KISAH SEKS KAMPUNG

By Psyko49

19K 130 8

Ini adalah salah satu cerita sebahagian dari KOLEKSI PERIBADI NOVEL SEKS KAMPUNG. Jalan cerita sedikit panjan... More

Hikayat Din - Pasrah...

Hikayat Amran - Bangsat...

12K 73 4
By Psyko49


𝗧𝗮𝗺𝗮𝘁𝗻𝘆𝗮 𝗣𝗲𝗻𝗴𝗮𝗷𝗶𝗮𝗻
------------------------------

Aku dalam perjalanan balik ke kampung. Aku baru sahaja selesai menduduki peperiksaan untuk lulus peringkat Diploma. Sekiranya lulus aku berniat untuk sambung pengajian diperingkat sarjana dan mungkin sampai ke peringkat Phd. Sementara menunggu keputusan aku keluar, aku bercadang nak melepak dan menikmati cuti panjang aku di kampung. Cuti ini juga dapat membantu merehatkan otak aku yang terasa macam nak pecah belajar sebelum peperiksaan aritu. Jam baru masuk pukul 10 malam, perlahan -lahan mata aku mula menutup dan diiringi deruman enjin bas ekspres yang akan membawa aku pulang ke destinasi tempat kelahiranku.

Aku tersedar apabila terdengar pintu barangan yang terletak dibahagian tengah badan bas dihentak kuat. Dari tingkap aku melihat beberapa penumpang termasuk drebar bas sedang bercakap-cakap semasa mereka diturunkan dan kemudian beredar. Apabila drebar bas sudah kembali ke kerusi pemandunya, kedengaran suaranya separa memekik

"𝙎𝙖𝙥𝙚𝙧 𝙥𝙪𝙡𝙖𝙠 𝙣𝙖𝙠 𝙩𝙪𝙧𝙪𝙣 𝙡𝙚𝙥𝙖𝙨 𝙣𝙞?? 𝙆𝙖𝙡𝙪 𝙖𝙙𝙚 𝙩𝙤𝙡𝙤𝙣𝙜 𝙗𝙖𝙜𝙞𝙩𝙖𝙝𝙪 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙨𝙚𝙠𝙖𝙧𝙖𝙣𝙜.."

Tanpa basa-basi lagi drebar tu pun meneruskan pemanduannya. Ada beberapa lagi penumpang meminta untuk diturunkan disepanjang jalan sebelum bas akhirnya berhenti di perhentian akhir iaitu Stesen Besar Perhentian Bas K*** B****. Aku telah tersedar sepenuhnya dari tidurku. Cuma menunggu giliran untuk diturunkan sebentar sahaja lagi. Memang lazimnya kalau aku balik menaiki bas, aku akan meminta untuk diturunkan berdekatan dengan rumah aku. Disebabkan aku malas meminta sepupu aku supaya datang menjemput aku di perhentian akhir, maka aku bercadang untuk berjalan kaki sahaja pulang ke rumah. Bas berhenti ke tepi jalan seperti yang aku pinta. Jam menunjukkan awal pagi, dalam 3.45 pagi. Setelah turun, aku lalu menggalas beg hitam berisi kain baju untuk dibasuh. Bau pakaian kotor aku juga sudah mula menyengat. Aku mula menapak perlahan dibahu jalan.

"𝘼𝙡𝙖 𝙩𝙖𝙠𝙙𝙚 𝙟𝙖𝙪𝙝 𝙥𝙪𝙣... 𝙃𝙖𝙗𝙞𝙨 𝙧𝙤𝙠𝙤𝙠 𝙨𝙚𝙗𝙖𝙩𝙖𝙣𝙜 𝙣𝙖𝙣𝙩𝙞 𝙨𝙖𝙢𝙥𝙖𝙞𝙡𝙖𝙝..."

Bisik aku sendirian dengan mula menyalakan 𝗗𝘂𝗻𝗵𝗶𝗹𝗹 sebatang. Suasana hening kampung menyelubungi pergerakan perlahan aku. Belum ada orang kampung yang terjaga ketika itu. Sambil memandang ke arah jalan berturap tar, masih lagi kelihatan basah.

"𝙋𝙖𝙩𝙪𝙩𝙡𝙖𝙝 𝙨𝙚𝙙𝙖𝙥 𝙩𝙞𝙙𝙪𝙧..𝙨𝙚𝙢𝙖𝙡𝙖𝙢 𝙪𝙟𝙖𝙣 𝙡𝙚𝙗𝙖𝙩 𝙠𝙪𝙩?? 𝙎𝙖𝙩 𝙡𝙖𝙜𝙞 𝙜𝙚𝙧𝙚𝙣𝙩𝙞 𝙙𝙚𝙣𝙜𝙖𝙧 𝙨𝙪𝙖𝙧𝙖 𝙋𝙖𝙠 𝙈𝙖𝙩 𝙜𝙞𝙩𝙖𝙧 𝙢𝙚𝙡𝙖𝙪𝙣𝙜𝙠𝙖𝙣 𝙖𝙯𝙖𝙣..𝙥𝙖𝙨𝙩𝙪 𝙗𝙤𝙡𝙚𝙝 𝙣𝙖𝙢𝙥𝙖𝙠𝙡𝙖𝙝 𝙢𝙖𝙠𝙘𝙞𝙠-𝙢𝙖𝙠𝙘𝙞𝙠 𝙣𝙞𝙣𝙟𝙖 𝙩𝙚𝙧𝙜𝙚𝙨𝙖-𝙜𝙚𝙨𝙖 𝙜𝙞 𝙨𝙪𝙧𝙖𝙪...."

* makcik ninja = pompuan pakai selubung solat

Begitulah kelaziman kehidupan kampung aku setiap pagi. Dekat-dekat pukul 7 pulak, semakin ramai orang kampung yang kelihatan dan mula sibuk dengan aktiviti masing-masing. Budak-budak yang berpakaian seragam sekolah juga sibuk jalan bersaeng-saeng dan berkumpulan menuju ke sekolah mereka.

Lampu jalanan 𝗧𝗡𝗕 masih terang menerangi sisa perjalanan sebelum sampai ke rumahku. Hampir 2 minit berjalan, aku menyimpang masuk menelusuri jalan kecil terus sampai ke destinasi akhir perjalanan. Dari jarak 100 meter aku mengagahi langkah pagiku melalui jalan kecil itu , akhirnya ternampak atap bumbung rumah kayuku. Rumah yang sederhana besar inilah yang banyak menyimpan kenangan pahit manis kami sekeluarga. Arwah ayah akulah yang membina rumah ini dengan kedua tangannya sendiri. Dan dirumah ini jugalah persinggahan terakhirnya di atas muka bumi sebelum mengiringi jasadnya ke alam abadi.

Keluarga aku sudah lama menetap di kampung ni. Sejak kehilangan ayahku lebih kurang 18 tahun yang lalu, tinggallah aku, ibu, kakak dan adikku dirumah tersebut. Namun begitu setelah berkahwin kakak sulongku berpindah ke rumah lain bersama suaminya. Sepeninggalan aku untuk menyambung pengajian diplomaku di Kuala Lumpur maka tinggallah mereka berdua iaitu hanya ibu dan adik aku yang berumur 15 tahun. Aku menghabiskan seluruh zaman sekolahku dikampung ini. Dari darjah satu hinggalah tamat SPM. Walaupun ala kekampungan, aku masih rindu dan bahagia dengan cara kehidupan yang begini.

Suasana agak suram dan gelap sehingga sampai ke daun pintu dihadapan rumah aku. Sebiji mentol malap bergantungan di syiling menerangi halaman hadapan itu bersama sedikit cahaya lampu jalan 𝗧𝗡𝗕 masih mampu memandu aku ke arah teratak sederhana hasil titik peluh arwah ayah. Sampai di tangga konkrit rumah, aku segera melepaskan beg galas yang sendat penuh kain baju berbau itu kerana ia sudah mula membebani bahu kananku. Aku memang bercadang untuk tidak mengejutkan ibu dan adik aku terlebih dahulu. Mereka mungkin juga sedang lena ketiduran. Jam masih lagi awal 4.15 pagi. Aku yang belum puas berasap lantas perlahan-lahan mengeluarkan sebatang dunhill lagi.

"𝙃𝙖𝙗𝙞𝙨 𝙨𝙚𝙗𝙖𝙩𝙖𝙣𝙜 𝙡𝙖𝙜𝙞 𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙣𝙞 𝙗𝙖𝙧𝙪 𝙖𝙠𝙪 𝙠𝙚𝙟𝙪𝙩 𝙢𝙖𝙠 𝙖𝙠𝙪 𝙪𝙣𝙩𝙪𝙠 𝙗𝙪𝙠𝙖 𝙥𝙞𝙣𝙩𝙪..."

Aku menyedut nikmat kesedapan kepulan asap 𝗗𝘂𝗻𝗵𝗶𝗹𝗹 sambil melangkah mengereng perlahan -lahan meraba-raba lapisan dinding kayu yang usang di balik bilik Ibu dan Adikku. Mereka memang tak tahu perancangan kepulangan aku pagi ni. Sengaja aku rahsiakan untuk buat kejutan. Belum pun habis dua sedutan, pundi kencing aku pulak buat hal. Maklumlah sebelum aku berangkat semalam sampai sekarang aku belum lagi menunaikan hajat kecil ni. Mungkin perasan seronok bercampur kerinduan yang amat sangat membuatkan aku lupa untuk melepaskan hajat. Lalu aku melangkah terus menuju ke belakang rumah dan masih merapati dinding yang sama. Menyelesuri antara dinding rumah, aku kini melintasi dinding bilik aku sendiri yang berada di belakang bilik ibuku. Dalam jarak 15 kaki aku berhenti betul dihadapan tunggul pokok tua bertentangan jendela kayu bilik aku. Aku terus melepaskan hajat aku disitu tanpa menunggu lama. Mata aku juga galak meninjau-ninjau sekeliling sehingga kepala aku terhenti apabila terperasan tingkap bilik aku yang ternganga separuh. Walaupun tidak berapa terang, cahaya oren yang menerangi bilik aku nampak bergoyang persis cahaya dari bakaran lilin yang ditup angin. Aku mengamati cahaya itu dan langsung berfikir

"𝙎𝙖𝙥𝙚𝙧 𝙥𝙪𝙡𝙖𝙠 𝙩𝙞𝙙𝙤 𝙗𝙞𝙡𝙞𝙠 𝙖𝙠𝙪 𝙣𝙞?? 𝙆𝙚𝙧 𝙖𝙙𝙚 𝙩𝙖𝙢𝙪 𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙙𝙖𝙩𝙖𝙣𝙜 𝙢𝙚𝙣𝙪𝙢𝙥𝙖𝙣𝙜??"

Setahu aku rumah aku ni jarang ada tetamu. Sepanjang hidup aku dikampung ni boleh dikira dengan jari lawatan sedara ibu atau arwah ayah yang datang menumpang tidur rumah aku. Ibu dan arwah ayah anak jati kampung ni. Boleh katakan keluarga kedua-dua pihak, baik ibu atau arwah ayah tinggal berdekatan kat dalam kampung ni. Paling jauh pun kampung jiran sebelah. Dulu ada jugak atok sepupu ibu yang datang menginap bersama kami, tapi Tok Ki pun dah arwah setahun selepas ayah meninggal.

Sedang aku mendekap rapat lubang telinga aku ke dinding rumah,

"𝙊𝙤𝙤𝙤𝙬𝙬𝙝𝙝.... 𝙀𝙚𝙢𝙢𝙥𝙥𝙝𝙝...𝙞𝙨𝙩𝙠𝙠.. 𝘼𝙧𝙧𝙜𝙝𝙝... 𝙋𝙚𝙡𝙖𝙣-𝙥𝙚𝙡𝙖𝙣 𝙨𝙖𝙮𝙖𝙣𝙜... 𝙟𝙖𝙣𝙜𝙖𝙣 𝙜𝙤𝙥𝙤𝙝 𝙨𝙖𝙣𝙜𝙖𝙩... 𝙊𝙤𝙤𝙬𝙝𝙝"

Kedengaran suara perempuan sedang mengerang dan merintih nikmat. Aku tak berapa nak cam suara pompuan tersebut pada mulanya. Tapi apabila bunyi gesekan besi katil mula berbunyi, aku mula dapat mengagak aktiviti yang sedang berlaku dalam bilik aku tu.

𝙆𝙧𝙚𝙠𝙠..𝙠𝙧𝙧𝙚𝙠𝙠. 𝙆𝙧𝙚𝙠𝙠. (Bunyi katil aku)

Aku memang yakin betul aktiviti yang sedang berlaku kerana bunyi erangan bertalu-talu suara perempuan sedang melampiaskan nafsu betinanya atas katil aku. Sedang aku mencari rekahan/lubang intaian pada dinding, usaha aku tidak juga berhasil. Tiba-tiba aku terlanggar sesuatu yang keras betul-betul dibawah bilik aku. Aku nyalakan 𝙡𝙞𝙜𝙝𝙩𝙚𝙧 untuk memastikan objek tersebut dan ternyata ianya sebuah motosikal. Seakan aku tahu siapa empunya motor kapcai tersebut, tetapi itu bukannya perkara penting sekarang ini. Erangan bunyi orang bersetubuh diatas katil aku tu yang menjadi keutamaan aku sekarang. Bunyinya bertambah kuat. Bermakna ada dinding berlubang yang berdekatan. Akhirnya setelah hampir 10 minit mencari-cari lubang dinding untuk mengintai, akhirnya aku terjumpa juga satu lubang sebesar syiling 20 sen. Bukanlah besar sangat namun sudah cukup untuk pandangan mata aku terus kedalam bilik.

Aku menjadi penasaran tentang kelibat sepasang tubuh manusia yang sedang melayani nikmat persetubuhan diatas katil aku. Ikutkan hati nak jer aku sergah dua mahluk bertelanjang bulat yang sedang asyik melampiaskan nafsu diatas katil aku. Aku cuma risau selepas mereka memantat, kesan palitan air mani mereka hanya akan dibiarkan tinggal disitu tanpa bertukar kain cadar baru.

"𝙏𝙖𝙠𝙠𝙖𝙣 𝙖𝙠𝙪 𝙣𝙖𝙠 𝙡𝙖𝙣𝙙𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙚𝙧𝙪𝙨 𝙩𝙞𝙙𝙪𝙧 𝙖𝙩𝙖𝙨 𝙨𝙞𝙨𝙖 𝙖𝙞𝙧 𝙢𝙖𝙣𝙞 𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙢𝙚𝙡𝙚𝙠𝙞𝙩-𝙡𝙚𝙠𝙞𝙩 𝙘𝙖𝙢𝙩𝙪?? 𝙈𝙚𝙢𝙖𝙣𝙜 𝙩𝙖𝙠 𝙡𝙖𝙝 𝙠𝙖𝙣.."

Cuma aku masih cuba mengagak siapakah gerangan mereka ini. Mata aku masih terpaku menyaksikan mereka beradu nafsu. Aku masih lagi cuba mendapatkan gambaran jelas wajah kedua-dua pengsenggama tersebut. Agak lama juga menunggu, aku kemudiannya beruntung kerana pasangan penjimak itu mula menukar posisi permainan mereka. Tiba-tiba anak mata aku terbeliak, membesar sebesar-besarnya tatkala dapat melihat wajah mereka. Menggeletar seluruh tubuh aku ketika mata aku melihat wajah Ibu aku sendiri, Saidah, dan wajah sahabat karib aku, Din sedang menikmati persetubuhan haram diatas katil aku. Dalam posisi 𝙙𝙤𝙙𝙜𝙞𝙚, si Din kelihatan sangat bernafsu menyorong batang pelirnya keluar dan masuk lubang burit ibu aku. Kedua tangannya menapak erat belahan padat daging jubor padat ibu aku.

