Obsession ✓✓

By Miemin02

92.8K 2.8K 529

Aww, I'm fucking obses to you Turtle! Let me 'eat' you! Warning:-(18 and above) -sebab ad... More

Prolog
Obsession 1
Obsession 2
Obsession 3
Obsession 4
Obsession 5
Obsession 6
Obsession 7
Obsession 8
Obsession 9
Obsession 10
Obsession 11
Obsession 12
Obsession 13
Obsession 14
Obsession 15
Obsession 16
Obsession 17
Obsession 18
Obsession 19
Obsession 20
Obsession 21
Obsession 22
Obsession 23
Obsession 24
Obsession 25
Obsession 26
Obsession 27
Obsession 28
Obsession 29
Obsession 30
Obsession 31
Obsession 32
Obsession (LAST)
Obsession (Special)

Obsession 33

2.6K 71 10
By Miemin02

"Turtle?"

"Hurm?"

"Yeobo nak ambik anak-anak kita dekat rumah Eomma ni.Turtle nak ikut tak?"Soal Taehyung sedang bersiap menyarung baju t-shirt berwarna hijau ke tubuh badannya.

Mia yang sedang bermain game pada telefon Taehyung mula berhentikan permainannya.Dia menatap wajah suaminya lama.

Masih dia ingat wajah bengis Puan Byun.Telinganya berlegar mendengar Puan Byun mencaci hinanya kerana fitnah daripada dua ekor syaitan itu.

Gadis itu menggeleng kepalanya sebelum menyambung bermain game PUBG.

"Malas!"Mia mula menyambung main PUBG semula dalam telefon suaminya.

Taehyung hanya mengeluh kecil sahaja sebelum kakinya melangkah ke arah Mia yang duduk di katil.

Dia mula membongkok sedikit tubuhnya sebelum mengucup dahi Mia.Rambut isterinya juga dicium."Yeobo pergi dulu."

"Ok!"Jawab Mia sepatah tanpa menatap wajah Taehyung.Khusyuk sungguh dia bermain telefon lelaki itu.Sekejap berkerut,sekejap bibirnya memaki hamun game ini.

Taehyung menatap pula perut Mia yang sedikit bonjol itu dan kemudiannya mula mengusap sekilas sebelum beredar mengambil anak-anak terunanya.

"Hehehe!Israel koyak!Aku bom tempat dia sikit,dah meraung!Bodoh punya Zionist!"Mia ketawa kuat sambil ibu jarinya lincah bermain game PUBG.








































Puan Byun terkocoh-kocoh membuka pintu kerana mendengar bunyi kereta dari luar.Senyumannya mekar saat melihat kereta Taehyung berada di luar rumah.

Mungkin Taehyung membawa Mia.Jika benar,wanita itu ingin memeluk tubuh kecil itu dan ingin memohon maaf atas kesilapannya.Puan Byun ingin mengusap perut Mia yang sedang membawa waris ketiga keluarga Byun dan keluarga Kim.

Tetapi senyuman Puan Byun mati melihat hanya Taehyung sahaja keluar dari kereta tanpa ditemani oleh isteri.Wajahnya berubah kecewa.

"Mia tak mari ke?"Soal Puan Byun dengan nada hampa.Anganannya untuk memeluk tubuh kecil Mia tidak kesampaian.

Taehyung mengukir senyuman kelat.Dia tahu ibunya kecewa kerana Mia tidak bersamanya."Dia tak sihat."

"Tak sihat ke tak nak jumpa Eomma sebenarnya?"Dia sendiri lontarkan soalan ini tetapi dia sendiri berasa sakit hati dengan ayatnya."Tapi Eomma faham.Kalau Eomma dekat tempat Mia pun memang Eomma sendiri tak nak jumpa mertua bodoh ni."

"Eomma bagilah Mia masa.Tae yakin dia akan berlembut juga nanti."

Puan Byun sekadar mengukir senyuman pahit.Jika itu menantunya mahu,dia akan turuti.Lambat laun Mia akan berubah hati juga.

Taehyung terus masuk ke dalam rumah untuk meninjau kedua putranya.Dia terlalu rindukan Ean dan Eddy.

