Obsession ✓✓

Von Miemin02

92.8K 2.8K 529

Aww, I'm fucking obses to you Turtle! Let me 'eat' you! Warning:-(18 and above) -sebab ad... Mehr

Prolog
Obsession 1
Obsession 2
Obsession 4
Obsession 5
Obsession 6
Obsession 7
Obsession 8
Obsession 9
Obsession 10
Obsession 11
Obsession 12
Obsession 13
Obsession 14
Obsession 15
Obsession 16
Obsession 17
Obsession 18
Obsession 19
Obsession 20
Obsession 21
Obsession 22
Obsession 23
Obsession 24
Obsession 25
Obsession 26
Obsession 27
Obsession 28
Obsession 29
Obsession 30
Obsession 31
Obsession 32
Obsession 33
Obsession (LAST)
Obsession (Special)

Obsession 3

2.3K 85 33
Von Miemin02

Sudah tiga minggu Mia menetap di Korea.Hari ke entah ke berapa dia bekerja di syarikat KTH sekitar Korea Selatan sebagai kerani.Dalam masa empat hari,Mia masih lagi tidak mempunyai kawan.

"MIA!!Pergi buatkan aku air.Faster!"

Mia menggaru kepalanya yang dilapik tudung."Saya bukannya tukang bancuh ai...."

"Just do it,little bitch!!"

Mia menggetap bibir saat Taehyung menlontarkan kata kasar kepadanya.Semenjak Taehyung tahu dia bekerja di sini,Mia kerap dibuli oleh lelaki itu.Ada sampai satu tahap Mia disuruh cuci pejabatnya.Sanggup bagi cuti dekat cleaner selama empat hari semata-mata mengerah gadis itu bekerja sebagai cleaner.

Perlahan-lahan gadis itu bangun dari kerusi."Tuan nak minum air apa."

"Tea.I don't like a coffee.Cepat sikit!"

Mia mengangguk lemah sebelum melangkah kakinya ke pantri.Terpaksa dia membancuh air untuk Taehyung.Jika tidak mahu berdarah telinganya dengar Taehyung menjerit!

Taehyung tersenyum sinis dalam pejabatnya."Kalau kau tak buat Hyeri aku sedih,mesti aku layan kau baik-baik.So pity on you,the turtle!"

The Turtle.Nama panggilan Taehyung kepada Mia sebab muka Mia macam penyu.

Pintu dikuak dari luar selepas menerima arahan Taehyung untuk masuk.Bersusah payahnya Mia membawa secawan minuman kepada Taehyung.Minuman itu diletakkan ke atas meja."Jemput minum,Tuan.Saya pergi dulu..."

"Kau minum dulu air ni!"

"Pardon me,sir?"Soal Mia dengan aneh.Tadi dia suruh buat air lepas tu pulak disuruhnya minum.Gila ke?

Taehyung menyandarkan belakang tubuhnya ke kerusi."Aku takut kau letak racun.Sebab tu aku suruh kau minum dulu.Kalau aku mati,kau juga kena mati.Get it,Ms.Mia?"

Mia berdecit geram sebelum mencapai cawan kaca itu dan menyisip sedikit teh yang sedang hangat.Kemudian dia meletakkan semula minuman itu ke meja sambil menayangkan wajah bengang.Dia benar-benar mahu menampar muka Taehyung"Look,I'm not dying yet.So boleh minum.Kalau agaknya Tuan mati sebab minum air saya,that's not my fault.Maybe orang 'baik' macam Tuan memang ditakdirkan oleh Tuhan untuk mati."

Mia tersenyum sinis sebelum meminta diri untuk keluar.Rasa nak cekik sahaja leher Taehyung.Biar nampak sikit sisi psiko Mia.Tapi dia tak sampai hati.Baginya haiwan tidak layak diperlakukan kejam oleh manusia.

Taehyung merengus kasar sebelum meneguk kasar air yang dibancuh oleh Mia sebentar tadi.Tidak sedar Taehyung terminum bekas mulut Mia.

"Sedap juga minah ni buat teh.Hyeri buat pun tak sesedap ni."Taehyung mengukir senyuman kecil sebelum meneguk semula minuman itu.

Mia memejam mata menahan geram.Hampir sahaja dia hendak menjerit kuat.Karang tak pepasal Taehyung hantar dia ke hospital bahagia pula.

"Mia-ssi?"

Mia membuka mata sepetnya dan memandang pula ke arah Hyeri yang berdiri di hadapannya.Kemudian gadis itu menunduk hormat."Puan Hyeri.Ada apa?"

"Boleh tak keluar lunch dengan saya.Err,saya tak ada kawan nak ajak makan.Husband saya ada mesyuarat so saya ajak awak makan.If tak keberatanlah."Ujar Hyeri sambil mengukir senyuman manis.

