Daddy Harry L.s

By Harry24louis

201K 10.3K 9.6K

מה יקרה שהארי העשיר יקנה מאחוזת זנות את לואי הזונה ? ומה יקרה שלואי יתחיל להתאהב בו ? טריגרים- *יחסי מין *דאד... More

Daddy Harry- 1
Daddy Harry- 2
Daddy Harry- 3
Daddy Harry- 4
Daddy Harry- 5
Daddy Harry- 6
Daddy Harry- 7
Daddy Harry- 8
Daddy Harry- 9
Daddy Harry- 10
Daddy Harry- 11
Daddy Harry- 12
Daddy Harry- 13
Daddy Harry- 14
Daddy Harry- 15
Daddy Harry- 16
Daddy Harry- 17
Daddy Harry- 18
Daddy Harry- 19
Daddy Harry- 20
Daddy Harry- 21
Daddy Harry- 22
Daddy Harry- 23
Daddy Harry- 24
Daddy Harry- 25
Daddy Harry- 26
Daddy Harry- 27
Daddy Harry- 28
Daddy Harry- 29
Daddy Harry- 30
Daddy Harry- 31
Daddy Harry- 32
Daddy Harry- 33
Daddy Harry- 34
Daddy Harry- 35
Daddy Harry- 36
Daddy Harry- 37
Daddy Harry- 38
Daddy Harry- 39
Daddy Harry- 40
Daddy Harry- 41
Daddy Harry- 42
Daddy Harry- 43
Daddy Harry- 44
Daddy Harry- 45
Daddy Harry- 46
Daddy Harry- 47
Daddy Harry- 48
Daddy Harry- 49
Daddy Harry- 50
Daddy Harry- 51
Daddy Harry- 52
Daddy Harry- 53
Daddy Harry- 54
Daddy Harry- 55
Daddy Harry- 56
Daddy Harry- 57
Daddy Harry- 58
Daddy Harry- 59
Daddy Harry- 60
Daddy Harry- 61
Daddy Harry- 62
Daddy Harry- 63
Daddy Harry- 64
Daddy Harry- 65
Daddy Harry- 66
Daddy Harry- 67
Daddy Harry- 68
Daddy Harry-69
Daddy Harry- 70
Daddy Harry- 71
Daddy Harry- 72
Daddy Harry- 73
Daddy Harry- 74
Daddy Harry- 75
Daddy Harry- 77
Daddy Harry- 78
Daddy Harry- 79
Daddy Harry- 80
Daddy Harry- 81
Daddy Harry- 82
Daddy Harry- 83
Daddy Harry- 84
Daddy Harry- 85
Daddy Harry- 86
Daddy Harry- 87
Daddy Harry- 88
Daddy Harry- 89
Daddy Harry- 90
Daddy Harry- 91
Daddy Harry- 92
Daddy Harry-93
Daddy Harry- 94
Daddy Harry- 95
Daddy Harry- 96
Daddy Harry- 97
Daddy Harry- 98
Daddy Harry- 99
Daddy Harry- 100
אפילוג

Daddy Harry- 76

1.1K 85 75
By Harry24louis

נקודת מבט הארי
לאחר שהתלבשנו והלכנו לאוטו והגענו לקניון לואי התקשה ללכת , בנסיעה הוא ישב על בירכיי בזמן שהכנסתי את ידי מתחת למכנס הקצר שלו וליטפתי בעדינות וברכות לבירכו ולישבנו .

״אוקיי אז נפעיל את הרטט עכשיו״ נייל אמר ופתחתי את האפליקציה , זה 5 דרגות , לחצתי על ההכי נמוך ולואי פלט יבבה וגם זאין, קירבתי אותו אלי . ״אני מצטער בייבי״ לחשתי לאוזנו ונישקתי לשפתיו קלות .