"𝙞𝙗𝙪 𝙨𝙚𝙙𝙖𝙥𝙣𝙮𝙖 𝙞𝙗𝙪 𝙠𝙚𝙢𝙪𝙩 𝙗𝙖𝙩𝙖𝙣𝙜 𝘿𝙞𝙣 𝙗𝙪...𝙞𝙨𝙠𝙠..𝙩𝙨𝙠𝙠..𝙨𝙧𝙩𝙠𝙠..𝙢𝙢𝙢𝙥𝙥𝙝𝙝.."

Terdengar suara Din tersekat-sekat menahan kesedapan. Ibu aku juga tak kurang jalangnya apabila mengerang manja dan meracau perlahan ketika lubang kencingnya ditujah padu batang sahabat anaknya itu.

"𝙈𝙢𝙥𝙥𝙝𝙝.. 𝙨𝙚𝙙𝙖𝙥𝙣𝙮𝙖 𝙗𝙖𝙩𝙖𝙣𝙜 𝙨𝙖𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙞𝙗𝙪 𝙣𝙞.. 𝙩𝙪𝙩𝙤𝙝 𝙗𝙪𝙧𝙞𝙩 𝙞𝙗𝙪 𝙙𝙖𝙡𝙖𝙢-𝙙𝙖𝙡𝙖𝙢 𝙨𝙖𝙮𝙖𝙣𝙜..𝙩𝙨𝙨𝙠𝙠𝙠.. 𝙖𝙧𝙧𝙜𝙝𝙝𝙝..𝙣𝙞𝙠𝙢𝙖𝙩𝙣𝙮𝙖.."

Balas Ibu tanpa menyedari kehàdiran aku yang sedang mengintai perbuatan mereka berzina kala itu. Perasaan marah bercampur kecewa mula menyelubungi diriku. Apatah lagi Din yang aku dianggap seperti darah daging sendiri sanggup melakukan perbuatan terkutuk itu dibelakang aku. Aku juga merasa terpukul kerana Ibuku juga curang dan sanggup melayani nafsu Din sedangkan Ibuku tahu keakraban kami berdua sejak dari kecil lagi.

"𝘽𝙖𝙣𝙜𝙨𝙖𝙩 𝙥𝙪𝙣𝙮𝙖 𝙢𝙚𝙢𝙗𝙚𝙧.. 𝙙𝙖𝙝 𝙩𝙖𝙠𝙙𝙚 𝙡𝙪𝙗𝙖𝙣𝙜 𝙗𝙪𝙧𝙞𝙩 𝙡𝙖𝙞𝙣 𝙠𝙚 𝙙𝙖𝙡𝙖𝙢 𝙠𝙖𝙢𝙥𝙪𝙣𝙜 𝙣𝙞?.. 𝙡𝙪𝙗𝙖𝙣𝙜 𝙗𝙪𝙧𝙞𝙩 𝙞𝙗𝙪 𝙖𝙠𝙪 𝙟𝙪𝙜𝙖𝙠 𝙠𝙤 𝙗𝙚𝙡𝙖𝙨𝙖𝙝.."

Bisikku sambil melumat penumbuk tangan kananku sambil menyumpah- nyumpah. Hatiku terbakar menyaksikan persetubuhan haram mereka yang sedang berlaku didepan mata. Gigiku merentap-rentap geram mendengarkan keluhan dan racauan nikmat kedua-dua manusia yang begitu rapat dalam hidupku kini sedang hanyut melampiaskan nafsu mereka diatas katil kepunyaanku. Setiap henjutan haram dan diiringi pula dengan erangan sundal ibuku menambahkan kebencian aku yang teramat sangat. Dicampur pula bunyi spring katil aku yang nyaring membuatkan hati aku panas menggelegak. Selang beberapa minit, henjutan kedua-dua syaitan melaju dan nyaringan spring yang kian rancak menandakan mereka tak lama lagi akan mencapai puncak kenikmatan yang paling tinggi di atas muka bumi ini. Aku memaksakan diri untuk melihat pengakhiran dari persetubuhan haram tersebut. Semakin rancak mereka beradu, tiba-tiba si bangsat Din menekankan seluruh batang hitamnya tebenam di dalam lubang burit wanita berusia 40 an sambil tubuhnya menggeletar sehingga kaku. Ibu aku pula lagak seperti seorang pelakon film lucah profesional mengangkat belahan jubornya dan merapatkan bukaan buritnya habis sehingga ke pangkal batang hitam dan perut si Din. Tindakannya ini supaya segala isi kandungan kantung pelir Din berupaya memenuhi seluruh ruang di dalam rahim yang pernah melahir aku satu ketika dahulu.

"𝘼𝙧𝙜𝙝𝙝𝙝𝙝...𝙨𝙚𝙙𝙖𝙥𝙥𝙥𝙥𝙥𝙣𝙮𝙖...."

Suara Din meracau memberikan persetujuan dan pengakuan bahawa persetubuhan yang baru sahaja selesai adalah yang paling ternikmat sekali didalam hidupnya

"...𝙢𝙢𝙢𝙥𝙥𝙥𝙝𝙝𝙝..𝙩𝙩𝙨𝙨𝙠𝙠𝙠...𝙢𝙢𝙢𝙥𝙥𝙝𝙝𝙝....𝙖𝙖𝙬𝙬𝙬𝙝𝙝𝙝𝙝..."

Ibu aku juga dengan suara tersangkut -sangkut langsung mengiyakannya sahaja.

"𝙋𝙪𝙠𝙞𝙢𝙖𝙠 𝙠𝙤 𝘿𝙞𝙣.. 𝙠𝙤 𝙥𝙖𝙣𝙘𝙪𝙩 𝙙𝙖𝙡𝙖𝙢?? 𝙄𝙗𝙪 𝙥𝙪𝙣 𝙙𝙖𝙝 𝙡𝙚𝙗𝙞𝙝 𝙠𝙪𝙧𝙖𝙣𝙜 𝙢𝙖𝙘𝙖𝙢 𝙨𝙪𝙣𝙙𝙖𝙡 𝙗𝙖𝙜𝙞 𝙨𝙞 𝙗𝙖𝙣𝙜𝙨𝙖𝙩 𝙩𝙪 𝙗𝙪𝙣𝙩𝙞𝙣𝙜𝙠𝙖𝙣 𝙞𝙗𝙪...𝙖𝙥𝙚𝙧 𝙝𝙖𝙡?? 𝙨𝙖𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙗𝙚𝙩𝙪𝙡 𝙞𝙗𝙪 𝙠𝙖𝙩 𝘿𝙞𝙣... 𝙢𝙖𝙞𝙣 𝙨𝙖𝙢𝙥𝙖𝙞 𝙗𝙖𝙜𝙞 𝙥𝙖𝙣𝙘𝙪𝙩 𝙙𝙖𝙡𝙖𝙢??"

Hati aku betul panas dan mendidih melihatkan aksi haram mereka.

(𝙁𝙡𝙖𝙨𝙝𝙗𝙖𝙘𝙠 4 𝙩𝙖𝙝𝙪𝙣 𝙡𝙖𝙡𝙪)

"𝘼𝙡𝙖 𝙖𝙥𝙚𝙧 𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙖𝙙𝙖 𝙠𝙖𝙩 𝙆𝙪𝙖𝙡𝙖 𝙇𝙪𝙢𝙥𝙪𝙧 𝙩𝙪 𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙩𝙖𝙠𝙙𝙚 𝙠𝙖𝙩 𝙠𝙖𝙢𝙥𝙪𝙣𝙜 𝙣𝙞... 𝘾𝙖𝙠𝙖𝙥!!!"

Bentak Din, member kamcing aku sejak dari kecik lagi. Din sebenarnya bengang dengan keputusan aku nak sambung belajar di Kuala Lumpur.

"𝙆𝙤 𝙢𝙚𝙢𝙖𝙣𝙜 𝘼𝙢... 𝙅𝙖𝙣𝙟𝙞 𝙡𝙚𝙥𝙖𝙨 𝙎𝙋𝙈 𝙠𝙞𝙩𝙖 𝙨𝙖𝙢𝙖-𝙨𝙖𝙢𝙖 𝙣𝙖𝙠 𝙨𝙖𝙢𝙗𝙪𝙣𝙜 𝙂𝙞𝙖𝙩 𝙈𝘼𝙍𝘼 𝙥𝙖𝙨𝙩𝙪 𝙗𝙪𝙠𝙖𝙠 𝙗𝙚𝙣𝙜𝙠𝙚𝙡 𝙢𝙤𝙩𝙤𝙧 𝙠𝙖𝙩 𝙠𝙖𝙢𝙥𝙪𝙣𝙜 𝙣𝙞... 𝙠𝙤 𝙡𝙪𝙥𝙖??"

Din mengingatkan aku akan janji lama yang penah termeterai dahulu semasa kami mula masuk ke sekolah menengah. Din dan aku memang tak penah berenggang sejak kecil. Kemana sahaja kami pasti bersama. Keluar masuk hutan, mandi di tali air, mencuri rambutan Haji Dollah dan macam-macam lagi. Pendek kata dah banyak memori pahit manis aku bersama 𝘽𝙁𝙁 aku si Din ni dah aku lalui. Kalau si Din ni master pengendalian operasi, aku pula mastermind tentang operasi itu. Sebenarnya kalau nak diikutkan kami bertiga. Akan tetapi malangnya, sahabat kami yang sorang lagi tu meninggal dunia sewaktu kami di darjah 6. Atan atau kami selalu memanggil panggilan manjanya Setan meninggal dunia akibat demam denggi. Sekiranya Atan masih hidup, jolokan 𝘿𝙊𝙍𝙀𝙈𝙄 sememangnya sinonim kepada kami oleh orang kampung.

Sedih tu memang sedih pasal kehilangan kawan akrab diusia yang masih mentah lagi. Walau bagaimanapun hidup tetap diteruskan. Setelah kehilangan Atan, aku dan Din tidak lagi berniat untuk mengrekrut ahli baru. Maka tinggallah aku dan Din berdua untuk meneruskan persahabatan ini sehingga ajal menjemput kami pula.

Bermacam-macam onar dan aktiviti kurang sihat yang kami berdua lakukan. Antaranya, kami berdua pernah bersama-sama melanggan pelacur semasa kami ditingkatan 3. Tujuannya adalah untuk menghilangkan keterunaan kami sebelum menduduki 𝙎𝙍𝙋. Sekiranya melancap itu dikategorikan masih lagi teruna maka melanggan pelacur itu adalah bertujuan menghilangkan keterunaan kami kepada perempuan.

𝗣𝗲𝗹𝗮𝗰𝘂𝗿 𝗦𝗶𝗮𝗺
--------------------
Semua ini tidak dirancang pun. Ianya bermula oleh satu insiden. Iaitu pasal seorang budak pompuan. Semenjak aku dan Din tahu kami meminati budak perempuan yang sama, maka menyewa pelacur itu adalah keputusan paling logik kami berdua buat ketika itu. Biasalah masa tu kami dalam golongan budak sekolah baru nak up, kira nak sangat merasa menjadi seorang lelaki dewasa dan juga disebabkan satu peristiwa yang terjadi. Maka keputusan tak bermoral itulah yang kami berdua pilih. Berbalik cerita tentang budak perempuan ni. Salina budak perempuan sekelas dengan kami dari darjah satu lagi. Memang Salina ni popular bukan sahaja di sekolah kami malah diseluruh bandar jajahan P**** M** kampung aku. Aku tahu ramai budak lelaki yang menaruh minat dengan awek ni disebabkan Salina ni berdarah kacukan melayu, siam dan pakistan. Kalaulah Julia Rais idola korang era awal 90an, maka wajah Salina ni mirip wajah pelakon tersebut. Tapi aku tak tahu pulak member kamcing aku, si Din ni pun sama gila kat awek tu. Terus terang aku pun pernah juga menaruh hati pada Salina ni satu ketika dahulu. Aku berhenti mengharap apabila aku melihat ramai sangat mat romeo yang mula pasang daun padanya. Lepas sorang, sorang aku tengok mereka itu kecundang. Dahulu semasa disekolah, sekiranya budak lelaki tu ternampak duduk berbual dengan Salina pun dah dikira lelaki paling hebat dah. Kebiasaannya Salina jarang berseorangan, selalunya dia diapit oleh grup member perempuannya dalam 4-5 orang. Aku pun lupa nama mereka semua. Dahulu aku ingat. Maklumlah dah lama aku tinggalkan zaman sekolah tu.

Satu hari balik dari sekolah, Din kelihatan tersenyum sendirian. Aku pelik sebab kali pertama aku tengok Din ni macam sasau tersenyum sorang-sorang.

"𝙒𝙤𝙞... 𝙠𝙤 𝙣𝙞 𝙙𝙖𝙝 𝙠𝙚𝙣𝙖𝙥𝙚?? 𝘿𝙖𝙝 𝙊𝙆𝙐 𝙠𝙚 𝙝𝙖𝙥𝙚𝙧??.."

Aku mengejutkan Din dari angaunya. Din pada mulanya teragak-agak nak menjawab pertanyaan aku, namun dipaksa berkali-kali akhirnya Din bersuara

"𝙏𝙖𝙙𝙞 𝙎𝙖𝙡𝙞𝙣𝙖 𝙥𝙞𝙣𝙟𝙖𝙢 𝙧𝙪𝙗𝙗𝙚𝙧 𝙖𝙠𝙪.."

Aku terdiam sejenak.

"𝘼𝙠𝙪 𝙞𝙣𝙜𝙖𝙩𝙠𝙖𝙣 𝙙𝙞𝙖 𝙩𝙖𝙠 𝙩𝙖𝙝𝙪 𝙣𝙖𝙢𝙖 𝙖𝙠𝙪... 𝙍𝙪𝙥𝙖𝙣𝙮𝙖 𝙙𝙞𝙖 𝙩𝙖𝙝𝙪 𝙣𝙖𝙢𝙖 𝙖𝙠𝙪.."

Din menambah lagi sambil tersenyum lebar.

"𝙆𝙤 𝙣𝙞 𝙢𝙖𝙣𝙜𝙠𝙪𝙠 𝙠𝙚 𝙝𝙖𝙥𝙚𝙧??.. 𝙃𝙖𝙧𝙞-𝙝𝙖𝙧𝙞 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙙𝙪𝙠 𝙨𝙚𝙗𝙪𝙩 𝙠𝙚𝙙𝙖𝙩𝙖𝙣𝙜𝙖𝙣 𝙥𝙚𝙡𝙖𝙟𝙖𝙧 𝙙𝙖𝙡𝙖𝙢 𝙠𝙚𝙡𝙖𝙨.. 𝙎𝙚𝙢𝙪𝙖 𝙣𝙖𝙢𝙖 𝙗𝙪𝙙𝙖𝙠 𝙙𝙖𝙡𝙖𝙢 𝙠𝙚𝙡𝙖𝙨!!!.. 𝙈𝙚𝙢𝙖𝙣𝙜𝙡𝙖𝙝 𝙙𝙞𝙖 𝙩𝙖𝙝𝙪 𝙣𝙜𝙤𝙠... 𝙙𝙖𝙧𝙞 𝙙𝙖𝙧𝙟𝙖𝙝 𝙨𝙖𝙩𝙪 𝙨𝙖𝙢𝙥𝙖𝙞 𝙨𝙚𝙠𝙖𝙧𝙖𝙣𝙜 ...𝙙𝙖𝙝 8 𝙩𝙖𝙝𝙪𝙣 𝙨𝙖𝙩𝙪 𝙠𝙚𝙡𝙖𝙨.. 𝙩𝙖𝙠𝙠𝙖𝙣 𝙣𝙖𝙢𝙖 𝙠𝙤 𝙥𝙪𝙣 𝙙𝙞𝙖 𝙩𝙖𝙠 𝙩𝙖𝙝𝙪??.."

Aku mencelah.

