Batang Kuda Johari

By AnuarElina

390K 673 54

kisah johari bersama isteri majikannya, isteri rakan sekerja dan wanita yg dtg dlm hidupnya More

Hasnah 1
Hasnah 2
Hasnah 3
Leha 1
Leha 2
Datin Roziah

Salmah

38.6K 113 39
By AnuarElina

Petang itu Johari sengaja bekerja sehingga hari hampir gelap kerana dia mahu menyelesaikan sebanyak mana yang boleh sebelum dia pulang ke ladang esoknya. Setelah berpuas hati dengan kerja-kerja yang dilakukannya, dia pun mengemas semua peralatan yang digunakannya dan menyimpannya di dalam stor.
Seluruh tubuhnya terasa agak letih tetapi Johari menggagahkan dirinya untuk mandi sebelum menikmati makan malamnya. Hidangan makan malamnya masih belum dihantar lagi. Sempat juga dia melihat-lihat ke arah dapur rumah besar itu tetapi kelibat Salmah tidak kelihatan. Johari tahu tentang pemergian Salwa dengan Datin Roziah kerana dia ada melihat mereka pergi menaiki kereta siang tadi. Johari bergegas ke bilik air untuk mandi. Segar sedikit tubuh telanjangnya bila disirami air yang sejuk. Sepanjang hari itu dia berpanas.

Salmah melihat jam di dinding yang menunjukkan waktu hampir pukul 8.00 malam. Dia teringat pada Johari yang masih belum makan lagi. Salmah segera pergi ke dapur untuk memanaskan makanan. Dia agak kelam kabut kerana dia tahu Johari pasti sudah lapar. Setelah selesai menyediakan makanan itu, Salamah bergegas membawanya ke rumah penginapan Johari.

“Mana pula perginya si Johari ni?” Salmah bercakap sendirian setelah mengetuk pintu rumah itu beberapa kali. Dia cuba membuka pintu itu dan ianya tidak berkunci. Salmah menjenguk ke dalam tetapi Johari tidak kelihatan di situ. Kemudian dia ternampak cahaya lampu di dalam bilik mandi. “Mandi rupanya dia..” katanya lagi.

Salmah terus sahaja masuk ke dalam rumah itu dan meletakkan makanan di atas meja. Pada mulanya dia mahu terus beredar setelah meletakkan makanan di atas meja tetapi dia membatalkan niatnya. Dia bercadang mahu menunggu sehingga Johari selesai mandi. Salmah tidak mahu Johari berprasangka buruk terhadapnya kerana masuk ke dalam rumah itu senyap-senyap. Dia pun duduk di bangku kecil berdekatan dengan meja makan.

Dari dalam bilik air itu kedengaran bunyi siulan Johari yang sedang khusyuk mandi. Sekali sekala terdengar juga nyanyiannya. Saimah tersenyum sendirian bila mendengarnya. Dia melihat ke arah bilik air lalu terpandang pada sinaran cahaya lampu yang keluar melalui lubang-lubang kecil di dinding bilik air itu. Dinding itu dibina dengan atap zink.

Tiba-tiba timbul niat Salmah untuk melihat Johari melalui lubang-lubang kecil itu. Salamah tidak berfikir panjang. Dia terus bangun dan berdiri di tepi dinding bilik mandi itu lalu memilih lubang yang sesuai. Salmah berusaha untuk melihat ke dalam bilik mandi itu. Berdesir rasanya darah di dalam tubuhnya apabila melihat Johari sedang bertelanjang. Pemuda itu sedang menyabun tubuhnya. Mata Salmah tidak berkerdip seketika. Mulutnya melopong.

“Panjangnya barang dia…!!” jerit hati kecil Salmah.

Di luar pengetahuan Salmah, Johari sebenarnya memang menyedari akan kehadiran Salmah di luar bilik mandi itu. Dia memang ada mendengar ketukan Salmah tadi tetapi dia sengaja tidak menyahut ketukan itu. Johari menyangkakan yang Maimunah hanya mahu menghantar makanan. Namun, wanita itu telah melakukan lebih daripada itu. Salmah sedang melihatnya mandi! Johari dapat melihat pergerakan seseorang melalui lubang kecil itu dengan ekor matanya. Johari memang pasti bahawa orang yang sedang melihatnya itu ialah Salmah kerana memang tiada orang lain lagi di rumah itu selain daripada mereka berdua.

