Mengulit Kenangan Lama

By EncikGragas

303K 1.8K 165

Hi! Semua cerita saya hanya rekaan dan fantasi semata mata sahaja ya! Tiada kena mengena dengan hidup ataupu... More

Ex - Iqa
Ex - Iqa 2
Kawan - Hani 1
Kawan - Hani 2
Kawan - Hani 3
Jiran - Kak Sya 1
Jiran - Kak Sya 2
PA - Alin 1
PA - Alin 2
Bonus - Isteriku digoda 1
Bonus - Isteriku digoda 2
Bonus - Isteriku digoda 3
Discussion/Perbincangan
Threesome - KakSya dan Alin 1
Pengenalan Watak
Ustazah Najwa 1
Ustazah Najwa 2
Special Edition - Cuckold

Threesome - KakSya dan Alin 2

9.8K 75 5
By EncikGragas

KakSya menghantar whatsapp kepada ku, mengatakan dia dan Alin sudah berada di bilik. Aku mengatakan bahawa aku akan sampai lebih kurang lagi 1 jam. Aku menyuruh KakSya untuk berbual-bual dengan Alin, mengambil mood sebelum aktiviti kami dijalankan. KakSya kelihatan agak teruja untuk melakukan aktiviti threesome ini, manakala Alin agak gementar. Yelah kan, pertama kali baginya untuk menghadapi situasi begini. 2 pasang set lingerie juga telah aku sediakan untuk mereka. Aku ingin mereka kelihatan seksi dihadapan ku sebentar lagi.
.
.
.
Sementara menunggu untuk aku ke sana, aku singgah dahulu di kedai jamu. Macam biasa kedai Acheh ni ada menjual jamu tradisional, yang menjadi pilihanku ialah telur ayam kampung dicampur madu dan satu jenis minuman teh herba. Apa nama pun aku tak ingat, tapi yang pasti keberkesanannya memang terbukti power. Dalam masa 1 jam sahaja, aku dah boleh rasa kesannya. Memang ngam betul. Jamu ni pun kawan aku yang rekemen dekat aku. Tidak membuang masa, terus sahaja aku menuju ke lokasi permainan kami, Banyan Tree Hotel.

Aku tidak menghubungi mereka apabila tiba di sana, aku ingin melihat sendiri apa yang mereka lakukan. Dengan menggunakan kad akses kedua, terus sahaja aku memasuki kamar. Aku melihat mereka, tidak berpakaian, sedang berendam di kolam yang sedia ada di dalam bilik tersebut. Bukan itu sahaja, aku melihat dan memerhatikan segalanya, aksi lesbian mereka. Aku melihat bagaimana KakSya begitu rakus sekali melumat bibir munggil Alin. Tidak kurang hebat juga Alin, dia membalas ciuman makciknya sendiri dengan penuh nafsu. Aku yang melihat aksi mereka terus menjadi ghairah. Batangku yang dari tadi lagi keras akibat kesan minuman jamu itu terus sahaja bertambah menjadi semakin keras di dalam seluarku.

Usah ditunggu lagi, aku menanggalkan semua pakaianku dan memerhatikan mereka dengan lebih dekat. Terlihat la dua pasang payudara yang indah sedang melekat antara satu sama lain. Aku menggosok batangku dengan perlahan lahan. Alin dan KakSya masih tidak menyedari akan kehadiran ku, mereka masih leka menikmati air liur dan bibir masing masing. Sungguh indah permandangan yang ku lihat, dua wanita yang selalu aku tiduri sedang bermesraan, bercumbuan tanpa sebarang pakaian.

Aku : Hey my lovely ladies. Seronok nampak? Hihihi

KakSya : Hai sayangg, bila sampai? Tak perasan pun.

Alin : yelah, Alin pun tak perasan tadi, aunty.

Aku : mana nak perasan, tengok syok beromen. Hahaha

Mereka ketawa serentak. Aku turut berada bersama mereka, di tengah tengah. Kiri dan kanan ku di apit oleh 2 wanita cantik yang sedang di landa hawa nafsu. Aku menghadap KakSya lantas bibirnya ku cium mesra. Lidah kami bertemu, saling menghisap. Alin menarik kepala ku, lalu terus mencium mulutku. Kini, mulutnya pula aku terokai menggunakan lidahku. Silih berganti aku harus mencumbui 2 wanita ini. Menghisap dan menjilat lidah mereka. Kemudian, bibir 2 wanita ini pula bertemu. Hubungan antara mak saudara dan anak buahnya yang erotis itu membuatkan batang ku bertambah keras.

