Nafis X Khalis

Autorstwa noble_harris

121K 3.2K 1K

Kemelut dalam hidup yang penuh dengan kesusahan membuatkan Khalis bertindak merebut segala peluang pekerjaan... Więcej

Eps 1
Eps 2
Eps 3
Eps 4
Eps 5
Eps 6
Eps 7
Eps 8
Eps 9
Eps 10
Eps 11
Eps 12
Eps 13
Eps 14
Notis Pemakluman
Eps 15
Eps 16
Eps 17
Part 18
Part 20
Part 21
Part 22
Part 23
Part 24
Part 25
NAFIS X KHALIS RAYA EDITION
Part 26
Part 27
Part 28
Part 29
Part 30
Part 31
Part 32
Part 33
Part 34
Part 35
Part 36
Part 37
Part 38
Part 39
Part 40
Part 41
Part 42

Part 19

2K 60 19
Autorstwa noble_harris

[AMARAN!] 

Part kali ini tidak disyorkan buat remaja berumur 21 tahun ke bawah disebabkan mempunyai unsur seks ganas dan gambar yang tidak digalakkan buat mereka yang bawah umur. Dosa membaca adalah tannggungjawab diri sendiri . 

.

.

.

Part Sebelum Ini:

Khalis bukanlah anak ikan yang pertama di bela. Sebelum ini Nafis memang akan memburu semua anak ikan muda untuk memuaskan nafsu yang tidak semua orang mampu puaskan diri Nafis. Nafis peminat seks hardcore selalu akan hilang pertimbangan apabila melakukan seks tambahan lagi kalau seks hardcore.

Sedang Nafis duduk termenung tiba- tiba Nafis mengimbau kembali kenangan bersama insan yang pertama dia jatuh cinta walaupun dulunya insan ini dibela tapi akhirnya lama kelamaan bertukar menjadi sayang. 

.......................

.

.

.

.

'Hi T or B?' - Nafis mencuba nasib mencari mangsa untuk memuaskan nafsunya malam minggu yang sedang bergelora di Grindr. 

'T, U bro?' - balas lelaki laki itu. 

'Nah T juga, it's okay lah.' - balas Nafis kehampaan. 

'Hi.' - satu chat masuk. 

'Hello.' - reply Nafis. 

'cut or uncut?' - tanya lelaki tu.' 

'Malay, T or B' - tanya Nafis. Namun tiada respon. 

Nafis mula berputus asa dan ingin melancap sahaja bagi memuaskan nafsunya sendiri yang tidak mampu ditahanya lagi.

'Nope tak best kalau handjob, okay last one yang ini confirm bottom description tulis Pure Bottom gambar body not bad juga. ' - kata Nafis sambil mencuba nasib. 

'Hi cute looking for partner tonight?' - hantar Nafis. 

'Picture' - balas lelaki itu setelah 10 minit msej dihantar Nafis. 

'I tanya dulu and should  answer me first.' - balas Nafis yang tidak puas hati bila diminta gmbar. 

'Tanya soalan bodoh siapa je nak jawab. Dah main Grindr of course lah nak cari one night stand takkan nak cari calon suami kat sini.' - balas lelaki itu. 

'Au garangnya lah dia ni, confirm naughty atas katil, let's meet up macam dekat, I pick up you.' - balas Nafis yang sudah pasti dia mendapat target yang betul.

'Nope, I tak keluar dengan jantan sebarangan, I ada classs, and most important I tak chat dengan orang takda muka ni. Bye.' - balas lelaki itu dengan penuh angkuh. 

'Okay macam ni kita jumpa and I will not disappointed you, share location I pick up you.' - balas Nafis yang sudah masak dengan trend di apps itu yang perlu bertukar gambar terlebih dahulu. 

'Here my number text me and nanti I share my location..' - balas lelaki itu sambil memberi nombor telefon. 

Nafis yang mendapat no telefon itu terus menghantar chat kepada lelaki yang baru dikenali itu. Nama yang display pada Whatapps adalah Baby D dan melalui pemerhatian Nafis profile picture yang digunakan budak ni macam orang masih belajar dan jenis lembut. Nafis mula untuk menghentikan sahaja niatnya tapi disebabkan nafsu yang sudah penuh dalam batangnya untuk dimuntahkan di dalam lubang azimat, Nafis gagahkan diri untuk berjumpa dengan Si Baby D ini. 