“Ahh…biarkan sahaja.” Kata pemuda itu di dalam hati. “Biar dia lihat puas-puas..”

Johari sengaja berpusing dan menghadap ke arah Salmah ketika bersabun. Dia sengaja menggosok-gosok dan mengurut batang zakarnya yang sedang tegang memanjang. Benda itu mengacung ke depan dengan gagahnya.

Salmah mengetap bibirnya. Tangannya menutup mulutnya kerana bimbang dia akan bersuara tanpa disedarinya. Matanya tertumpu ke sasaran. Bagi Salmah, memang sudah cukup lama dia tidak melihat pemandangan seperti itu semenjak dia bercerai. Berahinya dengan mudah sekali terusik. Di fikirannya sudah mula timbul kenangan-kenangan lama. Dia teringat pada kenikmatan-kenikmatan yang dialaminya suatu ketika dulu bersama suaminya.

“Kak Salmah…. tak payahlah susah-susah nak lihat dari luar tu. Kalau betul nak lihat, masuk je lah…” tiba-tiba Johari bersuara.

Salmah tersentak. Bagaikan nak luruh jantungnya ketika itu. Mukanya terasa panas kerana menahan malu. Dia mahu segera meninggalkan tempat itu tetapi dia bagaikan kaku. Sungguh sukar sekali rasanya untuk bergerak.

Johari sudah berdiri di luar pintu bilik mandi dengan tuala melilit di pinggangnya. Bibirnya mengukir senyuman. Dia menyedari ketegangan yang sedang Salmah alami ketika itu. Wanita itu hanya tercegat di tempatnya berdiri tanpa sepatah kata.

“Akak….saya tak marahlah. Janganlah merasa tegang macam tu.”
“Betul, Jo?” Salmah akhirnya bersuara setelah hanya berdiam diri seketika.
“Betul..”
“Akak sebenarnya tidak berniat betul-betul mahu mengintai Jo mandi…”
“Sudahlah. Kak.. Tak perlu jelaskan apa-apa.. Saya kan dah kata saya tak marah kat akak..”

Salmah merasa sedikit lega bila mendengar kata-kata Johari. Perasaan tegangnya tadi mula mengendur. Perlahan-lahan dia bergerak ke meja lalu duduk semula di bangku. Johari hanya memerhati wanita itu.

“Apa yang akak tengok tadi tu sampai tak sedar saya keluar?” tanya Johari dengan niat hanya untuk mengusik. Bibirnya tetap mengukir senyuman.
“Apa lagi kalau bukan…..” Salmah tidak sempat menghabiskan kata-katanya kerana disampuk Johari.
“Benda ni?” sampuk Johari sambil menunjuk ke arah kangkangnya sendiri.

Salmah tersipu-sipu malu. Wajahnya kembali terasa panas. Dia tidak segera menjawab Johari tetapi hanya menganggukkan kepalanya. Johari pula tersengih-sengih.

“Berapa lama dah akak tak tengok benda macam ni?”
“Hmm…dah lama dah, Jo. Akak bercerai 3 tahun lepas.”
“Ohh…macam tu. Akak nak tengok lagi tak?” tiba-tiba sahaja soalan itu terpacul keluar dari mulut Johari.

Salmah tidak menjawab. Dia hanya memandang Johari dengan cara yang sukar untuk dimengertikan tetapi Johari tidak memerlukan jawapan dari wanita itu. Johari berdiri di hadapan Salmah lalu melucutkan tuala yang dipakainya. Serta merta batang zakarnya yang separuh tegang itu mengacung ke depan walaupun masih agak menunduk. Salmah yang mungkin agak terkejut dengan tindakan Johari itu langsung tidak bergerak-gerak. Hanya matanya sahaja yang terpaku pada benda itu.

“Haa….sekarang akak tengoklah puas-puas dari dekat.” Kata Johari.

Pemuda itu bergerak lebih hampir dengan Salmah. Jarak batang zakarnya hanya lebih kurang 2 kaki dari muka Salmah. Tangan Salmah mula bergerak-gerak seolah-olah mahu menyentuh benda di depannya itu. Sungguh dia merasa takjub dengan benda itu. Sebelum ini memang dia tidak pernah melihat saiz dan ukuran yang sebegitu rupa. Benda milik Johari itu sungguh berbeza daripada milik bekas suaminya. Jantung Salmah berdebar-debar.