Tidak membuang masa, aku menarik tangan kedua mereka keluar daripada kolam, menuju ke katil beradu. Aku menyuruh mereka naik ke atas, dalam posisi merangkak. Batangku tegak berdiri di hadapan wajah ayu mereka. KakSya dan Alin seakan faham apa yang harus dilakukan. KakSya menjadi orang pertama yang memasukkan batangku ke dalam mulutnya, dihisap semahunya, di kulum sedalamnya. Alin memerhatikan cara mak saudaranya mengulum batangku, keterujaan terlihat di wajahnya. Cara hisapan dari seorang profesional, yang berpengalaman luas dalam aktiviti seksual.

KakSya menghulurkan batangku kepada Alin, dengan gerakan perlahan, tenggelam batangku di kulum oleh Alin, di hisap sebaik mungkin. Alin juga tidak ingin di lihat lemah oleh mak saudaranya, dia cuba membuat sebaik mungkin. Mereka bersilih ganti mengerjakan batang gagah ku. Kemudian, KakSya baring terlentang dan mengarahkan Alin untuk naik atas badannya. Dalam posisi ini, batangku dapat di hisap dan dijilat mereka, serentak. Atas bawah batangku di jilat oleh mereka berdua.

Puas batangku di hisap, kini giliran aku pula untuk memuaskan nafsu KakSya dan Alin. Tanpa disuruh, mereka berdua sudah baring terlentang sambil menggosok cipap tembam masing masing. Satu permandangan yang cukup indah, dua orang wanita dalam keadaan tidak berpakaian. Bentuk tubuh mereka begitu memukau. Tidak tahu mana satu yang harus aku mulakan. Alin menjadi sasaran pertama aku, perlahan aku mencium bibirnya, ku turun ke lehernya, terus ke arah dadanya yang mekar indah. Ku hisap lembut, sedut dan gigit puting susunya. Cipapnya pula menjadi sasaran jilatan ku. Aku menjilat dari atas hingga bawah, ku hulurkan lidah ke dalam lubang cipapnya.

Terangkat punggung Alin pabila aku berbuat demikian. Bijinya ku gentel saat cipapnya ku jilat. Aku melajukan lagi jilatan dan hisapan ke atas cipapnya. Alin menunjukkan tanda hendak klimaks, aku terus menjolok menggunakan 2 batang jari. Semakin laju, dan akhirnya Alin mencapai klimaks berserta squirt tepat ke arah muka. Aku menelan terus air yang terpancut keluar dari cipap Alin.

Aku membiarkan Alin mengambil nafasnya, turun naik dadanya melepaskan lelah akibat klimaks dia sebentar tadi. Kini giliran KakSya pula di puaskan oleh ku. Cara yang sama juga aku lakukan, aku menghisap dan menjilat cipap KakSya dengan penuh nafsu. Kalini, lubang juburnya menjadi sasaran lidahku. Entah kenapa, aku seakan geram melihat simpulan lubang juburnya. Seperti Alin, KakSya juga mencapai squirtnya dan airnya juga aku telan. Kenyang aku rasakan setelah minum air cipap dari dua wanita yang berbeza.
.
.
.
Acara utama permainan ini akan berlangsung, batangku yang sedang mencanak keras masih menunggu untuk bersemadi di dalam lubuk peranakan KakSya dan Alin. Aku menguak kaki Alin seluasnya, batang gagah ku geselkan di permukaan cipap Alin. Dengan perlahan, aku menolak batang ku masuk kedalam cipapnya. Mengerang perlahan Alin tatkala batangku menembus masuk. KakSya yang berada di sebelahnya, memulakan ransangan ke atas dada Alin. Di usap dan di hisap tetek Alin, bersilih ganti kiri dan kanan.

Alin : arghh biyyy sedappnyaa ahhh emphhh ooohh kerasnya batang you... argghh emphh, aunty don't stop emppphh ahh.