"Ean,Eddy.Appa datang ni."

Tak sampai seminit,satu derapan kaki yang berlari laju menuju ke arah Taehyung manakala satu derapan kaki lagi berjalan perlahan sahaja.

Ean terus memeluk Taehyung yang sudah melutut itu.Sehari mereka berdua tidak menatap wajah kedua orang tua mereka.Rindu makin bertandang.

Eddy sekadar berdiri jauh sahaja.Dia masih trauma dengan Taehyung.

Mata Taehyung menatap wajah Eddy yang berdiri kaku di hadapannya dan Ean."Eddy,kenapa berdiri dekat situ?Sini peluk Appa."Taehyung menghulurkan tangan kanannya untuk mendakap Eddy.

Tetapi kanak-kanak itu masih berdiri kaku.

Senyuman Taehyung tiba-tiba bertukar ngeri.Menakutkan bagi Eddy.Dia tahu senyuman itu sangat membahaya jika Eddy tidak mengikuti arahan ayahnya.Terus kakinya melangkah ke arah Taehyung.

Tubuh Eddy didakap oleh Taehyung.Hangat dakapan Taehyung pada tubuh kedua anak lelakinya.Pipi Ean dikucup dahulu sebelum mengucup pula pipi Eddy.

"Rindu Appa tak?"

"Rindu!"Jawab Ean dengan suara girang manakala Eddy sekadar menatap Taehyung sahaja.

Kemudian wajah Taehyung beralih ke arah Eddy.Dia menyedari anak keduanya ini tidak bercakap.Jadi inilah peluang keemasannya untuk memujuk hati anaknya semula.

Mia dan Eddy.
Kedua-dua mereka mempunyai personaliti yang sama.Jadi Taehyung rasa dia boleh mengawal kedua-dua permatanya ini dengan mudah memandangkan Mia dan Eddy mempunyai hati yang sangat lembut.Mudah memaafkan orang lain.

"Eddy tak rindu dekat Appa ke?"Soal Taehyung bernada suara menakutkan.

Jika dia tidak boleh memujuk anaknya dengan cara halus,dia akan memujuk Eddy dengan caranya sendiri.

Nak tak nak Eddy terpaksa mengukir senyuman.Wajah dan suara Taehyung sama-sama menakutkan.Dia terfikir mengapa ibunya boleh berkahwin dengan lelaki seperti Taehyung.

"Rindu."Jawab Eddy sepatah.

Taehyung mengukir senyuman lebar.Terus dia mendukung kedua putranya ke dapur.Taehyung ingin berceloteh dengan ibunya di dapur.









































Mia mencapai botol Coca-Cola serta nenas muda dan diletakkan ke meja.

Dia bertekad untuk gugurkan kandungannya sendiri.Setelah memujuk bodyguard Taehyung untuk membeli Coca-Cola berbotol besar serta nenas,akhirnya kedua barang berada di meja.

Walaupun nampak kejam kerana sanggup membunuh anak sendiri tetapi Mia buat semua ini bersebab.Dia masih tidak bersedia untuk menimang cahaya mata kerana Ean dan Eddy masih terlalu kecil.Sekurang-kurangnya biarlah umur mereka berdua ini mencapai lapan atau sepuluh tahun.Barulah rancang ingin menambah zuriat ketiga.

Mia mahu memberikan kasih sayang yang terbaik kepada Ean dan Eddy sebelum memikirkan untuk menambah zuriat.

Dia mengusap kecil bayi dalam kandungannya ini.Mia jatuh kasihan tetapi dia perlu hapuskan bayi ini demi kepentingannya sendiri.

Gadis itu mula memotong sedikit buah nenas muda sehingga menjadi sekecil dadu.Dia tidak gemarkan buah nenas tetapi demi kepentingannya,dia terpaksa telan.

Nenas sebesar dadu itu dimasukkan ke dalam mulut.Bila Mia gigit sahaja nenas itu terus dia meluah kasar.

"PUIH!!NAKHARAM TAK SEDAP!!WERK!!"Terus Mia mencapai sebotol besar Coca-Cola dan membuka menutup botol tersebut.