'I dah sampai kereta Myvi,' - Nafis menghantar text kepada Baby D sebaik tiba di lokasi yang ditetapkan. 

'Okay jap.' - balas Baby D

'Hi.' - sapaan Nafis sebaik sahaja Baby D masuk ke dalam kereta.

'Hi..' - balas Baby D selepas masuk ke kereta. Sejujurnya dia sangat tidak percaya lelaki yang pada mulanya malas untuk di layan merupakan seorang yang helok dan membuat lubangnya kemut minta diisikan. 

'So nak pergi mana ni?' - tanya Nafis sebaik sahaja Baby D mengenakan seatback. 

'Tak kisah ikut je, kalau nak abang nak bawa balik pon I okay je.' - balas Baby D dengan penuh manja dan mengoda. 

'Okay so no disappointment I guess.' - balas Nafis sebaik mendengar suara Baby D tu. 

Baby D hanya senyum kenakalan apabila dengar balasan Nafis.

Nafis membuat keputusan untuk tidak membuang masa dan pergi ke hotel terdekat untuk meneruskan amanat yang tersimpan lama. Selepas Nafis mendapatkan kunci bilik, dia memimpin tangan Baby D ke bilik mereka.

Setiba di bilik belum sempat Nafis melabuhkan dirinya di katil Baby D telah menerkam dan mencium mulut Nafis dengan rakusnya. Nafis agak terkejut namun setelah dia dapat tahu rentak Baby D, dia juga menunjukkan kejantannya. 

Selama dua jam mereka berasmara di dalam bilik itu akhirnya terserlah kepuasan dimuka Nafis yang sudah lama tidak puas dengan seks sebelum ini. Baby D yang masih lagi terkulai di dalam pelukkan sangat puas. Dia yang belum pernah dilayan begitu mula ketagih dan rasa ingin dipuaskan lagi. 

'Aik baby tak penat ke? Dah dekat 2 jam tau kita main, and I rasa baby dah cum 3 kali tadi,' - tanya Nafis apabila Baby D mula mengurut batangnya yang sudah lembik memuntahkan benih. 

'Hm, tak penat, nak lagii tak pernah dapat orang pandai main.. sebelum ni main 20 minit dah penat. Pleasee.' - rayu Baby D seperti bayi inginkan susu. 

'Okay boleh but at least we should have a break dulu, let me know you in more detail.' - tanya Nafis yang tidak berkenalan lagi dengan Baby D itu. 

'Hm okay, Abang can call me baby, my name is Danny and student at one of nearest universiti, pure bottom and love big cock like abang and most important I like you abang.' - balas Danny memperkenalkan diri sambil mula mengosok batang Nafis dan terasa  tindak balas batang Nafis yang semakin menegang. 

'Yes the pure bottom abang can sense from earlier lagi. Nama abang Nafis yes dah berkerja and the most important I like your fucking tight pussy and your moan when my cock in your ass baby.'  - balas Nafis yang mula turn on diperlakukan begitu.

'Oh yes like this.' - balas Danny sambil meletakkan batang Nafis di bibir ass nya. Danny sengaja melakukan itu untuk minta dipuaskan oleh Nafis. 

'Begging  for it baby, and daddy will make sure this cock in this ass!!' - balas Nafis sambil menempuk nempuk punggung Danny. 

Sesekali dengar suara Danny merintih kepuasan bila di tekan tekan begitu. Nafis yang begitu puas sehingga menjadi seperti orang yang dirasuk. Akhirnya sekali lagi Nafis memuaskan nafsu bersama Danny. Tapi kali ini dengan lebih manja dan romantik seperti pasangan suami isteri yang sudah mengenali pasangan masing-masing. 

Setelah mereka puas, akhirnya memasing tertidur kepenatan. Danny begitu selesa berada di dalam pelukan Nafis. Nafis yang mulanya bercadangan untuk stay di hotel itu untuk beberapa ketika akhirnya lena bersama Danny. 

Pagi yang begitu sunyi itu dipecahkan kesunyian dengan bunyi suara Danny menahan setiap tusukan Nafis di dalam tandas. Pada mulanya Nafis ingin mandi diganggu oleh Danny yang sudah seperti orang meroyan. Nafis yang seronok dengan aktiviti itu terus menunaikan permintaan itu. 

