Batang Kuda Johari

By AnuarElina

382K 649 49

kisah johari bersama isteri majikannya, isteri rakan sekerja dan wanita yg dtg dlm hidupnya More

Hasnah 1
Hasnah 3
Leha 1
Leha 2
Datin Roziah
Salmah

Hasnah 2

64.9K 94 0
By AnuarElina


“Johari! Mana awak? Johari!!” suara itu cukup kuat untuk mengejutkan Johari. Dia memang kenal sangat dengan suara itu, suara yang sering sahaja memakinya.

Dengan rasa agak terganggu, Johari bergerak untuk membuka pintu pondok. Belum sempat dia berbuat demikian, pintu rumah sudah ditolak dari luar. Di depannya berdiri Puan Hasnah dengan wajah cemberut. Tanpa dijemput, wanita itu terus masuk ke dalam pondok. Johari memberanikan diri untuk bertanya akan maksud kedatangan wanita itu.

“Ada apa, puan?” tanya Johari. Dia sempat melihat wanita itu memerhatikannya yang hanya berkain tuala.
“Kenapa dengan awak ni? Kerja tadi tu belum habis lagi dah balik ke rumah? Malas ya? Cepat…pergi tolong dia orang!!”
“Tapi, puan…tadi penyelia kata nak sambung kerja esok pagi. Lagipun, saya baru nak makan ni…”
“Saya tak peduli. Awak pergi ke stor sekarang juga!! Cepat!!”

Kesabaran Johari sudah hampir meletup. Pada waktu yang sama, dia sudah melihat peluang yang datang sendiri kepadanya tanpa dia bersusah payah untuk mendapatkannya. Tanpa bersuara Johari bergerak ke pintu pondok. Dia menutup dan menguncikannya. Puan Hasnah terkebil-kebil melihat apa yang Johari lakukan. Tiba-tiba dia menyedari ada sesuatu yang tidak kena. Dia mula merasa ketakutan.

Setelah mengunci pintu, Johari bergerak ke meja makan dan mengambil sebilah pisau pemotong sayur. Kemudian dia berpaling ke arah Puan Hasnah dengan wajah yang serius.

“Johari!! Apa awak nak buat, hah??!! Jangan nak buat macam-macam. Nanti saya menjerit!!” suara Puan Hasnah terketar-ketar.
“Jerit lah kalau mahu. Tak ada orang yang akan mendengar puan. Kalau pun ada, saya yakin mereka tidak akan datang ke sini! Puan tahu kenapa?” Johari berhenti seketika sambil memerhati wanita itu. Johari sengaja menayangkan pisau yang berkilat-kilat itu.
“Mereka itu sudah muak dengan puan! Setiap hari puan asyik memaki hamun mereka walaupun mereka kerja sungguh-sungguh! Saya juga sudah muak!! Puan tahu tak?? Saya ini manusia, puan. Saya bukan binatang yang puan boleh maki hamun dan perintah sesuka hati!” Johari terus membentak Puan Hasnah yang sedang ketakutan.
“Tolonglah, Johari….jangan apa-apakan saya..Saya mohon maaf..Saya tidak akan buat begitu lagi…Saya janji. Tolonglah…lepaskan saya…” Puan Hasnah tidak punya lain kecuali merayu kepada Johari untuk tidak mengapa-apakan dia.
“Puan memang tidak punya hati perut….Puan perlu diberi pengajaran!!”
“Jangan….Johari…saya merayu..jangan bunuh saya!!”

Johari berdiri betul-betul di hadapan Puan Hasnah, menyilang tangannya di dada sambil memegang pisau itu. Puan Hasnah terpaksa berundur ke belakang kira-kira sedepa dari Johari kerana ketakutan. Johari tersenyum sinis.

“Siapa kata saya nak bunuh puan? Puan ingat saya ni pembunuh ke?” Johari memandang terus ke arah Puan Hasnah sambil tersenyum sinis. Di dalam kepalanya sudah terbayang-bayang apa yang bakal dia lakukan terhadap wanita itu.
“Saya tidak akan melepaskan puan begitu sahaja. Puan nampak pisau ni?? Saya tidak akan teragak-agak untuk menggunakannya jika keadaan memaksa. Jadi… jangan cuba nak buat sesuatu yang bodoh!! Puan faham tak??” Johari membentak wanita itu lagi. Puan Hasnah mengangguk-angguk.

Tanpa menunggu lama, Johari mengarah Puan Hasnah untuk menghampirinya. Puan Hasnah masih ragu-ragu membuatkan Johari terpaksa membentaknya lagi.

