Mengulit Kenangan Lama

By EncikGragas

303K 1.8K 165

Hi! Semua cerita saya hanya rekaan dan fantasi semata mata sahaja ya! Tiada kena mengena dengan hidup ataupu... More

Ex - Iqa
Ex - Iqa 2
Kawan - Hani 1
Kawan - Hani 2
Kawan - Hani 3
Jiran - Kak Sya 1
Jiran - Kak Sya 2
PA - Alin 1
PA - Alin 2
Bonus - Isteriku digoda 1
Bonus - Isteriku digoda 3
Discussion/Perbincangan
Threesome - KakSya dan Alin 1
Threesome - KakSya dan Alin 2
Pengenalan Watak
Ustazah Najwa 1
Ustazah Najwa 2
Special Edition - Cuckold

Bonus - Isteriku digoda 2

13.8K 108 14
By EncikGragas

Selepas panggilan video tersebut, Maira tidur dalam keadaan lena bercampur ghairah. Manakan tidak, dia tidak pernah squirt saat video call bersama suaminya. Tapi tidak bersama Zam, seorang lelaki selain suaminya dapat menjentik suis syahwatnya. Jujur didalam hatinya, dia begitu puas dengan cara Zam melayaninya walau hanya di alam maya sahaja. Meskipun, ada juga terdetik penyesalan didalam hatinya. Dia tidak sangka yang dia boleh terlajak sebegitu bersama Zam walaupun dia tidak menunjukkan keseluruhan badanya, hanya mukanya sahaja kelihatan. Akan tetapi, penyesalannya hanya sementara.

Keesokan harinya, Maira bangun agak lewat. Dia terlepas solat subuh. Mad juga ada menghubunginya tapi dia tidak sedar langsung. Dia melihat telefon bimbit iPhone 14 nya itu, ada 5 missed call dari si suami dan beberapa pesanan whatsapp. Segera Maira membalas whatsapp tersebut, dan dia terlihat whatsapp daripada Zam, dibaca dan dibalas.

Rupanya, Zam mengajak Maira untuk keluar berjalan jalan. Maira yang dilanda kebosanan pun bersetuju sahaja dengan cadangan Zam. Maira pun bersiap membersihkan dirinya, baju kurung warna coklat menjadi pilihannya, dipadan dengan shawl hitam. Maira sememangnya suka memakai baju kurung. Kalini, baju kurung yang dipakainya agak ketat dan mengikut bentuk tubuhnya. Dia terlupa bahawa Zam yang akan keluar dengannya, bukan suaminya.

Setibanya Zam dikondo milik Maira, dia terus menghubunginya. Tidak lama kemudian, muncul la Maira yang kelihatan sangat cantik. Zam, umpama seorang gentlemen membukakan pintu untuk Maira. Senyuman dan terima kasih diucapkan Maira. Didalam kereta, Zam terus memuji muji Maira dengan ayat ayat manis dan romantis. Ini membuatkan Maira sedikit bangga dan juga segan pada masa yang sama.

Mereka menuju ke destinasi pertama, iaitu kedai makan untuk sarapan pagi. Setelah itu, Zam mengajak Maira untuk ke mall. Mereka berjalan beriringan, terkadang bahu mereka terlanggar tapi hanya senyuman di lontarkan. Tiba tiba, Zam menarik tangan Maira menuju ke satu kedai barang perhiasan. Maira terkejut, tetapi dia hanya membiarkan sahaja Zam menarik tangannya. Pandora, kedai barang perhiasan yang dipilih oleh Zam. Bukannya suami Maira tidak mampu membelinya, lebih daripada mampu. Cuma Maira tidak dapat menolak pelawaan Zam untuk membelikannya seutas gelang.

Walaupun hanya Pandora, Maira tetap bersyukur dan gembira atas pemberian Zam. Dengan beraninya, Zam sendiri memasangkan gelang tersebut pada tangan Maira. Usai pembayaran, Zam terus sahaja menggenggam tangan Maira. Berjalan, seperti pasangan kekasih, sepadan bagai merpati dua sejoli. Yang peliknya, Maira seolah olah membiarkan sahaja tangan Zam, malah turut digenggam membalas pegangan tangan lelaki itu.

Destinasi yang dituju adalah panggung wayang, ya. Zam mempelawa Maira untuk menonton wayang bersama. Maira hanya tersenyum dan mengangguk sahaja, mengikut kehendak lelaki yang cuba mencuri hatinya. Couple seat menjadi pilihan, popcorn serta minuman turut dibeli. Tangan Zam masih tetap kemas memimpin tangan isteri orang ini. Tidak mahu dia mensia siakan peluang keemasan ini.

