GO OUTSIDE (BTS X EXO)

By JungQissSky_Kpoper

475 201 741

Sekumpulan 7 lelaki,Geng EXO,seorang kanak-kanak perempuan,Seorang lelaki ber longhat kedah Dan kawan lama me... More

Movie beginning
Hospital..
Swimming to Korea
2 Kool 4 skool
RUN
RUN II
Graduate
Plan bercuti
Holiday!
Weird place
Summer
Being attack
Morning
Joseon Dinasty
Get ready
Imagination
Daechwita
Misi menyelamatkan
Bangun pagi
Magic
Run!
please,wake up
Mission
work together

swimming to korea

52 19 143
By JungQissSky_Kpoper

'ai,menate seluar dale ni,sapa hati mu soyok ke? Sakit hati la Aku!(ai,menatang seluar dalam ni,sampai hati kau koyak ke? Sakit hati la Aku!)'. Kata bapak Michael yang sibuk bergelut dengan seluar dalam yang koyak akibat di gigit babun gila.Masa Michael sedang merantau seluruh kampung,dia melihat pemandangan.Adik nya turut datang berdiri di sebelahnya dengan penuh perasaan curiga dengan abang sendiri.

'apa yang kau lihat?'pertanyaan adik nya mencucuk hidung abang nya yang sibuk kunyah chewing gum dalam mulut nya.

'Aku melihat pemandangan yang paling indah sekali.INDAH dari kau.'kata Michael kepada adik nya,dia hanya mencebik dan menggaru di punggung nya yang agak gatal.

'J-jamban? Apa yang indah nya menatang tu? Geli Aku!' adiknya berkata-kata dengan lantang sekali dan menyebabkan Michael ingin sebat punggung dia dengan tiang elektrik,dia hanya bersabar saja.Tapi,tak lama itu kedengaran seperti riuh dari belakang mereka berdua.

'Hang tau dop menatang Apo yang riuh sangat tu?(kamu tahu tak menatang apa yang yang riuh sangat tu?)'.Adiknya menggaru dahi dan Tak tahu nak jawab apa.Makin lama Makin dekat dan muncul sekumpulan wanita tua dengan mekap seperti babun cair.Terkejut dibuatnya..

'Abe! Lari!' adik dia menarik kain batik kepunyaan dia dan kena tinggal keseorangan,Naik angin Michael apabila hanya kainnya di selamatkan.
'Hang memang bunguk! Mai sini!(kamu memang bongok! Mari sini!)'.

Begini rupa nya:

Tak pasal-pasal Michael kena pijak sampai penyet dan di biarkan begitu saja.Kesian...

Muka Michael selepas di pijak:

Rupa nya,Ada oppa korea datang kampung kedah itu,sebab itulah ramai wanita gedik nak mati seperti babun kepedasan dahaga air.Dia bangun sambil mengintai di sebalik pokok yang di penuhi dengan kerengga.Wow,handsome!Dia jadi tergila-gila kan orang Korea itu yang menarik perhatiannya dari jauh.

'Sungguh dahsyatnya,cinta ku kepada kamu!' Michael bernyanyi sambil menggedik punggung bergolek-golek Tak lama itu gelek punggung nya dan menari moonwalk sambil menyebut Hee Hee! Tapi oppa itu sudah ada girlfriend.maka hati nya pasrah dan retak jatuh berderai atas tanah,air Mata nya keluar seperti Air pancut dan pokok tumbuh dari rumput.

Seoul,South Korea
Kai EXO sibuk membuat kerja sekolah yang di beri kan oleh cikgu.Tiba-tiba datang D.O sambil hisap minyak petrol dalam cawannya yang berbentuk hati,dan pakai skirt milik ibunya,Dia hanya buat selamba badak.'Kau buat apa?' tanya D.O kepada Kai,dan membetulkan bra..

'Buat sampah.Buat kerja lah,buat apa lagi?!'.Marah Kai sambil menghirup dakwat pen ganti coffee yang habis semalam.'Tak payah la berkasar,kau ni pun-' baru nak habiskan ayat nya,kedengaran suara transgender dari luar rumah.Rupanya Tae yang sibuk tersenyum kotak,dia mengeluh keluar rumah dengan muka bosan.

'Kau nak apa,Taelentang?' D.O memandang muka jiran sebelah rumah mereka dengan tiada perasaan.'Aku nak bagitahu la yang cikgu math itu bagi kerja rumah,esok kau kena siapkan kalau Tak nak kena sebat dengan dia.' Tae terangkan kepada kawan sekelas dengan nya,bunyi meletop di dapur tapi dia Tak layan.'Alah,nanti lah Aku buat.' D.O mengeluh sambil garu kepala.
'Jangan tangguh,nanti kau tidur,sudah la berbunyi macam enjin motor,bising pulak tu.Kalau letak bom atom atas muka kau,confirm kau Tak akan sedar.' tae flip seluar dalam bergambar Doraemon nya dengan bangga,D.O mencebik benci.

'halah kau itu,tidur terkangkang atas kerusi dalam kelas macam kuda cirit birit,itu apa cerita?' D.O pulak flip Bra bergambar Barbie dengan penuh keangkuhan.Memasing buat muka marah.'Ei,Aku datang sini nak tegur kau saja tahu? Kau pulak Cari pasal dengan Aku,nak kena jantan ni!' tae acah nak tumbuk muka classmatenya.