“Sini…!! Saya suruh puan ke sini. Kenapa masih tercegat di situ?!!”

Puan Hasnah bergerak dengan ragu-ragu menghampiri Johari. Wanita yang ketakutan itu berdiri di hadapan Johari sambil menunduk. Jari tangannya memintal-mintal hujung leher baju kurung yang dipakainya.

“Sekarang puan jawab soalan saya. Sebelum ini puan pernah cuba mendekati saya, benar atau tidak?” tanya Johari. Puan Hasnah masih berdiam diri. “Jawab!! Benar atau tidak??”
“Benar.” Jawap Puan Hasnah tanpa memandang Johari.
“Apa niat puan sebenarnya?”

Puan Hasnah tidak menjawab. Dia membisu. Johari semakin hilang kesabaran walaupun dia sebenarnya tidak memerlukan jawapan daripada wanita itu. Johari menunggu seketika tetapi Puan Hasnah masih membisu.

“Baiklah…Saya rasa saya tahu kenapa puan berbuat begitu. Nampak gayanya saya terpaksa melakukan sesuatu.” Johari bergerak sedikit menghampiri Puan Hasnah, pura-pura mahu berbuat sesuatu. Puan Hasnah juga tiba-tiba berundur. Wajahnya tegang sekali. Mungkin dia menyangka sesuatu yang buruk akan menimpa dirinya.
“Takut??” tanya Johari. “Buat apa nak takut…Kan tadi saya dah kata saya takkan membunuh puan.” Johari cuba tersenyum. “Ke sini, puan. Jangan memaksa saya berkasar dengan puan.”

Puan Hasnah menghampiri Johari lagi. Tiba-tiba Johari melepaskan tuala yang berada di pinggangnya. Dia tidak memakai apa-apa lagi di bawah tuala itu. Kini dia berdiri tanpa seurat benang pun di badannya. Puan Hasnah terkejut dengan tindakan Johari itu. Matanya agak membesar bila melihat Johari yang telanjang di hadapannya.

“Ini kah yang puan mahu dari saya??” tanya Johari sambil merentang tangannya. Puan Hasnah tertunduk semula. Mungkin dia merasa malu dalam ketakutan. “Jangan tunduk, puan! Pandang saya!!”

Puan Hasnah mengangkat kepalanya semula untuk memandang ke arah Johari. Perlahan-lahan Johari menghampirinya. Dia berdiri begitu hampir sekali dengan wanita itu. Johari mencapai tangan kanan Puan Hasnah kemudian membawa tangan itu ke zakarnya yang masih menunduk itu tanpa apa-apa tentangan dari wanita itu.

“Pegang benda ni…usap elok-elok! Bangunkan dia” perintah Johari.

Puan Hasnah hanya menuruti. Dengan hati-hati dia mula mengusap-usap zakar Johari. Buah zakarnya juga turut diusap. Benda itu mula bereaksi setelah Puan Hasnah mengusap-usapnya. Batangnya mula membesar sedikit demi sedikit sehinggalah ia benar-benar menegang keras. Benda itu mengacung ke depan. Puan Hasnah tidak lagi hanya mengusap. Dia mula menggenggam dan mengurut-urut batang tegang itu perlahan-lahan. Di dalam ketakutannya, wanita itu sempat kagum dengan benda yang dipegangnya itu. Belum pernah dia melihat yang sebesar dan setegang itu sebelum ini. Ibu jarinya tidak menyentuh hujung jari telunjuknya bila dia menggenggam batang itu.

Johari mula menikmati sentuhan Puan Hasnah pada zakarnya. Nafsunya semakin menaik. Tidak puas dengan apa yang dilakukan oleh Puan Hasnah, Johari segera menghentikan apa yang sedang dilakukan oleh wanita itu. Anehnya..wanita itu masih menggenggam benda itu walaupun setelah Johari menyuruhnya berhenti mengurut. Johari memang menyedari situasi itu.

“Berhenti..Puan tengok ni…benda ni dah berdiri. Dia minta jatahnya! Sekarang..saya nak puan puaskan dia!”

Puan Hasnah masih berdiam diri, tidak tahu apa yang dia perlu lakukan. Melihat keadaan itu, Johari mengarah wanita itu untuk berlutut di hadapannya. Perlahan-lahan dia berlutut di hadapan Johari. Mukanya betul-betul di hadapan kangkang Johari. Tangan wanita itu pula masih menggenggam batang zakar Johari. Puan Hasnah memandang benda yang digenggamnya itu. Benda itu berwarna gelap, melengkung sedikit seperti pisang tanduk dan berkepala besar seperti cendawan. Urat-uratnya kelihatan menonjol di bawah kulitnya. Puan Hasnah merasa ngeri dalam kekaguman. Dia sedar apa yang mampu dilakukan oleh benda itu terhadapnya dan dia juga sedar yang dia sudah tidak mampu untuk mengelakkan diri. Pada masa yang sama hatinya berdetik dan terusik.