Mia mengukir senyuman senang hati."Eh,boleh aja.Nanti saya tunggu Puan dekat lobi,erk?"

"Okay!"






















Mia sedang sibuk menaip komputer tanpa masuk campur gang-gang yang sedang bergosip tentang boss mereka.

"Wei,Mia?"

"Nae!"Jawab Mia dengan pendek kerana masih fokus dengan kerjanya.Kalau dia tidak siapkan sebelum balik,memang besok dia kena maki dengan Taehyung jawabnya.

"Betul ke kau keluar dengan Puan Hyeri lunch nanti?"Soal seorang lelaki sambil menarik kerusinya duduk bersebelahan dengan Mia.Taehyung tak ada jadi mereka bolehlah bebas buat kerja sambil bergosip.

Mia memberhenti taip dan memandang ke arah Song Kang.Rakan sekerjanya."Wae kau tanya?"Soal Mia pula.

Irene juga duduk di sebelah Mia.

"Kami cuma nak cakap hati-hati sikit dengan Puan Hyeri.Jangan terlampau baik dengan dia."

"Aik,diakan bini boss.Takkan aku tak boleh nak buat dengan dia pun tak boleh?"

"Bukan tak boleh tapi..."

Terkulat-kulat mereka duduk di tempat masing-masing apabila melihat dari rakaman CCTV kehadiran Taehyung ke lobi.

Mia memandang ke arah CCTV dan kemudiannya membuat kerjanya semula.Dia tidak faham apa yang terjadi tetapi hatinya berasa tidak enak.Entah apa akan terjadi padanya selepas ini.
























Mia dan Hyeri bersama Taehyung pergi ke sebuah restoran mewah untuk makan tengah hari.Sangkanya hanya mereka berdua tetapi Taehyung pula ikut mereka.

"Halal ke restoran ni?"Soal Mia dengan nada perlahan.

Hyeri menggaru kepalanya tidak gatal."Oppa,kita pergi tempat lain?Sini mana ada makanan halal?"

"Nak tak nak dia kena makan sini.Siapa suruh gatal puki sangat nak ikut?Tanggunglah sendiri."

"Oppa..."

"Chagi,please!Oppa betul-betul teringin nak makan dekat sini.Tolong jangan tolak permintaan Oppa nae?"

Hyeri mengeluh kecil.Dia rasa bersalah kerana mengajak Mia makan tengah hari.Gadis itu fikir Taehyung pergi ke mesyuarat tetapi malah sanggup tundakan mesyuarat tadi semata-mata hendak keluar makan dengan isteri.

Taehyung tersenyum sinis melihat wajah Mia yang sepertinya sedih.Puas hatinya melihat gadis itu sengsara.Dia akan pastikan Mia menghilang terus dari pandangan matanya dan Hyeri.

Mia menelan air liur melihat makanan yang di makan oleh Taehyung dan Hyeri.Kedua-duanya babi.Tak maksud Ekin kedua-dua makanan itu berasaskan babi.

Perut Mia berkeriuk menahan lapar.Memang salahnya kerana tidak bersarapan pagi sebelum bekerja.Bila dah jadi macam ni mulalah angin gastrik nak mari.

"Tuan,saya pergi luar kejap boleh?Dekat depan tu aja.Ada makanan halal dekat sit--!"

"Jangan nak mengada,Mia!Duduk sini.Nanti kau hilang,menyusahkan kami laki bini nak cari kau pulak."

"Tapi---"

"Kau jangan nak mengada-ngada.Duduk sini atau aku pecat engkau!"

Mia mengeluh hampa dan mula menyandar tubuhnya ke kerusi.

Baru empat hari bekerja bersama Taehyung dia sudah penat dek dibuli oleh lelaki itu.Jika dia lama-lama kerja dekat sini,silap hari bulan dia terjun dekat Sungai Han gara-gara stress.





























Tak cukup kes dekat restoran sekarang pula Taehyung membawa isterinya ke shopping complex untuk membeli barangan mewah.

Hyeri memandang sekilas Mia yang berada di belakang pasangan suami isteri itu.

Dengan keadaan perutnya terlalu lapar,Mia terpaksa memegang lima bag kertas milik Taehyung dan Hyeri.Sekali pandang Mia dah macam orang gaji.

Taehyung memegang erat pinggang Hyeri tanpa pedulikan Mia yang berjalan lemah dibelakangnya.Bunyi perut Mia yang berkeriuk kencang disertakan dengan tekaknya yang bergas ingin muntah.Kalau dia muntah dekat sini,teruk Taehyung memakinya tadi.

Matanya berbalam-balam menahan rasa.Dia benar-benar ingin pengsan sebab seharian tidak makan.

Barulah Mia faham maksud perkataan yang dimaksudkan oleh Song Kang dan Irene.

