๐“๐ซ๐จ๐ฎ๐ฏ๐š๐ข๐ฅ๐ฅ๐ž ๐๐ฎ๐ž๐ซ...

Por raisynee

10.4K 560 38

๐‹๐จ๐ฏ๐ž ๐Š๐š๐ฒ๐ฅ๐ž๐ง๐ž - Gadis kacukan Melayu-Amerika diva yang terkenal dengan sifat menggodanya. Misinya h... Mรกs

๐“๐“ป๐“ฎ๐“ผ'๐“ผ
๐“๐“ป๐“ฎ๐“ผ'๐“ผ | 00
๐“๐“ป๐“ฎ๐“ผ'๐“ผ | 01
๐“๐“ป๐“ฎ๐“ผ'๐“ผ | 02
๐“๐“ป๐“ฎ๐“ผ'๐“ผ | 03
๐“๐“ป๐“ฎ๐“ผ'๐“ผ | 04
๐“๐“ป๐“ฎ๐“ผ'๐“ผ | 05
๐“๐“ป๐“ฎ๐“ผ'๐“ผ | 07
๐“๐“ป๐“ฎ๐“ผ'๐“ผ | 08
๐“๐“ป๐“ฎ๐“ผ'๐“ผ | 09
๐“๐“ป๐“ฎ๐“ผ'๐“ผ | 10
๐“๐“ป๐“ฎ๐“ผ'๐“ผ | 11
๐“๐“ป๐“ฎ๐“ผ'๐“ผ | 12
๐“๐“ป๐“ฎ๐“ผ'๐“ผ | 13
๐“๐“ป๐“ฎ๐“ผ'๐“ผ | 14
๐“๐“ป๐“ฎ๐“ผ'๐“ผ | 15
๐“๐“ป๐“ฎ๐“ผ'๐“ผ | 16
๐“๐“ป๐“ฎ๐“ผ'๐“ผ | 17
๐“๐“ป๐“ฎ๐“ผ'๐“ผ | 18
๐“๐“ป๐“ฎ๐“ผ'๐“ผ | 19
๐“๐“ป๐“ฎ๐“ผ'๐“ผ | 20
๐“๐“ป๐“ฎ๐“ผ'๐“ผ | 21
๐“๐“ป๐“ฎ๐“ผ'๐“ผ | 22
๐“๐“ป๐“ฎ๐“ผ'๐“ผ | 23

๐“๐“ป๐“ฎ๐“ผ'๐“ผ | 06

502 28 3
Por raisynee

Kereta diparkir di tempat parkir bawah tanah. Penuh dengan kereta berjenama milik Ares yang dibeli menggunakan duit hasil titik peluhnya sendiri.

Ares membuka pintu kereta untuk isterinya. Tangan kanan dihulur buat gadis itu, memudahkannya untuk berjalan keluar daripada perut kereta. Kaylene tersengih kerang busuk, di dalam hati, dia ketawa gedik. Malu titew!

Pipi Kaylene sudah mulai memerah. Ares sembunyi senyum di sebalik wajah dinginnya, terhibur dengan Kaylene yang malu teramat sangat dengannya. Gadis itu masih ragu-ragu untuk memegang tangannya. Sedari tadi gadis itu diam saja.

"Eee I malu lah. You janganlah buat I macam ni. Jantung I macam nak pecah dah! Ini semua salah you tau!" Suaranya seakan-akan merengek. Dia malu! Baru saja dia terfikir untuk menggoda suaminya, tapi tak sangka pula dia malu apabila berhadapan dengan si suami. Kaki dihentak sekali, geram dengan Ares.

Mission failed!

Ares makin galak mengusik.

Dicuit pipi kanan Kaylene, sekejap kiri sekejap kanan. Sekejap disentuh, sekejap dipicit-picit geram. Tangan Kaylene naik menepis perlahan. Tolonglah berhenti, jantung dia dah nak tercabut ni! Cik jantungnya dah nazak!

"You..."

"Janganlah, jantung I nak meletup dah ni! You punya pasal lah!" Tanpa sedar, gadis itu merengek kecil meminta suaminya berhenti mengusik dirinya.