“Bagaimana rasanya benda ini?” kata hatinya.

“Tunggu apa lagi? Hisaplah! Jilat! Kulum! Apa sahaja…asalkan benda ni puas!” perintah Johari pada wanita itu. Sergahan itu mengejutkan Puan Hasnah.

Puan Hasnah terpaksa menurut. Hati-hatinya berdebar-debar. Anehnya, dia berdebar-debar bukan kerana takut tetapi kerana rasa kagumnya terhadap benda yang bakal masuk ke dalam mulutnya. Sebelum ini memang dia pernah melakukan oral terhadap pasangan skandalnya tetapi jika dibandingkan, milik pasangannya itu tidak kelihatan sehebat yang dimiliki Johari.

Wanita itu menjulurkan lidah, menyentuh kepala zakar itu dengan hujungnya. Perlahan-lahan, lidahnya digerakkan mengitari kepala zakar yang besar itu beberapa kali. Kemudian dia menyapu lidahnya pada kulit kepala zakar itu. Berdiri bulu roma Johari bila diperlakukan begitu. Terasa sangat ngilu.

“Aaaaaaahhhh…hissssssss….sedap, puan. Teruskan..teruskan. Jilat lagi.. Ya..ya…macam tu.” Johari tetap memandang kebawah melihat Puan Hasnah.

Johari merasakan seolah-olah tubuhnya melayang-layang. Seluruh tubuhnya bereaksi terhadap rasa ngilu dan nikmat di kepala zakarnya. Puan Hasnah menjilat seluruh batang zakar itu sehingga ia nampak berkilat-kilat diselaputi air liurnya. Sebelah tangan wanita itu menggenggam batang keras itu dan sebelah lagi mengusap-usap buah zakarnya. Setelah seluruh batangnya dijilat, Puan Hasnah meletakkan kepala batang zakar itu di bibirnya. Dia menyentuh sedikit dengan hujung lidahnya, menguis-guis lubang kencing di hujung batang itu. Kemudian dia membuka mulutnya sedikit demi sedikit untuk menerima kehadiran batang zakar itu ke dalamnya. Puan Hasnah membenamkan batang itu ke dalam mulutnya tetapi hanya separuh sahaja yang dapat masuk. Kepala batang zakar itu bertembung dengan belakang mulutnya.

Di dalam mulutnya, Puan Hasnah mengerak-gerakkan lidahnya, menyapu-nyapu kepala dan batang zakar Johari. Tidak berhenti di situ, Puan Hasnah mula menggerakkan kepalanya ke belakang dan ke hadapan. Batang zakar Johari keluar masuk di mulut Puan Hasnah. Pemuda itu semakin bernafsu bila diperlakukan begitu. Nikmatnya begitu dirasai. Dia mendesis seperti ular menahan rasa ngilu pada zakarnya.

“Aaaahhhh…. Hisap, puan..Hisap lagi. Jangan berhenti. Puan memang pakar menghisap. Aaahhhh….sedap, puan.”

Pejam celik mata Johari apabila batangnya dihisap dengan kuat oleh Puan Hasnah. Yakin yang Puan Hasnah tidak akan bertindak diluar kawalannya, Johari meletakkan pisau pemotong sayur yang dipegangnya di atas meja. Kedua-dua tangannya beralih memegang belakang kepala Puan Hasnah dan menjambak rambut pendek wanita itu. Adegan itu terus berlangsung untuk beberapa waktu.

Apa yang Johari belum sedari ialah perubahan yang dialami oleh Puan Hasnah. Wanita itu sebenarnya sudah mula dikuasai oleh nafsunya sendiri. Setelah melihat Johari tidak lagi memegang pisau itu, wanita itu tidak merasa ketakutan seperti sebelumnya. Dia kelihatan tidak begitu tegang lagi. Tambahan pula, nafsunya sudah mengambil alih perasaan tegang dan takut itu. Semakin lama dia menghisap dan menjilat batang Johari, semakin mendesak-desak nafsu wanita itu. Celah kangkangnya juga sudah mula dirasainya basah dan gatal.