'Yah,kau nampak ini!' D.O tunjuk pisau nya di atas muka Kim Taehyung.

Taehyung tak puas hati,dia turut mengeluarkan Sesuatu dari handbag gucci nya dengan penuh kemarahan sambil ketap gigi dan mata terbeliak.

Masing-masing buat muka bengis dan bersedia untuk berlawan.Pengadil datang meniup visel dan menyuruh mula kan perlawanan itu,habis berkumpul untuk melihat benda itu.

Kim Taehyung bersedia sambil pegang pisau dan rambut serabai.

'haa! MARI LAH GADUH KALAU ENGKAU BERANI!' Taehyung cabar D.O untuk bergaduh,maka mereka memulakan perlawanan.Tapi,pisau itu terbelok ke Kiri sebab kuat sangat berlawan.Tae keluarkan benda lain pulak,iaitu...

STAR WARS SWORDS

Mereka berdua sambung lawan,Suho hanya mengintai dalam bilik air saja sebab malas nak keluar.Dia tahu kalau ada saja Salah faham,mesti akan bergaduh.Selepas itu,habis baterry pulak,tae campak jauh-jauh dan mengeluarkan jam Ultraman zero dan bertukar dengan kuasa 25.0.Menjadi lebih besar dan cuba untuk memijak D.O,Malang sekali...D.O exo bertukar kepada Kamen Rider dan turut menjadi besar seperti dia.Mereka bergaduh sehingga menggegarkan negara Korea itu Dan kuasa pergaduhan mereka mula terpancar sehingga luar bumi dan terkena semua planet termasuk planet marikh.Sampai terukir..

PUNGGUNG D.O BUSUK MACAM BANGKAI..

Mereka berdua kembali mengecil seperti manusia biasa akibat habis bateri dan Taehyung terkentut.

POOP!

🎶I see skies blue🎶

Habis semerbak bau macam sampah jatuh dari langit.Ramai orang di situ lari ke rumah masing-masing sambil tutup hidung akibat bau busuk yang teruk dan amat tidak menenangkan jiwa. Taetae buat muka Tak bersalah dan menutup punggungnya sambil lari. D.O pengsan sambil mulut berbuih kena sawan sebab busuk,Suho dengan Kai keluar dukung dia masuk ke dalam rumah dan rehat Kan dia....

Berbalik pada Michael,dia bercadang untuk berenang ke Korea berjumpa dengan oppa K-pop yang handsome2 belaka. Beg dah di kemas dan keluar dari tingkap rumah nya sambil lari macam wanita sakit punggung.

'oppa,tunggu lah Aku.Kerana aku akan akan mendapatkan jejaka handsome macam oppa,muahh!' Kata hati Michael sambil memakai beg Dan berenang masuk ke dalam air untuk ke sana.Memang rajin.....

Seokjin sibuk kunyah roti dan di tuang sabun sunlight dengan taburan habuk kereta lama Tak basuh diatasnya.Selepas itu,dia kunyah.

'Bila Aku boleh keluar dari sekolah huh? Bosan la asyik kena sabotaj dengan cikgu saja.Benci hhmph!' Seokjin muncungkan bibir dan menghentak tanah dengan gedik nya.
Tiba-tiba terdengar percikan air dengan kuat,dia mula terketar-ketar memandang bawah takut hantu kah.

'Siapa itu? Nanti saya hantuk kepala awak guna selipar saya mahu pengsan ni! Jangan sampai jadi macam itu!' marah Jin sambil memegang buku teks sejarah,dan angin kencang datang meniup rambut nya sehingga ternganga dengan luas.

Habis seluar dalam,Bra dan selipar terbang kearah nya.Sampai keluar lagu Gangnam Style,Seokjin siap menari lupa kan ketakutannya. Makin kuat percikan air itu,terus berhenti angin itu dan kembali takut.

'Tak payah main-main dengan saya lah! Saya tak suka!' Seokjin memandang keliling dan ternampak Sesuatu di dalam air itu,dia mula terkejut. Terbeliak mata sambil pegang senduk kayu berwarna pink..

(●♡∀♡)Sorry lah,hambar pulak(●♡∀♡
(。♡‿♡。)Bye(。♡‿♡。)

Continue Reading

You'll Also Like

406 11 4
Ahmad, seorang graduan Arkitek nekad meletakkan jawatan untuk mengejar impian berbasikal dari Malaysia ke Kota London. Namun, ibubapanya meminta beli...
82.9K 9.9K 83
Dari masa hadapan ke masa lampau. Mustahil tetapi telah pun berlaku. Sangkanya boleh pulang selepas mengadap Tuanku namun kehilangan Sang Puteri menj...
586K 36.2K 111
DAH DIBUKUKAN. SEBARANG PENIRUAN JALAN CERITA DAN UNSUR2 UNIK DLM CRITA YG DITIRU AKAN DIAMBIL TINDAKAN. Kemurungan, Punca kehidupannya musnah. Tetap...
51.3K 4.3K 64
Adudu berjaya tangkap satu power sphera yang hebat untuk pisahkan 7 elemental ke dimensi yang lain. Solar terpaksa mencari pecahan nya ke dimensi...