Dukun 2 (COMPLETED)

By HairiKhuzairi2

94.2K 1.5K 339

Peristiwa hitam yang berlaku pada puluhan tahun lalu kini kembali. Zaki dihantui kembali makhluk yang pernah... More

1: Kampung Permai
2: Pelindung
3 : Sesuatu Perubahan
4 : Dia Masih Hidup
5 : Rasukan Syahwat -PART 1-
5 :Rasukan Syahwat -PART 2-
6: Zaki Sedar
7 : " What The F*ck is Wrong With Me?!"
8: Perasaan Baharu
9: Pelukan Kasih
9: Pelukan Kasih -Part 2-
10: Malam Yang Panjang
11 : "Aku Bukan Gay"
12 : Menangkap Makhluk itu
13 : Handsome
14 : Disini ia bermula
PREVIEW
15 : Abang Maafkan Aku
16: Maafkan Aku Abang
18: Zaki Hilang
19: Mencari Zaki
19: Mencari Zaki -PART 2-
20 : Pergi Dari Hidupku!!
21: Fitri Yang Sebenar
PREVIEW -AKHIR-
DUKUN 2 CHARACTER
DUKUN 2 -FINALE-
DUKUN -RECAP-

17 : Kasih Berubah

2.6K 53 11
By HairiKhuzairi2

17: Kasih Berubah

Zaki hanya termenung memandang roti canai yang sedang ditebar. Zaki membeli roti canai sebagai sarapan pada pagi ini. Masih jelas dalam ingatan zaki ketika abang kandungnya menendang perutnya.

"KAU BUKAN ADIK AKU! KAU TU SETAN!"

acap kali suara zali kedengaran bila zaki mengingati peristiwa kelmarin. Puas sudah zaki berusaha untuk memujuk abangnya supaya maafkan dirinya. Namun zali tetap nekad dengan keputusannya.

"Bang siap! Roti kosong 6 keping kan?"

Zaki berjalan keluar dari kedai dan menuju ke keretanya. Zaki terkejut bila bahunya di tepuk dari belakang. Zaki menoleh dan terkejut melihat fitri berdiri di belakangnya.

"Kau nak apa?"tanya zaki
"Zaki, kau marah kat aku ke?"tanya fitri
"Aku nak balik, mak aku dah tunggu"kata zaki membuka pintu kereta.
"Aku ikut boleh?"tanya fitri lantas memegang tangan zaki.
"Jom"zaki tiba-tiba menjadi tak terdaya untuk melawan permintaan fitri. Rasa marah zaki pada fitri terus hilang.

"Aku minta maaf"kata fitri sejurus kereta zaki mula bergerak
"Kau gay ke?"tanya zaki
"Aku tak peduli tu semua sebab"
"Sebab apa?"
"Sebab aku suka kat kau"
"Apa?!"zaki terkejut
"Ye zaki. Dah lama aku suka pada kau, aku suka tengok kau sejak kita sekolah lagi. Lama aku pendam perasaan aku pada kau. Aku takut nak luahkannya. Malam tu aku dapat peluk kau aku rasa bahagia sangat, dan semalam dapat bersama kau, buatkan aku betul-betul dah jatuh cinta pada kau"luah fitri
"Kau gila la..aku dah nak kahwin"kata zaki
"Takpe zaki. Aku tak halang kau kahwin, tapi aku nak bersama dengan kau selalu"
"Aku dah kahwin nanti dah tentu lah aku bersama dengan wife aku. Wei lagipun aku bukan gay macam kau!"
"Gay atau tak, tak penting zaki"
"Habis tu?"
"Yang penting kau layan aku sama macam kau layan wife kau"
"Mende kau merepek ni?"
"Anggap aku macam wife kau"

Tangan fitri terus meramas bonjolan di seluar sweat pant zaki. Zaki terkejut dan cuba menepis. Tapi fitri tetap meramas dan mengusap bonjolan itu hingga mengeras.

"Kau buat apa ni fitri?"tanya zaki terkejut
"Aku nak kau rasa betapa sayangnya aku pada kau"kata fitri lalu menarik seluar zaki hingga terkeluar batang zaki yang mengeras itu
"Apa?"zaki

Fitri terus membongkok dan mengisap batang zaki. Zaki terkejut dan hampir hilang kawalan memandu. Zaki memberhentikan kereta di tepi jalan. Zaki menyandarkan badannya. Kepala fitri turun naik sambil mulutnya mengolom batang zaki.

Zaki mendesah melayan isapan mulut fitri. Zaki mengusap rambut fitri. Zaki benar-benar hanyut. Zaki tidak berdaya melawan kerakusan fitri mengisap koneknya.

