Mrs. Aryan Herriez

By softieebabe

117K 6.6K 403

⁺*・☾ His Series 𖥔 ࣪ ᥫ᭡ ARYAN HERRIEZ | CARA ESTELLA Cara Estella merupakan pelajar Criminal Justice di Uni... More

𝓜𝓻𝓼. 𝓐𝓻𝔂𝓪𝓷 𝓗𝓮𝓻𝓻𝓲𝓮𝔃
Part 1 : Bang!
Part 2 : First meet
Part 3 : Seduce
Part 4 : Cara is missing
Part 5 : Signor Aryan
Part 6 : Strange Feeling
Part 7 : Rindu
Part 8 : Kehilangan
Part 9 : Rayyan
Part 10 : Rossa
Part 11 : Proposal
Part 12 : Imamku
Part 13 : Nasi Kandar
Part 14 : Honeymoon
Part 15 : Venice
Part 16 : The Empire
Part 17 : The City
Part 18 : The City of Love
Part 19 : Vendetta
Part 20 : Greece
Part 21 : Bang Bang!
Part 22 : Star
Part 23 : Something
Part 24 : The tragedy
Part 25 : Touch her and die
Part 26 : Odiare
Part 27 : My Roses
Part 28 : The plan
Part 29 : Attack
Part 30 : Youre Mine
Part 31 : Begin
Part 32 : The truth
Part 34 : Dead
Part 35 : The truth 3
Part 36 : Before You Go
Part 37 : She left
Part 38 : White roses
Part 39 : New York
Part 40 : Dream
Part 41 : The love
Part 42 : Her
Part 43 : Him
Part 44
Part 45
Part 46
Part 47
Part 48
Part 49
Part 50
Part 51
Part 52
Part 53
Part 54
Part 55
Part 56
Part 57
Part 58
Part 59
Part 60
Part 61
Part 62
Part 63
Part 64
Part 65 : Aryan X Cara
Part 66
Part 67
Part 68
Epilog
Author's note
New story

Part 33 : The truth 2

1.1K 71 2
By softieebabe

CARA menahan perit yang terasa di dada. Matanya menahan air mata dari mengalir. Betapa dia mengharapkan bahwa ini semua hanyalah mimpi. Dia mengharapkan memori hari ini akan terpadam buat selama-lamanya.

"Sweetie..Kau masih nakkan Aryan ke?" wajah Lucas didekatkan pada wajah Cara. Cara hanya memandang ke lantai. Dia lemah buat masa sekarang.

Tangan Lucas jatuh pada bahu Cara dan serentak dengan itu Cara terus menghadiahkan tamparan buat Lucas.

"Argh! Kenapa kau dari dulu suka tampar aku eh?" leher Cara dicengkam kuat sebelum Lucas mencabut kasar tudungnya yang menjadi mahkota buat wanita beragama Islam.

"STUPID!" Cara menolak dada Lucas kuat namun Lucas lebih cepat bertindak dengan menarik kasar rambut panjang Cara sehingga ikatan rambutnya terurai. Akibat daripada tarikan mengejut Lucas, kepala Cara terhantuk kuat pada kepala katil.

Cara mengusap kepalanya yang berdarah. Lucas terus mencempung tubuhnya dan terus dibaling ke atas katil. Cara semakin ke belakang sehingga tiada ruang di belakang.

"Kau terlalu kasar dengan aku lah. Jadi biarlah aku berkasar dengan kau kan sweetie?" tubuh Lucas terus menindih tubuh Cara. Kepala Cara terasa pening yang teramat namun dia cuba untuk bertahan.

Kedua kaki Cara menyepak tubuh Lucas namun dia hanya mengendahkannya.

"Jangan Lucas..Aku merayu." air matanya kini mengalir. Tidak sanggup kehormatannya diragut oleh lelaki yang haram buatnya.

"Kau cantik sweetie. Without hijab is more beautiful." rambut Cara dipintal oleh Lucas.