Tak sempat dia hendak meneguk minuman itu,terus loyanya mula datang.Mia meletakkan botol itu dengan kasar sebelum berlari kecil ke bilik air dan mula muntah.Bau menyengat dari botol Coca-Cola itu membuat Mia ingin muntah.

Taehyung bersama dua anak lelakinya mula masuk ke bilik hotel.Habis dia berceloteh dengan keluarganya,terus lelaki itu ke hotel untuk menjemput isterinya.

Tergamam Taehyung melihat sebotol besar Coca-Cola dan buah nenas muda berada di meja hotel itu.Paling dia terkejut apabila mendengar isterinya muntah-muntah.

Tanpa beragak lagi,Taehyung mula menuju ke bilik air untuk melihat keadaan isterinya.

Sayu hati Taehyung melihat Mia yang sedang alah.Terus dia mengusap belakang isterinya yang masih lagi muntah dalam sinki.Dia simpan persoalan tentang buah nenas dan Coca-Cola yang berada dalam bilik ini.

Keadaan Mia makin teruk.Hendak berdiri pun sudah tidak larat.Jadi Taehyung mengangkat tubuh isterinya sebelum membawa gadis itu ke katil.

Ean dan Eddy menatap sahaja wajah keletihan ibu mereka.

"Appa,Ibu kenapa tu?Ibu nak jadi zombie ke?"Soal Ean bernada risau.

Macam mana simptom Mia begitulah simptom orang yang bakal menjadi zombie.Dia mula bayangkan Mia yang secomel itu bertukar menjadi zombie dan menggigit tengkuk milik Ean.Semestinya dia ketakutan.

Eddy menggeleng kepalanya melihat Si Abang mula mengarut."Hyung jangan nak mengarutlah.Ibu tu bawak baby.Normallah dia muntah-muntah.Apalah Hyung ni."Jawab Eddy kerana melihat Ean sudah mula membuat imaginasi sendiri.

Taehyung ketawa kecil.Kelakar betul anak sulungnya ini.Teringat masa dia kecil.Beginilah kalau dia dengan Baekhyun bergaduh sebab masing-masing takut gelap.Melekat pula perangai penakutnya dekat Ean.Nasib juga Eddy ni jenis tak takut gelap.

"Ean,zombie tu tak wujudlah.Ibu tengah bawak baby.Itu pasal dia sakit-sakit."

Taehyung mengukir senyuman sinis melihat wajah letih Mia.Tangannya mengusap perut Mia."Selalunya kalau orang ada niat jahat ni memang Allah bayar cash.Sekarang best tak bayaran Tuhan dekat Turtle?"Sindir Taehyung sebelum turun dari katil dan mencapai minyak angin yang berada dalam bag sandangnya.

Mujur ada minyak angin dalam bagnya.Boleh juga dia mengurut isterinya itu.

Mia sekadar memejam matanya sahaja tanpa menjawab sebutir bicara dari suaminya.Tahulah lelaki itu sedang memerli dirinya.

Bibir merah Taehyung mula ke telinga Mia."Lain kali jangan cuba-cuba nak bunuh anak kita.Kan anak kita dah marah tu."Taehyung mula mencium tepi dahi Mia sebelum mula mengangkat kepala isterinya dan diletak ke pahanya.

Minyak angin dilumur sedikit dan Taehyung mula mengurut kepala Mia dengan kadar keselesaan isterinya itu.

Gadis itu mengeluh dalam hatinya.Terbit rasa sedikit menyesal kerana tergamak ingin membunuh anaknya sendiri.

Sekarang Taehyung akan mengawal dirinya dengan lebih ketat supaya kejadian seumpama ini tidak terjadi lagi.

Ean mencuit sedikit bahu Eddy yang sedang membaca buku komik yang dibeli oleh Taehyung sebentar tadi."Adik?"

"Oi?"

"Hyung nak tanya sikit ni."

"Nak tanya apa?"Soal Eddy sedikit tidak senang sebab terganggu dengan Ean.