"Eh ada orang" zaki segera menolak kepala fitri bila ada motorsikal lalu disebelah keretanya.
"Aku tak puas lagi"kata fitri
"Aku pun. Sedap kau isap"kata zaki
"Aku nak lagi"kata fitri
"Kita sambung nanti ye, kau ikut aku balik dulu. Aku nak bagi mak aku sarapan dulu"kata zaki
"Ok sayang" fitri mencium mulut zaki. Zaki terkejut dan tersenyum. Zaki mencium pipi fitri.

Fitri rasa bahagia sangat pada pagi itu, akhirnya cintanya diterima zaki. Fitri bersarapan bersama rahimah dan zaki. Rahimah tidak merasa pelik dengan kehadiran fitri pada pagi itu. Zaki melayan fitri dengan baik sekali.

"Kau tunggu aku mandi dulu, nanti aku hantar kau balik ye"kata zaki lalu berjalan masuk ke bilik air.
"Ok"jawab fitri.
Jika ingin diikut kata hati fitri, mahu sahaja fitri mandi bersama zaki.

Rahimah berjalan perlahan kembali ke biliknya untuk berehat. Fitri berjalan masuk ke bilik zaki. Fitri mengambil boxer yang dipakai zaki pada malam tadi. Dihidu dalam-dalam bau aroma boxer tersebut.

Fitri melangkah ke jendela bilik zaki. Jendela tersebut dibuka. Fitri merenung ke satu sudut. Fitri dapat melihat jelas bahawa kawasan rumah tersebut sudah 'dipagar'. Mulut fitri terkumat-kamit membaca jampi. Perlahan-lahan 'pagar' yang dibina tok imam dulu musnah.

"Fitri, kau buat apa?"tanya zaki bila berjalan masuk ke dalam bilik.
"Takde ape"fitri tersenyum.
"Tutuplah tingkap tu, aku nak pakai baju"kata zaki ketika menutup pintu bilik
"Ok" fitri menutup semula jendela.

Fitri menghampiri zaki lalu memeluk tubuh zaki lalu mencium leher dan dada zaki. Tuala zaki terlondeh lalu fitri segera mengisap batang konek zaki. Zaki tersenyum melihat batang koneknya sedang dilahap fitri.

"Dah la.. nanti sambung"zaki menarik batang konek keluar dari mulut fitri.
Fitri tersenyum.

Setiba dirumah fitri, zaki makin tak keruan. Tubuh fitri yang kurus dan kecil itu didukungnya. Zaki mendukung fitri masuk ke dalam bilik fitri. Zaki segera menanggalkan pakaiannya. Fitri juga sama. Fitri terus menerpa ke arah batang zaki yang terjuntai mengeras.

Zaki bagai hilang kewarasan diri. Langsung tidak berasa jijik melakukan seks songsang itu. Fitri kian galak menonggeng, fitri begitu bersemangat menerima hentakan dan tujahan kuat serta laju dari zaki.

Zaki rasakan sesuatu tenaga aneh sedang meresap ke dalam tubuhnya, zaki tidak merasa lelah dan penat meskipun sudah hampir 30minit mendayung batangnya keluar masuk dengan laju kedalam lubang fitri. Nikmat yang sungguh luar biasa buat zaki.

"Arghh" zaki mengerang kuat.

Zaki mencabut batangnya dari lubang dubur fitri, zaki terus mengocok batangnya dimana fitri sedang menadah mukanya untuk menerima pancutan benih zaki. Zaki menjolok masuk batangnya ke mulut fitri dan air mani zaki bersembur dalam mulut fitri. Fitri termuntah sedikit. Mulutnya tidak mampu menampung pancutan demi pancutan deras benih zaki.

Zaki terbaring terlentang. Dadanya turun naik dengan laju. Zaki mengah. Fitri masih belum puas. Fitri mendaki badan zaki lalu mencakung di atas batang zaki yang masih keras. Fitri tahu buah hatinya sudah keletihan jadi fitri pula yang mengambil alih.

Zaki menatap wajah fitri yang mulutnya berlendir dengan air maninya. Fitri menghenjut dengan laju. Dada bidang zaki diramas fitri. Zaki mula mengumpul tenaga. Zaki menolak fitri ke belakang dan fitri terbaring sambil terkangkang.

Zaki jelas dapat melihat lubang fitri yang terlopong luas itu sedang tidak sabar menerima kemasukan batang zaki semula. zaki menolak kaki fitri ke atas dan dengan laju menujah batangnya tepat dan terbenam ke dasar lubang fitri. Mulut fitri terbuka luas akibat terkejut dengan kerakusan zaki.