"Alright little love, I'm sorry darling."

"You're just too cute to handle."

Kaylene tergamam. Wajahnya makin membahang. Darah naik menyerbu wajah. Merah bak tomato, bahkan mengalahkan tomato. Panas mengalahkan api. Kenapa jejaka itu sering kali membuatkan dirinya tak keruan? Menyesal dia ikut lelaki itu tadi! Tapi berbaloi juga, boleh melepaskan rindu!

Keadaan senyap kembali.

Ares berhenti mengusik Kaylene. Tiada lagi senyuman di jejaka itu. Tiada lagi tawa. Hanya wajah beku saja. Kaylene terasa bersalah. Lelaki itu merajuk kah? Ares melangkah mendekati pintu utama. Bayangan Ares yang makin menjauh itu membuatkan dirinya mengeluh berat.

Password ditekan.

'1506__'

Terkedu, lidahnya kelu untuk mengeluarkan kata-kata. Tarikh tu. Tarikh hari perkahwinan mereka 8 tahun lalu, 15 Jun 20__. Gabungan tarikh lahir mereka berdua.

4 Jun.

15 Disember.

Dan akhirnya, tarikh 15 Jun menjadi pilihan untuk mereka akad nikah dan menghalalkan apa yang haram. Tidak perlu lagi Kaylene risau jikalau Ares jatuh ke tangan perempuan lain. Mengingatkan tentang perkara ini, terimbas kembali wajah Irine saat dia mengugut gadis itu.

Padan muka kau! Ares tu aku punya, hmph!

Tanpa mempedulikan Kaylene yang masih terdiam, terus Ares masuk melulu ke dalam. Namun, sempat Kaylene menangkap suara Ares yang memberi salam. Alhamdulillah, sejahil suaminya, masih tidak lupa untuk memberi salam.

Dia menongkat dagu, melihat sekeliling, dari ruang tamu ke dinding ke siling rumah, kesemuanya hitam termasuk perabot rumah. Pintu juga habis ditukar dengan pintu kayu yang berwarna hitam dan kelihatan ekslusif.

Tidak aneh.

Hitam sememangnya warna kegemaran suaminya.

"Take a look around."

Kaylene angguk saat suara dingin suaminya mengetuk gegendang telinga. Perlahan kakinya dihayun, berjalan ke hulur ke hilir melihat sekeliling rumah agam tersebut.

Bibirnya mengucap syukur alhamdulillah atas rezeki yang Allah kurniakan buat suaminya. Walaupun dia tahu, keluarga suaminya sudah memang kaya raya, tapi dia tetap bersyukur. Walhal keluarganya sendiri juga kaya.

Langkah terhenti. Matanya terpaku ke arah sebuah gambar yang tersangkut elok di dinding. Dan saiznya sangat besar mengalahkan skrin wayang. Perlahan langkah kaki didekatkan menghampiri gambar itu. Di sebelahnya juga terdapat banyak lagi gambar mereka berdua.

Tangan Kaylene perlahan mengusap gambar itu. Bibirnya membaca satu ayat yang terpahat di gambar itu. Matanya mula berkaca.

'15 Jun 20__'
'The day you be mine.'

"I tak tahu pun you ada gambar ni."

Kaylene berbisik sendirian. Maksudnya sudah lama gambar ini berada di sini? Dan maksudnya, sudah lama rumah ini dibeli Ares?

"It's been a long time. Dah lama gambar tu tersangkut dekat situ little love."

Suara maskulin dan garau Ares kedengaran di telinga Kaylene, membuatkan gadis itu terlompat terkejut. Mujur saja lengannya sempat dipegang jejaka itu.

"Oh my god! You ni, terkejut I! Ares Ishan, cuba you bagi salam lain kali."

Ares tersenyum kecil mendengar rungutan gadis kesayangannya. Kaylene mengomel sendirian sambil mengusap dada. Ares disebelah dijeling manja. Lupa seketika keadaan mereka yang baru saja berjumpa setelah 8 tahun.

"I bet you have so many questions to ask me, right little love?"

Kaylene angguk.

