Okay, today kita beli 10 pasang dulu. Nanti kita beli lagi. Dah lambat ni nak jumpa client kita for lunch meeting."

Yn berasa lega, nasib baik mereka bergegas utk menghadiri lunch meeting, kalau tak nampaknya lama lagilah dia, berada di fitting room jadi model memperayakan pakaian di hadapan Shownu.

Yn:"Kita baru cuba 5 pasang. Mana nak dpt 5 pasang lagi?"

Shownu:"Saya dah pilih, nanti awak pakai je apa yg saya beli tu."

Sebenarnya Shownu sangat suka melihat Yn memperagakan pakaian di hadapannya. Walaupun wajah gadis itu kelat dan masam semasa memperagakan pakaian di hadapannya tetapi tubuh gadis yg langsing dan kecil molek itu nampak cantik dalam apa jua jenis baju yg dia suruh peragakan.

Shownu : "Pakai yg ni utk jumpa client kita." shownu menghulurkan sepsang baju kepada Yn. Baju ini belum pernah di cubanya tadi.

Yn memerhatikan penampilannya di dalam cermin. Tidak di sangkalnya, pemilihan Shownu sangat cantik dan sesuai dengannya. Tidak berapa seksi dan cukup selesa di gayakan.

Yn:"Thank You Tuan, sebab belanja baju utk saya."

Shownu :"Just Shownu."

Yn tidak dapat membiaskan diri dengan memanggil Shownu dengan panggilan nama saja. Karisma lelaki itu selalu saja membuat Yn waras akan kedudukannya sebagai pekerja bawahan Shownu.

Shownu : "That's one 'Tuan'. That lips of yours kena biasakan panggil saya Shownu. Atau saya akan denda awak." kecut perut Yn mendengar perkataan denda itu. Bagaimana jika Shownu menyuruhnya membayar pada setiap kali dia menyebut Shownu sebagai 'Tuan'. Sepanjang perjalanan Yn hanya diam, membiarkan Shownu memandu tanpa sebarang gangguan menuju ke tempat di mana mereka akan berjumpa client. Takut nanti tersebut perkataan 'Tuan' pulak.

***********************

Beberapa pekerja terakhir sudah meninggalkan pejabat apabila waktu pejabat sudah habis. Jam menunjukkan 6.10minit petang.

Shownu dan Yn masih lagi berada di dalam pejabat mereka apabila Kak Yuni, cleaner di pejabat tersebut mematikan lampu di pejabat luar. Seperti kebiasaannya Kak Yuni memang tahu Shownu akan pulang lewat, jadi dia langsung membiarkan saja bilik pejabat Shownu yg terang.

Yn memerhatikan tingkah Shownu yg sangat fokus pada kerjanya. Sejak mereka pulang dari lunch meeting pada tengah hari tadi, Shownu langsung tidak bangkit dari kerusinya. Fokusnya hanya pada skrin komputer nya dan fail kerjanya. Berkali kali Shownu memicit tekuknya dan dan bahunya. Tentu lenguh, pikir Yn. Mungkin jugak oleh kerana perusahaan Shownu ini sampai keluar negara memerlukan time zone yg sesuai utk masing masing berbincang.

Entah kuasa apa yg menarik Yn untuk mendekati Shownu dan dengan tiada arahan tangan Yn memicit bahu Shownu yg tegang dari belakang kerusi di mana Shownu sedang duduk. Mungkin kerana stress dan tidak banyak bergerak, bahu Shownu sangat tegang dan apabila menerima pijatan dari tngan lembut Yn, Shownu hanya menikmati urutan tersebut. Matanya sudah terpejam rapat.

'Pandai jugak Yn urut ya.'

Shwonu :"Kenapa tak balik lagi? Saya hampir terlupa yg awak ada kat sini tadi."

Yn: "Kan Tuan belum balik, mana saya berani tinggalkan office padahal bos saya masih sibuk dengan kerja."

''Tuan', that's 2.' Kata Shownu dalam hati.

Yn: "Tengok keadaan Tuan macam ni, Tuan tau tak saya sedih tau? Umpama saya kerja dengan Tuan ni, saya makan gaji buta. Padahal boleh aje Tuan arahkan saya buat kertas kerja mcm ni."

Shownu diam. Menjadi pendengar yg setia utk segala luahan hati perkerjanya yg baru pertama kali bekerja dengannya sambil menikmati urutan tangan di bahunya yg enak dari Yn.

Yn:"Tuan tak pecayakan saya ke apa? Kerja mcm bisnes admin ni saya pandai buat tau, jgn lupa saya ada ijazah dalam bidang business and admin. Kenapa Tuan tak ambil kesempatan je pada kemampuan saya?"

'Eh, senyap pula org tua ni. Dah tidur ke?'

Yn menghentikan pijatannya. Melihat wajah Shownu yg kini sedang memejamkan matanya sambil dahinya berkerut.

'Sakit ke aku urut?'

Yn:"Tuan, Tuan. Dah tidur ke? Show-..... "

'Ten! '

Cuppp!!! Sepantas kilat Shownu mengucup bibir Yn dan menarik Yn jatuh kepangkuannya. Pergelangan tangan kanan Yn berada kemas di gengaman Shownu. Dan pinggang ramping Yn  juga di peluk rapi di pangkuannya.

Bersambung.........

Continue Reading

You'll Also Like

2.6K 167 6
hi so this is my second ff which is i lost my old account ksksk let's forget it past is past and who already reading it thank u so much :) this ff a...
22.4K 477 14
"Kahwin dengan daddy jom"? -Alex Danial "You dh gila ke ape?"you are my lecturer!"-Raisha Qistina "I tak gila,I gila...
732 90 9
Hud Qays Zayyan, seorang tentera Malaysia bertemu dengan seorang gadis bernama Ummul Eisya gadis biasa yang tinggal di Lorong Haji Taib. Awalnya Hud...
1.4M 102K 57
Arash Zayden, salah seorang anggota unit pasukan khas Polis Diraja Malaysia. Pulangnya ke tanah air tanpa sebarang niat untuk menaruh rasa pada sesia...