Peluh makin banyak yang menitik dari muka dan badan zaki. Fitri tersenyum seketika melihat zaki sedang serius mendayung laju. Fitri tidak kisah jika lubangnya bakal jahanam kerana zaki. Fitri rela demi pujaan hatinya.

Zaki menghentak kuat ke lubang fitri. Zaki tidak bergerak dan seolah kejang. Muka zaki berkerut bila kepala koneknya sekali lagi memancutkan benihnya ke dalam lubang fitri. Zaki menindih badan fitri. Fitri dapat merasa degupan jantung zaki begitu kuat dan laju. Batang zaki tercabut dari lubang fitri. Air mani zaki mengalir banyak dari lubang fitri.

Sesudah itu, masing-masing berpelukan. Zaki kelihatan sangat letih. Zaki memejamkan mata. Fitri tersenyum memandang zaki dan lalu tersenyum ke arah lembaga hitam dibucu dinding biliknya. Zaki melihat jam didinding. Tidak sangka hampir satu jam berlalu.

Zaki membuka matanya. Zaki tersedar dari tidur. Zaki melihat dirinya sedang berbogel di atas katil. Zaki kemudian berjalan keluar dari bilik fitri tanpa seurat benang. Fitri berada di dapur .Zaki memeluk fitri dari belakang.

"Kau dah bangun?"tanya fitri
"Ye, buat apa?"soal zaki lalu mencium pipi fitri
"Potong buah"jawab fitri tersenyum sipu
"Buah aku kau tak nak ke?"tanya zaki lalu meletakkan dagunya dibahu kanan fitri
"Nak aku potong ke buah tu?"
"Hehehe"zaki mencium pipi fitri lagi lalu berlalu ke bilik air.
Fitri tersenyum melihat pemuda berbadan agak tegap itu berjalan dalam keadaan bogel.

Telefon bimbit zaki berdering lagi. Zaki mematikan panggilan telefon tersebut.

"Siapa call?"tanya fitri yang kepalanya diletak di atas riba zaki.
"Tunang aku"jawab zaki slumber
"Oh dia nak apa?"airmuka fitri berubah
"Entah"jawab zaki lalu mengambil buah yang dipotong fitri tadi
"Lain kali dia call lagi, jawab lah.. nanti dia fikir yang bukan-bukan pula"pesan fitri
"Hah? Oh ok"zaki acuh tak acuh, zaki lagi fokus menonton tv.

Waktu sudah senja menghampiri maghrib. Zaki selesai memakai pakaian. Fitri masih terbaring keletihan di atas katil. Lubang duburnya sedikit luka kerana diliwat zaki lagi sekali tadi. Zaki menghampiri fitri. Bibir fitri diciumnya. Zaki mengesat sisa air maninya yang terkena bibirnya ketika mencium bibir fitri yang berlumuran air mani zaki.

Zaki berjalan keluar dari rumah fitri. Fitri tersenyum melambai ke arah zaki yang kini sudah dianggap kekasihnya. Fitri mengaru dadanya yang dipenuhi bekas gigitan zaki.

Fitri berjalan ke dapur dan mencuci mukanya. Tiba-tiba bulu tengkok fitri meremang. Fitri menoleh ke belakang, satu susuk lembaga hitam yang diwarisi dari pak wardi menjelma dibelakangnya.

"Errghhh aaaaaa"

Lembaga hitam itu menyeringai menunjukkan taringnya.

"Ye aku tau, kejap.. aku nak"

Lembaga hitam itu terus menerkam ke arah fitri dan memeluk sambil berpaut dibelakang badan fitri. Lembaga hitam itu kemudiannya membenamkan taringnya di tengkok fitri.

"Arhh!" Fitri mengerang perlahan menahan kesakitan dari gigitan lembaga hitam itu. Lembaga hitam itu rakus menyedut darah fitri.

"Demi mu zaki.. aku sanggup"

Continue Reading

You'll Also Like

28.8K 481 14
Sebenarnya Siri Bercakap Dengan Jin berbentuk memoir autobiografi Tamar Jalis dengan datuknya Kulup Muhamad Diah @ Long Mat Piah. Enam puluh peratus...
35.3K 3.5K 56
Hai Assalamualaikum! Jumpa lagi kita.. maaf agak lambat sedikit. Kali ini aku nak sharekan pengalaman benar yang terjadi.. stay tuned!
144K 7.6K 27
Kisah seorang pelajar lelaki bernama Syafiq yang terpaksa tinggal di asrama nya sepanjang cuti semester untuk menyiapkan projek tahun akhirnya yang m...
144K 6.1K 21
cerita seram baca dahulu baru anda tahu.. jgn lupa vote tau kalau dah habis baca