Dalam senyap Hyeri sedang membuli dirinya.Dibalik percakapan yang lembut dan kelakuan sopan santun oleh Hyeri membuat Mia tertipu dengan sikap sebenar isteri Taehyung itu.

"Memang padan pun korang ni jadi laki bini.Dua-dua perangai macam bangsat.Aku harap anak korang nanti tak ikut perangai dakjal macam parents dia."Gumam Mia dengan suara perlahan dan bernada geram.

Taehyung memusingkan tubuh tingginya ke belakang."Kau cakap apa?"Soal lelaki itu dengan suara sedikit bengang.Dia dengar Mia sedang mengutuknya tetapi tidak jelas.

Mia mengukir senyuman kelat."Aku cakap kau dengan Hyeri bagaikan pinang dibelah dua.Sesuai bergandingan.Sama-sama cantik dan padan."

Taehyung tersenyum bangga sambil memeluk bahu Hyeri.Mereka tidak sedar Mia sedang memperli mereka.Betapa bodohnya diorang tidak menyedari Mia tidak memanggil Taehyung dan Hyeri dengan panggilan hormat.

Selepas itu mereka mula berjalan bersama tanpa pedulikan Mia yang sedang menahan lapar.

"Chagi nak pergi mana lepas ni?"Soal Taehyung.

Hyeri mengukir senyuman lebar memandang sekilas wajah Mia yang berjalan lemah itu."Kita pergi beli emas.Chagi teringin nak pakai emas dekat sana."Hyeri menunding jarinya ke arah sebuah kedai emas.Seratus meter juga mereka hendak berjalan ke sana.Wajahnya comel sengaja ditayangkan.Bila lagi nak bodek laki,en?

Mia menghampiri mereka.Wajahnya pucat lesi.Tunggu masa hendak pengsan.

"Wei,boleh tak bagi aku rehat kejap?Tolong,aku merayu sangat-sangat.Lima minit pun jadilah."

"Mia,saya nak pergi kedai emas sana.Satu kedai aja lepas tu kita balik,erk?"

"Kau nak pergi tu pergi ajalah.Aku ni macam nak mampus tau tak?"Suara Mia sudah geram.Mahu sahaja dia ingin menjerit sekuat hati.Dia sudah penat.Lapar pulak tu.

Kepala Mia menjadi mangsa tolakkan Taehyung."Kau jangan nak melawan cakap aku,Mia!Kalau kau nak kerja lama,ikut cakap isteri aku!"

Terus lengan Mia dicengkam kasar sebelum mengheret gadis itu berdepan dengan mereka.Rintihan sakit gadis malang itu tidak diendahkan.Dalam keterpaksaan,Mia terpaksa gagahi kakinya ke kedai emas yang dimaksudkan oleh Hyeri tadi.Dengan beban berat barangan lima bag kertas pada kedua-dua tangan Mia membuat gadis itu bertambah perit.

Taehyung berdecit geram sebelum menolak kuat tubuh Mia ke hadapan menjauhi mereka."Lembap!Cepat sikit boleh tak?"Tempik lelaki itu tanpa segan silu.Tak cukup tangannya menolak belakang tubuh milik Mia sekarang Taehyung menendang pula sehingga gadis itu jatuh menyembam ke lantai mozek.

Betapa hinanya Mia di mata Taehyung dan Hyeri sehingga diperlakukan tindakan yang tidak wajar.

Mia meringis kesakitan.Sakit pada paha kanannya tidak sesakit dalam hatinya.Masa itu Mia sudah meletakkan perasaannya pada Taehyung setinggi mungkin.Perasaan benci.Dia sungguh benci dengan Taehyung!

"Lemah!"Ejek Taehyung dengan senyuman sinis.Puas hatinya melihat wajah Mia yang terseksa gara-gara perbuatannya.

Mia mula bangkit tetapi malangnya dia benar-benar lemah.Bayangkan perutnya kosong dari pagi tadi sehingga ke angka dua petang.Kepalanya pening disebabkan tidak cukup makan.

Kakinya lemah berdiri tetapi dia gagahi jua demi sesuap nasi.Mia tidak mahu dipecat oleh Taehyung.

Pasangan suami isteri itu mula berjalan meninggalkan tanpa pedulikan Mia yang sakit itu.






























Penderitaan gadis itu tidak berakhir di situ.Tanpa rehat,Mia dipaksa oleh Taehyung membancuh minuman untuk kliennya dalam bilik mesyuarat.

Kali ini perutnya lagi gelora kelaparan.

"Mia,boleh tak fotostat laporan ni?"

Gadis itu memaling ke belakang.Wajah Hyeri berseri sambil memegang sekeping kertas.Bibir gadis cantik itu tidak lekang mengukir senyuman bermakna.

Mia berdecit bengang."Fotostat sendirilah.Aku nak bancuh air ni.Karang laki kau mengamuk pulak!"Bentak Mia dengan geram.