Dari tempo perlahan, dayungan ku kini bertambah sedikit laju. Erangan Alin semakin kuat, menambahkan lagi perasaan ghairah ku. Setelah 5 minit mendayung, kini giliran KakSya pula menadah hayunan batangku. Kakinya aku kangkang seluasnya, ku gesel dahulu batangku untuk memastikan cipapnya sentiasa berair dan tidak kering. Batangku dengan mudah menerobos masuk cipapnya. Kemutan cipap isteri orang ni sangat kuat, terasa enak sekali apabila batangku di kemut oleh KakSya. Suara erangannya mula kedengaran, bercampur dengan bunyi hentakan batangku menjadikan satu irama yang menaikkan syahwat.

KakSya : Ahhh ahh ahh emphhh sayangg arghhh sedapppnyaa, laju lagi sayangg.

Alin, seperti sudah tahu apa yang harus dilakukan terus sahaja menghisap tetek mekar milik makciknya. Sensasi dua serangan ke atas KakSya membuatkan dia bertambah ghairah. Tanpa diduga, KakSya mencapai klimaksnya yang kedua. Aku membiarkan KakSya reda sebentar daripada klimaknya itu sebelum aku kembali mendayungnya. Setelah 10 minit mendayung, aku ingin mengambil nafas sebentar. Letih juga ku rasakan. Aku kini dalam posisi berbaring, manakala Alin mengambil alih tugas KakSya. Dia duduk di atas batangku dalam posisi cowgirl dan KakSya aku menyuruh dia duduk di atas muka ku. Cipapnya tepat ke arah mulut ku, memberikan aku ruang untuk menjilat cipap tembamnya.

Slirppp slirpppp surpppp cuppp cupppp

Alin memulakan aksinya, gerakan erotis dari Alin membuatkan batangku keras dan agak terasa nyilu. Pada masa yang sama, KakSya mencium rakus mulut Alin. Aku tidak dapat melihat aksi mereka, tapi aku tahu apa yang sedang mereka lakukan. Kedengaran bunyi ciuman mereka. Berselang seli bunyi hentakan batangku serta sedikit erangan dari mereka berdua.

Papp pap papp papp papp

Slirppp slirppp cuppp emmphh ahhh

Erangan mereka berdua menjadikan satu irama yang penuh syahwat. Begitu bernafsu sekali aku ketika ini, melayan dua wanita sekaligus adalah salah satu fantasi diriku. Alin dan KakSya kelihatan seperti ingin mencapai klimaksnya. Badan mereka menggigil, kemutan semakin kuat aku rasakan di batangku. Dan seminit kemudian, meledak lah air nikmat mereka berdua. Satu membasahi batangku, lagi satu membanjiri mukaku. Hampir lemas aku seketika.

Untuk beberapa minit, kami semua menarik nafas sebentar bagi menghilangkan lelah sebelum bersambung pada aksi zina kami yang seterusnya. Aku masih dalam keadaan baring, mereka berdua kembali menghisap dan mengulum batangku. Sorang di kiri dan sorang di kanan. Bergilir gilir, bertukar air liur di batangku. Tidak di sangka, KakSya melakukan rimjob ke atas diriku. Terangkat punggungku menahan kesedapan. Dua kawasan sensitif ku di serang serentak. Alin menggunakan lidahnya di lubang kencing ku, manakala KakSya menyerang jubur ku. Kenikmatan yang tak terhingga, ini lah syurga dunia.

Setelah puas batangku di kerjakan mereka berdua, kini tiba giliran ku mendayung mereka semula. Aku mengarahkan KakSya supaya menonggeng di hujung katil, manakala Alin baring terlentang, menghalakan cipapnya untuk di jilat oleh KakSya. Dalam posisi doggie, aku menujah cipap KakSya dengan laju, lidah KakSya pula dengan ligat mengerjakan cipap anak buahnya sendiri, Alin. Berselang seli erangan dari KakSya dan Alin.

Alin : arghh ahhh emphhh auntyyy, sedapp ahhh don't stopp arghhh

KakSya : slirppp slirppp emphh ahhh erghhh ahhh sayang slirppp slirpppp

Aku : oohh yeahh arghh fuckk sedap sayangg cipap awak, jilat lagi cipap Alin tuuu arghhh

Bergema bilik hotel dengan suara erangan penzinaan kami bertiga. Dayungan aku kalini agak laju dan ganas. Aku hentak semahunya, serta beberapa kali aku menampar punggung gebu milik KakSya hingga berbekas kemerahan. Terjerit KakSya di saat menerima asakan dari ku. Hilang fokusnya sebentar untuk menjilat cipap anak buahnya itu. Selepas agak lama melanyak KakSya, giliran Alin pula menadah tujahan batangku. Dalam posisi missionary, aku menghenjut cipap Alin. Manakala KakSya pula, dia bingkas duduk di atas muka Alin dan menghalakan cipap tembam tanpa bulu itu pada anak buahnya untuk di jilat. Kedudukan KakSya itu membolehkan aku untuk mencium mulutnya sambil tangan ku meramas teteknya.