“Jangan pandang je, kak. Kalau nak pegang, akak peganglah. Benda tu tak makan orang…” Johari cuba memancing Salmah sambil ketawa kecil.

Perlahan-lahan, Salmah menggerakkan tangan kanannya untuk menyentuh benda itu. Degupan jantungnya menjadi lebih pantas. Mula-mula Salmah hanya menyentuh batang zakar itu tetapi hati kecilnya mendorongnya untuk berbuat lebih. Salmah mula menggenggam batang itu lalu mengelus-elus kepala zakar itu dengan lembut. Batang zakar itu terasa hangat dan ia mula menunjukkan tindakbalasnya. Batang zakar itu terasa berdenyut-denyut di tapak tangan Salmah.

Salmah menggunakan tangannya yang sebelah lagi untuk menggenggam bahagian pangkal batang zakar itu. Perlahan-lahan tangannya menyusup ke bawah mencari buah zakar batang itu. Diramas-ramasnya buah zakar itu dengan lembut. Melihat batang zakar itu mula bereaksi, Salmah menjadi sedikit berani untuk mengocoknya dengan perlahan. Semakin lama, batang zakar itu semakin membesar dan akhirnya menegang penuh. Entah kenapa Salmah juga semakin seronok bila melihat perubahan benda yang dipegangnya itu.
Salmah mendongak untuk melihat wajah Johari. Pemuda itu masih tersenyum kepada Salmah. Dari mata wanita itu Johari melihat suatu keinginan yang terpendam di lubuk hati wanita itu. Johari menunggu….

“Jo…. boleh akak tanya sesuatu?” Salmah bersuara agak lembut.
“Tanyalah, kak.”
“Akak tak mahu fikir-fikir lagi. Boleh tak akak minta benda ni?”
“Minta macamana, kak?” Johari buat-buat tidak faham akan maksud Salmah.
“Awak ni… sengaja buat-buat tak faham.”
“Hehehe…saya faham, kak. Saja nak bergurau. Macam ni lah, kak. Kalau akak memang betul-betul mahu, saya boleh tunaikan permintaan akak.”
“Tak ada apa-apa syarat?”
“Tak ada! Saya boleh bagi sebab saya tahu akak dah lama tak merasa…hehehe…”
“Gatal juga awak ni…!”
“Kak…. boleh tak guna mulut dulu? Dah bersih dah benda tu.”

Salmah tersenyum manja. Tanpa berkata apa-apa, Salmah mendekatkan mukanya pada batang zakar Johari. Dalam sekelip mata sahaja kepala batang zakar itu sudah berada di dalam mulut wanita itu. Dia mengulumnya seketika sebelum lidahnya menyapu seluruh kepala zakar itu. Rasa ngilu bercampur nikmat sudah menguasai tubuh Johari sehingga dia terpaksa bertahan sekuat-kuat hatinya. Salmah tidak berhenti di situ. Dia cuba untuk memasukkan seluruh batang zakar itu ke dalam mulutnya tetapi mulutnya tidak dapat menampung panjang benda itu. Kepala zakar itu sudah menjolok pangkal kerongkongnya.

Wanita yang telah lama tidak disentuh lelaki itu semakin bernafsu. Dari gerakan-gerakan lembut, dia berubah menjadi agresif. Hisapannya cukup kuat sehingga membuatkan tubuh Johari bergetar. Beberapa kali Johari terpaksa memberhentikan Salmah seketika kerana merasa terlalu geli dan nikmat. Disebabkan tidak mahu tewas terlalu awal, Johari akhirnya meminta Salmah untuk benar-benar berhenti.