״פ-פאק ל-לואי אתם בחיים לא ת-תנצחו״ זאין אמר ״האז תגיד לו״ לואי אמר והניח את פניו בתפיי , ״אנחנו נראה זאין , נכון לוּ?״ שאלתי וטפחתי בישבנו מההרגל ״אהה !!!״ לואי צווח ״הו פאק בייבי אני מצטער !!״ אמרתי במהירות ונישקתי לשפתיו , הידקתי את אחיזתי בגופו ונישקתי לשפתיו מלא פעמים.

״אנח-אנחנו ננצח״ לואי אמר ״זאת הגישה!״ נייל אמר וכולנו הפננו את מבטינו אליו ״אני אסתום״ נייל אמר וכולם הנהנו בהסכמה.

״אוקיי עכשיו נתפצל , אני אלך עם ליאם וזאין כי עליהם אני פחות סומך״ נייל אמר וזאין וליאם הסתכלו עליו בתוקפנות , לואי ציחקק וחיוך עלה לפניי , לעזעזל הוא תינוק .

נישקתי קלות לשפתיו והלכנו ביחד לדוכן גלידה ״איזה טעם אתה רוצה ?״ שאלתי וליטפתי לשיערו , ״אממ אפשר בטעם ורוד ?״ לואי שאל ״ורוד ?״ שאלתי . ״מה שלקחתי בפעם הקודמת״ לואי אמר ״הא ! כן בטח״ אמרתי ״גלידת תות וגלידת וניל״ אמרתי למוכר . הוא הנהן ומזג לשני גביעים את הגלידה .

שילמתי ולקחתי את הגלידות , הושטתי ללואי את הגלידה וניסיתי להכניס את הארנק חזרה לכיס אך היד שלי מחזיקה את המצלמה שמצלמת אותנו כל הזמן .

לואי ליקק את הגלידה ושילב את אצבעותינו ״אני אוהב אותך״ אמרתי והוא חייך והתכופפתי לנשק לשפתיו .

הוא חייך כנגד הנשיקה וחייכתי גם .

לאחר שסיימנו להסתובב ולאכול את הגלידה נכנסנו לחנות .

״סליחה״ אמרתי בקול חלש והעלתי רמה . הוא אחז חזק בידי ועצם את עיניו בחוזקה . ״אני יודע לאב״ אמרתי ונישקתי מלא פעמים לנקודה אחת בראשו . הוא נשם בכבדות ופקח את עיניו , חיוך קטן עלה לפניי ונישקתי לשפתיו .

״לוּ מה אתה אומר שאני אסתפר ?״ שאלתי והעברתי את אצבעותיי בשיערי ״ואז לא יהיה לך שיער ארוך ?״ לואי שאל ״לא... אבל יש לי עוד משהו שהוא ארוך״ אמרתי והסתכלתי על פניו המבולבלות ״הידיים שלך ?״ לואי שאל וציחקוק נפלט מפי ״בערך״ אמרתי וליטפתי לשיערו .

״אני חושב שזה יהיה לך יפה אבל יקח לי זמן להתרגל״ הוא אמר ושיחק בתלתל משיערי ״הנה יש לי תמונה שהייתי צעיר יותר עם שיער קצר״ אמרתי וחיפשתי בטלפון , מצאתי את התמונה והראתי לו ״הו האז אתה נראה כל כך חמוד וקטן !״ לואי אמר בהתרגשות .

גלגלתי את עייני וחייכתי , נישקתי לשפתיו ״זה בהחלט ממש יפה״ לואי אמר , ״אולי אני אעשה משהו או שקצת אקצר , אני לא יודע״ אמרתי והוא הנהן .

״לוּ אנחנו סיכמנו באוטו שאנחנו חוזרים למקום של האוכל ושם נגמר האתגר ואפילו לא הגברתי עדיין את הרטט״ אמרתי . ״אוקיי עשה זאת״ לואי אמר ואחז בידי , נכנסתי לאפליקציה ודילגתי ישר לרמה הרביעית , הוא פלט יבבה וידו רועדת ״מצויין בייבי אתה מדהים ועושה את זה בצורה כל כל טובה , אתה רוצה להכין ארוחת ערב ?״ שאלתי ורציתי לראות אותו מתלהב .