Lucas mendekatkan wajahnya pada leher mulus Cara. Kedua tangan Cara dikunci rapat oleh tangan Lucas. Lucas menggigit pada kawasan leher Cara yang terdedah itu.

"Lucas..Lepaskan aku.." Cara meronta namun kudratnya tidak sekuat lelaki ini. Lucas terus membuka butang baju kemeja yang dipakai Cara. Nafsu lelakinya membuak-buak.

"Kau cantik sangat Cara. Sebabtu Aryan sayang sangat dekat kau kan!" wajahnya terus mendekati bahagian dada Cara yang separuh terdedah itu. Air mata Cara puas mengalir. Dia tidak kuat. Kepalanya sakit yang amat.

Tiba-tiba pintu bilik dirempuh kuat. Cara melihat Aryan, Carl dan Ray. Tubuh mereka dipenuhi darah. Sungguh.

"A-Aryan.." suara Cara yang lemah itu mengejutkan Aryan. Carl dan Ray terus menangkap Lucas.

Aryan bingkas mendekati Cara. Cara terus membenamkan wajahnya pada dada Aryan walaupun dia tahu tubuh Aryan dipenuhi darah. Namun dia rasa selamat apabila Aryan berada dekat dengannya. Bajunya yang hampir mendedahkan dadanya terus dibutang Aryan.

Sejurus itu, Aryan mencapai shawl dan terus diletakkan atas kepala Cara. Namun tiba-tiba dia merasakan ada darah di kepala Cara.

"Blood?" rahangnya diketap kuat. Anak matanya terus menangkap anak mata Lucas. Aryan memberi isyarat pada Ray untuk menjaga Cara sebelum Cara dilepaskan olehnya.

Aryan mendengus kasar. Aryan menghampiri Lucas lalu dia mencengkam kuat leher Lucas sehingga kukunya menembusi kulit Lucas.

"How dare you touch my Estella! I should fucking kill you that day when you touch my wife! I would kill you and you would die in a worst way that you couldn't imagine bastard!" penuh ngeri suara dan kata-kata Aryan. Kini Aryan bukanlah Aryan. This is another side of Aryan.

Aryan Herriez. The Leader of D'King Empire.

Nafas Lucas tersekat sehinggakan dia tidak mampu bernafas. Pisau yang telah meragut dua nyawa tadi ditusuk pada perut Lucas.

"Aryan no!" Cara yang melihat terus menghalang. Namun Aryan hanya mengendahkannya. Jiwanya dikuasai oleh iblis.

Aryan menusuk perut Lucas beberapa kali. Lucas hanya mengerang kesakitan.

"Wanna know a bad news and a good news? Bad news is boss kau dah mati! Good news..Dia nak kubur kau dekat sebelah dia!" wajah Lucas ditumbuk beberapa kali. Dia tidak mampu melawan kerana perutnya yang sakit itu menghalang. Lucas merelakan dirinya dibelasah. Silap dia sendiri kerana mencari pasal dengan Aryan.

"No Aryan no." air mata Cara mengalir deras. Dia mengharapkan Aryan bukanlah seorang pembunuh seperti yang dikatakan. Ray yang dari tadi cuba menenangkan Cara sudah tidak tahu mahu buat apa.

"Kau buat apa dekat isteri aku? Bangsat macam kau ni memang layak kena seksa!" pisau ditangan Aryan terus menghiris leher Lucas.

"I'm so-sorry." Lucas merayu namun itu semua sudah terlambat.

Cara yang melihat kejadian itu sudah tidak dapat bertahan. Air matanya sudah mengalir banyak hari ini. Adakah Aryan benar-benar telah membunuh keluarganya?

"Kau akan mati! Kau takkan berani untuk hidup balik selepas ni!" revolver milik Aryan dikeluarkan dan Aryan terus menarik picu revolver tersebut. Bang!

Namun peluru itu tidak menembusi Lucas. Bahkan peluru itu menembusi lengan kanan milik Cara. Cara terus rebah. Lucas yang berada disebelahnya turut terkejut.