Jam hampir menunjukkan jam 12pm dan mereka membuat keputusan untuk check out daripada hotel itu. Nafis membawa Danny menjamu selera sebelum menghantar Danny pula ke apartment sewanya. Semasa makan sebentar tadi,  banyak yang Danny kongsikan bersama Nafis. Nafis juga sangat tekun mendengar. Sebelum Danny masuk ke rumahnya, Danny sempat BJ Nafis untuk memuaskan Nafis. 

'This is not the end kan?' - tanya Nafis sambil menzip seluarnya semula.

'Up to abang, Danny suka je dengan abang, kalau boleh nak bawa naik sekali, senang kalau nak puaskan takdalah guna dildo je.' - balas Danny selamba. 

'Wow dildo ye, okay kalau macam tu till we meet again, Bye baby.' - balas Nafis sambil mencium dan menjilat sisa air mani yang bersisa di bibir Danny. 

'Bye.' - balas Danny sambil turun daripada kereta dan meninggalkan Nafis. 

'Ini satu permulaaan' - balas Nafis berlalu meninggalkan apartment Danny. 

Bermula daripada pengenalan itu Nafis kerap meluangkan masa bersama Danny. Sikap Nafis yang suka memanjakan Danny dengan harta dan barangan mewah membuatkan Danny semakin sayang pada Nafis. Setiap hujung minggu adalah hari mereka berdua. Danny akan pergi ke rumah Nafis untuk meluangkan masa bersama. 

Apabila semakin lama bersama dengan Danny, Nafis mula memperkenalkan seks yang sangat dia suka iaitu BDSM dan jarang disukai oleh orang lain. Nafis sangat suka mendengarr pasangan seksnya merintih dan merayu rayu apabila melakukan seks. Bagi Nafis setiap kali dia melakukan seks itu merupakan kemuncak kepuasan dalam berhubungan.

Di mata Nafis Danny merupakan seorang budak yang lasak dan liar kerana dia mampu bertahan dengan apa sahaja gaya seks yang Nafis perkenalkan. Masih teringat pertama kali Nafis melakukan seks dengan konsep BDSM, Danny tidak menunjukkan riak yang gusar ataupun cemas. Malah Danny juga turut menikmati seks itu bersama sama Nafis. Hal ini membuatkan Nafis bertambah sayang dengan Danny. 

.

.

.

.

.

.................................................

5 Bulan Pertama Bersama Danny

Masa berlalu begitu pantas tanpa Nafis sedar dia telah melabur pada Danny selama 5 bulan dengan pelbagai harta dan wang ringgit. Dalam tempoh pengenalan mereka ini, Nafis mengikut semua kehendak dan permintaan Danny, apa sahaja yang diminta pasti akan diberikan. Bagi Nafis duit boleh dicari tapi kepuasan yang disajikan oleh Danny tiada galang ganti. 

'Baby, malam ni tidur rumah ye, kalau baby malas nak drive abang boleh pick up... abang dah rindu lah dengan baby dah seminggu kita tak jumpa.' - 02.00pm Nafis menghantar chat pada Danny namun hanya satu tick. 

'Baby, kenapa silent je ni, Baby okay tak.. please angkat call, jangan buat abang risau please.' - 04.30pm chat dihantar namun masih tiada jawapan. 

'Sorry lewat respond abang, Baby baru bangun tidur.. Alaaa this week cannot sebab Baby dah janji dengan Lisa nak sambut birthday dia kat club, so sorry.' - 05.30pm Danny mereply chat Nafis. 

'What if after party tu abang pick up, please abang betul-betul rindu dengan Danny, can you consider my need Baby.' - balas Nafis yang sudah tidak keruan apabila pelawaan ditolak. 

'Tak boleh lah abang, Baby tak sure party habis jam berapa you know went girls party sometimes sampai zohor. HAHAHAHA' - balas Danny dengan tenang. 

'This is  for you, hope you like it. Special for you only.' - Danny menhantar video pendek durasi 1 minitt untuk Nafis. 

'Please don't tease me like this Baby, Abang still kat office ni nanti kalau my hero wake up siapa nak tolong tenangkan. Okay fine enjoy your party okay Baby. If  the party cancel or anything happen just text me okay.' - balas Nafis yang kehampaan. 

'Yes I wil, btw' - balas Danny

'Abang can you bank in some money, I don't have money for shopping later.. please.' - balas Danny meminta duit belanja. 