"𝙀𝙝 𝙠𝙪𝙧𝙖𝙣𝙜-𝙠𝙪𝙧𝙖𝙣𝙜 𝙙𝙞𝙖 𝙥𝙖𝙣𝙜𝙜𝙞𝙡 𝙣𝙖𝙢𝙖 𝙖𝙠𝙪...'𝑫𝒊𝒏, 𝒃𝒐𝒍𝒆𝒉 𝒑𝒊𝒏𝒋𝒂𝒎 𝒓𝒖𝒃𝒃𝒆𝒓 𝒂𝒘𝒂𝒌 𝒕𝒂𝒌, 𝒔𝒂𝒚𝒂 𝒑𝒖𝒏𝒚𝒂 𝒏𝒕𝒂𝒉 𝒎𝒂𝒏𝒂 𝒏𝒕𝒂𝒉'... 𝙇𝙚𝙢𝙗𝙪𝙩 𝙟𝙚𝙧 𝙎𝙖𝙡𝙞𝙣𝙖 𝙩𝙪 𝙨𝙚𝙗𝙪𝙩 𝙣𝙖𝙢𝙖 𝙖𝙠𝙪.."

Din cuba mengajuk cara Salina meminta pinjam pemadam pensilnya.

"𝙆𝙪𝙧𝙖𝙣𝙜-𝙠𝙪𝙧𝙖𝙣𝙜𝙣𝙮𝙖 𝙙𝙞𝙖 𝙖𝙙𝙖 𝙟𝙪𝙜𝙖𝙠 𝙗𝙚𝙧𝙘𝙖𝙠𝙖𝙥 𝙙𝙚𝙣𝙜𝙖𝙣 𝙖𝙠𝙪... 𝙠𝙤 𝙖𝙙𝙖??"

Tambah Din cuba menaikkan darah aku. Walaupun kami ni sudah lama berkawan baik, ada kalanya terjadi jugak perselisihan yang tak dapat dielakkan dan keadaan menjadi tegang. Namun begitu, keadaan sebegitu tidak berpanjangan. Tidak lama kemudian kami berbaik semula seolah-olah tiada apa yang berlaku. Bak kata pepatah air dicincang takan putus, aku dan Din sudah seperti adik beradik. Kami saling mengenal diri masing-masing lebih dari keluarga kami sendiri.

Tentang diri aku meminati Salina, Din sudah lama mengetahuinya sejak dari darjah satu lagi. Cuma aku tak berani menyuarakan perasaan cinta monyetku kepada empunya badan. Din selalu juga menyakat aku tentang cinta tak kesampaian aku itu, tetapi sekarang aku tahu dia pun sama. Aku sebenarnya tak kisah pun pasal angau si Din ni sebabnya kalau diikutkan penelitian aku bertahun-tahun ramai sangat dah mat romeo mencuba nasib tetapi semuanya bungkus. Boleh katakan kebanyakan mat romeo itu pun jauh lagi hensem dari aku dan Din namun akhirnya kecundang juga. Kadangkala aku ada terfikir si Salina ni entah-entah lesbian kut? Itu sebab dia lagi selesa bersama geng perempuannya berbanding duduk berbual dengan budak lelaki.

Disebabkan peristiwa tentang pinjam pemadam itulah yang membuka lebaran baru iaitu 𝙥𝙡𝙖𝙣 untuk melanggan pelacur.

"𝘽𝙤𝙝.. 𝙡𝙖𝙜𝙪 𝙢𝙖𝙣𝙚𝙧 𝙣𝙞?? 𝙎𝙚𝙩𝙪𝙟𝙪 𝙠𝙚 𝙩𝙖𝙠?"

Aku mula meminta kepastian. Din terdiam tanpa bersuara.

"𝙆𝙚𝙣𝙖 𝙥𝙡𝙖𝙣 𝙚𝙡𝙤𝙠-𝙚𝙡𝙤𝙠 𝙣𝙞 𝙨𝙚𝙗𝙖𝙗 𝙠𝙖𝙡𝙖𝙪 𝙢𝙖𝙠 𝙖𝙠𝙪 𝙩𝙖𝙝𝙪 𝙢𝙖𝙡𝙖𝙢 𝙣𝙖𝙝𝙖𝙨 𝙣𝙖𝙣𝙩𝙞.."

Din mula menyatakan kerisauannya. Seperti aku, Din juga tinggal bersama ibu, kakak dan adik perempuannya. Berbeza dengan aku, Din masih mempunyai ayah cuma ayahnya jarang berada dirumah kerana punya satu lagi cawangan lain. Pernah juga si Din ni merungut disebabkan ayahnya lebih mengutamakan keluarga keduanya dari keluarganya sendiri. Kakak Din, Juliana, adalah sahabat baik kakak aku tetapi masih belum berkahwin. Dia sibuk membantu ibunya dikedai kopi milik keluarga Din sejak habis SPM. Ibu Din, Makcik Junaidah, adalah seorang isteri dan ibu kepada 3 orang anak. Adik perempuan Din, Jannah, baru menginjak 13 tahun ketika itu merupakan sahabat baik adik perempuanku, Ella sejak dari darjah satu lagi. Pendek kata, seluruh keluargaku sudah tak asing lagi dengan keluarga Din sejak bertahun-tahun lamanya. Malah Ibu aku pun kadangkala turut sama membantu Makcik Ju ketika dia sibuk dikedai kopinya.

"𝙋𝙡𝙖𝙣𝙣𝙮𝙖 𝙨𝙚𝙣𝙖𝙣𝙜 𝙟𝙚𝙧 𝙗𝙧𝙤..𝙠𝙞𝙩𝙖 𝙠𝙚𝙡𝙪𝙖𝙧 𝙡𝙚𝙥𝙖𝙨 𝙥𝙪𝙠𝙪𝙡 12 𝙢𝙖𝙡𝙖𝙢.. 𝙥𝙖𝙨𝙩𝙞𝙠𝙖𝙣 𝙥𝙞𝙣𝙩𝙪 𝙗𝙞𝙡𝙞𝙠 𝙠𝙤 𝙩𝙪 𝙙𝙞𝙠𝙪𝙣𝙘𝙞 𝙙𝙖𝙧𝙞 𝙙𝙖𝙡𝙖𝙢.. 𝙣𝙖𝙠 𝙠𝙪𝙖𝙧 𝙠𝙞𝙩𝙖 𝙡𝙤𝙢𝙥𝙖𝙩 𝙞𝙠𝙪𝙩 𝙩𝙞𝙣𝙜𝙠𝙖𝙥 𝙗𝙞𝙡𝙞𝙠.. 𝙖𝙠𝙪 𝙣𝙖𝙣𝙩𝙞 𝙨𝙤𝙧𝙤𝙣𝙜 𝙢𝙤𝙩𝙤𝙧 𝙝𝙤𝙣𝙙𝙖 𝙀𝙓5 𝙖𝙧𝙬𝙖𝙝 𝙖𝙮𝙖𝙝 𝙖𝙠𝙪 𝙙𝙖𝙣 𝙩𝙪𝙣𝙜𝙜𝙪 𝙠𝙤 𝙠𝙖𝙩 𝙨𝙞𝙢𝙥𝙖𝙣𝙜 𝙟𝙖𝙡𝙖𝙣 𝙗𝙚𝙨𝙖𝙧 𝙙𝙖𝙡𝙖𝙢 12.15-12.30..𝙟𝙖𝙣𝙜𝙖𝙣 𝙡𝙖𝙢𝙗𝙖𝙩 𝙠𝙖𝙡𝙖𝙪 𝙩𝙞𝙙𝙖𝙠 𝙖𝙠𝙪 𝙩𝙞𝙣𝙜𝙜𝙖𝙡.."

Begitulah lebih kurang plan tak seberapa aku ni.

"𝘼𝙡𝙖... 𝙗𝙚𝙧𝙖𝙣𝙞 𝙠𝙤 𝙣𝙖𝙠 𝙩𝙞𝙣𝙜𝙜𝙖𝙡 𝙖𝙠𝙪?.. 𝙗𝙖𝙞𝙠 𝙖𝙠𝙪 𝙤𝙣𝙯 𝙟𝙚𝙧..𝙩𝙚𝙣𝙜𝙖𝙝 𝙢𝙖𝙡𝙖𝙢 𝙣𝙞 𝙖𝙠𝙪 𝙤𝙠"

Balas Din tanpa banyak soal.

"𝙉𝙖𝙣𝙩𝙞 𝙖𝙠𝙪 𝙗𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙙𝙪𝙞𝙩 𝙪𝙥𝙖𝙝 𝙜𝙖𝙡𝙞 𝙩𝙚𝙡𝙖𝙜𝙖 𝙋𝙖𝙠 𝙊𝙨𝙢𝙖𝙣 𝙏𝙞𝙠𝙪𝙨 𝙨𝙚𝙢𝙖𝙡𝙖𝙢.. 𝙘𝙪𝙠𝙪𝙥 𝙠𝙪𝙩 𝙪𝙣𝙩𝙪𝙠 𝙠𝙞𝙩𝙖 𝙜𝙪𝙣𝙖 𝙢𝙖𝙡𝙖𝙢 𝙣𝙞.."

Tambah aku lagi sambil mengira upah yang kami terima setelah selesai membantu Pak Osman menggali lubang untuk dibuat telaga.

"𝘼𝙙𝙖 𝙙𝙖𝙡𝙖𝙢 𝙧𝙢400.. 𝙘𝙪𝙠𝙪𝙥 𝙠𝙪𝙩.."

Bisik aku dalam hati. Kami berdua memang tidak pernah melanggan pelacur dan jarang keluar malam. Inilah kali pertama kami membuat perancangan seumpama ini.

Lebih kurang 12.30 malam, aku sudah pun menunggu dicabang empat lampu isyarat seperti yang dijanjikan. Lebih kurang 25 minit selepas itu, aku terlihat Din dalam keadaan berlari ke arah aku.

"𝘼𝙥𝙨𝙖𝙡 𝙡𝙖𝙢𝙗𝙖𝙩???"

Tanya aku separuh bengang. Memang dasar tak ikut 𝙩𝙞𝙢𝙚 punyer 𝙢𝙚𝙢𝙗𝙚𝙧.

"𝙎𝙤𝙧𝙧𝙮 𝙗𝙤𝙝.. 𝙢𝙖𝙠 𝙖𝙠𝙪 𝙩𝙖𝙙𝙞 𝙩𝙖𝙠 𝙩𝙞𝙙𝙤 𝙡𝙖𝙜𝙞...𝙨𝙞𝙗𝙪𝙠 𝙙𝙪𝙠 𝙗𝙪𝙖𝙩 𝙠𝙪𝙞𝙝 𝙙𝙚𝙣𝙜𝙖𝙣 𝙠𝙖𝙠𝙖𝙠 𝙖𝙠𝙪..𝙠𝙖𝙡𝙖𝙪 𝙖𝙠𝙪 𝙠𝙪𝙖𝙧 𝙩𝙞𝙢𝙚 𝙩𝙪 𝙜𝙚𝙧𝙚𝙣𝙩𝙞 𝙠𝙖𝙣𝙩𝙤𝙞 𝙥𝙪𝙣𝙮𝙚𝙧.."

Ujar Din bersungguh- sungguh.

"𝙆𝙤 𝙣𝙞.. 𝙣𝙖𝙨𝙞𝙗 𝙗𝙖𝙞𝙠 𝙖𝙠𝙪 𝙩𝙖𝙠 𝙗𝙖𝙡𝙞𝙠 𝙧𝙪𝙢𝙖𝙝 𝙟𝙚𝙧 𝙩𝙖𝙙𝙞..𝙞𝙣𝙜𝙖𝙩 𝙙𝙖𝙝 𝙩𝙖𝙠 𝙟𝙖𝙙𝙞 𝙙𝙖𝙝.."

Din ni buat aku panas jer.

"𝙅𝙤𝙢𝙡𝙖𝙝.. 𝙙𝙖𝙝 𝙡𝙖𝙢𝙗𝙖𝙩 𝙙𝙖𝙝 𝙠𝙞𝙩𝙖 𝙣𝙞.."

Aku lalu menghidupkan motor lapok EX5 ayah aku dan kami pun menuju ke pengkalan sungai lebih kurang setengah jam perjalanan.

Malam itulah malam paling bersejarah buat kami berdua. Aku dan Din pada mulanya menonton wayang lucah dan kemudiannya berhibur di karaoke. Kami berdua menempah sebuah bilik khas untuk bernyanyi ditemani oleh 2 orang perempuan Thailand. Disamping itu juga kami juga meng order 2 botol besar air kencing syaiton (brand Singha) untuk diminum sambil berkaraoke. Kami pun bukan reti untuk bermabuk-mabuk sebab tak pernah. Sebelum kami 𝙥𝙡𝙖𝙣 perkara ni, sudah tentu aku ada menanyakan beberapa brader/orang lama yang selalu keluar masuk masuk sempadan semata-mata untuk berhibur. Disebabkan di seberang sana, hukum hakam berkaitan agama mereka longgar, maka wujudlah syurga duniawi bagi lelaki hidung belang dan budak yang baru nak merasa lubang burit macam kami ni. Kami berdua memang tak berapa reti berbahasa Thailand, namun kedua-dua betina peneman karaoke itu seperti faham bahasa melayu. Mungkin disebabkan ramai lelaki melayu yang berhidung belang pernah bertandang ke tempat itu, maka sedikit sebanyak kebanyakan betina sundal disitu terpaksa mempelajari bahasa melayu. Ada diantara mereka pernah juga masuk dan melacurkan diri di Malaysia sebelum ini. Jadi tak hairanlah sekiranya mereka faham setiap apa yang kami cakapkan. Betina peneman aku malam tu bernama Song dan yang melayan Din bernama Ma. Song berumur dalam pertengahan 20an manakala Ma dalam 45-50 tahun. Walaupun Ma sudah dikira sebaya Mak-mak kami, gaya dan penampilannya agak menarik dan tidak langsung menampakkan usia sebenarnya. Mungkin kerana 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙪𝙥 dan 𝙨𝙠𝙞𝙧𝙩 biru yang dipakainya malam tu juga mengelabui mata semua yang meneka tentang usianya.

Aku dan Din sudah tidak keruan. Pertama adalah kerana kami sudah mabuk. Oleh sebab inilah pertama kali menogok air setan itu maka kami kurang bersedia untuk menghadapi segala kemungkinan. Kedua memang betul kami gagal mengawal tindakan kami. Aku dan Din tanpa segan-silu mula membuat bising, meraba-raba kedua-dua betina itu dan akhir sekali menyerahkan keterunaan kami dengan harga rm80 untuk satu malam. Bertapa murahnya maruah kami berdua. Rahsia tentang melanggan ayam betina ni sudah pun aku dan Din berjanji akan merahsiakannya sehingga ke liang lahad. Semasa kami berdua mabuk, ingatan aku memantat si Song itu agak samar-samar. Antara ingat dan tidak. Walaupun ianya pertama kali aku berzina dengan perempuan, ianya tidak memberi impak atau makna apa sekali pun kerana aku tak mengingati satu pun terutamanya ketika sedang berjubor. Apa yang pasti, habis licin semua upah yang kami dapat hasil menggali telaga. Bertambah hairan lagi macam mana kami dapat pulang ke rumah dengan selamat. Motor EX5 aku pun dalam keadaan elok tiada tanda-tanda melanggar atau menyeret sampah sarap balik ke rumah. Pagi tu aku bangun dalam keadaan kepala aku sakit dan bingit. Asal bunyi bising sikit, mulalah kepala aku rasa berdesing umpama duduk didalam loceng jam.

Din bertandang ke rumah aku lewat petang hari yang sama. Sama macam aku, kepalanya pun rasa macam nak pecah. Tetapi yang menariknya, Din mengingati semua kejadian yang terjadi semalam. Bermula dari bilik karaoke hingga ke katil hotel murah yang kami sewa untuk berzina. Din memberitahu aku tentang minatnya terhadap Ma, pelacur yang dilanggannya semalam. Aku termangu-mangu mendengar 𝙛𝙡𝙖𝙨𝙝𝙗𝙖𝙘𝙠 atau penceritaan semula ketika dia bersama perempuan siam yang berusia itu. Aku cuma endah tak endah mendengar cerita bernafsu si Din itu. Ketika itu aku berpendapat, sebab itu adalah kali pertama kami melakukannya bersama perempuan pastilah pengalamannya amat teruja. Teruja untuk yang mengingatinya dan pastinya bukan aku.

