[โœ“] ๐—Ÿ๐—ผ๐˜ƒ๐—ฒ ๐—”๐˜ ๐—™๐—ถ๐—ฟ๐˜€๐˜...

By jungaimii__

4.1K 1K 1.6K

Re-edit " Telefon aku mana?"-Jjk "Sunbae,Saya memang x sengaja."-Sjh ' Hanya disebabkan dia x tersengaja ter... More

cast
โ™ก๏ธŽ1โ™ก๏ธŽ
โ™ก๏ธŽ2โ™ก๏ธŽ
โ™ก๏ธŽ3โ™ก๏ธŽ
โ™ก๏ธŽ4โ™ก๏ธŽ
โ™ก๏ธŽ5โ™ก๏ธŽ
โ™ก๏ธŽ6โ™ก๏ธŽ
โ™ก๏ธŽ7โ™ก๏ธŽ
โ™ก๏ธŽ8โ™ก๏ธŽ
Not an update
โ™ก๏ธŽ9โ™ก๏ธŽ
โ™ก๏ธŽ10โ™ก๏ธŽ
โ™ก๏ธŽ12โ™ก๏ธŽ
โ™ก๏ธŽ13โ™ก๏ธŽ
โ™ก๏ธŽ14โ™ก๏ธŽ
โ™ก๏ธŽ15โ™ก๏ธŽ
โ™ก๏ธŽ16โ™ก๏ธŽ
โ™ก๏ธŽ17โ™ก๏ธŽ
โ™ก๏ธŽ18โ™ก๏ธŽ
โ™ก๏ธŽLast chapterโ™ก๏ธŽ
โ™ก๏ธŽSแด˜แด‡แด„ษชแด€สŸ Cสœแด€แด˜แด›แด‡ส€โ™ก๏ธŽ

โ™ก๏ธŽ11โ™ก๏ธŽ

160 44 26
By jungaimii__






























Flashback

Jungkook bertanya kepada hyungnya ada x no salah seorang kawan jihyo.

" Hyung ada x no. kawan jihyo?."jungkook

" Kau nak buat apa kook?Tanya jimin."Adalah Kau ni banyak tanya lah hyung bagi je la no kawan jihyo."Jawab jungkook. ker Kau nak minta no. Jihyo kat kawan dia hmm"kata taehyung dengan mengangkat keningnya.

" M-mana ada lah ish."Jungkook mendegus. Hyungnya hanya ketawa. Nah no. Jihyo aku minta tadi masa Kau borak. Jin bagi no tu dekat jungkook.

"Jungkook ambil kertas yg yang ada no.jihyo lalu dia  naik ke atas untuk kebiliknya dan menelefon jihyo.

(Begitula cerita dia)

End Flashback


Bilik Jungkook

(8:30a. m. )

Jungkook bangun Dari katilnya lalu pergi ke bilik mandi untuk membersihkan diri untuk pergi date dgn jihyo la kata kan.

⬇️
Bathroom Jungkook

Selesai membersihkan dirinya,Jungkook pergi ke almari bajunya untuk mencari baju yang sesuai untuk pakai date nanti.

♥︎
♥︎
♥︎
♥︎
♥︎

(Jihyo Situation )

Bilik jihyo
(9:00)

Kring......jam loceng jihyo berbunyi.Jihyo membuka mata kerana bunyi bising dari jamnya.Kemudian dia mendapat panggilan dari jk. Jihyo mengangkat tanpa melihat siapa ditalian.

" Hmmm hello?kata jihyo dengan mamai sempat lagi dia menguap tanpa mengetahui jk sudah dalam perjalanan ke rumahnya."Kau baru bangun ker?Kau mesti lupa Kan, hari ini aku nak ajak Kau pergi dating?." Kata jungkook.

Jihyo yang dari tadi hanya mendengar menjadi gelabah. "Aigooo Kau jihyo macam Kau boleh lupa sambil menepuk dahinya"Katanya perlahan tetapi didengari oleh jk.