״לא ממש לא !״ לואי התפרץ ״מצוין ! עכשיו נלך ונקנה לך חצאיות״ אמרתי והוא הנהן במהירות .

הלכנו לחנות של החצאיות האהובה על לואי והוא מיד הסתכל בהתלהבות ״האז זה הצבע האחרון שחסר לי !!״ לואי אמר בהתלהבות והוציא את החצאית . ״תראה לי״ אמרתי והוא הושיט לי בהתלהבות .

״לוּ זה יהיה לך ממש גדול , נלך לשאול אותה אם יש לה את זה בשתי מידות קטנות יותר״ אמרתי וליטפתי לפניו , הוא הנהן וקראתי לעוזרת .

״יש כזה בשתי מידות קטנות יותר ?״ שאלתי ״אממ יש לי מידה אחת פחות אבל זו גזרה קטנה מאוד אז כדי שהיא תמדוד את זה לפני שהיא תקנה״ היא אמרה . ״אוקיי אז תביא לי את המידה הקטנה יותר״ אמרתי והיא הנהנה והלכה למדף אחר .

ליטפתי לפניו והוא עצם את עיניו בעדינות ״הנה״ העוזרת אמרה והושיטה לי ״קח לוּ, לך תמדוד״ אמרתי וליטפתי לגופו ״אתה יכול לעזור לי ?״ לואי שאל , הנהנתי והלכנו לעבר תא מדידה .

נכנסנו והנחתי את המצלמה על מקום שלא יראו את לואי . פשטתי את המכנס שלו בעדינות והעלתי את החצאית ״איך המידה ?״ שאלתי והסתכלתי לעיניו .

״זה דווקא בסדר״ לואי אמר ועשה כמה פוזות למראה , חיוך עלה על פניי וחיברתי את שפתינו לנשיקה ארוכה . ליטפתי ללחיו ונישקתי קלות שוב , לחצתי על האפליקציה לרמה ההכי גבוהה . ״אהה !!״ לואי צווח ואחז בידי.

קירבתי אותו אלי וראשו שעון על חזהי בזמן שהוא נאנק . ״אני יודע בייבי״ אמרתי והידקתי את אחיזתי בחוזקה . ״ז-זה כל-כל כך חזק״ לואי אמר . ״אתה רוצה שנפרוש ?״ שאלתי וליטפתי לפניו , היה דממה ושמעו רק את הרטט מתוך לואי . ״לא אנחנו נמשיך .״ לואי אמר ״אני גאה בך בייבי״ אמרתי וליטפתי לפניו בזמן שנישקתי קלות לשפתיו .

״אני אקנה לך הפתעה בקרוב״ לחשתי כנגד שפתיו והוא חייך חיוך גדול בזמן שנישקתי לשפתיו שנית .

״אז נקנה את זה ?״ שאלתי וליטפתי לפניו והוא הנהן . הורדתי את החצאית מגופו והצמדתי נשיקה קטנה לביטנו התחתונה , הוא ציחקק והעלתי את המכנס הקצר .

לקחתי את המצלמה ויצאנו מהתא מדידה לעבר הקופה . ״אתה רוצה עוד משהו לוּ ?״ שאלתי ״יש לי הכל מכאן , שכחת שהתעקשת לקנות לי בכל הצבעים ?״ לואי שאל ״הו כן נכון״ אמרתי ״והצבע הזה זה היה הצבע האחרון שלא היה לי מסוג החצאית הזאת״ הוא אמר , חייכתי והנהנתי .

״20 דולר״ המוכרת אמרה והוצאתי כמה שטרות , היא הכניסה לשקית ורודה והביאה ללואי ״תודה״ לואי אמר בהתרגשות ויצאנו משם ״תודה האז״ הוא אמר ונישקתי קלות לשפתיו .