Ean mengukir senyuman sedikit."Macam mana baby boleh masuk dalam perut Ibu,erk?Baby bukan badan besar ke?"Soal Ean dengan wajah paling aneh.

Dia cuba berimaginasi bagaimana seorang bayi bisa masuk ke dalam perut kecil ibunya.Tetapi tidak berjaya.Jadi dia cuba untuk bertanya kepada Eddy.Mana tahu adiknya ini tahu persoalannya ini.

Eddy berkerut kening.Dia menutup bukunya sebelum memikirkan cara bayi memasuki dalam perut ibunya.Kanak-kanak itu juga membayangkan sama persis Si Abang.

Terus dia menggeleng kepalanya."Adik tak tahu macam mana baby tu boleh masuk dalam perut Ibu.Hyung pergilah tanya Appa."Eddy membuka komik semula untuk membaca chapter menarik.

Eddy menatap wajah Taehyung Kemudian dia menggeleng kepalanya.

"Tak mahulah!Muka Appa tu dah macam singa.Nanti Hyung tanya,tak pepasal kena maki.Erm,tak apalah.Nanti Hyung tanya dekat Uncle Baek."Ean juga mengambil buku komik sebelum membaca.

Sememangnya Taehyung tidak akan pernah memanjakan anak-anaknya dengan gadjet.Jadi dia membeli komik untuk mereka membaca.

Mia pula mula tidur setelah urutan suaminya ke atas kepalanya ini menyelesakan dirinya.

Taehyung mengukir senyuman manis melihat Mia ketiduran.Perlahan-lahan dia mengangkat kepala Mia dan mula menyelimuti tubuh isterinya itu.

Lelaki itu mula turun dari katil dan menuju ke arah meja yang isinya buah nenas serta sebotol Coca-Cola.Dia mengangkat satu plastik buah nenas dan botol itu sebelum menghantar ke luar.

Sempat dia melihat sisa gigitan yang diluah oleh isterinya tadi.Selepas itu Taehyung menggelengkan kepalanya.

"Kau ambik benda ni.Kau nak makan ke kau nak buang ke,terpulang."Dia memberi buah itu kepada salah seorang bodyguardnya.

Bodyguard tadi mula mengambil sebelum membawa ke bawah untuk diberi kepada kawan-kawannya yang lain.

Coca-Cola?
Siapa aja tidak suka,kan?

Taehyung mula masuk ke bilik hotel semula untuk melihat keadaan isterinya.

Dia mengutip sisa luah isterinya dan dimasukkan ke dalam tong sampah.Tidak sedikit dia jijik memegang sisa isterinya ini.Lelaki itu ke bilik air untuk mencuci tangan.

Taehyung ketawa kecil."Dah tahu diri tu tak suka makan nenas,jangan paksa diri.Kan dah mendapat."Ejek lelaki itu sendirian sebelum mula ke katil semula.

Dia mula membaring di sebelah Mia yang sedang ketiduran.Tangannya menyeluk masuk ke dalam baju Mia sebelum mengusap perut isterinya dengan kadar perlahan.Masih kempis tetapi dalam perutnya ini ada zuriat ketiganya.

Tubuh Mia ditarik merapati ke arahnya sebelum mendakap erat.Tangannya tidak terlepas dari mengusap bahagian perut isterinya itu.Pipi Mia yang sedikit cengkung dikucup semahunya sehingga gadis itu merengus kecil.Terus Taehyung menepuk bahu isterinya agar dia tidur semula.

Taehyung mula ketiduran bersama isterinya.












































Eunwoo cuba menghubungi Mia tetapi tidak berangkat.Seratus kali dia cuba menghubungi Mia,seratus kali juga Mia tidak berangkat.

"Hish,mana perempuan celaka tu?!Apasal tak nak jawab call aku,hah?!"Soal lelaki itu dengan geram.

Dia menjerit kuat saat telefon itu tidak aktif oleh Mia saat menghubungi gadis ini buat kali ke 101.

Eunwoo mula memanggil penyiasat upahannya masuk ke dalam pejabatnya.Dia perlu mencari keberadaan gadis ini setelah dua minggu dia tidak pernah nampak kelibat tubuh kecil Mia dan Eddy di apartment.Risau juga jika terjadi apa-apa dekat kedua mereka ini.