Ok. Setakat ini memang banyak yang sudah aku selitkan sebelum aku pergi kepada inti pati cerita aku kali ni. Aku masukkan pasal cerita kami melanggan pelacur itu kerana itulah titik tolak pertama dan kesan awal yang sangat mempengaruhi sahabat aku Din seterusnya mewarnai atau mencorakkan jalan cerita seterusnya nanti.

𝗖𝗶𝗸𝗴𝘂 𝗟𝗮𝘄𝗮
-----------------

Sepanjang sisa zaman persekolahan selepas peristiwa tersebut sehingga kami menduduki SPM, tiada perkara yang begitu penting untuk aku muatkan didalam cerita aku kali ini.

Cuma ada satu cerita yang aku hendak kongsikan dan hal ini si Din pun tidak tahu 𝙙𝙚𝙩𝙖𝙞𝙡𝙨nya. Perkara ini hanya aku dan seseorang itu sahaja yang tahu.

Semasa kami mula memasuki tingkatan 5, Cikgu Salwa seorang guru baru mula mengajar di kelas kami. Cikgu Salwa baru sahaja menamatkan pengajian maktab perguruannya dan sekolah kami merupakan sekolah pertama untuk dia memulakan tugasannya sebagai tenaga pengajar. Rupanya cantik dan ayu sangat. Kalau nak dibandingkan dengan Salina memang Cikgu Salwa dua kali ganda lawanya pada pendapat aku. Ramai pelajar yang mungkin bersetuju dengan aku, kalau tidak mana mungkin baru sebulan dia mengajar, sudah berpucuk surat peminat/cinta membanjiri meja (bilik guru) dan 𝙥𝙞𝙜𝙚𝙤𝙣 𝙝𝙤𝙡𝙚 kepunyaan Cikgu lawa ini. Aku tahu pasal surat cinta itu kerana banyak surat-surat yang diterima Cikgu Salwa dibuangkannya ke dalam tong sampah kelas atau kawasan sekolah. Tindakan Cikgu Salwa membuang surat-surat bukannya mengurangkan atau menghentikan kiriman surat selepas itu malah ianya makin bertambah -tambah. Aku kekadang ada juga mengutip surat yang dbuang itu kerana nak tahu apa isinya. Aku cuma boleh gelak jelah selepas membaca nya.

Terlupa pulak aku nak bagitahu. Cikgu Salwa sebenarnya bukan orang lain dengan Salina. Dia adalah kakak kedua Salina dari 5 beradik dimana Salina adalah anak yang paling bongsu. Mana tak tumpah kuah kalau tak ke nasi. Patutlah Cikgu Salwa tu lawa malah lagi lawa daripada Salina. Sedikit info mengenai Salina. Adik beradik Salina ada 4 perempuan dan yang ke 4 adalah seorang lelaki iaitu abang atas Salina. Kesemua adik beradik Salina memang lawa dan hensem. Ini kerana Ayah Salina yang berdarah Melayu Pakistan berkahwin dengan Ibu Salina yang berdarah Siam. Maka lahirlah zuriat yang cun melecun seperti keluarga mereka sekarang ini. Ini 𝙡𝙞𝙨𝙩 nama adik-beradik Salina bermula dari kakak sulong Suhaila, kemudian Salwa, ketiga Sarida, keempat abangnya Sufian dan akhir Salina. Aku pernah beberapa kali terserempak dengan Ibu Salina datang ke sekolah menghantar anaknya. Aku akui sememangnya Ibu Salina, Makcik Suraya, adalah seorang yang lawa, ayu, cantik dan menarik sesuai dengan umurnya. Dia juga pandai bergaya dan mengenakan pakaian bersesuaian dengan kehidupan ala kampung. Tidaklah terlalu 𝙨𝙩𝙮𝙡𝙤 ataupun selekeh. Disebabkan oleh perwatakan dan penampilan keluarganya yang menarik dan popular, keluarga Salina ini menjadi selebriti di kampung aku.

Aku pun tak pasti siapa yang dahulu mengilhamkan idea gila ni. Ini termasuk dalam projek mega yang aku dan Din pernah laksanakan. Projek ini kami namakan Ops Skodeng Cikgu Salwa. Ilham ini terbit semasa aku dan Din sedang berborak tentang Cikgu Salwa.

Sudah sebulan Cikgu Salwa mengajar di sekolah kami. Subjek yang diajarnya adalah Bahasa Melayu. Mungkin disebabkan pengalamannya sebagai guru masih lagi mentah, aku sebagai salah seorang muridnya mula terasa bosan. Harapkan muka jer lawa. Tapi lama-lama tenung mengantuk pulak jadinya. Satu hari Rabu kalau tak silap aku, kelas Cikgu Salwa yang kedua terakhir sebelum tamat waktu persekolahan untuk hari itu. Sebaik sahaja masuk ke kelas, dia mengarahkan semua budak kelas supaya mengeluarkan buku latihan untuk Quiz. Aku langsung terlupa dimana aku simpan buku latihan tersebut. Aku tak ingat. Semua budak kelas dah bersedia dengan buku latihan masing-masing sambil menunggu arahan Cikgu Salwa seterusnya. Aku cuma menggantikan buku latihan itu dengan beberapa keping kertas kajang saiz A4. Terperasan yang aku tidak mempunyai buku quiz, Cikgu Salwa lalu mendekati aku dari belakang dan menepuk bahu kiri membuatkan aku terkejut.

"𝙆𝙖𝙡𝙖𝙪 𝙖𝙨𝙠𝙖𝙧 𝙥𝙚𝙧𝙜𝙞 𝙗𝙚𝙧𝙥𝙚𝙧𝙖𝙣𝙜 𝙠𝙚𝙣𝙖 𝙗𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙖𝙥𝙚𝙧 𝙠𝙚𝙡𝙖𝙨??"

Pekik Cikgu Salwa.

"𝙎𝙚𝙣𝙖𝙥𝙖𝙣𝙜!"

Jawab semua pelajar dalam kelas.

"𝙃𝙖𝙗𝙞𝙨 𝙩𝙪 𝙠𝙖𝙡𝙖𝙪 𝙨𝙚𝙤𝙧𝙖𝙣𝙜 𝙥𝙚𝙡𝙖𝙟𝙖𝙧 𝙡𝙪𝙥𝙖 𝙗𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙖𝙡𝙖𝙩 𝙗𝙚𝙡𝙖𝙟𝙖𝙧 𝙣𝙖𝙠 𝙠𝙞𝙧𝙖 𝙘𝙖𝙢𝙣𝙚𝙧 𝙣𝙞??"

Tanya Cikgu Salwa lagi. Satu kelas terdiam. Tiba-tiba Din mengangkat tangan.

"𝙔𝙚𝙧 𝘿𝙞𝙣??"

"𝙏𝙖𝙠 𝙜𝙪𝙣𝙖 𝙙𝙖𝙩𝙖𝙣𝙜 𝙨𝙚𝙠𝙤𝙡𝙖𝙝 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪... 𝙗𝙖𝙞𝙠 𝙙𝙪𝙙𝙪𝙠 𝙪𝙢𝙖𝙝 𝙟𝙚𝙧...𝙟𝙖𝙙𝙞 𝙨𝙪𝙧𝙞𝙧𝙪𝙢𝙖𝙝.."

Jawab Din dengan sinis sambil ketawa kecil melihat aku.

"𝘽𝙖𝙜𝙝𝙖𝙡 𝙥𝙪𝙣𝙮𝙚𝙧 𝙢𝙚𝙢𝙗𝙚𝙧, 𝙨𝙖𝙟𝙚 𝙟𝙚 𝙣𝙖𝙠 𝙩𝙚𝙢𝙗𝙖𝙠 𝙖𝙠𝙪"

Bisik aku perlahan.

"𝙋𝙖𝙣𝙙𝙖𝙞 𝙥𝙪𝙣 𝘿𝙞𝙣.."

Cikgu Salwa tersenyum menyokong jawapan si Din. Pada masa yang sama, sekali lagi tapak tangan lembut cikgu lawa ni hinggap diatas bahu kiriku dan meramas-ramas geram baju sekolah putih yang aku pakai.

"𝘼𝙢𝙧𝙖𝙣 𝙖𝙥𝙚𝙧 𝙥𝙪𝙡𝙖𝙠 𝙟𝙖𝙬𝙖𝙥𝙖𝙣 𝙖𝙬𝙖𝙠??𝙆𝙖𝙡𝙖𝙪 𝙗𝙚𝙩𝙪𝙡 𝙗𝙚𝙧𝙥𝙚𝙧𝙖𝙣𝙜 𝙨𝙚𝙠𝙖𝙧𝙖𝙣𝙜 𝙣𝙞 𝙙𝙖𝙝 𝙖𝙧𝙬𝙖𝙝 𝙙𝙖𝙝 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙠𝙖𝙣??"

Pada awalnya aku malas nak menjawab balik sindiran yang ditujukan pada aku tu. Tapi entah datang dari mana tiba-tiba terkeluar satu jawapan yang membuatkan aku sendiri pun tak percaya.

"𝙏𝙖𝙠 𝙟𝙪𝙜𝙖𝙠 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪... 𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙩𝙖𝙠 𝙗𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙨𝙚𝙣𝙖𝙥𝙖𝙣𝙜 𝙙𝙖𝙣 𝙩𝙖𝙠 𝙗𝙚𝙧𝙖𝙙𝙖 𝙙𝙞 𝙢𝙚𝙙𝙖𝙣 𝙥𝙚𝙧𝙖𝙣𝙜 𝙗𝙞𝙖𝙨𝙖𝙣𝙮𝙖 𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙗𝙚𝙧𝙥𝙖𝙣𝙜𝙠𝙖𝙩 𝙩𝙞𝙣𝙜𝙜𝙞... 𝙠𝙪𝙧𝙖𝙣𝙜-𝙠𝙪𝙧𝙖𝙣𝙜𝙣𝙮𝙖 𝙅𝙚𝙣𝙚𝙧𝙖𝙡... 𝙠𝙚𝙧𝙟𝙖 𝙙𝙞𝙖 𝙢𝙚𝙣𝙜𝙖𝙧𝙖𝙝 𝙟𝙚𝙧... 𝙩𝙞𝙢𝙚 𝙥𝙚𝙧𝙖𝙣𝙜 𝙡𝙖𝙜𝙞 𝙡𝙖𝙝.. 𝙢𝙚𝙡𝙚𝙣𝙜𝙜𝙖𝙣𝙜 𝙟𝙚𝙧 𝙥𝙪𝙣.. 𝙪𝙢𝙪𝙧 𝙥𝙪𝙣 𝙡𝙖𝙜𝙞 𝙥𝙖𝙣𝙟𝙖𝙣𝙜 𝙙𝙖𝙧𝙞 𝙖𝙨𝙠𝙖𝙧 𝙗𝙖𝙬𝙖𝙝𝙖𝙣 𝙢𝙖𝙘𝙖𝙢 𝙨𝙞 𝘿𝙞𝙣 𝙣𝙞𝙝!!"

Sambil menepuk peha di Din, aku dengan selamba membalas sindiran Cikgu Salwa tapi pakai logik. Terdiam satu kelas ketika itu. Mana yang tersengih macam kerang busuk masa aku kena bahan tadi, sekarang melopong ternganga termasuklah Din. Aku mendongak wajah aku ke kiri bahu untuk melihat reaksi Cikgu Cantik yang masih berdiri disebelah aku.

"𝙊𝙬𝙝.. 𝙅𝙚𝙣𝙚𝙧𝙖𝙡 𝙚𝙠??" 𝙏𝙖𝙥𝙞 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙧𝙖𝙨𝙖 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙩𝙖𝙠 𝙨𝙚𝙨𝙪𝙖𝙞 𝙟𝙖𝙙𝙞 𝙅𝙚𝙣𝙚𝙧𝙖𝙡.. 𝙡𝙖𝙜𝙞 𝙚𝙡𝙤𝙠 𝙩𝙖𝙠 𝙥𝙖𝙮𝙖𝙝 𝙟𝙖𝙙𝙞 𝙖𝙨𝙠𝙖𝙧 𝙥𝙪𝙣.. 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙨𝙚𝙨𝙪𝙖𝙞 𝙟𝙖𝙙𝙞 𝙡𝙤𝙮𝙖𝙧 𝙗𝙪𝙧𝙪𝙠 𝙟𝙚𝙧!!!"

Satu kelas gamat sesudah mendengar balasan Cikgu Salwa. Macam dah menang perang. Begitulah ayat penamat bercampur geram Cikgu Salwa sebelum memulakan quiz.

"𝙏𝙖𝙢𝙖𝙩 𝙨𝙚𝙠𝙤𝙡𝙖𝙝 𝙣𝙖𝙣𝙩𝙞 𝙨𝙞𝙡𝙖 𝙗𝙚𝙧𝙩𝙖𝙣𝙙𝙖𝙣𝙜 𝙠𝙚 𝙗𝙞𝙡𝙞𝙠 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙮𝙚𝙧 𝙅𝙚𝙣𝙚𝙧𝙖𝙡 𝘼𝙢𝙧𝙖𝙣.. 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙖𝙙𝙖 𝙩𝙪𝙜𝙖𝙨 𝙗𝙚𝙨𝙖𝙧 𝙣𝙖𝙠 𝙗𝙖𝙜𝙞 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙨𝙚𝙡𝙚𝙨𝙖𝙞𝙠𝙖𝙣.."

Pesan ringkas Cikgu Salwaku sayang yang tentunya bakal memberi masalah besar pada aku. Aku termenung seketika.

"𝘿𝙪𝙝𝙝.. 𝙡𝙖𝙢𝙗𝙖𝙩 𝙗𝙖𝙡𝙞𝙠 𝙟𝙪𝙜𝙖𝙠 𝙖𝙠𝙪 𝙖𝙧𝙞𝙣𝙞.."

Dengus aku tak puashati.

"𝙅𝙚𝙣𝙚𝙧𝙖𝙡 𝘽𝙤𝙝..𝙖𝙥𝙚𝙧-𝙖𝙥𝙚𝙧 𝙧𝙤𝙜𝙚𝙧 𝙤𝙠.. 𝙖𝙠𝙪 𝙩𝙪𝙣𝙜𝙜𝙪 𝙠𝙤 𝙠𝙖𝙩 𝙪𝙢𝙖𝙝....𝙝𝙚𝙝𝙚𝙝𝙚"

Sampuk si Din tersengih-sengih umpama menabur garam ke tempat yang luka. Lagi 2 jam sebelum habis waktu sekolah aku tak dapat nak tumpukan apa-apa dalam kelas. Aku asyik terfikir aper yang akan jadi nanti masa aku mengadap tuanku permaisuri kejap lagi. Walaupun aku dan Din terkenal dengan kenakalan kami sebagai budak-budak sekolah. Namun aku mahu pun si Din tak pernah lagi dipanggil berjumpa guru secara 𝙤𝙣𝙚 𝙩𝙤 𝙤𝙣𝙚. Pendek kata kenakalan kami yang diketahui atau tidak, tidaklah sampai menyasarkan kami sebagai pelajar bermasalah di mata pihak sekolah.

Waktu sudah 𝙩𝙞𝙢𝙚. Aku sekarang ni berdiri tepat dihadapan pintu bilik guru Jabatan Bahasa Melayu dan Pengajian Agama Islam sekolah. Jam lebih kurang pukul 2.30 petang dan rata-rata guru serta murid-murid lain sudah lama pulang.