״הנה אני מוריד דרגה״ אמרתי ונכנסתי לאפליקציה והורדתי לדרגה הרביעית לפי מה שהבנתי צריך להיות לפחות 10 דקות על הרמה החמישית ועל הרביעית 7 וכל השאר זה חופשי.

״יותר טוב ?״ שאלתי וליטפתי לפניו , הוא הנהן ושילבתי את אצבעותינו . ״איפה אתה עוד רוצה ללכת ?״ שאלתי ״אממ אולי צעצוע״ לואי אמר ״אבל קנינו לך שבוע שעבר יותר מעשרים״ אמרתי ״לא צעצוע כזה״ לואי אמר וחיוך התגנב לפניי .

״אוח איפה לולו התמים ?״ שאלתי והוא צחק ״אני עדיין כאן״ לואי אמר וחייכתי , כרכתי את זרועותיי סביבו וחיברתי את שפתינו.

״חשבתי שאתה אוהב את ׳לואי הלא תמים׳״ לואי אמר ״אני אוהב את לואי , בכל סוג כלשהו״ אמרתי והוא חייך ופניו אדומות , ״עדיין כואב לך הרטט ?״ שאלתי והנחתי את ידי על ישבנו ״התרגלתי אבל לפעמים זה כואב״ הוא אמר ונישקתי לשפתיו .

נכנסנו לחנות ״האז זה פעם ראשונה שאני נכנס למקום כזה״ הוא אמר , ״גם אני״ אמרתי ״אבל יש לנו מלא צעצועים , איך קנינו אותם ?״ לואי שאל ״באינטרט״ אמרתי וליטפתי לפניו ״הו״ הוא אמר וחיוך עלה לפניי .

לואי קרא לעוזרת ודיבר איתה , חיוך ערמומי התגנב לפניי ודילגתי לרמה חמש והסתכלתי להבעת פניו שניסה להישאר מאופק אך גניחות חלשות בורחות מפיו .

״כ-כן״ לואי אמר לה והיא הנהנה והלכה למחסן . הוא הסתובב ופרצוף זועם על פניו , אני חייכתי והורדתי את זה לרמה שתיים , הוא נשם לרווחה ושילב את ידיו , חיבקתי את גופו הזעיר ונישקתי לשפתיו .

״מה אמרת לה ?״ שאלתי וליטפתי לשיערו ״היא שאלה אותי מה הכי מספק אותי ואז אמרתי לה שאתה זה שהכי מספק אותי אבל אז היא שאלה אותי צעצוע ועניתי לה שלא יותר מידי ארוך ולא ממש עבה אבל עם רטט חזק״ לואי אמר ״הו ואוו אז היא הלכה להביא את זה ?״ שאלתי והוא הנהן . הנהנתי גם ונישקתי לשפתיו .

״האז מה זה ?״ לואי שאל ״אממ ז-זה מין כדורים קטנים שנכנסים לתוכך״ אמרתי ״אבל הם יתקעו ואי אפשר להוציא אותם״ לואי אמר ״זה מסובך אבל כן בערך- אתה צריך להפעיל עליהם לחץ- זאת אומרת פשוט תעזוב את זה״ אמרתי , זה מסובך להסביר דברים כאלו.

הוא נכנס לזרועותיי וחיבקתי את גופו , הוא העלה את מבטו ונישקתי לשפתיו , חייכתי כנגד שפתיו והיא חזרה עם הצעצוע ״זה בסדר?״ היא שאלה והושיטה ללואי , הוא הסתכל על זה בעיניו גדולות ״האז מה אתה אומר ?״ הוא שאל  והסתכל עלי ״אממ מה שאתה חושב בייבי, אהבת ?״ שאלתי וליטפתי לשיערו ״אני חושב״ לואי אמר .