Sepuluh minit kemudian,penyiasat upahan milik Eunwoo mula masuk ke dalam pejabat.Tubuh tinggi itu mula berdiri terpacak menghadap Eunwoo.

"Ada apa Tuan Eunwoo cari saya ni?"

"Aku nak kau cari dua orang ni.Nanti aku hantarkan kau gambar diorang tu.Kalau jumpa,kau bawak dua-dua orang ni menghadap aku."

"Small matter,Tuan Eunwoo."

Eunwoo hanya mengangguk sahaja sebelum membuat isyarat tangan agar lelaki itu beredar.

Selepas lelaki itu beredar,Eunwoo mula mengurut sedikit pelipis kepalanya sebelum mengeluh kecil.

"Mana kau ni,Mia?"Soal lelaki itu sendirian.Wajahnya jelas risau.











































Taehyung mematahkan sim kad milik Mia tanpa melihat wajah sayu isterinya itu.Anak-anaknya mula tidur dibilik mereka manakala Mia bersama suaminya itu.

"Dasar jantan tak tahu malu.Dah tak ada perempuan lain agaknya nak menggatal pun.Nak juga dekat bini aku.Babi!"Getus Taehyung dengan geram.

Bengang juga dengan Eunwoo yang tidak habis-habis menghubungi isterinya itu.Banyak kali pulak tu.

"Yeobo takkan benarkan Turtle pakai phone lagi.Nak main game ke,nak main Insta ke,pakai phone Yeobo.Jangan berangan nak pakai phone sendiri!"

"Tapi tu privasi Turtle!"Getus Mia dengan geram.Lima tahun dia mengenali Taehyung.Langsung tiada privasi untuknya.Jika mahu lakukan sesuatu,mesti kena ada persetujuan lelaki itu.

Terus Taehyung menindih tubuh kecil Mia sebelum mencekak perlahan leher isterinya.

"Ye--Yeobo!"Menggigil tubuh Mia saat melihat wajah bengis milik suaminya.

Dia khuatir jika Taehyung memukulnya seperti dahulu.

"Turtle,Yeobo buat semua ni sebab Yeobo sayangkan Turtle.Yeobo tak nak kehilangan Turtle.Cukuplah tiga tahun Yeobo tak ambik kisah pasal Turtle dengan Eddy.Sekarang bagilah Yeobo peluang untuk jaga Turtle dengan anak-anak kita.Please?"Cengkaman perlahan pada leher Mia mula dilonggarkan.

Taehyung mengusap pipi Mia sebelum mengucup bibir gadis itu.

Jujur dia rindukan Mia.Bila gadis itu berada di hadapannya,makin menggila rindunya pada Si Gadis ini.Dia bertekad akan menjaga Mia dan anak-anaknya sampai ke akhir hayatnya.

Mia menatap wajah Taehyung.

Sejujurnya dia juga merindui Taehyung.Fitnah yang menimpa ke atas dirinya benar-benar membunuh jiwa Mia.Sekarang masing-masing ingin mengambil hatinya semula.Nak tak nak Mia kena terima semula Taehyung dalam hidupnya.Kalau Mia berkeras,Taehyung akan buat cara yang lain untuk memaksa Mia untuk menerimanya.

Mia membalas kucupan suaminya sambil memeluk leher Taehyung.

Selang beberapa minit,kucupan mereka berdua mula terlerai.

"Kenapa Turtle nak bunuh anak kita,huh?"Soal Taehyung sebelum melekat dahinya ke dahi Mia.

Dia tidak mahu memarahi isterinya kerana emosi Mia masih tidak stabil.Dia ingin mengambil pendekatan cara halus agar Mia tidak berasa takut padanya.

Mungkin tiba masanya dia perlu berbincang bersama isterinya tentang masalah rumahtangga mereka.

Mia meleraikan pelukan pada leher Taehyung tetapi lelaki itu meletak semula tangan Mia ke lehernya.