Tayangan di wayang sudah melebih 30 minit. Zam masih tidak berbuat apa apa, cuma ramasan tangan sahaja. Zam ingin memastikan Maira dalam keadaan selesa dahulu, sebelum dia ke langkah seterusnya. Dalam asyik menonton, tiba tiba Zam menyuap popcorn ke arah mulut Maira. Tersipu sipu Maira, dia menggeleng kepala tanda tidak. Zam tidak berhenti berusaha untuk menyuapnya, dan akhirnya Maira pasrah sahaja menerima suapan popcorn oleh Zam. Sedikit jari Zam masuk kedalam mulutnya, lalu Zam terus menjilat dan menghisap jarinya sendiri. Kemudian, Zam meminta Maira untuk menyuapnya pula, dan Maira pun terus sahaja melakukannya. Tiba tiba, Zam menangkap jari Maira menggunakan bibirnya, dan dengan perlahan Zam menghisap jari Maira. Tindakan Zam membuatkan Maira resah, dan gelisah. Degupan jantungnya terasa laju. Nafasnya kencang, dan terbit rasa ghairah didalam dirinya.

Zam : Maira sejuk ke?

Maira : Sejuk sikit Zam, huhu

Zam : Sini rapat dengan Zam, meh Zam peluk.

Maira : emmm taknak la Zam. Maira ni isteri orang

Zam : alaa peluk sikit je okay, Maira sejuk kan

Maira : hmmm

Zam menarik Maira rapat padanya, lalu dia memeluk pinggang Maira. Keadaan begitu membuatkan Maira resah tak menentu. Tangan Zam dengan perlahan menggosok bahunya, membuatkan Maira terasa sedikit panas. Hilang sejuknya buat seketika, tapi muncul pula perasaan lain. Perasaan ingin kan sesuatu, sesuatu yang didambakan. Zam mencium ubun kepala Maira yang dibaluti shawlnya, disedut lama. Wangi rambutnya. Maira mendongak memandang Zam, dengan perlahan Zam memegang dagu Maira. Ditenung bibir munggilnya, semakin rapat. Dengusan nafas Zam dapat dirasai Maira. Bibir mereka menghampiri satu sama lain, dan cuppppppp....

Bertaut la bibir dua orang insan, yang tidak sama sekali mempunyai sebarang hubungan. Lidah Zam menekan perlahan bibir Maira, mencuba untuk membuka mulutnya. Maira hanya menguncikan diri, tidak bergerak. Malah bibirnya juga diketap rapat. Agak lama Zam mencuba, tetapi gagal. Dia melepaskan kucupannya, memandang Maira, matanya ditenung dalam. Sekali lagi, Zam mencuba nasibnya, cuppppp bibir Maira dikucup kemas. Mata Maira dipejam, dan Maira membalas ciuman Zam. Lidah mereka bertemu akhirnya, saling berlaga. Hisap menghisap, air liur bertukar mulut. Sedikit meleleh ditepi bibir.

Ciuman pertama mereka terlihat romantis, indah dan mengghairahkan. Tangan Zam bergerak menuju ke dada Maira, tidak ditepis olehnya. Tindakan Maira itu sudah membuka ruang kepada Zam untuk pergi lebih jauh. Tangan Maira dicapai, ditarik ke arah celah kangkangnya. Keras, padat dan besar dirasakan oleh Maira. Nafsunya sudah meningkat, tangannya dengan sendiri meramas senjata ampuh milik Zam. Teteknya juga menjadi sasaran tangan Zam walaupun masih berlapik kain.

Lampu didalam panggung dinyalakan, menandakan sudah tamat lah tayangan tersebut. Mereka kemudian berjalan berpimpin tangan, tersenyum mesra. Tiada lagi destinasi yang hendak dituju, cuma satu saja matlamat mereka, menuju ke puncak syahwat. Zam tidak ingin melengah lengahkan lagi waktu, dia membawa Maira menuju ke keretanya. Masuk sahaja, usai enjin dihidupkan, bertaup kembali mulut mereka dalam ciuman yang dalam. Lidah mereka saling berlaga, hisap menghisap. Tangan meramas ramas seluruh badan. Selepas 10 minit, barulah Zam memandu keretanya.

Destinasi yang ditujunya ialah, sebuah Hotel mewah di bandar, Hotel Shangri-La. Hotel yang bertaraf 5 bintang itu menjadi pilihan Zam. Maira hanya diam membisu, terdetik perasaan bersalah didalam dirinya. Kini, akal warasnya sedang berlawan dengan desakan nafsu. Hanya ada satu sahaja yang akan menang. Adakah nafsunya? Atau akal warasnya?

Tanpa disedari, mereka telah tiba di lobi Hotel berkenaan. Kunci keretanya diberikan kepada joki valet kereta, mereka terus sahaja ke kaunter resepsi untuk urusan pendaftaran. Suite yang ditempah oleh Zam adalah suite yang mewah, dengan 1 katil King Size, minibar, dilengkapi jakuzi di luar, menghadap laut dan semestinya selesa. Harganya sudah pasti mencecah RM1000 untuk 1 malam.

Keterujaan Maira jelas terpancar diwajahnya, sudah lama dia tidak menginap di Hotel mewah bersama suaminya. Walaupun ada sedikit perasaan takut dan gementar dalam dirinya, serta perasaan bersalah yang menyelubungi, namun hatinya tidak mampu untuk berkata tidak dan menghalang tindakan Zam. Usai mereka masuk kedalam Suite tersebut, Maira bergegas kearah beranda luar, menikmati indahnya suasana disitu. Zam menghampirinya lalu memeluk tubuhnya yang gebu daripada belakang sambil menongkat dagunya di bahu Maira. Pelukan tangan Zam yang melingkari perutnya dibalas dengan memegang tangan Zam.

