Isteriku Jiha 2

By Zazz134

195K 1.5K 238

Pengembaraan seks luar biasa yang dialami pleh Sham dan Jiha. Jiha kini semakin agresif menimba kenikmatan se... More

Teaser Kejutan Victor
Hangout
Menelan Air mani
Bisikan Victor
RimJob
Jatuh Cinta
Luahan Hati
Beralah dan Mengalah

Membalas Kasih Victor

20.3K 180 77
By Zazz134

" Assalamualaikum Kak long"

Ding Dong Ding Dong

Kedengaran orang memberi salam dan deringan loceng di rumah Sham dan Jiha.

" Waalaikumsalam, eh laaaaaaa angah nape tak bagitahu along yang angah sampai pagi ni? Buatnya kitorang keluar rumah jalan-jalan camne?"

Jiha segera menyambut adiknya yang tiba mengejut di rumahnya. Sham tersenyum melihat gelagat isteri dan adik iparnya yang sedang bertikam lidah namun mesra. Sham juga turut keluar membantu mengangkat bagasi adik iparnya masuk ke dalam rumah.

" Morning auntie", Julie anak perempuan sulung Kavitha dan Victor menyapa Jiha.

Jiha mesra membalas sapaan anak comel jirannya sambil memperkenalkan adiknya Mira . Jiha dan Mira mesra melayan sapaan dan telatah anak kecil ini. Ketika itu juga Victor keluar bersahaja dengan berpakaian singlet hitam dan seluar pendek kelabu.

" Morning Sham , Morning Jiha"

Victor menyapa jirannya sambil memandang penuh makna ke arah Jiha. Jiha agak malu tersipu secara spontan ketika itu walaupun sudah kerap kali tubuh bogelnya diperagakan dan dinikmati Victor. Victor juga tidak terlepas melirik pada tubuh badan Mira. Lekuk tubuh badan Mira lebih menonjol terutamanya pada bentuk Cup 36D payudaranya yang tidak disembunyikan dengan sempurna kerana Mira lebih gemar memakai tudung bawal yang sedikit singkat berbanding kakak sulungnya.

" Hmmmm not bad ya her body. Kumar sure will have a good time with her " . Kavitha berbisik pada Victor.

" Ya agreed. I think might as well me and Kumar fuck these adik and kakak".

Kavitha dan Victor ketawa namun terus terdiam melihat Jiha yang melakukan jelingan tajam ke arah mereka. Tahulah Victor dan Kavi bahawa Jiha tidak suka akan apa sahaja yang mereka bualkan secara senyap.

--------------------------------------------------------------

Sudah seminggu berlalu dan Mira gembira kakak sulungnya membenarkan dia menumpang rumah sepanjang tempoh latihan industri ini.

Walaupun baru latihan industri, namun pihak syarikat tidak memberikan ruang untuk Mira berbulan madu sebaliknya terus memberikan latihan kerja seperti pekerja tetap. Mira gembira dengan suasana kerjanya yang kompetitif tidak seperti yang dialami rakannya di syarikat lain yang banyak termenung seharian di pejabat dan tidak didedahlan dengan pengalaman kerja yang sebenar. Namun begitu, kepenatan bekerja dan dengan status dirinya yang masih bergelar mahasiswi mungkin sedikit sebanyak menganggu fokusnya dan terlantar kepenatan apabila berada di rumah.

" Eleh anak dara ni, baru praktikal je pun. Penatnya kalah kak long yang bekerja ni haaaa"

" Ala Along kerja cikgu memang la, balik pun awal".

" Ewah ewah pandai pulak menjawab budak praktikal ni"

" Eh Along nak gi mana tu?"

" Along pergi rumah sebelah kejap, nak bergosip dengan jiran sebelah"

" Rapat betul eh Along dengan jiran India sebelah ni eh. Tak sangka Angah. Tapi Kan Along hmm"

" Haaa tapi apa tu"

" Ingat tak masa mula-mula Mira sampai sini, kan jiran Along tegur kita tu kan, tak senonoh betul eh laki dia. Pakai seluar pendek ketat nampak terbojol "barang" laki dia".

Merah muka jiha mendengar celoteh adiknya.

" Tapi tu lah Along, besar betul barang dia. Dah la badan dia sado, cuci mata la ya Along hari-hari tengok".

" Ehhh Ehhhh dia ni pandai pulak nak cuci mata lah apa lah. Habiskan belajar dulu".

Mira menjelirkan lidah mengusik kakaknya dan berlari anak masuk ke bilik tidurnya.

" Okey lah okey lah. Along pergi lah rumah jiran sebelah tapi nanti tolong snapkan gambar laki dia pakai singlet taw. Hehehehe"

" Ish budak ni" geram Jiha melihat telatah adiknya yang kuat mengusik.