"Yeobo tak marahkan Turtle.Cuma Yeobo nakkan jawapan dari Turtle aja.Please jujur dengan Yeobo.Ada orang paksa Turtle ke?"

"Tak."Mia menggetap bibirnya.Jantungnya berdegup kencang sebab terlalu takut.

Taehyung mengusap pipi Mia.Dia ingin menenangkan gadis itu.

"Turtle jangan takut.Apa pun alasan Turtle,Yeobo terima."

Mia memejam sedikit matanya sebelum menatap bola mata Taehyung yang bundar."Yeobo,Turtle buat semua ni sebab Ean dengan Eddy."

"Okay."

"Diorang baru empat dengan tiga tahun.Jadi Turtle nak bagi kasih sayang dekat diorang dulu.Turtle nak diorang membesar dengan kasih sayang yang Turtle nak bagi ni.Kalau Turtle pregnant,macam mana dengan diorang?"

Taehyung mengangguk faham.

Jadi inilah alasan isterinya?Dia ingatkan Eunwoo memaksa Mia untuk gugurkan kandungan ini.

Kalau betul Eunwoo memaksa Mia untuk gugurkan kandungannya,Taehyung tak akan segan-segan mengerat kote Eunwoo lepas ni.Biar lepas ni Eunwoo tak ada kote nak perkosa isterinya lagi.

"Turtle,Yeobo ada---!"

"Tapi kalau orang fitnah Turtle bukan-bukan and Yeobo percayakan diorang,semestinya Yeobo buang Turtle,baby ni dengan Eddy sekali lagi,kan?"Soal Mia sedikit serak.Dia ingin menangis.

Entah mengapa dia masih teringatkan kejadian menimpanya tiga tahun lepas.

Terus Taehyung memeluk erat tubuh Mia.Dia rasa bersalah kerana membuat isterinya menangis."Tak.Kali ni Yeobo janji tak buat macam tu dah.Tolong jangan buat benda macam ni lagi.Turtle juga sakit.Kalau tak kesian dekat Yeobo dengan baby ni,kesian dekat diri sendiri.Ingat gugurkan kandungan ni best macam kita buat baby ke?"

Mia menepuk bahu Taehyung sedikit sambil ketawa kecil.Terbantut terus gadis itu hendak menangis gara-gara lawak tolol Si Taehyung itu.

"Dah,lepas ni kalau Turtle tak selesa dengan Yeobo cakap aja.Yeobo nak hubungan kita lebih baik dari sebelumnya.Yeobo tak nak Turtle lari and bawak anak-anak kita pergi dari hidup Yeobo lagi.Faham?"

Mia mengangguk faham sahaja mendengar ayat dari Taehyung.Wajah tampan lelaki ini ditatap sedalamnya.

Dia terfikir bagaimana lelaki sekacak ini boleh menyukai dirinya?Dia juga tidak menyangka lelaki ini jugalah yang menjadi suami dan ayah kepada anak-anaknya.Macam dalam mimpi sahaja.

Taehyung ingin tidur disebelah isterinya setelah beberapa minit dia menindih tubuh kecil itu.

Kerutan kening dan dahinya mula timbul saat Mia mencengkam bahu tegapnya.Wajah aneh Mia membuat Taehyung berasa aneh.

"Kenapa ni,Turtle?"Soal lelaki itu masih mengekalkan kedudukannya.Dia mengelak sedikit punggungnya daripada terduduk di perut Mia.

Mia mengusap wajah Taehyung.Ibu jarinya bermain pada kawasan bibir petak lelaki itu.Mata Mia meratah seluruh wajah suaminya dengan renungan nafsu.Dia menginginkan belaian dari Taehyung.

Lelaki itu menggeleng kepalanya.Melihat wajah Mia yang gersang membuat dirinya bernafsu tetapi Taehyung masih memikirkan soal bayi dalam kandungan Mia.Tak mungkin dia mahu bersetubuh bersama Mia dalam keadaan kandungan isterinya masih baru.

Dia ingin tidur sebelah isterinya semula tetapi cengkaman Mia pada bahunya membuat dirinya sedikit sakit.