"𝘽𝙚𝙧𝙙𝙚𝙙𝙞𝙠𝙖𝙨𝙞 𝙩𝙪𝙡 𝙡𝙖𝙝 𝙠𝙖𝙠𝙖𝙠 𝙎𝙖𝙡𝙞𝙣𝙖 𝙣𝙞.. 𝙙𝙖𝙝 𝙡𝙖𝙝 𝙘𝙪𝙣.. 𝙖𝙡𝙖𝙝 𝙗𝙞𝙖𝙨𝙖𝙡𝙖𝙝 𝙖𝙬𝙖𝙡- 𝙖𝙬𝙖𝙡 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙩 𝙢𝙚𝙣𝙜𝙖𝙟𝙖𝙧... 𝙩𝙖𝙠 𝙡𝙖𝙢𝙖 𝙡𝙖𝙜𝙞 𝙖𝙠𝙖𝙣 𝙟𝙖𝙙𝙞 𝙡𝙖𝙝 𝙢𝙖𝙘𝙖𝙢 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪-𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙨𝙚𝙖𝙨𝙤𝙣 𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙙𝙖𝙝 𝙡𝙖𝙢𝙖 𝙠𝙖𝙩 𝙨𝙞𝙣𝙞 𝙣𝙖𝙣𝙩𝙞.. 𝙩𝙖𝙥𝙞 𝙞𝙣𝙞 𝙩𝙞𝙢𝙚 𝙙𝙖𝙝 𝙝𝙖𝙗𝙞𝙨 𝙨𝙚𝙠𝙤𝙡𝙖𝙝..𝙩𝙞𝙢𝙚 𝙗𝙖𝙡𝙞𝙠...𝙗𝙖𝙡𝙞𝙠 𝙟𝙚𝙡𝙖𝙝 𝙧𝙪𝙢𝙖𝙝...𝙖𝙙𝙪𝙨𝙨.."

Rungut aku bersendirian. Aku pun mengetuk pintu kayu bilik berulang kali sambil memberi salam. Kemudian aku pulas tombol pintu bilik untuk masuk kedalam tanpa disuruh. Terlihat sosok tubuh Cikgu Jelita sedang duduk dimejanya yang mengadap ke arah aku. Perlahan-lahan Cikgu Salwa mengangkat kepalanya. Tanpa bersuara, dia mengisyaratkan dengan jarinya menyuruh aku masuk menghampiri mejanya. Aku tanpa membuang masa terus melangkah ke arahnya. Apa yang penting aku harus mempraktikkan lakonan seorang pelajar contoh, baik dan bersopan santun dengan harapan pertemuan ini dapat disingkatkan.

"𝘽𝙤𝙡𝙚𝙝 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙩𝙖𝙝𝙪 𝙖𝙥𝙖 𝙝𝙖𝙨𝙧𝙖𝙩 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙝𝙚𝙣𝙙𝙖𝙠 𝙗𝙚𝙧𝙟𝙪𝙢𝙥𝙖 𝙨𝙖𝙮𝙖??"

Tanya aku dengan bersuara lembut dan bergaya sopan.

"𝙎𝙪𝙙𝙖𝙝.. 𝙩𝙖𝙠 𝙥𝙖𝙮𝙖𝙝 𝙣𝙖𝙠 𝙗𝙚𝙧𝙡𝙖𝙠𝙤𝙣 𝙟𝙖𝙙𝙞 𝙥𝙚𝙡𝙖𝙟𝙖𝙧 𝙘𝙤𝙣𝙩𝙤𝙝 𝙥𝙪𝙡𝙖𝙠𝙡𝙖𝙝.."

Kedua mata ayunya menyorot merenung ku.

"𝙈𝙪𝙣𝙜𝙠𝙞𝙣 𝙜𝙚𝙧𝙖𝙢𝙣𝙮𝙖 𝙩𝙖𝙠 𝙝𝙖𝙗𝙞𝙨 𝙡𝙖𝙜𝙞 𝙠𝙪𝙩.."

Bisik aku.

"𝙎𝙚𝙠𝙞𝙧𝙖𝙣𝙮𝙖 𝙗𝙚𝙜𝙞𝙩𝙪... 𝙢𝙖𝙠𝙖 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙙𝙚𝙣𝙜𝙖𝙣 𝙧𝙖𝙨𝙖 𝙧𝙚𝙣𝙙𝙖𝙝 𝙝𝙖𝙩𝙞𝙣𝙮𝙖 𝙞𝙣𝙜𝙞𝙣 𝙢𝙚𝙢𝙞𝙣𝙩𝙖 𝙗𝙚𝙡𝙖𝙨 𝙞𝙝𝙨𝙖𝙣 𝙙𝙖𝙣 𝙗𝙪𝙙𝙞 𝙗𝙞𝙘𝙖𝙧𝙖 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙨𝙪𝙥𝙖𝙮𝙖 𝙢𝙚𝙢𝙥𝙚𝙧𝙠𝙚𝙣𝙖𝙣𝙠𝙖𝙣 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙪𝙣𝙩𝙪𝙠 𝙙𝙪𝙙𝙪𝙠..."

Hentam sajelah 𝗹𝗮𝗯𝘂. Aku masih lagi meneruskan lakonan sambil menyindir.

"𝘿𝙖𝙝 ... 𝙘𝙪𝙠𝙪𝙥.. 𝙢𝙖𝙨𝙖 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙢𝙚𝙡𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙙𝙖𝙝 𝙝𝙖𝙗𝙞𝙨.."

Ujar kakak Salina geram tapi kemudiannya tergelak kecil. Cutelah pulak.

"𝘼𝙢𝙧𝙖𝙣.. 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙩𝙖𝙝𝙪 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙨𝙚𝙤𝙧𝙖𝙣𝙜 𝙥𝙚𝙡𝙖𝙟𝙖𝙧 𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙜𝙞𝙛𝙩𝙚𝙙.. 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙨𝙞𝙠𝙞𝙩 𝙥𝙪𝙣 𝙩𝙖𝙠 𝙢𝙚𝙢𝙗𝙚𝙣𝙘𝙞 𝙖𝙬𝙖𝙠..𝙩𝙖𝙥𝙞 𝙠𝙚𝙠𝙖𝙙𝙖𝙣𝙜 𝙩𝙪 𝙠𝙚𝙡𝙖𝙠𝙪𝙖𝙣 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙩𝙪 𝙢𝙖𝙘𝙖𝙢 𝙗𝙪𝙙𝙖𝙠 𝙩𝙖𝙙𝙞𝙠𝙖.. 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙥𝙪𝙣 𝙩𝙖𝙠 𝙩𝙖𝙝𝙪 𝙣𝙖𝙠 𝙖𝙜𝙖𝙠 𝙘𝙖𝙢𝙣𝙚𝙧 𝙥𝙚𝙧𝙖𝙨𝙖𝙖𝙣 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙠𝙖𝙩 𝙨𝙖𝙮𝙖.. 𝙩𝙖𝙠 𝙩𝙖𝙝𝙪 𝙨𝙖𝙢𝙖𝙙𝙖 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙨𝙪𝙠𝙖 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙠𝙚 𝙖𝙩𝙖𝙪 𝙙𝙖𝙝 𝙗𝙤𝙨𝙖𝙣 𝙙𝙚𝙣𝙜𝙖𝙣 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙠𝙚?? 𝙎𝙖𝙮𝙖 𝙗𝙚𝙩𝙪𝙡 𝙩𝙖𝙠 𝙩𝙖𝙝𝙪.."

Jelas Cikgu Salwa bersungguh- sungguh. Aku terkejut mendengar penjelasan Cikgu lawa ini.

"𝙀𝙝 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪... 𝙗𝙞𝙡𝙖 𝙢𝙖𝙨𝙖 𝙠𝙞𝙩𝙖 𝙘𝙤𝙪𝙥𝙡𝙚?? 𝘽𝙤𝙨𝙖𝙣 𝙙𝙖𝙣 𝙩𝙖𝙠 𝙨𝙪𝙠𝙖 𝙩𝙪 𝙖𝙮𝙖𝙩 𝙙𝙚𝙠𝙖𝙩-𝙙𝙚𝙠𝙖𝙩 𝙣𝙖𝙠 𝙗𝙧𝙚𝙖𝙠 𝙪𝙥 𝙩𝙪 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪.."

Balas aku juga dengan nada bersungguh-sungguh tapi bercampur lawak.

"𝙄𝙨𝙝 𝙖𝙥𝙚𝙧 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙣𝙞.. 𝙢𝙖𝙠𝙨𝙪𝙙 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙨𝙪𝙠𝙖 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙨𝙚𝙗𝙖𝙜𝙖𝙞 𝙜𝙪𝙧𝙪 𝙖𝙬𝙖𝙠𝙡𝙖𝙝.. 𝙝𝙖𝙝 𝙣𝙞𝙡𝙖𝙝 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙠𝙖𝙩𝙖𝙠𝙖𝙣 𝙩𝙖𝙙𝙞.. 𝙗𝙖𝙧𝙪 𝙟𝙚𝙧 𝙘𝙖𝙠𝙖𝙥 𝙢𝙖𝙘𝙖𝙢 𝙗𝙪𝙙𝙖𝙠 𝙩𝙖𝙙𝙞𝙠𝙖.. 𝙠𝙖𝙣 .. 𝙗𝙚𝙩𝙪𝙡 𝙩𝙪.. 𝘼𝙢 𝙘𝙪𝙗𝙖𝙡𝙖𝙝 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙨𝙚𝙧𝙞𝙪𝙨 𝙨𝙞𝙠𝙞𝙩.. 𝙗𝙖𝙣𝙮𝙖𝙠 𝙨𝙖𝙣𝙜𝙖𝙩 𝙢𝙚𝙡𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙩𝙖𝙠 𝙠𝙚𝙣𝙖 𝙩𝙚𝙢𝙥𝙖𝙩.. 𝙩𝙖𝙥𝙞 𝙠𝙖𝙡𝙖𝙪 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙡𝙚𝙗𝙞𝙝 𝙛𝙤𝙠𝙪𝙨 𝙙𝙖𝙡𝙖𝙢 𝙡𝙚𝙡𝙖𝙨 𝙨𝙖𝙮𝙖.. 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙮𝙖𝙠𝙞𝙣 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙗𝙤𝙡𝙚𝙝 𝙥𝙚𝙧𝙜𝙞 𝙡𝙖𝙜𝙞 𝙟𝙖𝙪𝙝.."

Tambah Cikgu lawa ni. Adus apa punya nasihat ni. Aku hanya mampu terdiam sekejap.

"..𝙊𝙠𝙡𝙖𝙝 𝙠𝙖𝙡𝙪 𝙢𝙖𝙘𝙖𝙢 𝙣𝙞.. 𝙠𝙞𝙩𝙖 𝙗𝙧𝙚𝙖𝙠 𝙪𝙥 𝙡𝙖𝙝 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪...𝙠𝙞𝙩𝙖 𝙣𝙞 𝙠𝙖𝙡𝙪 𝙙𝙚𝙣𝙜𝙖𝙣 𝙘𝙤𝙪𝙥𝙡𝙚 𝙠𝙚𝙣𝙖 𝙨𝙚𝙡𝙖𝙡𝙪 𝙗𝙚𝙧𝙜𝙪𝙧𝙖𝙪 𝙗𝙖𝙧𝙪 𝙝𝙞𝙙𝙪𝙥 𝙗𝙚𝙧𝙩𝙖𝙢𝙗𝙖𝙝 𝙝𝙖𝙧𝙢𝙤𝙣𝙞𝙨.. 𝙩𝙖𝙠 𝙗𝙤𝙨𝙖𝙣.. 𝙩𝙖𝙥𝙞 𝙗𝙚𝙩𝙪𝙡𝙡𝙖𝙝 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪.. 𝙗𝙖𝙧𝙪 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙥𝙚𝙧𝙖𝙨𝙖𝙣 𝙠𝙖𝙡𝙪 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙩 𝙢𝙖𝙧𝙖𝙝.. 𝙧𝙪𝙥𝙖 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙢𝙖𝙠𝙞𝙣 𝙗𝙚𝙧𝙩𝙖𝙢𝙗𝙖𝙝 𝙘𝙪𝙩𝙚.. 𝙘𝙖𝙞𝙧 𝙝𝙖𝙩𝙞 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙩𝙚𝙣𝙜𝙤𝙠... 𝙠𝙖𝙡𝙖𝙪𝙡𝙖𝙝 𝙗𝙪𝙖𝙩𝙣𝙮𝙖 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙢𝙚𝙣𝙜𝙖𝙢𝙤𝙠.. 𝙜𝙚𝙧𝙚𝙣𝙩𝙞 𝙨𝙩𝙞𝙢 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙣𝙖𝙣𝙩𝙞.. 𝙨𝙞𝙡𝙖𝙥-𝙨𝙞𝙡𝙖𝙥 𝙩𝙚𝙧𝙥𝙖𝙣𝙘𝙪𝙩-𝙥𝙖𝙣𝙘𝙪𝙩 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙙𝙞𝙗𝙪𝙖𝙩𝙣𝙮𝙖 𝙣𝙖𝙣𝙩𝙞.."

Dengan bersahaja aku sambung melawak. Terangkat kedua kening mata Cikgu Salwa mendengar perkataan berunsur lucah keluar dari mulut aku. Kami bertentang mata seketika dan aku memang tak berniat untuk menarik balik kata-kataku itu walaupun ianya hanya melawak. Aku cuma nak tengok respon cikgu pujaan ramai ni saje.

"𝘼𝙬𝙖𝙠 𝙨𝙪𝙠𝙖 𝙚𝙠 𝙢𝙚𝙡𝙪𝙘𝙖𝙝 𝙙𝙚𝙣𝙜𝙖𝙣 𝙨𝙖𝙮𝙖??"

Cikgu Salwa memecah kesunyian dikala itu.

"𝙏𝙖𝙠𝙙𝙚 𝙣𝙞𝙖𝙩 𝙣𝙖𝙠 𝙢𝙚𝙡𝙪𝙘𝙖𝙝 𝙥𝙪𝙣 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪... 𝙘𝙪𝙢𝙖 𝙣𝙖𝙠 𝙥𝙖𝙨𝙩𝙞𝙠𝙖𝙣 𝙗𝙚𝙩𝙪𝙡 𝙩𝙖𝙠 𝙠𝙖𝙡𝙪 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙢𝙚𝙣𝙜𝙖𝙢𝙤𝙠 𝙖𝙠𝙖𝙣 𝙗𝙚𝙧𝙩𝙖𝙢𝙗𝙖𝙝 𝙨𝙚𝙠𝙨𝙞 𝙠𝙚 𝙩𝙞𝙙𝙖𝙠... 𝙩𝙪 𝙟𝙚 𝙥𝙪𝙣..."

Entah mana aku dapat idea menjawab camni pun aku tak tahu. Aku ingatkan dia nak mengamok atau marah-marah, tapi aku silap. Cikgu Salwa mencebik bibir nipisnya yang bersalut 𝙡𝙞𝙥 𝙜𝙡𝙤𝙨𝙨 merah jambu ke arahku seolah-olah mengejek. Aku dapat rasakan semakin lama aku bersama cikgu jelita ni, segala kemungkinan yang tak terjangka mungkin akan berlaku. Itu andaian akulah. Ada semacam perasaan yang aku sendiri pun tak dapat nak pastikan.

"𝘼𝙬𝙖𝙠 𝙖𝙙𝙖 𝙜𝙞𝙧𝙡𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙??"

Cikgu Salwa tetiba cuba mengorek hal peribadi aku.

"𝙏𝙖𝙠... 𝙗𝙚𝙡𝙤𝙢 𝙡𝙖𝙜𝙞 𝙠𝙪𝙩.. 𝘿𝙪𝙡𝙪 𝙖𝙙𝙖 𝙢𝙞𝙣𝙖𝙩 𝙠𝙖𝙩 𝙎𝙖𝙡𝙞𝙣𝙖... 𝙩𝙖𝙥𝙞 𝙧𝙖𝙨𝙖𝙣𝙮𝙖 𝙢𝙖𝙘𝙖𝙢 𝙝𝙖𝙟𝙖𝙩 𝙩𝙖𝙠 𝙠𝙚𝙨𝙖𝙢𝙥𝙖𝙞𝙖𝙣.. 𝙤𝙧𝙖𝙣𝙜 𝙢𝙖𝙘𝙖𝙢 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙣𝙞 𝙗𝙚𝙧𝙖𝙣𝙜𝙖𝙣 𝙟𝙚𝙧 𝙡𝙚𝙗𝙞𝙝.. 𝙪𝙢𝙥𝙖𝙢𝙖 𝙝𝙞𝙙𝙪𝙣𝙜 𝙩𝙖𝙠 𝙢𝙖𝙣𝙘𝙪𝙣𝙜..𝙥𝙞𝙥𝙞 𝙣𝙖𝙞𝙠 𝙠𝙚𝙩𝙖 𝙨𝙤𝙧𝙤𝙣𝙜..."