--------------------------------------------------------------

"Hmmmmmm Slurrrrp Sluurrrrpppppopp"

Jiha duduk mencangkung di celah kangkang Victor dalam keadaan berbogel sambil menjilat telur subur Victor.

Victor duduk terkangkang luas di atas sofa menikmati jilatan lidah basah pada celah kangkangnya. Jiha seperti biasa memulakan foreplay dengan menjilat celahan kangkang Victor. Jiha tidak kekok lagi mengangkat paha Victor dan menjilat lubung dubur pasangannya dan perlahan melalukan jilatan ke telur dan maju ke batang keras yang kian mengembang dek rangsangan yang lazat.

Ternganga Victor melayan kelazatan yang mengalir di seluruh tubuh badannya.

Jiha kemudiannya bangun mencium dagu Victor.

" Vic, I nak air liur you"

Victor memandang sayu ke arah Jiha sambil meludahkan perlahan air liurnya menitis masuk ke dalam mulut Jiha yang sudah siap ternganga.

" You nakal Jiha"

Jiha tersenyum dan perlahan mencelapak naik ke atas paha Victor sambil sebelah tangannya menghalakan batang keras Victor tepat ke cipapnya.

" Dah lama I tak dapat batang ni. I nak U puaskan I harini Vic. U pancut dalam ya. "

" I nak anal dengan U boleh before I pancut dalam?"

" Hmmmm u memang dah lama nak sangat main bontot I kan Vic? haih" Jiha mengomel perlahan dan memuncungkan bibir.

" Hmmmmmm hmmmmmm I tak suka anal tapi haih okey like this. Let us try only this time okey Vic. Only this time ya". Jiha merenung tajam ke arah Vic namun suaranya manja merayu agar pasangannya jangan berkasar mendesaknya untuk anal seks.

Perlahan pinggul Jiha turun naik menggesel zakar keras Victor di alur farajnya yang semakin basah dan licin dengan lelehan air mazinya sendiri. Kelihatan wajah Jiha begitu berahi dengan lidahnya perlahan menjilat bibirnya sendiri dengan matanya terpejam menikmati geselan zakar keras pasangannya. Tidak seperti pertama kali bersetubuh dengan Victor, setiap pergerakan tubuh Jiha penuh erotis diperagakan kepada Victor.

Jiha melentikkan punggungnya tinggi ke atas dan menurunkan dengan begitu perlahan. Geselan Zakar keras Victor dan kian mengembang dapat dirasakan dengan ketara perlahan terbenam dalam takungan mazi dalam lubuk farajnya.

" Ahhhhh Vic so big and strong"

Jiha tidak lagi malu melucah di hadapan Victor.

Victor meramas dan membelai punggung Jiha sambil Jiha meneruskan irama turun naik pinggulnya dengan temponya sendiri. Pinggul Jiha bergerak laju turun namun perlahan ketika dinaikkan. Victor mula mendengus kasar dengan layanan irama henjutan pinggul yang dimulakan Jiha. Buah dadanya berayun ketika sedap menghenjut zakar Victor menambahkan lagi keenakan pemandangan di sisi Victor. Tangan Victor mula menampar perlahan punggung Jiha menggalakan isteri orang ini agar lebih agresif dan padu menaikkan tempo henjutan.

" Viccccc I nakkkkkk pancuuuuttttttttttttt sayanggggggggg ahhhhhhhhh"

Kedua paha Jiha gigil menggelepar melepaskan dendam berahi kemuncak orgasme pertamanya. Victor memeluk erat tubuh Jiha sambil menjilat leher Jiha sambil Jiha melepaskan berahi betinanya. Air mazi begitu banyak meleleh mengalir membasahi batang dan telur subur Victor. Setelah 3 minit Jiha mengambil nafas memulihkan tenaganya, Victor kembali memagut bibir Jiha dengan romantis. Jiha faham benar dengan cumbuan romantis daripada Victor. Sudah sampai masanya untuk Jiha membalas kembali kemuncak berahi betina yang telah dinikmatinya.

Jiha bangun perlahan daripada ribaan paha Victor dan perlahan duduk menonggeng melentikkan punggungnya tinggi.

Jiha memandang ke arah Victor dan mengangguk perlahan. Victor tersenyum girang. Begitulah tahap perhubungan seks antara Jiha dan Victor. Tiada apa kata yang perlu diungkapkan untuk memberi arahan seks seterusnya. Hanya dengan pandangan sayu dan anggukan sudah cukup untuk masing-masing faham keperluan untuk memenuhi kepuasan pasangan.

Victor mengambil baby oil milik Kavitha di atas almari solek dan menuangkan perlahan di alur dubur Jiha. Victor kemudian menggeselkan batang kerasnya di alur dubur Jiha dengan perlahan sambil tangannya meramas kedua payudara milik Jiha.