'Wait? duit? as i remember last Wednesday abang dah bank in sebab Danny cakap tkda duit nak shopping  juga? and today nak shopping apa lagi? Can you berjimat sikit Baby.' - balas Nafis yang kehairan. 

'Yes i know but last time duit tu Danny kasi kawan pinjam and dia still tak bayar lagi, that's why I don't have money, but ya, sorry for asking and menyusahkan abang, nanti pandai-pandailah Danny cari duit sendiri..' - balas Danny yang seakan merajuk. 

'Ala abang tanya jelah jangan lah merajuk, done transfer okay hope can meet you Baby.' - balas Nafis yang sudah transfer RM 500 untuk belanja Danny. 

'Yes I know you will never let me suffer abang, Danny janji nanti we will have our honeymoon soon okay.' - balas Danny keriangan. 

Nafis hanya senyum kegembiraan. Namun jauh di dalam sudut hatinya dia dapat merasakan seperti ada yang tidak kena. Nafis membereskan tugasan yang masih berbaki sebelum pulang ke rumah. Sepanjang perjalanan Nafis ke rumah hatinya tidak tenang. Dia masih dihantui dengan rasa curiga kepada Danny yang semakin berubah. Nafis yang memandu menuju ke rumah menukar arah ke apartment Danny untuk menyiasat apa yang berlaku sebenarnya. 

Apartment Danny: 08.30 Malam

'Aik kata nak pergi party tapi kereta masih parking kat bawah.' - kata Nafis melihat kereta Myvi yang diberikan kepada Danny untuk digunakan. 

Nafis tanpa berfikir panjang dia terus menekan lift untuk naik ke atas. Sebelum pintu lift ditutup tiba - tiba ada tangan yang berglove menghalang untuk masuk ke dalam lift. Nafis menahan pintu dan menbenarkan riderfood panda itu masuk ke dalam.

'Terima kasih bang,' - kata pemuda itu. 

'Sama -sama, banyak order ke?' - tanya Nafis berbasa basi sementara sampai ke tingkat yang dituju mereka. 

'Boleh lah, biasalah lah bang saya student malam je boleh pulun, siang busy dengan kelas. Lewat abang balik kerja?' - tanya rider foodpanda. 

'Biasalah hujung2 bulan ni kerja banyak. btw nak hantar order kat bilik mana?' - tanya Nafis.

'Oh bilik E1140.' - balas budak itu. 

'Oh i see,' - ringkas balas Nafis. 

"Ting"

'Okay lah bang, saya gerak dulu.. terima kasih sekali lagi.' - balas budak itu. 

Nafis hanya tersenyum melihat rider foodpanda berlalu keluar daripada lift. Nafis hanya membiarkan pintu ditutup dan turun ke bawah.

'Bro.. nak tanya tadi kat bilik E1140 tu ada orang ke?' - tanya Nafis sebaik melihat rider foodpanda tadi sudah emnghantar makanan.

'Eh abang ada lagi. Haah ada orang rasa budak bujang kot sebab nampak dua orang je, tapi kan budak tu macam pelik lah bang saya tengok.' - beritahu budak itu. 

'Kenapa pelik?' - tanya Nafis

'Yelah time saya ketuk pintu tu diorang macam termegah -megah, lepas tu budak tu bukak pintu dengan boxer je dah lah tercanak khemah dia.' - terang rider foodpanda itu. 

'Wow bahaya tu, selamat diorang tak offer awak masuk sekali.' - balas Nafis yang sudah semakin sangsi dengan Danny. 

'Hahaha, saya dah biasa kena bang, puak2 gay ni banyak kali nak try tapi saya buat tak layan je, mana yang lebih-lebih tu saya cakap kalau kacau saya saya buat report polis je, terus diaorang tak ganggu saya, okay lah bang saya nak kejar order ni.. gerak dulu.' - balas rider itu berlalu meninggalkan Nafis. 

'Okay hati-hati bawak motor tu.' - kata Nafis sambil melihat rider foodpanda dengan motor yang menanti hari untuk roboh sahaja. 

Nafis yang mendengar penjelasan itu terus menuju ke kereta untuk pulang ke rumah. Elok sahaja kereta Nafis dihidupkan dia perasan sosok tubuh Danny berjalan menuju ke keretanya sambil bermesra bersama seorang lelaki yang lebih kurang sama umur dengannya. 