Tanpa diperintah, tangan wanita itu merayap-rayap ke seluruh bahagian bawah tubuh Johari. Matanya terpejam sambil mulutnya terus mengerjai batang zakar pemuda itu. Ketika itulah Johari mula menyedari perubahan wanita itu. Dia tersenyum sendirian. Namun Johari hanya membiarkan sahaja wanita itu terus hanyut dalam dirinya. Pemuda itu cukup yakin yang dia sudah dapat menguasai wanita itu. Dia memang tidak mahu berkasar dengan wanita itu tetapi dia tidak mahu menunjukkan keadaan itu kerana bimbang wanita itu akan bertindak diluar kawalannya. Dia akan terus menunjukkan yang dia sanggup berbuat apa sahaja jika wanita itu berani mengingkarinya.

Setelah agak lama berdiri, kaki Johari mula terasa lenguh. Johari terpaksa mengarah Puan Hasnah untuk berhenti seketika. Dia kemudiannya duduk di atas sebuah bangku kayu di tepi meja makan. Johari mengarah Puan Hasnah untuk menghampirinya semula. Bagaikan seorang hamba, Puan Hasnah bergerak menggunakan lututnya ke arah kangkang Johari. Matanya tertumpu kepada benda yang mengacung keras di celah kangkang pemuda itu. Tangannya terus sahaja menyambar benda itu dan dengan sekelip mata sahaja ia sudah berada di dalam mulutnya lagi. Puan Hasnah mengulum, menghisap dan menjilat dengan rakus sehingga menimbulkan bunyi-bunyi nikmat.

“Suka tak puan dengan barang saya?” tanya Johari.

Puan Hasnah tidak menjawab. Dia hanya mengangguk-angguk kerana mulutnya dipenuhi oleh batang zakar Johari. Pemuda itu sudah tidak mahu berdiam diri lagi. Tangannya mula merayap mencari-cari sesuatu di dada Puan Hasnah. Dengan penuh nafsu dia mula meramas dan menguli buah dada pejal wanita itu dari luar bajunya. Suara desahan dan erangan Puan Hasnah mula kedengaran. Itu membuatkan nafsu Johari semakin terbakar. Pemuda itu tidak berpuas hati dengan hanya meramas dan munguli dari luar baju wanita itu. Dia segera menarik baju kurung Puan Hasnah ke atas dan tangannya terus mencari cangkuk coli yang dipakai oleh wanita itu. Johari melepaskan cangkuk itu dan tangannya beralih dengan cepat ke dada Puan Hasnah semula.

Oleh kerana baju kurung Puan Hasnah sudah ditarik keatas dan cangkuk colinya juga telah dilepaskan, Johari dapat membebaskan buah dada Puan Hasnah dari bawah colinya dengan mudah. Walaupun tidak dapat melihat buah dada itu dengan jelas, Johari dapat merasakan betapa pejal dan beratnya buah dada itu. Johari kembali meramas dan menguli buah dada Puan Hasnah semahu-mahunya. Tidak cukup dengan itu, Johari memintal-mintal dan menarik-narik puting buah dada itu membuatkan suara dari mulut Puan Hasnah semakin kedengaran kuat.

Tiba-tiba, Johari berhenti. Dia juga terus memberhentikan Puan Hasnah. Wanita itu agak tergamam apabila Johari tiba-tiba menahannya. Rupa-rupanya Johari mempunyai niat lain.

“Berdiri!” arahnya kepada Puan Hasnah. Wanita itu menurut dan segera berdiri di hadapan Johari. “Sekarang…lepaskan kain puan itu! Cepat!” arahnya lagi.

Perlahan-lahan, Puan Hasnah melepaskan kainnya. Johari segera merampas kain itu dan melemparkannya entah kemana. Puan Hasnah masih memakai baju kurungnya. Di dalamnya hanya ada coli yang terlepas cangkuknya dan seluar dalam. Lututnya sudah kelihatan. Johari memandang Puan Hasnah dengan penuh nafsu. Tangannya mula menyusup masuk ke bawah baju Puan Hasnah. Dengan lembut tangannya merayap ke atas, menyusuri kaki dan peha Puan Hasnah. Wanita itu memejamkan matanya menahan rasa geli. Bulu romanya berdiri.

Johari mengusap-usap dan menggosok-gosok bahagian luar dan dalam peha Puan Hasnah. Wanita itu mengetap bibirnya. Tangannya merayap ke atas lagi dan menemui seluar dalam Puan Hasnah tetapi Johari tidak berhenti di situ. Tangannya berhenti di perut wanita itu. Dia mengusap-usap lembut perut Puan Hasnah yang licin kulitnya itu. Kemudian tangan Johari turun semula menyentuh seluar dalam Puan Hasnah. Jarinya menyusuri bahagian tepi seluar dalam itu sehingga ia menyentuh tonjolan isi ditengah kangkang Puan Hasnah. Johari menekan tonjolan itu dengan ibu jarinya. Tubuh Puan Hasnah bereaksi terhadap sentuhan jarinya. Johari menekan lagi dan disertai dengan gosokan-gosokan lembut pada lurah di antara tonjolan itu.