"Tolonglah!Turtle tak tahan ni."Pinta Mia dengan suara paling perlahan.

Wajahnya merah menahan malu.Entah mengapa dia bernafsu sangat melihat suaminya itu.Selalunya Taehyung yang bernafsu melihat dirinya.

"Turtle pregnant.Anak kita baru dua minggu.Dr.Seokjin tak bagi Yeobo sentuh Turtle."

Mia menggetap bibir."Kalau tak nak buat yang berat-berat.Kita buatlah yang ringan-ringan.Macam Yeobo buat Turtle sebelum kita kahwi--!"

Terdiam gadis itu saat Taehyung mula mengucup bibirnya dengan rakus.

Pandai betul isterinya memancing dirinya masuk dalam kancah nafsu gadis itu.Siap mengungkit kisah lima tahun lepas lagi sebab mahukan Taehyung.

Mia membalas ciuman hangat lelaki itu.

Emosinya kini hanya mahukan Taehyung sahaja.Pembawakan bayi ini benar-benar membuat egonya runtuh.

Taehyung meleraikan tautan pada bibir Mia."Yeobo rasa baby ni nak kita bersatu.Turtle yang Yeobo kenal,bukan jenis macam ni.Dia takut dengan Yeobo.Nak minta benda macam ni pun dia tak berani.Turtle yang sekarang suka goda Yeobo.Nakal,erk?"Dia mencuit batang hidung Mia sebelum wajahnya mula ke leher isterinya.

Mia melihat sahaja wajah bernafsu suaminya itu dengan senyuman puas.

Lelaki itu bangun dari tubuh Mia semula sebelum mengatup lampu.Dia ingin bermanja dengan Mia dalam suasana yang gelap dan diterangi dengan cahaya bulan sahaja.

Selepas itu Taehyung menindih Mia semula.Bibir lelaki itu sekali lagi mengucup bibir Mia.Tangan nakalnya mula merayap ke seluruh tubuh Mia.

"I love you,Turtle."











































Eunwoo meneguk kasar arak yang diminumnya.

Dia tidak berpuas hati saat melihat hubungan Mia dan Taehyung kembali pulih.Tiada lagi penderaan lelaki itu terhadap Mia.

Bahkan Taehyung mengawal Mia dengan lebih ketat lagi agar Eunwoo tidak berani-berani mengusik isterinya.

"Celaka punya Taehyung!"

Peluangnya untuk memikat Mia semakin menipis kerana Taehyung mula mendekati gadis itu semula.

Eunwoo pasti Taehyung akan membuat pelbagai cara agar menghalang Eunwoo dari melakukan perbuatan terkutuk kepada Mia.

Menggeletar tubuhnya melihat wajah Mia yang sedang disuap oleh Taehyung.

Apa lagi memilukan,Mia mengandung sekali lagi benih Taehyung tanpa sempat dia hendak menanamkan benihnya dalam rahim Mia.

"Butolah!Apasal nombor aku tak naik,sial!"Gadis itu mula meleter sebelum duduk disebelah Eunwoo.

Suaranya persis Mia.

Eunwoo mula melihat gadis di sebelahnya.Wajah itu persis Mia.Suara pun sama.Cuma berbezanya gadis itu memakai rantai salib dan berpakaian seperti Billie Eilish.

"Bro,coke satu!Kurang ais!"

"Pala buto.Kau fikir ni kedai mamak ka minta Coke bagai?Sini minuman arak banyaklah."Omel pula bartender yang bertugas di situ.

Gadis itu berdecit geram.Dia menatap Eunwoo yang tidak berkelip memandang wajahnya."Bro,kau minum air apa ni?"

Lamunan Eunwoo terhenti.Kemudian dia mengukir senyuman paling manis kepada gadis ini.

"Aku minum Champagne."

Terus gadis itu menatap bartender semula."Aku nak air macam mamat ni."

"Hah,macam tu la ordernya!Pergi minta Coke pula."Bebel bartender bernama Hyun Jin sebelum menuang Champagne ke dalam sebuah cawan kecil.

"Nama kau siapa?"Soal Eunwoo berminat.