Hati Nafis yang melihat keadaan itu terus menjadi baran. Nafis cuba mengawal diri daripada berbuat perkara yang tidak sepatutnya. Setelah kereta Danny yang dipandu oleh lelaki asing tu keluar daripada parkir, Nafis mengekori mereka daripada jarak selamat. 

Hampir  20 minit mengekori Danny akhirnya kereta itu parkir di sebuah rumah banglo yang kelihatan seperti tiada orang. Nafis hanya memerhati dari jarak jauh dan mengecam muka lelaki yang bersama dengan Danny. 

.

.

.

Dua Minggu Berlalu. 

Setelah dua minggu berlalu daripada kejadiaan Nafis melihat Danny bersama orang lain, Nafis sengaja tidak mencari Danny dan berharap agar Danny mencarinya namun ini tidak sama sekali. Danny hanya diam tanpa berita. Nafis juga sudah mengenali lelaki yang bersama Danny itu. Nama lelaki itu Arash merupakan senior Danny di Universiti. Arash merupakan anak dato yang menjalankan perniagaan jual beli asset. Nafis juga berjaya untuk berkenalan dan menayat Arash di Apps bertopeng, tujuan utama Nafis adalah untuk menyusun strategi bagi mengenakan Danny. 

Sedang Nafis menyusun strategi untuk kenakan Danny,Nafis terimbau kembali  kejadian dimana dia terserempak Danny dengan lelaki yang lain. Hal ini lebih mengukuhkan andaian Nafis terhadap Danny. Nafis mengadaikan yang sebenarnya Danny ini bukan dibela oleh dirinya saja tetapi ramai orang. Nafis sudah menyusun plan agar umpan makan tuanya semula. 

'Hi Baby, kenapa lama senyap ni.. Abang risau tau Danny senyap macam tu je.' - Nafis berkata sebaik sahaja panggilan di angkat. 

'Hello Abang, Sorry lah Danny busy sikit this time, nak exam kan.. Abang Danny rindu lah.. I want you be inside me so bad right now.' - jawab Danny dengan suara manjanya. 

'Alaa right now tak boleh lah sebab Baby jauh, why not this weekend Baby come home abang kasi PLUS I buy for you something... and Abang sure Baby mesti suka.' - kata Nafis. 

'Oh really okay I be there okay.. make sure worth it tau. bukan senang Danny nak freekan time for you.' - balas Danny dengan penuh keterujuaan. 

'Of course worth it!. okaylah I got to go, See you this weekend.' - kata Nafis sambil mematikan telefon.

Nafis tersenyum keseronokan. Akhirnya ini adalah masa untuk balas dendam. Persediaan sudah di buat untuk memastikan segalanya berjalan lancar.

Rumah Nafis: Weekend | 07.00 petang

'Hi abang, sorry lewattt..' - kata Danny sebaik sahaja kereta Myvi masuk ke parking rumahnya. 

'Its okay baby, abang faham.. come in.' - ajak Nafis. 

Nafis membawa satu jug air bersama cawan untuk dihidangkan kepada Danny. 

'Ala so sweet lah, tapi Danny taknak air ni.. Danny nak yang fresh. Let me taste direct form the paip' - kata Danny sambil melutut di depan Nafis sambil melucut seluar Nafis. 

'I know you want this. take it baby it all yours.' - balas Nafis sambil membiarkan Danny mengulum batang miliknya. 

'Omg I miss this big boy abangg, Fuck me please... be inside me.' - kata Danny yang seakan hilang arah melihat batang Nafis. 

'Sure can baby, but you know where our playground right. let's go there.' - balas Nafis sambil memimpin Danny ke bilik yang khusus untuk Nafis memuaskan nafsu yang hardcore itu. 

Pintu bilik di tutup. Danny menanggalkan pakaian yang berada di badannya. Nafis mengambil gari dan mengarikan tangan Danny di tiang katil. Nafis juga mengenakan collar neck untuk Danny. Danny sudah biasa dengan hal itu dan hanya menurut sahaja tanpa membantah. 

Nafis mengambil pil dan cream sapuan untuk diberikan pada Danny. Danny tanpa menolak terus menerima pill tersebut. Cream disapukan pada lubang dan batang Danny. Danny berasa hairan kerana tidak pernah diberikan cream sebelum ini. 