Puan Hasnah semakin kuat mengetap bibirnya. Kegatalan pada celah kangkangnya dirasai lagi. Tanpa disedari, tangannya tiba-tiba menangkap tangan Johari kerana kegelian tetapi dia hanya sekadar menangkap dan tidak ada tanda-tanda dia cuba untuk menepis tangan Johari. Pemuda itu agak terkejut dengan tindakan Puan Hasnah tetapi dia masih terus menggosok-gosok belahan itu. Johari semakin menikmati situasi itu. Tangannya yang bebas mula digunakannya untuk menyerang buah dada Puan Hasnah.

Mendapat serangan seperti itu, Puan Hasnah semakin tidak kuat untuk menahan dirinya. Dia merasa amat sukar untuk membendung nafsunya. Tubuhnya bergetar setiap kali jari Johari menyentuh klitorisnya. Suara desahan dan nafasnya kedengaran dengan jelas. Puan Hasnah sudah diamuk nafsu. Dia tidak lagi memikirkan yang dia bakal menjadi santapan pemuda itu. Dia sudah tidak peduli lagi. Perasaan takut sudah diambil alih oleh perasaan nikmat yang sukar digambarkannya. Apa yang amat diingininya ketika itu ialah sentuhan pemuda yang sedang mempermainkannya itu.

Setelah merasa agak puas dengan apa yang dilakukannya, Johari melucutkan seluar dalam Puan Hasnah. Wanita itu tidak membantah. Sebaik sahaja seluar dalam itu dilucutkan, Johari kembali memainkan jarinya pada vagina Puan Hasnah. Kali ini lebih mudah. Belahan vagina itu sudah licin, memudahkan jari Johari keluar masuk di lubang vagina wanita itu. Klitoris Puan Hasnah yang mengeras itu juga turut digosok-gosok dengan rakus. Puan Hasnah tidak henti-henti mengerang dan mendesah.

Belum pun lama jari Johari mengerjai vagina Puan Hasnah, tubuh wanita itu bergetar hebat. Tubuhnya mengejang sehingga dia terpaksa berpaut pada bahu Johari. Kedua-dua pehanya mengepit tangan Johari dengan jari pemuda itu masih terbenam di dalam vaginanya. Tubuh Puan Hasnah tersentak-sentak beberapa kali. Belum pernah dia mengalami klimaks yang sehebat itu. Tubuhnya terasa seolah-olah luruh. Sendi-sendi tubuhnya terasa seperti mahu terlepas.

Johari hanya melihat sahaja kejadian semulajadi itu. Dia membiarkan sahaja wanita itu menikmati orgasmenya sehingga ia reda. Apabila keadaan Puan Hasnah sudah mulai reda, Johari bangkit dari duduknya dan berdiri berhadapan dengan wanita itu.

“Saya masih belum puas lagi. Puan masih perlu diberi pengajaran!” kata Johari. Wanita itu tidak berkata apa-apa. “Sekarang, duduk di atas meja itu.” Johari mengarah wanita itu.

Continue Reading

You'll Also Like

2.8M 36.5K 12
"Stop trying to act like my fiancΓ©e because I don't give a damn about you!" His words echoed through the room breaking my remaining hopes - Alizeh (...
378K 1.1K 10
Fun wlw sex. Different kinks and stuff, all about trying things. May even include potential plot lines and will definitely include some form after ca...
795K 44.2K 58
π’πœπžπ§π­ 𝐨𝐟 π‹π¨π―πžγ€’ππ² π₯𝐨𝐯𝐞 𝐭𝐑𝐞 𝐬𝐞𝐫𝐒𝐞𝐬 γ€ˆπ›π¨π¨π€ 1〉 π‘Άπ’‘π’‘π’π’”π’Šπ’•π’†π’” 𝒂𝒓𝒆 𝒇𝒂𝒕𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒂𝒕𝒕𝒓𝒂𝒄𝒕 ✰|| 𝑺𝒕𝒆𝒍𝒍𝒂 𝑴�...
10.7M 248K 60
𝐅𝐫𝐨𝐦 π„π§πžπ¦π’πžπ¬ 𝐭𝐨 π‹π¨π―πžπ«π¬ Enzo Mariano is known for being nothing but ruthless. He is feared by all in the Italian mafia. He kills on...