" Kalau aku sampai Kau x siap lagi siap Kau."Jk memberi amaran kepada jihyo. " Ihh dia ni sabar la."Kata jihyo

"Jihyo mematikan panggilan telefon tersebut untuk membersihkan takut nanti dia diapakan² dengan mamat bunny tu . 🤣

⬇️

Bathroom jihyo

Selesai membersihkan diri dia ke almari bajunya untuk memilih pakaian yang sesuai. Kemudian jk chat bahawa dia ada depan rumah jihyo. Jihyo turun ke bawah dan mengucapkan selamat tinggal kepada eomma appanya.

" Eomma,Appa jihyo pergi dulu, Mereka menggagukkan dan melakukan kerja masing²semula. Jihyo melangkah ke pintu rumahnya dan melihat jungkook sedang menunggunya di luar.

"Jihyo menyuruh bodyguardnya menekan butang supaya pagar itu terbuka lalu jihyo berjalan pergi kearah lelaki itu.Jungkook membuka pintu kereta untuk jihyo, Jihyo masuk ke dalam perut kereta sama juga dengan jungkook. Pintu pagar automatic tertutup sendiri .
Mereka mula beredar dari situ.

Skip

" Mereka sudah sampai di destinasi.Jungkook keluar dan pergi ke arah jihyo dan membuka pintu untuk jihyo lalu jihyo keluar dari perut kereta.

"Jihyo memandang sekilingnya dan melihat ke arah jungkook."Arcade?Tanya jihyo."Hmm. "Jungkook menggagukkan kepalanya."Kau x suka kee?"Tanya jungkook kepada jihyo.Jihyo menggelengkan kepala dan menjawab."Eh x lah Saya suka je,tapi itu la lama dah Saya x datang sini.

"Nada suara jihyo seakan sedih."buat apa aku bawa Kau kat sini kalau Kau sedih macam ni."Jawab jungkook. Dah lah jom Kita main.. Jungkook menarik tangan jihyo ke arah arcade permainan.

Selepas itu mereka bersiar-siar do taman untuk mengambil angin. Orang ramai memandang mereka dengan "aww sweet nya diorang. Jihyo pelik."sunbae"panggil jihyo. "Apa?.Jawab jungkook.

" Kenapa diorang pandang kita macam itu?. "Mana la aku tau" kata jungkook. Jihyo hanya mengendahkan sahaja.Jihyo melihat ada kedai aiskrim dan mengajak jungkook untuk membeli aiskrim. Mereka mula memilih ice cream flavor mereka.

⬇️

Ice cream jihyo

Ice cream Jungkook

"Kemudian mereka menyambung bersiar-siar. Tetapi mereka x sedar baju mereka matching.
(Ahaha merepek je aku tulis ni).

" Ada seorang photographer ingin menangkap gambar mereka berdua. Pasangan junghyo setuju dan photographer mula mengambil gambar mereka berdua.

"Photographer memberi Mereka tengok gambar itu,"Woah, jihyo terkejut melihat gambar dia dengan jungkook."Korang nampak sesuai bila bersama."Kata photographer itu.

"Pasangan junghyo malu mendengar itu.(ecehwahh ahaha🤣)

(Lebih kurang mcm ni lah,korang bayangkan je la)


♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎♥︎♡︎


Sorry kalau merepek.

Annyeong.....😊❤️

Continue Reading

You'll Also Like

30.7K 2.6K 41
' datanglah seribu halangan pun , tiada apa yang boleh menghalang aku dari mencintai kau ' - jeon jungkook start update : 31 mac 2020 end update :...
356K 22.9K 64
๐๐ฎ๐ซ๐ž๐ž๐ง ๐‘๐š๐ฎ๐๐ก๐š๐ก | ๐Œ๐ฎ๐ก๐š๐ฆ๐ฆ๐š๐ ๐™๐š๐ฒ๐ซ๐š๐ง Percaya? Percayakah dia pada namanya cinta. Setelah cinta yang bertahun-tahun lamanya dip...
120K 5.2K 65
(complete) โบโœง - SIRI CG #1 blurb di dalam.
18.5K 1.5K 89
"Kim taehyung ssi?" "Apa kejadahnya kau nak tidur atas sofa, aku dekat sini, tidur lah sini!" "Jisoo!" "Taehyung, maafkan aku" "Jisoo saya mohon pada...