״אוקיי נקח את זה״ אמרתי והיא הנהנה והלכה לקופה . ״15 דולר״ היא אמרה , הנהנתי והושטתי לה את כרטיס האשראי . היא העבירה ועטפה ללואי והושיטה לו . ״תודה״ לואי אמר ויצאנו .

״תודה האז״ הוא אמר בחיוך ונישקתי לשפתיו, קיבלתי הודעה ׳בואו לאוכל׳ נייל שלח בקבוצה של כולם .

״בוא לוּ״ אמרתי וכרכתי את זרועי סביב כתיפו, הוא השעין את ראשו על כתפי . עלינו במדרגות הנעות והגענו לאזור האוכל .

ליאם וזאין היו שם וזאין עם דמעות ״מה קרה?״ לואי שאל במהירות והלך לזאין ״הוא לקח קשה את הקטע עם הדרגה חמש...״ נייל אמר ״הו״ לואי אמר וחיבק את זאין , לעזעזל אני כל כך אוהב אותו כשזה כואב .

״אוקיי בגלל ששניכם לא הוצאתם את המכשיר אז אנחנו צריכים לראות פשוט מי היה הכי הרבה זמן עם הדרגה הכי גבוה , אבל דבר ראשון תכבו את זה״ נייל אמר, אני וליאם הוצאנו את הטלפון ״לוּ רוצה אתה לכבה?״ שאלתי וליטפתי לשיערו .

הוא הנהן בחיוך ולקח את הטלפון שלי
״מוכן ?״ הוא שאל והנהנתי במהירות , הוא חייך ולחץ על ׳כיבוי׳ , לואי נשם לרווחה וחייכתי, נישקתי לשפתיו וחיוך עלה על פניי .

״אוקיי תיכנסו להיסטוריה ונראה מי היה הכי הרבה זמן עם הרמה הכי גבוה , ליאם ?״ נייל שאל .

״16 דקות״ ליאם אמר וחיבק את זאין
״הארי ?״ נייל שאל , פתחתי את הטלפון והסתכלתי נישקתי לראשו של לואי ״14 דקות״ אמרתי וזאין צרח מהתרגשות . ״האז הם ניצחו אותנו ?״ לואי שאל ואחז בידי , הנהנתי וליטפתי לפניו . ״אוף״ לואי אמר ושילב את ידיו בכעס.

חיבקתי את גופו החמוד ונישקתי לראשו ״לא נורא בייבי , בשבילי אתה ניצחת״ אמרתי והעלתי את מבטו , הוא חייך חיוך קטן ונישקתי לשפתיו .

״נקח ארוחת צהריים הביתה ונראה תוך כדי את הסירטונים שצילמתם״ נייל אמר וכולם הנהנו.

Continue Reading

You'll Also Like

7K 850 38
** נייבי בת ה18 כבר הצליחה להשלים עם הגורל שלה, התעללויות בלתי פוסקות מאחיה הגדולים. עד שיום אחד כל הגבולות נחצו ועולמה של נייבי השתנה לתמיד. לאחר ש...
1M 34.8K 29
התחלה חדשה, חברים חדשים, מפקד חדש. בכל אלו פוגשת אריאל בארבעה חודשי טירונות מפרכים, שבסופם, תגשים אריאל את חלום ילדותה- להיות חלק מגדוד קרקל. אך בדרכ...
1.1M 27.2K 46
"מי אתה בכלל? יבן זונה!" פלטתי מפי, הטעות שלי. לא עברה שנייה והוטחתי לקיר. הוא הכין את אגרופיו,שפתיו האדימו,וורידו החלו להיבלט. הנה הוא הופך לחייה. ש...
417K 20.3K 67
עם גורלה הנמצא שוב בידיו של המאסטר הישן, הרשע, אך עם זאת החכם שלה, רוזי נלחמת להישאר בחיים ולהיות חזקה. בעת שגבולותיה נבחנים עד קצה יכולתם, ג'סטין מח...