Jawabku sejujurnya. Cikgu Salwa tersenyum simpul tapi tetap merenung wajahku seakan-akan berminat mengetahui kisah aku tu lebih lanjut.

"𝘼𝙬𝙖𝙠 𝙥𝙚𝙧𝙣𝙖𝙝 𝙡𝙪𝙖𝙝𝙠𝙖𝙣 𝙠𝙖𝙩 𝙙𝙞𝙖 𝙩𝙖𝙠?? 𝙢𝙖𝙠𝙨𝙪𝙙 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙙𝙞𝙖 𝙩𝙖𝙝𝙪 𝙩𝙖𝙠 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙢𝙞𝙣𝙖𝙩 𝙠𝙖𝙩 𝙙𝙞𝙖??"

Bertubi-tubi pertanyaan dilemparkan pada aku.

"𝙏𝙖𝙠 𝙠𝙪𝙩 𝙧𝙖𝙨𝙖𝙣𝙮𝙖.. 𝙠𝙖𝙡𝙪 𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙩𝙖𝙝𝙪 𝙥𝙪𝙣 𝙨𝙞 𝘿𝙞𝙣 𝙢𝙖𝙣𝙜𝙠𝙪𝙠 𝙩𝙪 𝙟𝙚𝙧.. 𝙧𝙖𝙨𝙖𝙣𝙮𝙖 𝙩𝙖𝙠 𝙥𝙚𝙧𝙡𝙪 𝙣𝙖𝙠 𝙡𝙪𝙖𝙝𝙠𝙖𝙣 𝙥𝙖𝙙𝙖 𝙎𝙖𝙡𝙞𝙣𝙖 𝙥𝙪𝙣 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪.. 𝙙𝙖𝙝 𝙧𝙖𝙢𝙖𝙞 𝙢𝙖𝙩-𝙢𝙖𝙩 𝙗𝙪𝙣𝙜𝙖 𝙨𝙚𝙠𝙤𝙡𝙖𝙝 𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙗𝙪𝙣𝙜𝙠𝙪𝙨 𝙠𝙚𝙣𝙖 𝙧𝙚𝙟𝙚𝙘𝙩 𝙤𝙡𝙚𝙝 𝙖𝙙𝙞𝙠 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙩𝙪.. 𝙠𝙖𝙡𝙪 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙢𝙖𝙨𝙪𝙠 𝙡𝙞𝙣𝙚 𝙥𝙪𝙣 𝙩𝙖𝙠𝙙𝙚 𝙗𝙚𝙯𝙖𝙣𝙮𝙖 𝙟𝙪𝙜𝙖𝙠.. 𝙗𝙪𝙖𝙣𝙜 𝙢𝙖𝙨𝙖 𝙟𝙚 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪.."

Aku mula luahkan sedikit kekecewaan aku selama ini. Baru aku perasan sekarang ni rasa macam masuk sesi kaunseling pulak dah.

"𝙉𝙞 𝙠𝙖𝙡𝙪 𝙨𝙖𝙢𝙗𝙪𝙣𝙜 𝙩𝙚𝙧𝙪𝙨 𝙣𝙞, 𝙢𝙖𝙜𝙝𝙧𝙞𝙗 𝙠𝙖𝙧𝙖𝙣𝙜 𝙗𝙚𝙡𝙤𝙢 𝙩𝙚𝙣𝙩𝙪 𝙝𝙖𝙗𝙞𝙨 𝙡𝙖𝙜𝙞 𝙣𝙞.."

Bisik aku lagi. Walau bagaimanapun aku kagum dengan sikap Cikgu Salwa yang prihatin dan suka ambil tahu hal pelajarnya. Walaupun usia mengajar nya masih lagi mentah, namun usahanya untuk menjaga kebajikan pelajar patut diberi pujiian.

"𝙈𝙪𝙣𝙜𝙠𝙞𝙣 𝙥𝙖𝙨𝙖𝙡 𝙙𝙞𝙖 𝙗𝙖𝙧𝙪 𝙡𝙖𝙜𝙞 𝙠𝙪𝙩... 𝙘𝙪𝙗𝙖 𝙠𝙖𝙡𝙪 𝙡𝙖𝙢𝙖 𝙨𝙞𝙠𝙞𝙩... 𝙟𝙖𝙙𝙞𝙡𝙖𝙝 𝙢𝙖𝙘𝙖𝙢 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪-𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙡𝙖𝙞𝙣.."

Suara hati aku yang 𝙥𝙚𝙨𝙨𝙞𝙢𝙞𝙨𝙩𝙞𝙘 memang tak boleh nak blah. Saat tu jugaklah timbul semacam perasaan kat cikgu baru ni.

"𝙄𝙨𝙝 𝙠𝙖𝙧𝙖𝙣𝙜 𝙖𝙙𝙖 𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙗𝙚𝙩𝙪𝙡-𝙗𝙚𝙩𝙪𝙡 𝙨𝙖𝙣𝙜𝙠𝙪𝙩 𝙠𝙖𝙩 𝙠𝙖𝙠𝙖𝙠 𝙎𝙖𝙡𝙞𝙣𝙖 𝙣𝙞 𝙠𝙖𝙧𝙖𝙣𝙜.. 𝙙𝙖𝙝𝙡𝙖𝙝 𝙥𝙚𝙧𝙖𝙨𝙖𝙖𝙣 𝙙𝙪𝙡𝙪𝙣𝙮𝙖 𝙩𝙚𝙧𝙠𝙪𝙗𝙪𝙧 𝙘𝙖𝙢𝙩𝙪 𝙟𝙚𝙧..𝙣𝙖𝙩𝙞 𝙗𝙪𝙖𝙩𝙣𝙮𝙖 𝒃𝒂𝒏𝒂𝒏𝒂 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒇𝒓𝒖𝒊𝒕 𝒕𝒘𝒐 𝒕𝒊𝒎𝒆s 𝒎𝒐𝒓𝒆...𝙤𝙬𝙝..𝙣𝙤..𝙣𝙤.. 𝙩𝙖𝙠 𝙨𝙖𝙣𝙜𝙜𝙪𝙥 𝙖𝙠𝙪"

Cepat-cepat aku memikirkan cara nak tamatkan sesi 𝙙𝙖𝙩𝙞𝙣𝙜 aku hari ni. Jam dah dekat pukul 4 petang. Aku masih lagi di sekolah. 𝙁𝙞𝙧𝙨𝙩 𝙩𝙞𝙢𝙚 dalam sejarah aku masih berada kat sekolah lebih dari waktunya. Secara jujurnya memang aku terhibur menengokkan respon Cikgu Salwa setiap kali aku menjawab balik saranan/tegurannya. Dengan memek muka dan gaya ala kebudak-budakan, inilah masa paling lama bagi aku berdua-duaan dengan perempuan yang bukan muhrim. Dahla lawa. Pelik jugak sebab aku sikit pun tak merasa gugup. Mungkin jugak sebab perasaan dan minat aku belum timbul lagi padanya kut. Bukan hanya tak gugup malah aku siap boleh melawak lagi.

"𝙀𝙡𝙚𝙝.. 𝙥𝙖𝙨𝙩𝙪 𝙗𝙤𝙡𝙚𝙝 𝙠𝙖𝙩𝙖 𝙖𝙠𝙪 𝙥𝙚𝙧𝙖𝙣𝙜𝙖𝙞 𝙢𝙖𝙘𝙖𝙢 𝙗𝙪𝙙𝙖𝙠-𝙗𝙪𝙙𝙖𝙠.."

Aku langsung teringat tuduhannya yang dilontarkan pada aku awal-awal tadi.

"𝘾𝙞𝙠𝙜𝙪... 𝙠𝙖𝙡𝙪 𝙩𝙖𝙠𝙙𝙚 𝙖𝙥𝙚𝙧-𝙖𝙥𝙚𝙧 𝙡𝙖𝙜𝙞 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙣𝙖𝙠 𝙗𝙖𝙡𝙞𝙠𝙡𝙖𝙝.. 𝙠𝙖𝙧𝙖𝙣𝙜 𝙩𝙖𝙝𝙖𝙣 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙡𝙖𝙢𝙖-𝙡𝙖𝙢𝙖 𝙠𝙖𝙧𝙖𝙣𝙜.. 𝙣𝙖𝙣𝙩𝙞 𝙟𝙖𝙩𝙪𝙝 𝙘𝙞𝙣𝙩𝙖 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙠𝙖𝙩 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙣𝙖𝙣𝙩𝙞... 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙟𝙪𝙜𝙖𝙠 𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙨𝙪𝙨𝙖𝙝 𝙗𝙞𝙡𝙖 𝙙𝙖𝙝 𝙣𝙖𝙞𝙠 𝙖𝙣𝙜𝙖𝙪 𝙠𝙖𝙩 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪.."

Aku berterus terang tanpa malu. Sebenarnya bercampur alasan aku betul bosan dan nak balik rumah. Terkejut jugak Cikgu Salwa mendengar ayat selamba 𝙙𝙞𝙧𝙚𝙘𝙩 keluar dari mulut aku.

"𝙎𝙖𝙮𝙖 𝙨𝙞𝙠𝙞𝙩 𝙥𝙪𝙣 𝙩𝙖𝙠 𝙚𝙭𝙥𝙚𝙘𝙩 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙖𝙠𝙖𝙣 𝙘𝙖𝙠𝙖𝙥 𝙢𝙖𝙘𝙖𝙢 𝙩𝙪.. 𝙠𝙖𝙡𝙪 𝙟𝙖𝙣𝙩𝙖𝙣 𝙡𝙖𝙞𝙣 𝙙𝙖𝙝 𝙢𝙪𝙖𝙠 𝙙𝙖𝙝 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙙𝙚𝙣𝙜𝙖𝙧.. 𝙗𝙚𝙧𝙗𝙪𝙣𝙜𝙖- 𝙗𝙪𝙣𝙜𝙖 𝙙𝙖𝙣 𝙢𝙚𝙣𝙙𝙖𝙮𝙪-𝙙𝙖𝙮𝙪.. 𝙣𝙖𝙞𝙠 𝙢𝙚𝙣𝙮𝙖𝙢𝙥𝙖𝙝 𝙥𝙪𝙣 𝙖𝙙𝙖.. 𝙨𝙞𝙠𝙞𝙩 𝙥𝙪𝙣 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙩𝙖𝙠 𝙧𝙖𝙨𝙖 𝙞𝙠𝙝𝙡𝙖𝙨 𝙙𝙖𝙣 𝙟𝙪𝙟𝙪𝙧... 𝙩𝙚𝙧𝙖𝙨𝙖 𝙢𝙖𝙘𝙖𝙢 𝙥𝙡𝙖𝙨𝙩𝙞𝙠 𝙙𝙖𝙣 𝙩𝙚𝙧𝙡𝙖𝙡𝙪 𝙙𝙚𝙨𝙥𝙚𝙧𝙖𝙩𝙚.. 𝘿𝙞𝙖 𝙤𝙧𝙖𝙣𝙜 𝙩𝙪 𝙥𝙪𝙣 𝙩𝙖𝙠 𝙩𝙖𝙝𝙪 𝙖𝙥𝙚𝙧 𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙙𝙞𝙖 𝙤𝙧𝙖𝙣𝙜 𝙣𝙖𝙠.."

Luah Cikgu Salwa dengan panjang lebar.

"𝙊𝙠 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙦𝙪𝙚𝙨𝙩𝙞𝙤𝙣.. 𝙥𝙖𝙨𝙩𝙪 𝙠𝙞𝙩𝙖 𝙗𝙖𝙡𝙞𝙠 𝙤𝙠.. 𝙙𝙖𝙣 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙣𝙖𝙠 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙟𝙖𝙬𝙖𝙗 𝙟𝙪𝙟𝙪𝙧.. 𝙨𝙚𝙟𝙪𝙟𝙪𝙧𝙣𝙮𝙖 𝙤𝙠..."

Cikgu Salwa meminta kepastian. Aku mengangguk setuju.

"𝘼𝙥𝙖 𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙩𝙚𝙣𝙜𝙤𝙠 𝙥𝙖𝙙𝙖 𝙥𝙚𝙧𝙚𝙢𝙥𝙪𝙖𝙣??.. 𝙢𝙖𝙠𝙨𝙪𝙙 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙨𝙚𝙠𝙞𝙧𝙖𝙣𝙮𝙖 𝙥𝙚𝙧𝙚𝙢𝙥𝙪𝙖𝙣 𝙩𝙪 𝙢𝙚𝙣𝙖𝙧𝙞𝙠 𝙢𝙞𝙣𝙖𝙩 𝙖𝙬𝙖𝙠??"

Ni dah soalan cepu emas dah ni.

"𝙅𝙪𝙟𝙪𝙧?? 𝙊𝙠 𝙨𝙚𝙟𝙪𝙟𝙪𝙧𝙣𝙮𝙖 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙖𝙠𝙖𝙣 𝙩𝙚𝙣𝙜𝙤𝙠 𝙠𝙚𝙥𝙖𝙙𝙖𝙩𝙖𝙣 𝙩𝙚𝙩𝙚𝙠 𝙙𝙖𝙣 𝙟𝙪𝙗𝙤𝙧 𝙥𝙚𝙧𝙚𝙢𝙥𝙪𝙖𝙣 𝙞𝙩𝙪 𝙨𝙚𝙗𝙚𝙡𝙪𝙢 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙣𝙖𝙠 𝙠𝙚𝙣𝙖𝙡 𝙝𝙖𝙩𝙞 𝙗𝙪𝙙𝙞 𝙙𝙞𝙖.."

Jawab aku dengan tanpa berfikir panjang. Mungkin terlebih sangat jujurnya. Tapi aku tak kisah sebab aku nak tengok reaksi cikgu lawa ni sesudah mendengar jawapan aku. Tergamam Cikgu Salwa. Boleh nampak anak matanya kian besar membulat dan tergamam. Pipi gebunya juga bertukar kemerahan mungkin kerana malu mendengar jawapan aku ketika itu.

"𝘿𝙖𝙝 𝙠𝙖𝙩𝙖 𝙨𝙪𝙧𝙪𝙝 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙟𝙖𝙬𝙖𝙗 𝙨𝙚𝙘𝙖𝙧𝙖 𝙟𝙪𝙟𝙪𝙧??"

Aku mengingatkan balik permintaan nya tadi.

"𝙊𝙬𝙝𝙝.. 𝙤𝙠.. 𝙠𝙖𝙡𝙖𝙪 𝙢𝙖𝙘𝙖𝙢 𝙩𝙪 𝙠𝙖𝙩𝙖𝙠𝙖𝙣 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙢𝙞𝙣𝙖𝙩 𝙠𝙖𝙩 𝙨𝙖𝙮𝙖, 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙖𝙠𝙖𝙣 𝙨𝙘𝙖𝙣 𝙩𝙪𝙗𝙪𝙝 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙙𝙪𝙡𝙪𝙡𝙖𝙝 𝙨𝙚𝙗𝙚𝙡𝙪𝙢 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙗𝙤𝙧𝙖𝙠 𝙙𝙚𝙣𝙜𝙖𝙣 𝙨𝙖𝙮𝙖..𝙢𝙖𝙘𝙖𝙢 𝙩𝙪??"

Cikgu Salwa menempelak.