Aryan terus menarik Cara ke pangkuannya. Penglihatan Cara semakin lama semakin kabur.

"Dolce cuore. Oh no! No! Look at me.." dagu Cara didongakkan untuk memandang Aryan. Atau lebih tepat, pembunuh. Pembunuh keluarga Cara.

"You're right Aryan. You will kill everyone who has touched me. And now you're a murderer..You've already killed me.." ayat hujungnya kedengaran perlahan sebelum matanya terpejam rapat. Darah pada lengan kecil Cara mengalir.

"Wake up Estella!! Don't leave me!!" Aryan menggoncangkan tubuh Cara namun pada ketika itu Cara sudah tidak sedar.

"Signor..Let's take Cara to the hospital." Ray menggosok belakang Aryan.

Aryan terus mencempung tubuh Cara untuk menuju ke kereta. Dia menyesal. Amat menyesal.

Lucas yang separuh mati ditinggalkan begitu sahaja. Dia masih terkejut. Cara yang ingin dihancurkan olehnya telah menyelamatkan nyawanya. Nyawa tidak boleh dibeli sesiapa.

Carl memandu kereta keluar dari kawasan hutan itu dengan pantas. Dia perlu cepat sampai ke hospital sebelum keadaan Cara bertambah teruk.

Carl hanya memandang Aryan pada cermin. Sungguh lelaki itu tidak mahu kehilangan Cara.

"Sabar Aryan. Kau jangan lemah macam ni. Kau kena bagitahu kebenaran dekat Cara selepas dia sedar." Carl cuba menenangkan perasaan Aryan.

"Betul signor. Walau perit sekalipun kebenaran tu, lambat laun Cara akan tahu juga." Ray menyambung.

"What I have done.." ujar Aryan seorang diri.

Aryan betul-betul buntu pada waktu ini. Apakah yang dimaksudkan Cara dengan 'you've already killed me.' Kepala Aryan serabut memikirkan semua itu. Tidak menahu apa yang sudah dilakukan olehnya. Dia telah menembak orang yang paling dia sayang.

"Argh!!!!" Carl dan Ray hanya diam setelah mendengar jeritan Aryan. Mereka tahu Aryan sedang serabut memikirkan apa yang telah terjadi.

"Don't take Cara to the hospital. Balik rumah. Panggil Doktor Harith." tegas nada Aryan.

"But why signor?" Carl mempersoalkan.

Ray turut memandang Aryan pelik.

"We're filled with blood. Nanti akan jadi kes." jawab Aryan. Tangannya mengusap lembut wajah Cara.

"Oh true. Tak terfikir pula tadi." ujar Carl. Ray hanya mengangguk.

'I'm so sorry dolce cuore. Please don't leave me.'

Unexpected things have happened. The Devil has killed his own Angel. His precious things that ever happened in his life.

Wujudkah lagi cinta Cara Estella buat Aryan Herriez setelah kebenaran ini terbongkar?

Jangan lupa vote and comment guys ^_^
Author pun takut nak buat next part :(

Continue Reading

You'll Also Like

1.4M 53.1K 62
Status : Complete Noah Iskandar x Sufi Nur Humaira [Karya kedua dari snowdreamm] Impian Noah Iskandar untuk membina mahligai bersama tunang tersayan...
935K 30.3K 62
Pertemuan yang tidak disengajakan antara Damian dan Kaisara telah merubah hidup mereka berdua. "Do i look like a murderer to you?" Soal Damian. "To...
4.4K 155 12
Tidak pernah terlintas di dalam akal fikirannya yang diri bakal menjadi mangsa dendam. Siapakah pendendam itu? Apakah alasannya? Dikahwinkan tanpa ke...
195K 13.6K 79
Diomand Highschool dikawal oleh The Headprefect yang mempunyai rupa paras yang tampan serta tinggi lampai. Kedatangan tiga gadis yang nerd serta misk...