Wajah dan gaya bahasa gadis ini persis Mia.Tak dapat Mia,dapat yang clon pun jadilah!Kalau ditakdirkan Mia bersama Taehyung,dia akan cuba sepantas mungkin mengenali klon Mia.

Gadis itu memandang ke arah Eunwoo."Kau tanya aku ke?"Soal gadis itu dengan wajah blur.

Eunwoo ketawa kecil.Memang sebijik perangai macam Mia.Cuma gadis ini macam lurus bendul sikit.Tak sama macam Mia yang terlalu lurus bendul.

"Tak adalah.Aku tanya beruk belakang kau tu."

Eunwoo ketawa lagi kuat saat gadis itu terus menoleh ke belakang.

Gadis itu menayang lagi wajah blur."Tak ada beruk pun dekat belakang?"

"Eh,beruk!Aku nak berkenalan dengan engkaulah!"

Terus gadis itu mula ketawa.Wajahnya malu sebab lelaki setampan Eunwoo memanggil dirinya dengan gelaran beruk.

"Lah,cakaplah nak berkenalan dengan aku.By the way,nama aku Charlene Jones.From Brazil.Nama kau?"

"Lee Dong Min.Tapi panggil aku Eunwoo aja."

"Ooo!Kau kerja apa?Macam budak bawak grab aja kau ni."

"Aku kerja biasa-biasa aja.Boleh tanggung mak aku yang dekat rumah tu.Kau pulak?"

Charlene menggaru lehernya sedikit."Aku pelajar sebenarnya."

Gadis Brazil itu mula merapati Eunwoo.Dah alang-alang nak berkenalan,baik dia berkawan sahaja dengan lelaki itu.Lagi pula dia baru sahaja belajar dekat Korea.Jadi tak ramai kawan.Lagi pun tak ramai yang sudi berkawan disebabkan kulit sawo matangnya.

Mereka mula bersembang persis kawan rapat.Dari bab pelajaran sehingga bab konyol dari Charlene.Masing-masing sudah selesa sesama sendiri.














































Taehyung membelai lembut wajah Mia yang berada di sebelahnya.

Gadis itu kelihatan letih kerana melayani nafsunya sendiri.

Pakaian mereka bertaburan ke lantai.

Leher Mia juga dihiasi kesan merah hasil ciuman darinya.

"Macam manalah Yeobo tak jatuh cinta dengan Turtle,huh?Turtle Yeobo ni comel sangat."Dia mencubit pipi Mia sedikit.Kemudian Taehyung mengusap pipi gadis itu pula.

Tangan yang dia usap tadi mula beralih ke leher Mia sebelum menjalar ke perut isterinya.Dia mengusap perut Mia dengan kadar perlahan.

"Aegy,terima kasih sebab satukan Appa dengan Ibu.Appa janji akan jaga Ibu baik-baik.Appa tak akan sia-siakan Ibu lepas ni."

Continue Reading

You'll Also Like

HEMLOCK ✅ By R I A N 🦋

Mystery / Thriller

46.6K 3.2K 51
𝟬3 | 𝗛𝗘𝗠𝗟𝗢𝗖𝗞 ɴᴜʀʜᴀɴ ᴡᴀᴀɪʟ | ʏᴀʀᴀ ʜᴀɴɪɴᴀ " If my love for you is a crime , I want to be the most wanted criminal " Ditugaskan menjadi detekti...
BRIDE By BTS

Mystery / Thriller

55.1K 903 13
Apa yang bakal terjadi sekiranya dia bertemu dengan soulmatenya?Dalam keadaan yg tidak dijangka,tanpa mengetahui bahawa soulmatenya ada seorang yang...
4.7K 385 21
" Kau tak dibenarkan berkawan dengan orang lain selain aku." - Evan Irsyad "What no, kenapa aku kena ikut cakap kau pulak." Elvira Qaleesya "Kalau ka...
267K 20.2K 70
Terlepas dari mulut buaya, masuk ke mulut harimau. Baru saja dia lepaskan diri dari perogol, dia dicengkam oleh mafia bertaraf international. Kemuncu...