"𝙄𝙩𝙪 𝙙𝙖𝙝 𝙩𝙚𝙣𝙩𝙪.. 𝙢𝙖𝙘𝙖𝙢 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙘𝙖𝙠𝙖𝙥𝙠𝙖𝙣 𝙩𝙖𝙙𝙞.. 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙣𝙖𝙠 𝙩𝙚𝙣𝙩𝙪𝙠𝙖𝙣 𝙩𝙚𝙣𝙩𝙖𝙣𝙜 𝙠𝙚𝙥𝙖𝙙𝙖𝙩..."

"𝙊𝙞..𝙤𝙞.. 𝙙𝙖𝙝.. 𝙙𝙖𝙝... 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙙𝙖𝙝 𝙙𝙚𝙣𝙜𝙖𝙧 𝙙𝙖𝙝 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙘𝙖𝙠𝙖𝙥 𝙩𝙖𝙙𝙞.."

Cikgu jelita ni terus memotong dari aku cuba mengulangi percakapanku tadi.

"𝘽𝙪𝙠𝙖𝙣 𝙨𝙚𝙩𝙖𝙠𝙖𝙩 𝙞𝙩𝙪 𝙨𝙖𝙟𝙚 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪.. 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙟𝙪𝙜𝙖𝙠 𝙗𝙤𝙡𝙚𝙝 𝙖𝙜𝙖𝙠 𝙙𝙚𝙣𝙜𝙖𝙣 𝙩𝙚𝙥𝙖𝙩 𝙠𝙖𝙡𝙖𝙪 𝙗𝙖𝙬𝙖𝙝 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙩𝙪 𝙗𝙚𝙧𝙘𝙪𝙠𝙪𝙧 𝙡𝙞𝙘𝙞𝙣 𝙖𝙩𝙖𝙪 𝙢𝙖𝙘𝙖𝙢 𝙗𝙚𝙡𝙪𝙠𝙖𝙧..."

Saja aku menipu untuk melihat lagi reaksi cikgu idaman sekolah ni.

"𝙊𝙠... 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙧𝙖𝙨𝙖 𝙗𝙖𝙬𝙖𝙝 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙣𝙞 𝙡𝙞𝙘𝙞𝙣 𝙠𝙚 𝙢𝙖𝙘𝙖𝙢 𝙗𝙚𝙡𝙪𝙠𝙖𝙧??"

Asak Cikgu Salwa sengaja nak menguji aku balik. Aku terdiam seketika seakan cuba mengagak. Tak sangka pulak tujuan aku untuk melawak lucah tu melebihi batas pulak dah dan sekarang ni aku pula diasak supaya meng 𝙫𝙖𝙡𝙞𝙙𝙖𝙩𝙚 jawapan aku tadi.

"𝘽𝙖𝙞𝙠𝙡𝙖𝙝 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪.. 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙗𝙤𝙡𝙚𝙝 𝙟𝙖𝙬𝙖𝙗 𝙩𝙖𝙥𝙞 𝙙𝙚𝙣𝙜𝙖𝙣 𝙨𝙮𝙖𝙧𝙖𝙩.. 𝙬𝙖𝙡𝙖𝙪 𝙖𝙥𝙖 𝙥𝙪𝙣 𝙟𝙖𝙬𝙖𝙥𝙖𝙣 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙗𝙖𝙜𝙞𝙩𝙖𝙝𝙪 𝙣𝙖𝙣𝙩𝙞... 𝙡𝙚𝙥𝙖𝙨 𝙩𝙪 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙠𝙚𝙣𝙖 𝙩𝙪𝙣𝙟𝙪𝙠 𝙗𝙪𝙠𝙩𝙞 𝙨𝙖𝙢𝙖𝙙𝙖 𝙟𝙖𝙬𝙖𝙥𝙖𝙣 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙩𝙪 𝙗𝙚𝙩𝙪𝙡 𝙖𝙩𝙖𝙪 𝙨𝙖𝙡𝙖𝙝.. 𝙘𝙖𝙧𝙖𝙣𝙮𝙖 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙠𝙚𝙣𝙖 𝙩𝙪𝙣𝙟𝙪𝙠 𝙩𝙖𝙮𝙖𝙣𝙜𝙠𝙖𝙣 𝙥𝙖𝙙𝙖 𝙨𝙖𝙮𝙖... 𝙨𝙚𝙩𝙪𝙟𝙪 𝙠𝙚 𝙩𝙖𝙠??"

Bergeliga betul otak ko ni Amran. Puji aku kepada diriku. Terdiam Cikgu Lawa ni di hadapan aku 𝙩𝙞𝙢𝙚 tu.

"𝙈𝙖𝙘𝙖𝙢 𝙩𝙖𝙠 𝙖𝙙𝙞𝙡 𝙟𝙚𝙧 𝙗𝙪𝙣𝙮𝙞 𝙩𝙪... 𝙤𝙠 𝙢𝙖𝙘𝙖𝙢 𝙣𝙞.. 𝙠𝙞𝙩𝙖 𝙗𝙪𝙖𝙩 𝙥𝙚𝙧𝙟𝙖𝙣𝙟𝙞𝙖𝙣..𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙗𝙤𝙡𝙚𝙝 𝙩𝙚𝙧𝙞𝙢𝙖 𝙠𝙖𝙡𝙪 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙣𝙖𝙠 𝙢𝙖𝙞𝙣𝙠𝙖𝙣 𝙥𝙚𝙧𝙢𝙖𝙞𝙣𝙖𝙣 𝙢𝙖𝙘𝙖𝙢 𝙩𝙪.. 𝙩𝙖𝙥𝙞 𝙖𝙙𝙖 𝙨𝙮𝙖𝙧𝙖𝙩𝙣𝙮𝙖... 𝙠𝙖𝙡𝙪 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙗𝙚𝙩𝙪𝙡 𝙙𝙖𝙣 𝙢𝙚𝙣𝙖𝙣𝙜.. 𝙢𝙖𝙠𝙖 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙣𝙖𝙣𝙩𝙞 𝙖𝙠𝙖𝙣 𝙩𝙪𝙣𝙖𝙞𝙠𝙖𝙣 𝙨𝙖𝙩𝙪 𝙥𝙚𝙧𝙢𝙞𝙣𝙩𝙖𝙖𝙣 𝙖𝙬𝙖𝙠.. 𝙩𝙖𝙥𝙞 𝙠𝙖𝙡𝙖𝙪 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙨𝙖𝙡𝙖𝙝 𝙙𝙖𝙣 𝙠𝙖𝙡𝙖𝙝, 𝙢𝙖𝙠𝙖 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙖𝙠𝙖𝙣 𝙩𝙪𝙣𝙖𝙞𝙠𝙖𝙣 𝙥𝙚𝙧𝙢𝙞𝙣𝙩𝙖𝙖𝙣 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙥𝙪𝙡𝙖𝙠..𝙘𝙖𝙢𝙣𝙚𝙧??"

Aku nampak yang dia bersungguh nak tahu samada aku bercakap kosong atau tidak. Aku memang saja nak pancing dia dengan syarat-syarat tu tapi yang penting bagi aku sekiranya dia bersetuju aku 𝙛𝙧𝙚𝙚-𝙛𝙧𝙚𝙚 jer dapat tengok burit dia. Tentang hukuman tu kalau aku salah meneka tu aku tolak belakang jer dulu. Janji aku dapat tengok rupa burit kakak Salina ni percuma. Saper nak bagi oiii??

" 𝘿𝙖𝙣 𝙡𝙖𝙜𝙞 𝙨𝙖𝙩𝙪 𝙖𝙜𝙖𝙠 𝙩𝙖𝙠 𝙖𝙙𝙞𝙡 𝙠𝙖𝙡𝙪 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙟𝙚𝙧 𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙩𝙪𝙣𝙟𝙪𝙠 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙥𝙪𝙣𝙮𝙖... 𝙖𝙣𝙙𝙖𝙞𝙣𝙮𝙖 𝙠𝙖𝙡𝙪 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙢𝙚𝙣𝙖𝙣𝙜, 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙠𝙚𝙣𝙖 𝙗𝙪𝙠𝙖 𝙩𝙪𝙣𝙟𝙪𝙠 𝙠𝙖𝙩 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙥𝙪𝙣𝙮𝙖 𝙥𝙪𝙡𝙖𝙠.. 𝙙𝙖𝙣 𝙨𝙚𝙗𝙖𝙜𝙖𝙞 𝙩𝙖𝙣𝙙𝙖 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙖𝙠𝙖𝙣 𝙞𝙠𝙪𝙩 𝙥𝙚𝙧𝙢𝙞𝙣𝙩𝙖𝙖𝙣 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪.. 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙖𝙠𝙖𝙣 𝙖𝙢𝙞𝙠 𝙜𝙖𝙢𝙗𝙖𝙧 𝙠𝙖𝙩 𝙥𝙝𝙤𝙣𝙚 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙣𝙞 𝙨𝙚𝙗𝙖𝙜𝙖𝙞 𝙟𝙖𝙢𝙞𝙣𝙖𝙣 𝙪𝙣𝙩𝙪𝙠 𝙖𝙬𝙠 𝙢𝙚𝙢𝙖𝙩𝙪𝙝𝙞 𝙨𝙮𝙖𝙧𝙖𝙩 𝙠𝙞𝙩𝙖 𝙩𝙖𝙙𝙞.. 𝙠𝙖𝙡𝙪 𝙩𝙖𝙠 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙖𝙠𝙖𝙣 𝙚𝙭𝙥𝙤𝙨𝙚 𝙠𝙖𝙣 𝙜𝙖𝙢𝙗𝙖𝙧 𝙗𝙚𝙗𝙞𝙧𝙙 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙩𝙪 𝙠𝙖𝙩 𝙤𝙧𝙖𝙣𝙜 𝙨𝙪𝙢𝙖.. 𝙨𝙚𝙩𝙪𝙟𝙪 𝙩𝙖𝙠??"

Cikgu Salwa menambahkan syaratnya menjadi semakin rumit. Ini sudah menjadi semakin serius dan mencabar dah ni. Aku cuba memerah otak aku lagi supaya kemenangan pertandingan ni berpihak kepada aku. Awalnya aku hanya berniat melawak sahaja.

Aku mula 𝙘𝙤𝙣𝙘𝙚𝙧𝙣𝙩𝙧𝙖𝙩𝙚 dan cuba mengagak rupa bentuk burit cikgu yang berusia pertengahan 20an ini. Apabila aku cuba membuka suara meneka, tiba-tiba.

"𝙀𝙝.. 𝙟𝙖𝙥.. 𝙣𝙖𝙣𝙩𝙞 𝙙𝙪𝙡𝙪.. 𝙧𝙖𝙨𝙖𝙣𝙮𝙖 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙩𝙖𝙠 𝙧𝙚𝙖𝙙𝙮 𝙡𝙖𝙜𝙞 𝙝𝙖𝙧𝙞 𝙣𝙞.."

Memang betul. Memandangkan hari sudah pun petang dan hanya tinggal kami berdua sahaja di dalam perkarangan sekolah ketika ini.

Agak lama jugak Cikgu Salwa terdiam. Kemudian dia bersuara.

"𝙊𝙠 𝙘𝙖𝙢𝙣𝙞.. 𝙠𝙞𝙩𝙖 𝙖𝙠𝙖𝙣 𝙟𝙪𝙢𝙥𝙖 𝙗𝙖𝙡𝙞𝙠 𝙖𝙧𝙞 𝙎𝙖𝙗𝙩𝙪 𝙣𝙞.. 𝙩𝙖𝙠𝙙𝙚 𝙤𝙧𝙖𝙣𝙜 𝙥𝙪𝙣 𝙠𝙖𝙩 𝙨𝙚𝙠𝙤𝙡𝙖𝙝 𝙣𝙞 𝙖𝙧𝙞𝙩𝙩𝙪 𝙣𝙖𝙣𝙩𝙞... 𝙠𝙚𝙗𝙚𝙩𝙪𝙡𝙖𝙣 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙗𝙚𝙧𝙩𝙪𝙜𝙖𝙨 𝙖𝙧𝙞 𝙎𝙖𝙗𝙩𝙪 𝙣𝙞 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙩 𝙥𝙪𝙠𝙪𝙡 8.30 𝙥𝙖𝙜𝙞 𝙨𝙖𝙢𝙥𝙖𝙞 𝙩𝙚𝙣𝙜𝙖𝙝𝙖𝙧𝙞... 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙠𝙚𝙣𝙖 𝙙𝙖𝙩𝙖𝙣𝙜 𝙖𝙬𝙖𝙡 𝙥𝙖𝙜𝙞 𝙩𝙪 𝙣𝙖𝙣𝙩𝙞 𝙤𝙠.. 𝙟𝙪𝙢𝙥𝙖 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙠𝙖𝙩 𝙗𝙞𝙡𝙞𝙠 𝙣𝙞... 𝙤𝙠 𝙩𝙖𝙠??

Ujar Cikgu Salwa. Aku rasa nak melompat apabila mendengar Cikgu Cantik ni menyahut cabaran aku tu. Nampaknya umpan dah pasti mengena. Asalnya satu gurauan berakhir pulak dengan peluang keemasan. Siapa sangka.

"𝘿𝙖𝙝𝙡𝙖𝙝.. 𝙘𝙪𝙠𝙪𝙥 𝙪𝙣𝙩𝙪𝙠 𝙖𝙧𝙞𝙣𝙞.. 𝙟𝙤𝙢 𝙠𝙞𝙩𝙖 𝙗𝙖𝙡𝙞𝙠..."

Sambung Cikgu Salwa. Masa itu aku masih tersenyum dan sempat mengelamun membayangkan benda yang terjadi hari Sabtu nanti. Semasa Cikgu Salwa bangun dari kerusinya aku sempat merenung bentuk jubornya dari belakang. Rupa bentuknya yang sederhana bulat dan padat. Ianya memang menjadi igauan untuk semua peminat-peminat fanatiknya di sekolah. Aku pula adalah satu-satunya manusia yang rasanya paling beruntung pada hari Sabtu ni nanti. Walaupun bertubuh tinggi dan lansing, badannya juga menampakkan sedikit 𝙘𝙪𝙧𝙫𝙮 terutamanya dibahagian dada, pinggang dan peha. Ditambah pula dengan paras rupanya yang cantik hasil dari darah kacukan, maka tidak menghairankan kalau Cikgu Salwa dijadikan bahan melancap oleh pelajar-pelajar mahupun cikgu-cikgu lelaki di sekolah tu. Dibalik kain baju kurung biru mudanya itu, terpahat segitiga emas modal lancapan semua lelaki yang mengenali dirinya. Aku pula seakan tak sabar untuk menunggu hari yang dijanjikan.

"𝘼𝙢... 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙗𝙖𝙡𝙞𝙠 𝙧𝙪𝙢𝙖𝙝 𝙢𝙖𝙘𝙖𝙢 𝙢𝙖𝙣𝙖 𝙣𝙞??"

Cikgu Salwa bertanya setelah dia bersiap mengemaskan barangnya untuk pulang. Aku masih lagi tersenyum bodoh membayangkan hari Sabtu nanti.

"𝘼𝙢𝙧𝙖𝙣!! 𝘼𝙢𝙗𝙤𝙞 𝙟𝙖𝙪𝙝 𝙗𝙚𝙩𝙪𝙡 𝙗𝙚𝙧𝙠𝙝𝙖𝙮𝙖𝙡??"

Kakak Salina meninggikan suaranya. Dia tahu aku sedang mengkhayalkan pertemuan hari Sabtu nanti.