Zam : Cantik kan view sini?

Maira : Hihi, iyaa cantik sangat. Lama tak datang sini.

Zam : Special untuk Maira. Hehe

Maira : Eeee gatal. Special konon, kalau special bawa Maira pi Maldives laa. Baru special. Werkkkk

Jelir lidah Maira kemudian terus mencubit tangan Zam selepas Zam berkata demikian. Mereka hanya tertawa mesra. Dengan perlahan, Zam memusingkan Maira menghadapnya, pipinya diusap, bibirnya disentuh, matanya ditatap. Muka Zam semakin menghampiri pada Maira, mata Maira dipejam rapat, bibirnya sedikit terbuka, dan bertaup lah bibir mereka, satu ciuman yang sangat dalam. Bibir bertemu, lidah melaga lidah, air liur bertukar mulut. Tangan Maira memeluk leher Zam dengan kemas, pinggangnya pula di pegang erat oleh Zam. Ditarik rapat badannya. Ciuman yang lama, romantis dan ghairah antara mereka. Bersaksikan permandangan pantai yang indah, termeterai jalinan asmara diantara mereka.

Zam membawa tangan Maira kebawah, kearah batangnya yang sedia keras daripada tadi. Secara automatiknya, tangan Maira membuka tali pinggang, serta butang seluar Zam. Dikeluarkan senjata ampuh milik Zam, dan digosok gosok lembut. Mata mereka bertembung sesama sendiri, senyum terukir dibibir mereka dan bercantum semula. Ciuman mereka sangat romantis dan perlahan. Lidah mereka saling berbalas, hisap menghisap, tiada suara yang kedengaran. Hanya bunyi ciuman mereka diiringi deruan ombak. Tidak mereka hiraukan jikalau ada mata mata yang memerhatikan mereka sedang berasmaradana di beranda tersebut, mereka berdua telah hanyut dibawa nafsu.

Selepas bibir mereka terlerai, Zam menekan bahu Maira kebawah. Memaksa Maira untuk melutut, menghadap senjatanya yang sedang tegak berdiri. Seakan faham dengan tujuan Zam, Maira menggosok perlahan batangnya lalu dicium sedikit kepala batang itu. Bau yang terhasil daripada batang itu meningkatkan lagi syahwatnya. Lidahnya mula memainkan peranan, dijilat sedikit demi sedikit. Matanya tidak lepas dari memandang wajah Zam. Seterusnya, Maira memasukkan batang Zam kedalam mulutnya dengan perlahan. Agak panjang sedikit berbanding batang suaminya, Mad. Batang Mad hanya 6 inci sahaja, manakala batang Zam melebihi 7 inci. Tapi jika dikira ukur lilit, batang Mad jauh lebih tebal daripada kepunyaan Zam. Dengan penuh perasaan, Maira menghisap dan mengulum batang panjang itu. Dari gerak perlahan, hinggalah dengan rakus sekali dia mengerjakan senjata gagah milik Zam.

Tersenyum Zam melihat seorang wanita bergelar isteri dan mak orang ini, dalam berpakaian baju kurung yang lengkap dan masih bertudung sedang rakus menghisap batang gagah miliknya. Bangga didalam dirinya mula menebal, dia berjaya tumbangkan isteri orang beranak 1 itu.

Dan yang pasti, nafsu Maira yang telah memenangi pertandingan berlawan dengan akalnya. Nafsunya telah menguasai diri sepenuhnya. Cuma pakaiannya sahaja yang akan menjadi benteng terakhirnya. Benteng yang akan runtuh tidak lama lagi.

......................................................................

Adakah Maira akan hanyut dibuai nafsunya? Atau dia berjaya mengatakan tidak kepada Zam? Nantikan di chapter seterusnya.

Jemput support karya saya yang tidak seberapa ini. Vote dan komen untuk menaikkan lagi semangat. Terima kasih.

Continue Reading

You'll Also Like

164K 859 13
perjalanan menuju kebahagiaan,tidak sesuai untuk bacaan dibawah umur.kalau ramai yang vote baru ada sambungannya.
1.3M 69.7K 59
π’πœπžπ§π­ 𝐨𝐟 π‹π¨π―πžγ€’ππ² π₯𝐨𝐯𝐞 𝐭𝐑𝐞 𝐬𝐞𝐫𝐒𝐞𝐬 γ€ˆπ›π¨π¨π€ 1〉 π‘Άπ’‘π’‘π’π’”π’Šπ’•π’†π’” 𝒂𝒓𝒆 𝒇𝒂𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒂𝒕𝒕𝒓𝒂𝒄𝒕 ✰|| 𝑺𝒕𝒆𝒍𝒍𝒂 𝑴�...
168K 4.2K 21
Reign and Rose twins who were separate at the age of 7 because of reign being accused of trying to kill Rose and was sent to a private school for tro...
15.2K 491 18
in which a girl is in love with her best friend , but watches her fall for someone else "if you love her , keep her. just know we're together in an...