'I'll be right back.' - balas Nafis yang kini hanya mengenakan robe yang nipis menambahkan sasa kelakiannya itu. 

Hampir 5 minit Danny berada di dalam bilik itu tiba-tiba dia berasa panas. Batangnya yang tadi kendur kini sudah tegang setegangnya, lubangnya begitu terangsan minta di fuck dengan rakus sekali. Sesekali Danny mendengus kegersangan memanggil Nafis. Namun tiada jawapan. 

Danny cuba mengusap badannya untuk melayan kegersangan yang dihadapi. Namun ini tidak mengurangkan perasaan gersang malah ia semakin bertambah. Tiba - tiba pintu bilik itu terbuka. Nafis senyum melihat keadaan Danny yang tidak keruaan itu. Nafis sengaja membelai tubuh dan finger fucking ass milik Danny. Danny erang kesedapan.

'Abangggg laju lagiii.. I want your dick inside me now... what cream you apply to me... please fuck meeee abangggg arghhhh fuck me badly daddy.' - Danny jerit minta dipuaskan. 

Nafis yang mendengar rintihan itu bertambah excited. Dia menyapu cream tersebut di nipple Danny. 

'Noooo dont apply there... abang please fuck me... don't you miss my pussy.' - kata Danny sambil menunjukkan lubang yang sedang kemut minta di puaskan. 

'Yes of course i miss your pussy baby.. but right now i just give you a surprise. Enjoy the show..' - kata Nafis sambil melihat kepada satu susuk tubuh yang mulus bertopeng masuk ke bilik itu. 

'WTF is this abang, Don't you dare fuck that bitch.... What happen here... release me... Fuckkk meeee not that bitch....' - Danny meronta tidak puas hati bila melihat lelaki yang baru masuk ke bilik terus mengisap batang milik Naffis. 

'Arghhhhh nice blowjob sayangggg.... suckkk daddy dickkkkk moreee deeper come on.'  - kata Nafis sambil menekan kepala lelaki tersebut. 

'Fuck me daddy please..' - kata budak itu.' 

'Wait I know that voice... The fuck is not Arash right? Arash is that you! better not lie to me,' - teka Danny apabila mendengar suara lelaki itu. 

'Well it's good If Danny dah sedar.. tak perlu abang nak kenalkan lagi my new sex partner.' - kata Nafis sambil membuka topeng yang dipakai oleh Arash. 

'THE FUCK Ash! u cakap u top.. apa semua ini.' - kata Danny minta penjalsanan

'Yes i memang Top but for you, kalau untuk Daddy Nafis i think mana2 top pon sanggup jadi Bottom... Daddy fuck me pleaseeee.' - balas Arash meminta difuck oleh Nafis sambil mengoncang batang milik Nafis. 

'Yes sayangg... call me daddy, I like when you call me Daddy.' - kata Nafis sambil memasukkan batang ke dalam lubang Arash. 

'So goodddddd... I like virgin ass...... call me daddy ... call meeeee!!' - Nafis kesedapan meratah lubang masih dara. 

'YESSSS DADDDDDY HARDER HARDERRRRR!!!' - jerit Arash seperti orang kerasukannnn.

'Pleasee fuck me too daddy.' - rayu Danny yang semakin tidak mampu bertahan dengan ubat ransangan itu. Air mani Danny juga sudah terpancut kerana menonton aksi Arash bersama Nafis. 

'Wow sayang ada orang tu dah pancut tengok kita lah.... lets fuck more and more.... I like this ass.' - kata Nafis sambil terus menusuk senjatanya itu. 

'Arhhhhhhhh daddyyy Ash nak pancuttttt.. more harder daddy please.'- jerit Arash yang sudah tiba di kemuncaknya. 

Danny yang masih tersiksa dengan ubat perangsang dan masih lagi mengharap dirinya dipuaskan oleh Nafis.

'Ash thank you for the service, Daddy still cannot believe yang Ash be so damn good as Bottom, now Ash can go to  bilik air bersihkan diri ye. If you want go home also can and please make sure close the door back , I will text you once Daddy kena selesaikan this slut first.' - kata Nafis yang sudah puas meratah tubuh Arash yang sejujurnyta tidak memuaskan kerana tidak layannya tidak sebagus Danny. 

Nafis memandang Danny dengan tepat sambil berhasrat untuk meratah secukup cukup tubuh Danny buat kali terakhir. 