"𝙅𝙖𝙣𝙜𝙖𝙣 𝙘𝙤𝙣𝙛𝙞𝙙𝙚𝙣𝙩 𝙨𝙖𝙣𝙜𝙖𝙩 𝙤𝙠.. 𝙠𝙖𝙡𝙖𝙪 𝙨𝙖𝙡𝙖𝙝 𝙩𝙚𝙠𝙖𝙖𝙣 𝙖𝙬𝙖𝙠.. 𝙟𝙖𝙙𝙞 𝙗𝙖𝙗𝙪 𝙨𝙖𝙮𝙖𝙡𝙖𝙝 𝙨𝙖𝙢𝙥𝙖𝙞 𝙝𝙖𝙗𝙞𝙨 𝙎𝙋𝙈 𝙣𝙞.. 𝙣𝙖𝙣𝙩𝙞 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙩𝙖𝙝𝙪𝙡𝙖𝙝 𝙨𝙚𝙣𝙜𝙨𝙖𝙧𝙖 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙣𝙖𝙣𝙩𝙞..𝙟𝙖𝙣𝙜𝙖𝙣 𝙛𝙞𝙠𝙞𝙧 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙥𝙪𝙣𝙮𝙖 𝙨𝙚𝙧𝙤𝙣𝙤𝙠 𝙟𝙚 𝙤𝙠.. 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙥𝙪𝙣 𝙖𝙙𝙖 𝙗𝙖𝙝𝙖𝙜𝙞𝙖𝙣 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙙𝙖𝙡𝙖𝙢 𝙣𝙞 𝙟𝙪𝙜𝙖𝙠.."

Tambah cikgu jelita itu lagi mengerling ke arahku.

"𝙉𝙞𝙠𝙢𝙖𝙩𝙣𝙮𝙖 𝙢𝙪𝙣𝙜𝙠𝙞𝙣 1-2 𝙢𝙞𝙣𝙞𝙩 𝙨𝙖𝙝𝙖𝙟𝙖 𝙙𝙖𝙥𝙖𝙩 𝙩𝙚𝙣𝙜𝙤𝙠 𝙧𝙪𝙥𝙖 𝙗𝙪𝙧𝙞𝙩 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙩𝙖𝙥𝙞 𝙝𝙪𝙠𝙪𝙢𝙖𝙣 𝙗𝙚𝙧𝙖𝙩𝙣𝙮𝙖 𝙢𝙪𝙣𝙜𝙠𝙞𝙣 1-2 𝙩𝙖𝙝𝙪𝙣 𝙝𝙞𝙙𝙪𝙥 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙨𝙖𝙢𝙥𝙖𝙞 𝙩𝙖𝙢𝙖𝙩 𝙨𝙚𝙠𝙤𝙡𝙖𝙝 𝙣𝙞 𝙩𝙖𝙝𝙪 𝙠𝙖𝙡𝙪 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙢𝙚𝙣𝙖𝙣𝙜.. 𝙖𝙡𝙖𝙣𝙜𝙠𝙖𝙝 𝙗𝙚𝙨𝙩𝙣𝙮𝙖 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙣𝙖𝙣𝙩𝙞 𝙖𝙙𝙖 𝙗𝙖𝙗𝙪 𝙮𝙖𝙣𝙜 𝙖𝙠𝙖𝙣 𝙨𝙚𝙣𝙩𝙞𝙖𝙨𝙖 𝙥𝙖𝙩𝙪𝙝 𝙥𝙖𝙙𝙖 𝙖𝙧𝙖𝙝𝙖𝙣 𝙨𝙖𝙮𝙖.."

Cikgu Salwa mengungut dengan segala kemungkinan dan dengan harapannya pula.

"𝘼𝙡𝙖𝙢𝙖𝙠 𝙩𝙖𝙠 𝙩𝙚𝙧𝙥𝙞𝙠𝙞𝙧𝙡𝙖𝙝 𝙥𝙪𝙡𝙖𝙠 𝙥𝙖𝙨𝙖𝙡 𝙝𝙪𝙠𝙪𝙢𝙖𝙣 𝙩𝙪 𝙠𝙖𝙡𝙪 𝙖𝙠𝙪 𝙨𝙖𝙡𝙖𝙝.. 𝙩𝙖𝙙𝙞 𝙧𝙖𝙨𝙖 𝙩𝙚𝙧𝙖𝙣𝙨𝙖𝙣𝙜 𝙙𝙖𝙝 𝙗𝙞𝙡𝙖 𝙙𝙞𝙖 𝙨𝙚𝙗𝙪𝙩 𝙥𝙖𝙨𝙖𝙡 𝙗𝙪𝙧𝙞𝙩 𝙙𝙞𝙖.. 𝙩𝙖𝙥𝙞 𝙠𝙖𝙡𝙪 𝙖𝙠𝙪 𝙨𝙖𝙡𝙖𝙝 𝙩𝙚𝙠𝙖..𝙢𝙖𝙢𝙥𝙪𝙨 𝙣𝙖𝙣𝙩𝙞 𝙖𝙠𝙪 𝙣𝙞.. 𝙢𝙖𝙘𝙖𝙢-𝙢𝙖𝙘𝙖𝙢 𝙙𝙞𝙖 𝙗𝙤𝙡𝙚𝙝 𝙙𝙚𝙧𝙖 𝙖𝙠𝙪 𝙣𝙖𝙣𝙩𝙞.."

Baru aku berfikir panjang dan rasa kesal mula timbul. Sudah pasti dapat tengok percuma lubang burit cikgu pujaan sekolah ni teramatlah bertuah tapi bukan boleh pegang dan tutoh pun.

"𝙏𝙖𝙥𝙞 𝙩𝙖𝙙𝙞 𝙙𝙞𝙖 𝙗𝙖𝙜𝙞𝙩𝙖𝙝𝙪 𝙠𝙖𝙡𝙪 𝙩𝙚𝙠𝙖𝙖𝙣 𝙖𝙠𝙪 𝙗𝙚𝙩𝙪𝙡, 𝙙𝙞𝙖 𝙖𝙠𝙖𝙣 𝙢𝙖𝙠𝙗𝙪𝙡𝙠𝙖𝙣 𝙨𝙖𝙩𝙪 𝙥𝙚𝙧𝙢𝙞𝙣𝙩𝙖𝙖𝙣 𝙟𝙞𝙠𝙖 𝙖𝙠𝙪 𝙗𝙚𝙩𝙪𝙡... 𝙝𝙚𝙝𝙚.. 𝙖𝙠𝙪 𝙙𝙖𝙝 𝙩𝙖𝙝𝙪 𝙙𝙖𝙝 𝙖𝙥𝙚𝙧 𝙖𝙠𝙪 𝙣𝙖𝙠 𝙢𝙞𝙣𝙩𝙖𝙠 𝙣𝙖𝙣𝙩𝙞.."

Aku harus dapatkan tekaan yang betul walau macam mana sekali pun. Ligat kepala otak aku memikirkan jalan untuk memenangi cabaran ni.

"𝙊𝙞 𝘼𝙢𝙧𝙖𝙣... 𝙙𝙖𝙧𝙞 𝙩𝙖𝙙𝙞 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙩𝙖𝙣𝙮𝙖 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙗𝙖𝙡𝙞𝙠 𝙧𝙪𝙢𝙖𝙝 𝙢𝙖𝙘𝙖𝙢 𝙢𝙖𝙣𝙚𝙧 𝙣𝙞??"

𝘼𝙣𝙭𝙞𝙤𝙪𝙨 Cikgu Salwa menunggu jawapan aku.

"𝙆𝙖𝙡𝙪 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙣𝙖𝙠... 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙩𝙪𝙢𝙥𝙖𝙣𝙜𝙠𝙖𝙣 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙗𝙖𝙡𝙞𝙠??"

Pelawa lembut darinya. Aku tanpa banyak songeh setuju jer. Jam dah hampir 5 petang. Aku berjalan beriringan dengan Cikgu Salwa menuju ke keretanya. Mata aku masih galak mengimbas tubuh perempuan kacukan berkulit cerah pertengahan 20 an yang berpamitan bersamaku. Dia juga sedar anak mata aku sedang kusyuk menelanjangi setiap inci tubuhnya yang bersalut baju kurung biru muda.

"𝙎𝙖𝙮𝙖 𝙮𝙖𝙠𝙞𝙣𝙡𝙖𝙝 𝙖𝙬𝙖𝙠 𝙖𝙠𝙖𝙣 𝙞𝙨𝙞 𝙗𝙤𝙧𝙖𝙣𝙜 𝙥𝙚𝙧𝙢𝙤𝙝𝙤𝙣𝙖𝙣 𝙟𝙖𝙬𝙖𝙩𝙖𝙣 𝙥𝙚𝙘𝙖𝙘𝙖𝙞 / 𝙗𝙖𝙗𝙪 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙨𝙖𝙢𝙥𝙖𝙞 𝙝𝙖𝙗𝙞𝙨 𝙎𝙋𝙈 𝙣𝙖𝙣𝙩𝙞... 𝙖𝙢𝙞𝙣.."

Ayat 𝙘𝙤𝙣𝙛𝙞𝙙𝙚𝙣𝙩 dia dah mula keluar dah. Namun sekiranya aku baca dari raut muka manisnya itu, dia juga beranggapan aku seakan mampu menekanya dengan betul.

"𝘾𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙩𝙖𝙠 𝙥𝙖𝙮𝙖𝙝 𝙣𝙖𝙠 𝙜𝙚𝙧𝙩𝙖𝙠 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙤𝙠.. 𝙠𝙖𝙡𝙖𝙪 𝙩𝙚𝙠𝙖𝙖𝙣 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙗𝙚𝙩𝙪𝙡.. 𝙪𝙞𝙨𝙝... 𝙢𝙖𝙠𝙖𝙣 𝙛𝙧𝙚𝙚𝙡𝙖𝙝 𝙗𝙚𝙗𝙞𝙧𝙙 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙣𝙖𝙣𝙩𝙞.."

Gertak aku balik kepadanya dengan menggayakan wajah aku seperti seorang perogol. Terhenti langkah Cikgu Salwa seketika. Wajahnya merenung wajah aku tatakala itu juga.

"𝙒𝙤𝙤𝙤𝙬𝙬𝙤𝙤𝙤... 𝘽𝙚𝙩𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙠𝙞𝙩𝙖 𝙣𝙞 𝙩𝙖𝙠 𝙨𝙖𝙢𝙥𝙖𝙞 𝙠𝙚 𝙖𝙧𝙖𝙝 𝙩𝙪 𝙤𝙠..𝙞𝙣𝙜𝙖𝙩 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙣𝙞 𝙢𝙖𝙨𝙞𝙝 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙠𝙖𝙢𝙪 𝘼𝙢𝙧𝙖𝙣.."

Menyuarakan ketidaksetujuannya terhadap usulan aku sekejap tadi.

"𝙀𝙝..𝙚𝙝.. 𝙖𝙙𝙖𝙠𝙖𝙝 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙢𝙚𝙣𝙙𝙚𝙣𝙜𝙖𝙧 𝙨𝙪𝙖𝙧𝙖 𝙗𝙖𝙣𝙜𝙠𝙖𝙣𝙜𝙖𝙣 𝙙𝙖𝙣 𝙥𝙚𝙣𝙖𝙧𝙞𝙠𝙖𝙣 𝙙𝙖𝙧𝙞 𝙨𝙖𝙩𝙪-𝙨𝙖𝙩𝙪𝙣𝙮𝙖 𝙥𝙚𝙨𝙚𝙧𝙩𝙖 𝙡𝙖𝙬𝙖𝙣?? 𝘾𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙩𝙖𝙙𝙞 𝙥𝙪𝙣 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙥𝙖𝙣𝙙𝙖𝙞-𝙥𝙖𝙣𝙙𝙖𝙞 𝙡𝙚𝙩𝙖𝙠 𝙥𝙖𝙨𝙖𝙡 𝙣𝙖𝙠 𝙖𝙢𝙞𝙠 𝙜𝙖𝙢𝙗𝙖𝙧 𝙗𝙚𝙗𝙞𝙧𝙙 𝙨𝙖𝙮𝙖.. 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙩𝙖𝙠 𝙗𝙖𝙣𝙩𝙖𝙝 𝙥𝙪𝙣.. 𝙩𝙖𝙠𝙙𝙚 𝙩𝙚𝙧𝙢𝙖-𝙩𝙚𝙧𝙢𝙖 𝙙𝙖𝙣 𝙨𝙮𝙖𝙧𝙖𝙩-𝙨𝙮𝙖𝙧𝙖𝙩 𝙩𝙚𝙧𝙩𝙚𝙣𝙩𝙪 𝙥𝙪𝙣 𝙪𝙣𝙩𝙪𝙠 𝙥𝙚𝙧𝙢𝙞𝙣𝙩𝙖𝙖𝙣 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙨𝙚𝙗𝙖𝙜𝙖𝙞 𝙥𝙚𝙢𝙚𝙣𝙖𝙣𝙜 𝙨𝙚𝙗𝙖𝙜𝙖𝙞𝙢𝙖𝙣𝙖 𝙟𝙪𝙜𝙖𝙠 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙩𝙖𝙠𝙙𝙚 𝙗𝙖𝙣𝙩𝙖𝙝𝙖𝙣 𝙥𝙪𝙣 𝙠𝙚 𝙖𝙩𝙖𝙨 𝙥𝙚𝙧𝙢𝙞𝙣𝙩𝙖𝙖𝙣 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪.. 𝙢𝙖𝙠𝙖 𝙩𝙚𝙧𝙥𝙪𝙡𝙖𝙣𝙜 𝙠𝙚𝙥𝙖𝙙𝙖 𝙨𝙖𝙮𝙖𝙡𝙖𝙝 𝙟𝙞𝙠𝙖 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙢𝙚𝙣𝙖𝙣𝙜 𝙣𝙖𝙠 𝙢𝙞𝙣𝙩𝙖𝙠 𝙖𝙥𝙖-𝙖𝙥𝙖 𝙥𝙪𝙣...𝙙𝙖𝙣 𝙘𝙞𝙠𝙜𝙪 𝙬𝙖𝙟𝙞𝙗 𝙢𝙖𝙠𝙗𝙪𝙡𝙠𝙖𝙣...𝙝𝙚𝙝𝙚𝙝𝙚𝙝𝙚"

Nampaknya pelanduk telah mula balik masuk jerat. Terkedu Cikgu Salwa seketika.

"𝙊𝙠 𝙩𝙖𝙠𝙥𝙚.. 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙥𝙖𝙣𝙩𝙖𝙣𝙜 𝙢𝙚𝙣𝙮𝙚𝙧𝙖𝙝.. 𝙠𝙞𝙩𝙖 𝙥𝙧𝙤𝙘𝙚𝙚𝙙 𝙟𝙚𝙧.. 𝙩𝙖𝙠𝙙𝙚 𝙝𝙖𝙡.. 𝙨𝙖𝙮𝙖 𝙢𝙖𝙣𝙖 𝙗𝙤𝙡𝙚𝙝 𝙠𝙖𝙡𝙖𝙝.."

Boleh tahan keras kepala jugak Cikgu Lawa ni. Dah la cantik dan menggiur kan, degil pulak tu. 𝙅𝙪𝙨𝙩 𝙢𝙮 𝙩𝙮𝙥𝙚. Takpe aku nak tengok sampai setakat mana dia sanggup. Nak tak nak aku pun terpaksa setuju untuk teruskan cabaran ini. Tapi macam mana aku nak pastikan kemenangan tu berpihak kat aku.

(𝗦𝗮𝗺𝗯𝘂𝗻𝗴𝗮𝗻𝗻𝘆𝗮 𝗛𝗶𝗸𝗮𝘆𝗮𝘁 𝗔𝗺𝗿𝗮𝗻 2)

Continue Reading

You'll Also Like

93.4K 8.2K 52
What if Arnav gets a chance to rectify all his mistakes? What if he gets a chance to avoid such situations? What if he gets to know Khushi is his wou...
903K 30.8K 110
When Grace returns home from college, it doesn't go like she thought it would. With her past still haunting her everyday choices, she discovers a sid...
105K 398 30
Smut 18+ ONLY! ⚠️WARNING⚠️ ⚠️CONTAINS MUTURE CONTENT⚠️ ⚠️VERY SEXUAL 18+⚠️ 22 year old Raven Johnson is just going to her yearly doctors appointment...
68.5K 1.8K 67
"mom, dad, Im married!" lahat ng relatives namin ay nagulat sa announcment ko. Sino ba naman kasi ang mag aakala na ang unica ija ng pamilyang Letpr...