Merah padam wajah Jiha menerima kehadiran batang Victor di dalam lubang duburnya. Victor membenamkan kepala zakarnya dengan cepat ke dalam lubung dubur Jiha dan perlahan melakukan sorong tarik dengan kepala zakarnya sahaja. Victor tidak berhenti menuangkan baby oil sambil melakukan dayungan perlahan agar Jiha mudah menerima dayungan nikmat dalam lubang duburnya.

Setelah separuh zakar Victor menembusi lubang dubur Jiha, kelihatan berkerut wajah Jiha menahan perit yang dirasakan.

" Eeerrrgghhhhhhhh Viccccc Slowwwwwwwwww Slowwwwwwww"

" Sorry sayang, I tarik balik ya my dick"

" Urmmmm Nooooooo, Its Ok. U dah masuk habis ke?"

" Belum lagi sayang. Lagi 4 inci batang I nak masuk dalam punggung u."

" Oh my God. Lagi 4 Inci? Errrghhh ni pun I dah rasa penuh. Errrghhhhh okey like this. Dalam Kiraan 3 U henjut terus semua batang U dalam punggung I ya."

" U sure sayang? Kalau u sakit we stop first."

" Its Ok Vic I can do this. Kiss me sayang."

Victor merapatkan tubuhnya perlahan menindih ke arah Jiha dan memagut bibir Jiha. Victor menyedut lidah Jiha sambil pinggulnya perlahan sorong tarik dengan zakarnya yang terbenam dalam lubang dubur Jiha. Kedua tangannya tidak berhenti bermain dengan kedua puting tetek Jiha.

" Jiha, ludah air liur u sayang dalam mulut I. I nak rasa air liur U sebelum I fully fuck your ass."

Begitu berselera Victor menghirup ludahan air liur Jiha. Manakan tidak sebentar lagi lubang dubur Jiha  akan dikerjakan sepenuhnya dengan zakar panjang miliknya.

" In 1... 2 .... 3 Ahhhhhhhhhhhhhh Ohhhhhhhhhhhhh Errrghhhhhhhhhhhhhhhhhh"

Santakan zakar Victor benar-benar padu. Terasa perit dan senak dialami menerima sepenuhnya batang Victor dalam lubang duburnya. Sedikit keluar air mata Jiha dengan wajahnya yang begitu merah menahan perit.

Victor tanpa membuang masa terus menghenjut perlahan zakarnya di dalam lubang dubur Jiha sambil menjilat leher Jiha menaikkan ghairah betina pasangannya. Setelah beberapa ketika zakar Victor mendayung di lubang dubur Jiha, wajah Jiha mula kelihatan berghairah. Jiha menggigit bibir bawahnya sambil tangannya sendiri meramas kuat kedua payu daranya. Irama perlagaan telur dan punggung Jiha menaikkan lagi nafsu syahwat kedua pasangan ini.

Sementara itu dari luar pintu bilik ranjang Victor dan Jiha kelihatan dua pasang mata sedang mengintai aksi ghairah ini. Kumar dan Kavitha asyik mengintai aksi ghairah Jiha dan Victor.

" See Kumar I dah cakap, mesti melayu ni bagi juga punggung dia dekat Vic."

" Ye la I macam tak percaya." Kumar mula melancapkan batangnya yang terpacak keras dalam kain tualanya.

" Go Kumar. Join Vic dan Jiha now. I dah beritahu Vic harini I nak dia prove kat I tentang sex relationship him with Jiha. "

" And Kumarr remember our plan ya. I nak you pancut dalam rahim Jiha."

Continue Reading

You'll Also Like

3M 272K 90
"Siapalah engkau agaknya Mr Blue?" Tindakan seorang jejaka misteri yang menyelamatkan nyawanya daripada mati lepas beberapa tahun yang lalu membuatk...
2.4M 104K 79
#1 ENCIK'S SERIES 𝐓𝐇𝐀𝐐𝐈𝐅 𝐉𝐀𝐁𝐀𝐑 𝐗 𝐊𝐀𝐔𝐒𝐀𝐑 𝐔𝐌𝐀𝐈𝐘𝐀𝐇 "Assalamualaikum, cinta." Thaqif Jabar - seorang duda yang kacak, bekerjaya...
61.5K 7.6K 14
"Airis dah terlanjur dan sekarang Airis mengandung." Siapakah yang menanggung semua ini jikalau bukan gadis muda ni. Belum sempat Airis memberitahu p...
796K 47.2K 56
Seorang gila, seorang tiada perasaan. Yang sama cuma dua-dua tak fikir panjang. Menyesal? Dah tak berguna. "Taknak kahwin dengan aku? Aku akan past...