'Why you do this to me.' - tanya Danny yang cuba minta kepastiaan. 

'Abang yang patut tanya Danny, Why you do this to me. Apa kurang abang sampai Danny nak kena cari orang lain. Explain to me Now!.' -jerkah Nafis. 

'Danny sudah tidak mampu berbohong lagi, Sudah pasti Nafis telah tahu semua aktiviti curang dibelakaangnya itu. 

'Why you remain silent ? Sebab memang kau menyundal belakang aku kan.. aku bagi kau macam - macam tapi kau buat apa belakang aku.. kau bagi lubang kau kat orang lain and kau nak aku share benda tu dengan orang lain.' - tanya Nafis sambil melibas Whip sehingga meninggalkan kesan. 

'Danny terpaksa .. please abang let me go, Danny janji benda ni takkan terjadi lagi. I will be loyal to you after this... Pleasee Danny rayu..' - kata Danny yang kini terpaksa menahan sakit dan gersang yang dihadapi. 

'Well is not that easy Baby, I give you everything.. but this is why i get.. You know kalau dah Danny nak bagi everyone taste you ass why not me invite all my friend to taste it. ' - kata Nafis yang seperti orang hilang kewarasan. 

'Please abang, Danny janji Danny tak ulang benda ini...' - kata Danny yang risau mendengar kenyataan Nafis itu.

Nafis mendengar rayuan itu kembali ke otak yang normal. Nafis melepaskan gari yang dipasang. Nafis terus membelai tubuh Danny.

Akhirnya setelah hampir 2 jam setengah Nafis memuaskan nafsu bersama Danny untuk kali terakhir. Nafis menyiksa tubuh Danny secukupnya bagai tiada hari esok. Danny yang terseksa namun enjoy dek kerana ubat perangsang yang diberikan.  Nafis keluar daripada bilik yang kononnya playground dengan muka penuh kepuasan. 

Danny keluar daripada bilik dengan keadaan badan yang penuh kena libasan dan lemah longlai di dera fizikal dan emosi. Ruang tamu yang gelap dibukakan lampu. Nafis membawa Danny ke bilik mandi untuk membersihkan luka - luka yang ada. Nafis membelai tubuh itu dengan lembut sekali. Setelah selesai mandi Nafis meletakkan ubat di kesan libasan pada badan Danny. 

Danny seperti orang trauma tidak sangka Nafis akan bertindak sebegitu kejam pada dirinya. Air mata daripada mengalir dilap oleh Nafis.

'Abang minta maaf sebab terlalu berkeras. But you force me to do this, I have too!. Abang bukan manusia yang patung takda perasaan. You know i never like cheater in my life. And this is lesson for you also. Please hargai kalau ada orang yang betul - betul sayang dekat Danny.' - terang Nafis yang sedar tindakanya kali ini melampau tapi demi mengubati hatinya yang sakit biarlah tubuh Danny menjadi tempat lepasan geram  itu. 

'Okay all done btw please letak kunci kereta abang kat atas meja before Danny pergi, Abang akan hantar Danny balik ke rumah and abang rasa ini malam terakhir kita bersmaa. Abang halalkan semua benda yang abang beri and abang hope you do so, but remember please don't show your face in front of me after this.  Abang tak rasa kita boleh berjumpa sebab yaa your ass not my taste anymore.' - tambah Nafis lagi sambil berlalu meninggalkan Danny. 

Danny masih lagi senyap membatukan diri masih tidak percaya apa berlaku pada dirinya. Lima minit masa Nafis ambil untuk menukar pakaian. Apabila kereta sudah di pasangan Nafis memimpin tangan Danny masuk ke kereta. Sepanjang perjalanan hanya radio sahaja berbicara. 

'Danny ingat masa kita mula - mula jumpa, you're so arrogant that time. Abang hampir give up tau, but sebab that time abang so horny sebab tu abang gagah kutip Danny, But yaa I never thought yang I will fall in love with sundal yang gila batang. HAHAHA so funny.' - kata Nafis memecahkan kesunyian.

'Oh yaaa kalau abang kira-kira its almost 50k or more i spend for you within this five month. Oh ye berapa banyak jantan yang Danny tidur ye. Sedap sangat ke Ash tu, His is awful as bottom and abang berani katakan his is bad as top  betul tak? Abang tak cukup hebat ke for you Danny? - tanya Nafis yang mula mengusik mental Danny yang dia tahu sedang trauma dengan apa terjadi. 

