Daddy's whore - larry stylins...

By hodaya_direction

116K 3.4K 5.6K

״אתה זונה לואי, אבל הזונה שלי״ *גמור* *אונס, פגיעה עצמית, תכנים מיניים, שפה גסה* More

1.
2.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
EPILOGUE.
בונוס 1.
בונוס 2.
בונוס 3.

3.

6.9K 187 207
By hodaya_direction

אל תשכחו להצביע ולהגיבבב 3>
תהנו מהפרקק :)

לאחר מיליון ואחד מחשבות על להתקשר ללואי או לא. אבל לבסוף החלטתי להתקשר אליו.

״הלו מי זה?״
״זה הארי״
״הו״
״לואי משעמם לי רצח אולי אני אבוא אליך?״
״אני לא אתנגד״
״אני לא יודע איפה אתה גר ואת הדרך אבל״
״אני אשלח אליך נהג״
״א-אוקיי״
״תהיה מתחת לבית שלך עוד עשר דקות״
״אוקיי ביי״
״ביי״
הוא אמר וניתק.

אוקיי דבר ראשון אני הולך לגמה להגיד לה.
יצאתי מחדרי וצעדתי במסדרוןן עד שנעמדתי מול חדרה, פתחתי את הדלת וראיתי את גמה סוף סוגרת את הלפטופ שלה בלחץ. ״וואי גמה תפסיקי לראות פורנו ימכורה״ אמרתי לה וגיחתי, התקדמתי אל מיטתה ונשכבתי עליה באנחה, ״מצחיק מאוד הארי״ היא אמרה בצחוק מזוייף. ״גמ אני הולך ללואי״ אמרתי בנשימה אחת, הפניתי את ראשי אליה, מחכה שתגיד משהו. היא לא אמרה דבר רק עיניה נפערו לרווחה, ואז נפלטה צרחה מפיה, ״גמ תפסיקי לצרוח כבר סעמק״ אמרתי ושמתי את ידיי על אוזניי.

״אתם לא תזדיינו עכשיו נכון?״ היא אמרה ומבטה נהפך לרציני, גיחכתי ממחשבה זו, אבל לא עניתי לי כי אני יודע שכן, אני עומד להעניש אותו על כך שלא אמר לי שהוא זמר מההתחלה.

״תראי..״ אמרתי והיא קטעה אותי ישר ״הארי יבן זונה תזהר על הפאקינג חיים שלךך!!!״ היא אמרה והצביעה עליי. צחקתי עליה, היא בעצמה יודעת את התשובה.

״גמ אני צריך ללכת הנהג שלו מחכה לי למטה ביי״ אמרתי לה והיא צרחה שוב, ״אני נשבע לך עוד פעם אחת את צורחת אני מפוצץ אותך מכות!!!״ צעקתי עליה והיא רק צחקה, ״הארולד אתה לא מאיים״ היא אמרה ושיתקה אותי, אני כן מאיים!!

יצאתי מהדלת וטרקתי אותה חזק, לקחתי את הטלפון שלי וירדתי לכיוון הדלת. ״היי הארולד לאיפה אתה הולך?״ ״אני הולך לבחור מהיום בבוקר״ ״תהנו״ ״תודה אמא״ ״ואל תשכחו להשתמש בקונדום!!״ היא אמרה והזעפתי את פניי. ״אמא דיי״ אמרתי לה מובך ונישקתי אותה. ״ביי הלכתי אני אחזור יותר מאוחר״ אמרתי ויצאתי מהדלת לפני שתביך אותי עוד יותר.

הופתעתי כשראיתי המוני מעריצים מחכים מחוץ לדלת, אז ישר נכנסתי בחזרה הביתה וטרקתי את הדלת מאחורי. ״הארי?״ אמא שאלה אותי. ״מה קרה?״ ״אה כן שכחתי להגיד לך הבחור הזה הוא די מפורסם כזה ויש עכשיו מלא מעריצים כאן וזה״ אמרתי לה ושפתיה נפרדו אחת מהשניה, ועינייה נפערו.
״א-אני לא יודעת א-יך להגיב לזה״ היא אמרה בגמגום.
״אוקיי קודם כל תסתיר את עצמך עם חולצה שלא יראו את פניך ופשוט תדחוף את האנשים הצידה״ היא אמרה לי והנהנתי.

עליתי לחדרי ולקחתי חולצה, כיסיתי את פניי עם החולצה ויצאתי החוצה, הצלחתי לפלס את דרכי אל המכונית, פתחתי את הדלת ומיד סגרתי אחרי. כשהסתובבתי ראיתי את לואי יושב לידי.

״אלוהים ישמור כמה זמן לקח לךך מה עשית שם ראית פורנו״
״וואוו תרגע לא אני לא ראיתי פורנו המעריצים מעקבים אותיי״
״טוב בואו נצא״ הוא אמר ונישק את שפתיי, העמקתי את הנשיקה והיא הפכה לפראית, ואז נזכרתי שאנחנו באמצע נסיעה, התנתקתי ממנו והזזתי את שפתיי ואמרתי ׳בבית׳ בלי קול, הוא עשה פרצוף חמוד ומתחנן והנדתי בראשי וחייכתי חיוך מרושע.

הגענו לביתו של לואי והחזרתי את החולצה לפניי, פתחתי את הדלת ולואי היה מאחורי, קמתי ממושבי ונעמדתי מחוץ לאוטו, חיכיתי שלואי יצא גם וסגרתי את הדלת, לואי פילס את דרכנו אל הבית והחזיק בידי, הגענו לביתו והוא פתח את הדלת, נכנסנו וסגרתי ישר את הדלת ודחפתי את לואי כנגד הדלת, גופי חסם אותו ואת ידי שמתי על כתפו שלא יברח.