"Memang! Banyak sangat I nak tanya. Dahlah you tinggal I macam tu je. I tak sempat nak ucap selamat tinggal lagi lepastu terus pergi. I bangun je tidur hari tu, tengok-tengok you dah tak ada. Lepastu bila dah besar ni tak datang rumah pun jumpa I. Tak tahu ke I ni rindu dekat you? Hmph! Lepastu I jugak yang kena pergi temu duga jadi intern dekat syarikat you tu, baru senang nak usha you! Penat I tau! Nasib I diterima kerja dekat situ, kalau tak, I terjah office you nanti." Tanpa sedar, bibir mungil itu terjuih juih merungut comel.

Tubuh dipeluk.

Merajuk dengan Ares.

Ares ketawa besar. Kaylene kelihatan sangat comel di matanya ketika ini. Rasa nak cubit-cubit je. Rasa macam nak kurung aje isterinya ini di dalam rumah, tak usah keluar. Comel sangat!

"Apa gelak-gelak? I tengah merajuk ni! Cepatlah pujuk!"

Ares yang masih ketawakannya dijeling tajam. Tangan disilangkan, wajah dipaling ketepi. Tidak mahu melihat Ares yang sakan ketawakannya. Seronok sangat ye gelakkan I?

"Aren't you embarrassed of me anymore little love?"

Soalan itu menyentakkannya kembali. Kaylene berdiri tegak. Ingin berlalu pergi. Dahi ditepuk perlahan.

"Ma... Malu."

"Ta... Tapi betul lah apa yang I cakap tadi tu. I tengah merajuk tau dengan you sekarang ni." Terus Kaylene berlalu pergi meninggalkan Ares yang sememangnya tengah ketawakannya dirinya.

Malu tapi mahu!

"Little love!"

Langkah isterinya yang makin laju dikejar. Lengan Kaylene dihambar laju.

"You're blushing little love."

Ares senyum nakal. Sudah lama rasanya dia tidak mengusik gadis itu. Itupun, 7 tahun yang lalu sewaktu mereka belum bernikah.

"Eish janganlah usik I! I lari kang haa."

"Merajuk lagi ke?" bisik Ares dengan suara yang menggoda dan romantis tepat di tepi telinga Kaylene. Naik terus segala bulu roma gadis itu. Wajah makin memerah dan membahang menahan malu. Zoo bagaikan penuh mengisi perut.

"I guess it's a yes little love."

Terus tubuh isterinya yang tinggi itu didukung gaya bride style. Mata Kaylene membulat, terkejut dengan tindakan drastik lelaki itu. Dia menjerit kecil. Secara refleks tangan naik memeluk batang leher Ares.

"Argh Ares! I dah tak merajuk lah!"

"Ares Ishan!"

Jejaka itu terus terusan ketawakan Kaylene. Dalam kereta tadi bukan main, sekarang? Nak menatap wajahnya pun belum tentu gadis itu berani. Cakap tak serupa bikin betul isterinya ini. Kepala Kaylene yang dalam dukungannya dikucup lembut. Perlahan dia bisikkan sesuatu.

"I love you little love."

© ALL RIGHT RESERVED
RAISYNEE 2023

pendek je hahahahaha

amacam , sweet tak ? muehehehe , dah lama rasanya tak buat scene sweet (╯︵╰,)

Seguir leyendo

Tambiรฉn te gustarรกn

118K 2.7K 36
[CEO & LAWYER EDITION] " Aku terima nikahnya Anisa Sherryna bt Muiz dengan mas kahwinnya RM10 000 tunai." "Senyum je. Kalau kau tak senyum nampak sa...
1M 53.5K 73
TAD series 1 [Completed] ๐Ÿ“ŒAmaran story ini cringe ya, memandang this is my very first story Ayeena Danisha. Seorang gadis berumur 19 tahun. Seorang...
50.7K 5.8K 19
RAAIF MATEEN | RAIHANA MIKAILA Peluang tak pernah wujud untuk manusia sejelek dia. Peluang tak pernah hadir untuk manusia yang tak sempurna seperti d...
79K 1.4K 7
Pertengkaran sepasang suami isteri akhirnya membawa kepada penyelesaian yg tidak dijangkakan