'Oh senyap ni confirm tengah kira berapa banyak batang you can handle after this kan.. Bestnya boleh sumbat semua batang walaupun dah ada orang syaang..' - Nafis

'Danny nak tahu tak, I tried my best to be with you, Abang ikut semua kehendak & kemahuan Danny, but turn out abang kena game, I never take sex partner as serious relationship but till I met you. Thank you bagi abang sedar yang memang one night stand will never make true love. And what the biggest things I learn money cannot buy love but can buy body. Terima kasih Danny. Thank you so much.

Kerata Nafis kini tiba di parking apartment Danny. Air mata jantan yang keluar dilabkan satu senyuman besar diberikan oleh Nafis. Dia keluar dan membukakan pintu seperti selalu dilakukan semasa masih bersama Danny. Nafis mengambil tangan Danny, dipimpin keluar. Nafis memeluk tubuh itu tanpa menghiraukan kesakitkan yang dialami oleh Danny. 

'Thank you Baby,' - kata Danny sambil melepaskan pelukan itu. 

'Terima kasih buat aku macam ni, aku menyesal mengenali insan yang bernama NAFIS!.' - balas Danny yang akhirnya berkata -kata sebelum pelukan itu dilepaskan. 

Danny kembali diam membatu akhirnya rebah melutut ke bumi menangis teresak esak kerana menyesali tindakannya itu. Nafis yang melihat keadaan itu hanya diam dan menaiki kereta lalu berlalu meninggalkan insan bersama Danny.

'Perginya aku daripada apartment ini, maka terkuburlah semua kenangan dan kepercayaan aku pada jantan murah. Terima kasih Danny bagi aku kepuasan dalam seks tapi tidak dalam perhubungan. 

.

.

.

.

Rumah Nafis: Tengah malam

Sebaik sampai sahaja di rumah, Nafis terus membersihkan bilik permainannya itu yang bertompok - tompok darah menitis ke lantai. Semua peralatan di dalam bilik itu dicuci dan disanitasikan. Nafis temenung lama di dalam bilik itu. Nafis bingkas bangun, menutup lampu dan berjalan keluar lalu mengunci pintu bilik itu. Nafis berdiri depan pintu itu sambil memandang pintu dan  bertekad untuk tidak mengulangi kesilapan yang dilakukan pada Danny dengan mendera orang lain melalui aktiviti seks hardcore demi kebaikan bersama. Walaupun sayang dan cinta telah lahir namun tidak dapat apa yang dilakukan untuk rawat kepercayaan yang telah dirobek - robek oleh Danny.

Nafis mengambil masa yang lama untuk mengubati dan kembali kerja secara normal. Setelah sekian lama Nafis akhirnya berjaya keluar daripada keadaan melankolia ini. Nafis yang masih hidup sendiri dan masih membuat pesanan makanan di Foodpanda kerana malas untuk masak.

.

.

.

.

.

.

'Abanggggg' - Nafis tersentak daripada lamunan apabila mendengar suara Khalis memanggilnya.

[Bersambung]

[Chit Chat Bersama Pembaca]

Hi, terima kasih masih sudi membaca untuk part kali ni? 

Bagaimana untuk part kali ini? ini hanya flashback seperti ada yang teka haritu, 

Hope kalian enjoy..

Lets vote siapa team NafisXKhalis comment [1] dan siapa team RafiqXKhalis [2]. 

Vote anda penentu ending cerita ini

Czytaj Dalej

To Też Polubisz

6.1M 175K 96
Syafiha diminta oleh kawan baiknya untuk mengantikan pengantin perempuan dek kerana pengantin perempuan telah menarik diri dari majlis perkhawinan te...
1.1M 2.3K 80
sekadar berkongsi
23.7K 1.3K 38
GREY SERIES : NO.1 *.✧ Helena Dahlia Grey × Lorenzo Vitale | Lubaid Wathiq *.✧ ••••• [ one girl × seven brothers ] Helena Dahlia. Gadis kecil yang...
369K 14.5K 71
My third book Ayleen Insyirah- Gadis yang bersikap selamba. Kurang percaya akan cinta. Dan bertunang tanpa mengetahui siapa tunangnya setelah dipaks...