Johari meminta Salmah untuk berdiri. Tanpa menunggu lama, Johari terus mencium bibir wanita itu. Lidah Johari mula mengasak rongga mulut Salmah sebaik sahaja bibir mereka bertemu. Mereka saling berkuluman lidah. Tangan mereka pula saling berpelukan dan meraba ke sana sini. Sambil berkuluman lidah, tangan Salmah masih lagi berada di batang zakar Johari. Pemuda itu tidak mahu kalah. Dengan agak kasar, dia menarik baju kurung Salmah ke atas dan terus melepaskannya melalui arah kepala wanita itu. Salmah sudah separuh telanjang. Johari menghimpit tubuh Salmah ke tepi meja. Tangan kanannya terus menyambar buah dada Salmah yang masih dibungkus colinya lalu meramas-ramas isi pejal itu. Johari belum berpuas hati. Coli itu ditolaknya ke atas membuatkan buah dada itu terdedah. Indah sekali buah dada itu dengan putingnya yang berwarna coklat tua.

Tentu sahaja Johari tidak mahu hanya sekadar melihat. Buah dada Salmah yang sudah terdedah itu segera diramasnya. Putingnya dipintal-pintal dan digentel-gentel membuatkan Salmah semakin galak mengulum lidah Johari. Tangannya juga semakin kuat mengurut-urut batang zakar pemuda itu. Tangan Johari pula mencari tepi kain sarung di pinggang Salmah. Sebaik sahaja menemuinya, dia terus melurutkan kain sarung itu ke bawah sehingga terlepas. Bahagian bawah tubuh Salmah sudah terdedah. Hanya seluar dalamnya sahaja yang menutupi bahagian itu.

Ciuman Johari berpindah pula ke leher Salmah. Lidahnya menjalar dan menyapu kulit leher Salmah yang licin. Johari tercium wangian yang digunakan oleh wanita itu. Ia membuatkan nafsu Johari semakin meninggi. Dari leher, ciuman dan jilatan lembut Johari berpindah ke dada dan akhirnya mendarat di buah dada Salmah. Erangan dan desahan Salmah yang sejak dari tadi sudah kedengaran kini semakin kuat sahaja bunyinya tatkala Johari mengulum puting buah dadanya. Lidah Johari dengan rakusnya mengusik puting itu membuatkan tubuh Salmah terangkat-angkat.

“Aahhhh…Johari… Akak dah lama tidak merasa macam ini. Ohhh… Jangan berhenti, Jo.. Hisap puting akak kuat-kuat… Ramas dada akak, Jo…” rintih Salmah sambil memaut-maut kepala Johari.

Johari tidak hanya sekadar mengerjai dada Salmah. Tangan Johari sudah pun mendarat di celah kangkang Salmah. Dia menggaru-garu alur vagina wanita itu. Kadang-kadang dia menggosok-gosok tempat itu dengan tapak tangannya. Wanita itu semakin kuat meracau-racau tetapi Johari tidak mengendahkannya. Setelah merasa agak puas mengerjai bahagian atas tubuh Salmah, Johari menukar sasarannya lagi. Kini, dia mahukan celah kangkang wanita itu.

Perlahan-lahan Johari menurunkan tubuhnya sehingga wajahnya begitu hampir dengan kawasan idamannya. Johari terus melucutkan seluar dalam Salmah dan terdedahlah kawasan yang ditumbuhi bulu-bulu halus itu. Johari tidak menunggu lama. Dia terus mengarahkan mulutnya ke tempat itu. Lidahnya menjalar dan menyapu seluruh kawasan itu. Salmah mendesah-desah dan merintih-rintih setiap kali lidah Johari menyapu kelentitnya. Suaranya memenuhi ruang itu. Bimbang juga Johari jika suara itu dapat didengari dari luar rumah.

“Joooo….cukup, Jo… Akak dah tak kuat lagi… Ohhhh…. Bagi akak batang awak tu… Cepat, Jo… Jangan siksa akak lagi, Jo….Cepat….Oohhh..!!” Salmah sudah mula merayu Johari.
“Baik, kak. Sedia ya..??”

Johari berdiri semula. Sambil mencium leher Salmah lagi, dia mengangkat kaki kiri Salmah untuk berpijak di atas bangku. Kemudian Johari menggenggam batang zakarnya dan menempelkan kepala zakarnya di pintu masuk vagina Salmah. Perlahan-lahan tetapi cukup yakin, Johari mula menolak kepala zakarnya memasuki lubang yang sudah licin itu. Terasa agak sukar pada mulanya. Johari berhenti seketika kemudian menolak sekali lagi. Kepala zakarnya sudah tidak kelihatan. Salmah mengerang kerana vaginanya terasa senak. Johari menarik batang zakarnya dan kemudian menolak lagi. Diulanginya tindakan itu beberapa kali sebelum dia membenamkan keseluruhan batang zakarnya ke dalam liang vagina Salmah.