״אתה צריך לקבל עונש, היית ילד רע היום״ אמרתי לו בחיוך שובב, הוא נשך את שפתיו וחייך חצי חיוך. ״מה עשיתי שזכיתי לעונש?״ הוא שאל אותי, ליקקתי את שפתיי. ״לא אמרת לי שאתה יודע לשיר״ השבתי לו והוא הסתכל בעיניי. ״אנחנו נלך לחדר זונות שיש לך במרתף ושם תקבל את העונש שלך״ אמרתי לו והוא פער את פיו. ״איך לעזעזל ידעת את זה!?!?״ הוא שאל אותי. ״אני יודע הכל לו״ אמרתי לו ונישקתי את שפתיו.

הרמתי אותו מרגליו, כך שהוא הפוך ורגלי על כתפיי, ירדתי איתו למטה למרתף והתקדמתי אל עבר החדר. ניסיתי לפתוח אותו, אך הוא היה נעול.

״תפתח את הדלת״ אמרתי לו והורדתי אותו מכתפיי.
הוא חייך אליי חיוך שובב ונשכתי את שפתיי, הוא הפנה את ראשו אל הדלת והוציא מפתח, הוא הכניס את המפתח אל המנעול וסובב. פתחתי את הדלת לאט לאט והייתי בשוק מהכמות חפצים.

״לואי לא ידעתי שאתה ככה שובב״ אמרתי לו והפניתי את מבטי אליו, הוא הסתכל עליי בחיוך והפנה את מבטו אל החדר.
היו שרשראות מחוברות לתקרה, לקיר ולרצפה, מכשירים, ודמוי זין, (אני לא יודעת איך קוראים לדברים האלה אז תתמודדו בלי שם - הערת הכותבת) כלובים ושרשראות לכלבים, הייתה גם פינת החזקה באוויר לזיון, וגם בשכיבה.
(עוד פעם אומרת אני לא יודעת על כל הדברים האלה אני מדמיינת - הערת הכותבת).

״טוב בגלל שאני יודע כאן קצת אז נתחיל בעונש שלך״ אמרתי לו ודחפתי אותו אל הקיר, חסמתי אותו עם ידי, בדיוק כמו בפעם הקודמת.
הסתכלתי על האזיקים שהיו על השולחן שהיה לצידי, וראיתי שיש שם מפתח, אפשר להשתמש בזה.

״תסתובב״ אמרתי לו. הוא הסתובב מיד בחצי חיוך ״ידיים למעלה״ אמרתי לו והוא עשה כדבריי.
הפשטתי ממנו את החולצה במהירות וזרקתי אותה על הספה הצדדית שהייתה לצד השולחן, תפסתי במכנסיו והפשטתי גם אותן, שיחקתי עם קו הבוקסר שלו קצת, והורדתי אותו במכה.
רואה איך איברו הרטוב עומד ומחכה לטיפול.

״תוריד ידיים ושים אותן מקדימה צמודות״ אמרתי לו והוא שוב עשה כדבריי. לקחתי את האזיקים ואזקתי את ידיו אחת לשניה.
הרמתי אותן למעלה וקשרתי את ידיו לשרשרת שמחוברת לקיר. הוא חייך אליי חיוך שובב שידע כבר מה אני הולך לעשות לו.

לקחתי מיטה שאפשר לשים אותו שם, הצמדתי את המיטה לקיר שבו הוא אזוק, הוא נשכב על המיטה וקשרתי את רגליו פתוחות למעלה. התקרבתי אליו, ולחשתי לו.

״היום אני הולך להעניש אותך, ואני אזיין אותך כל כך חזק, שתתחנן שאני אפסיק, ואני אענג אותך כל כך טוב, שתתחנן שאני אמשיך, ובסוף יש לנו מתנה קטנה כפיצוי, עם תהיה ילד טוב״. עיניו נפערו ושפתיו התנתקו אחת מהשניה, הוא נשך את שפתיו וליקק אותן.

זה היה הפרקקק הוא דיי קצר כי את כל העונש אני רוצה שיהיה בפרק אחד שלםםם וגם אני לא בטוחה עם פרק אחד יספיק😏 בקיצור אני אעלה את הפרק גם היום!! וזהו תהנו לכםם❤️

Continue Reading

You'll Also Like

9.7K 155 22
המלצות וסדרות וגם סרטים, מקווה שתאהבו 🌹 רוב הסדרות יהיו לילדים מעל גיל 15 🚫
35.7K 2.2K 39
הסיפור של קמילה ולוקאס. עד גיל 13 קמילה חייה ברחוב. לאחר שהצילה את חייו של סמואל, הקאפו של המאפיה האיטלקית בניו יורק. הוא אימץ אותה למשפחתו. היא ולוק...
1.4K 240 23
אני בת 15. ודי ממוצעת. יש לי אחלה ציונים, וגם כמה חברים. אבל שלא תטעו, אני שונאת את החיים שלי והייתי משנה בהם כל דבר. אה וקוראים לי דיאנה, תקראו לי...
55.9K 4.9K 68
"מה אתם רוצים ממני?" "שתפרצי לחשבון בנק שנגיד לך ותמשכי משם כסף." "ולמה נראה לכם שאני יכולה לעשות את זה?" עניתי. הם הסתכלו אחד על השני ולוגן סימן משה...