Alin dan KakSya sekali lagi menunjukkan tanda hendak mencapai klimaks, entah berapa kali mereka sampai sepanjang permainan kami berlangsung. Aku? Masih steady sebab jamu tradisional yang aku minum tadi. Kesannya, batangku sentiasa keras dan tenagaku begitu konsisten. Tidak terlalu penat aku rasakan, cuma Alin dan KakSya sahaja kelihatan letih akibat klimaks berkali kali.

Hampir 2 jam lamanya permainan kali ini. Aku lihat KakSya dan Alin agak kepenatan, kasihan melihat mereka. Aku mengubah pada posisi terakhir, doggie. Aku bergilir gilir henjut mereka berdua, selang 2 minit. Hingga lah aku ingin mencapai klimaks ku. Aku mendayung sehabis kuat, hentak dalam dalam. Sudah dapat aku rasakan, kantung telur seakan ingin melepaskan lahar yang panas. Aku dengan pantas mencabut batangku, lalu menyuruh mereka berdua berlutut di bawah. Mulut dibuka, lidah di jelirkan. Menanti dengan penuh sabar air nikmat aku yang bakal meletus.

Aku : arrrhhh sayangg sayangg. Readyyy...nakk...pancut... Hisap gilir gilirr

K & A : emphhh slirpppp slirpppp surpppp

Tidak sampai seminit, air mani ku tersembur memancut dengan banyak. Membasahi wajah KakSya dan Alin, 8 das tembakan air mani ku lepaskan. Mereka kemudian menikmati sisa air di batangku, mulut bertaup, lidah melaga. Membahagikan air mani melalui ciuman mulut. Tiada air yang tersisa, di telan semua.
.
.
.
Aku merebahkan badan ku di tengah katil, KakSya memeluk ku di kanan, Alin di kiri ku. Kami kelelahan, penat dengan permainan yang berlangsung selama 2 jam lamanya. Pengalaman pertama kami semua, dan semestinya tidak akan menjadi yang terakhir. Kami tertidur nyenyak, merehatkan diri kerana ada sisa 2 malam lagi untuk kami melayar bahtera berahi.
.
.
.
.
.
.
.
.
Throwback 4 jam sebelum.

Aku sedang menunggu lampu isyarat bertukar hijau, sambil mendengar radio Sinar, dan memikirkan dua wanita yang sedang menungguku.

dummmmm.

Sebuah kenderaan Proton X70, melanggar belakang Mercedes AMG A45 milikku.
Aku terus sahaja keluar dengan perasaan marah, mahu di maki terus owner X70 tersebut.

"apa benda lah mengelamun tengahari ni?! " aku marah sendiri saat keluar dari kereta ku.

" encik, maaf kan saya encik. Saya tak sengaja " terang pemandu X70 yang turut keluar dari keretanya.

Terpegun, terdiam sejenak aku memandang. Sesusuk tubuh seorang wanita yang manis. Seorang wanita dalam keadaan hampir menangis. Mungkin ada masalah lain yang menimpa dirinya. Kelihatan agak serabut melihatnya. Dari pandangan aku, wanita tersebut dalam lingkungan umur 35 - 40. Berjubah moden. Bertudung labuh menutupi dada, tinggi lebih kurang 150cm. Cantik.
.
.
.
.

Bersambung.....

Agak agak readers boleh agak tak untuk episode seterusnya? Hehehe.

Sorry readers yang di kasihi. Sidai lama sangat. Busy dengan kerja. Maybe chapter ni agak bosan. Sebab dah macam benda sama kan. Takpe, saya cuba improve. Apa apa boleh komen ya.

Terima kasih.


Continue Reading

You'll Also Like

110K 1.5K 7
oneshots of corpse husband requests always welcome :)
15.2K 491 18
in which a girl is in love with her best friend , but watches her fall for someone else "if you love her , keep her. just know we're together in an...
164K 859 13
perjalanan menuju kebahagiaan,tidak sesuai untuk bacaan dibawah umur.kalau ramai yang vote baru ada sambungannya.