“Uuhhhhhhhhhh……..” Salmah mengerang panjang sebaik sahaja batang zakar Johari terbenam diiringi dengan cengkaman jarinya di belakang punggung Johari. “Tekan lagi, Jo. Tekan dalam-dalam…Uhhhh…. Sedapnya…”

Johari membenamkan batang zakarnya sedalam yang boleh. Setelah itu dia mendiamkan batang zakarnya seketika sebelum menariknya keluar sehingga kepala zakarnya hampir kelihatan. Kemudian dia menekan lagi dengan agak perlahan tetapi jitu. Johari melakukan adegan itu berulang-ulang kali. Sesekali dia berhenti untuk mengatur posisi tubuhnya. Semakin lama, semakin cepat adegan sorong tarik itu. Tubuh Salmah bergoncang-goncang. Buah dadanya pun turut bergoncang-goncang dan tidak henti-henti diramas dan diuli oleh tangan Johari. Setiap tujahan Johari terus membuatkan Salmah tidak henti-henti mengerang dan mendesah kenikmatan.

Akhirnya Salmah merasakan dirinya sudah menghampiri ke puncak nikmat. Berkali-kali dia merintih dan merayu Johari untuk tidak menghentikan tujahannya. Liang vaginanya sudah mula terasa ngilu. Dinding liang vaginanya tidak henti-henti mengemut-emut batang zakar Johari.

“Laju lagi, Jo… Uhhhh…. Jangan berhenti! Akak dah nak sampai… Laju, Jo… Tekan dalam-dalam… Uuuuhhhhhhhhhhhhhhhh…. Akak sampai…. Akak sampai…. Uuhhhhhh……. Seeddaaapppnyaaa….Uuuhhhhh..
….”

Johari membenam batang zakarnya dalam-dalam lalu berhenti menujah. Sambil itu dia memeluk tubuh telanjang Salmah erat-erat. Begitu juga dengan Salmah. Tubuh Salmah tiba-tiba bergetar lalu mengejang hebat. Salmah memeluk tubuh Johari dengan erat sekali. Johari pula menekan batangnya dan bertahan sekuat yang boleh. Tubuh Salmah mula mengendur sedikit setelah beberapa kali tersentak-sentak akibat desakan klimaksnya yang maha hebat. Akhirnya Salmah meleraikan sedikit pelukannya tetapi nafasnya masih agak cepat.

“Sedapnya, Jo. Awak memang kuat. Tak pernah akak rasa macam ni sebelum ini.” Puji Salmah.

Johari hanya tersenyum. Dia masih belum puas. Perlahan-lahan, dia kembali menarik batang zakarnya. Kemudian dia menekan ke dalam lagi. Liang vagina Salmah sudah amat licin disebabkan oleh cairannya sendiri. Salmah seperti mengerti yang Johari belum mencapai klimaksnya lalu dia menahan Johari. Salmah memalingkan tubuhnya dan meminta Johari memasuki tubuhnya dari arah belakang.

Johari hanya menurut. Salmah memegang batang zakar Johari lalu mengarahkannya ke liang vaginanya. Johari menekan perlahan-lahan sehingga batang zakarnya terbenam habis. Salmah mengerang lagi. Walaupun dia sudah mencapai klimaksnya, dia masih lagi mahu mengalaminya lagi. Salmah menggerak-gerakkan punggungnya yang lebar membuatkan Johari terasa ngilu pada batang zakarnya. Salmah turut mengepit batang zakar itu sehingga dinding vaginanya benar-benar dapat bergesek-gesek dengan batang zakar Johari.

“Puaskan akak lagi, Jo. Akak nak rasa lagi batang awak tu menjolok lubang akak. Cepat, Jo…. kita tak punya banyak masa lagi..”

Johari mula menyorong tarik batang zakarnya di dalam lubang vagina Salmah. Sambil itu dia meramas-ramas dan menguli buah dada Salmah dari arah belakang. Putingnya digentel dan ditarik-tarik oleh Johari. Semakin meraung-raung nikmat jadinya Salmah. Semakin lama semakin pantas gerakan Johari sehingga tubuh mereka bergoncang-goncang. Peluh yang mencurah tidak dipedulikan. Kedua-duanya memacu menuju ke puncak nikmat.

“Ahhh…. Akak… Saya nak keluar…” jerit Johari sambil memacu laju.
“Tahan, Jo… Tahan dulu.. Akak pun tak lama lagi.. Aahhhh…. Laju lagi, Jo.. Laju…. Oohhhhhhhh….oohhhhhh sedap, Jo.. Sedapnya…. Puaskan akak…puaskan akakkkk…….” Salmah meracau-racau kerana terlalu nikmat.

Johari terus menujah-nujah liang vagina Salmah. Bunyi-bunyi nikmat dari liang vagina itu memenuhi ruang itu diiringi oleh suara erangan dan desahan mereka. Akhirnya dengan satu tujahan yang kuat dan disertai dengan pelukan yang erat Johari membenam batang zakarnya sedalam-dalamnya lalu memuntahkan isinya. Beberapa kali dia menarik dan menekan sambil memuntahkan air maninya.

Belum pun habis Johari memuntahkan semua air maninya, Salmah menjerit kecil kerana dia juga sudah sampai ke puncaknya. Tubuhnya mengejang lagi membuatkan Johari tidak dapat bergerak. Dia hanya membiarkan batang zakarnya di dalam liang vagina Salmah sambil dia memeluk tubuh wanita itu. Tangan Johari turut mencengkam buah dada Salmah untuk memberikan sensasi yang lebih hebat kepada dia.

Kedua-duanya sudah kepenatan. Salmah merasakan tubuhnya seolah-olah sudah hampir luruh. Kakinya hampir tidak dapat menampung berat tubuhnya. Setelah beberapa ketika, kedua-duanya pun tidak setegang tadi. Dalam keadaan yang sudah agak tidak bermaya, Johari menarik batang zakarnya dari liang vagina Salmah lalu dia terduduk di atas bangku. Dia mengelus-elus punggung Salmah. Wanita itu berpaling lalu mencium bibir Johari dengan lembut.

“Terima kasih, Jo. Akak betul-betul puas.” Kata wanita itu.
“Sama-sama.” Jawab Johari.
“Jo…. kalau akak nak lagi lain kali boleh tak?”
“Kalau keadaan mengizinkan, apa salahnya.”
“Betul?”
“Betul.”
“Kalau macam tu, hujung minggu depan, akak akan tunggu awak datang lagi. Tapi akak tak nak kat sini. Kita buat kat bilik akak, boleh?”
“Hmmm….boleh juga. Tapi akak tak takut ke dia dapat tau nanti?”
“Alaaa…tau la akak nak buat macam mana.”

Salmah mengutip pakaiannya dan segera mengemaskan dirinya sebelum dia meminta diri untuk kembali ke rumah utama. Sempat juga dia meramas batang zakar Johari.

Continue Reading

You'll Also Like

1.4M 126K 44
✫ 𝐁𝐨𝐨𝐀 𝐎𝐧𝐞 𝐈𝐧 π‘πšπ­π‘π¨π«πž π†πžπ§'𝐬 π‹π¨π―πž π’πšπ πš π’πžπ«π’πžπ¬ ⁎⁎⁎⁎⁎⁎⁎⁎⁎⁎⁎ She is shy He is outspoken She is clumsy He is graceful...
3.6M 287K 96
RANKED #1 CUTE #1 COMEDY-ROMANCE #2 YOUNG ADULT #2 BOLLYWOOD #2 LOVE AT FIRST SIGHT #3 PASSION #7 COMEDY-DRAMA #9 LOVE P.S - Do let me know if you...
262K 30K 76
#Book-2 of Hidden Marriage Series. πŸ”₯❀️ This book is the continuation/sequel of the first book "Hidden Marriage - Amazing Husband." If you guys have...
679K 35K 30
π“π‘πž π”π§πžπ±π©πžπœπ­πžπ 𝐬𝐞𝐫𝐒𝐞𝐬 ~ 𝐁𝐨𝐨𝐀 𝟐 Sara Zafar, once a vibrant, effervescent spirit, embarks on a new chapter of her life in New Y...