Terus wajah Hyeri berubah.Pipi Mia ditampar kuat oleh gadis itu sehingga pipi Mia berpaling ke kanan.Turun naik nafas Hyeri menahan amarah.Makin lama Mia mengenali Hyeri,makin terserlah perangai iblis gadis itu.Dia sangkakan Hyeri seorang yang baik rupanya sangkaan Mia meleset.

"Aku suruh buat tu,buat ajalah!Kau jangan nak melawan boleh tak?"Soal Hyeri dengan suara perlahan.Tidak mahu orang lain mendengar perbualan mereka.

Mia mengeluh perlahan sebelum merampas kertas dari tangan Hyeri.Terpaksa dia mengikut arahan isteri majikannya itu.Kalau perempuan itu mengadu pada Taehyung pun susah jugak!

Hyeri mula mengambil satu bekas kecil dan meletakkan garam dengan kadar yang banyak.Dia berharap suaminya memecat Mia.Kalau Mia masih ada di sini,selagi itu hatinya tidak tenang.

Tanpa Hyeri sedari,ada seseorang merakam aksinya yang membuli Mia tadi.































Song Kang berdehem kecil apabila mendengar arahan dari Puan Byun.

"Dasar anak haram punya betina sundal!Berani betul dia buli anak angkat aku,ya?Song Kang,kau terus perhatikan Hyeri,Taehyung dengan Mia.Minggu depan aku kasi kau duit."

"Baik,Puan Byun!"

Song Kang mematikan talian dan mula memandang Mia yang bersusah payah membawa sedulang minuman kepada klien Taehyung.

Nasib baik Song Kang sempat memberi amaran kepada Mia agar menukar minuman lain.Jika dia tidak memberitahu hal ini,mungkin lagi teruk Taehyung menyakiti Mia.































Mia mengetuk dahulu bilik mesyuarat sebelum masuk.

Gadis itu meletakkan sedulang air di meja.Matanya sempat melihat seorang jejaka sebelum memandang ke arah lain.Wajahnya automatik merah.

"Saya pergi dulu."Mia terus memusing ke belakangnya untuk keluar.Ada lagi beberapa jam sebelum waktu pulangnya.Perutnya betul-betul minta diisi makanan.

"Boleh kita mulakan mesyuarat?"

"Tunggu."

Gadis itu memaling ke belakang.Dia melihat seorang jejaka yang sudah berada dibelakangnya.

Tidak berkelip Mia memandang jejaka itu.Terpaksa dia mendongak kepalanya menghadap lelaki itu sebab tinggi sangat.

"Ye,Tuan?"

"Awak makan tak tadi?"

Mia memandang Taehyung seketika.Mata Taehyung menjegilnya seperti mengugut.Kemudian dia memandang ke arah jejaka tadi."Saya dah makan.Kenapa ya?"

"Bohong!Bunyi perut awak tu saya boleh dengar.Awak tak makan lagikan?"

Mia hanya ketawa kekok sambil menggaru lehernya yang tidak gatal.Dia pandang jejaka itu pun tidak,apatah lagi kalau pandang Taehyung.Lagilah tak!Seram benar muka Taehyung bila jegil mata bundar ke arah Mia.Kalah hantu!

"Tae,aku pinjam pekerja kau kejap."

"Wei,Hoseok Hyung!Mesyuarat nak mula dah ni!"

Hoseok berdecit sedikit."Aku suruh PA gantikan aku."

Mia menggeleng kepalanya dengan laju."Encik Hoseok tak payahlah buat macam tu.Mesyuarat Encik semua lagi penting.Kejap lagi saya dah nak balik dah.Boleh aja sa--"Tak sempat Mia mengelak,tangannya ditarik oleh Hoseok keluar dari bilik mesyuarat.

Taehyung merengus geram.Bengang bila semua orang lebihkan Mia dari Hyeri.Dia jatuh kasihan pada Hyeri kerana selama hampir enam bulan usia perkahwinan mereka,tiada satu pun mahu melayan isterinya dengan baik.

Keluarganya sendiri mahu pun sahabat-sahabatnya,semua hanya layan Hyeri seperti orang asing.Agak tergamam juga bila mereka melayani Mia seperti keluarga sedangkan gadis itu orang asing dalam hidupnya.

"Minumlah air tu."Taehyung mula mengambil secawan coklat panas sebelum menyisipnya dengan kadar perlahan sebab panas.

Klien mereka yang lain mula minum.Masing-masing berubah wajah.

"Eh,air apa yang kerani kamu buat ni?"

"Tak sedap ke air yang perempuan tu bancuh?"Soal Taehyung berbalas soalan.

Klien itu sekadar menggeleng "Air coklat yang kerani kamu buat ni sedap.Teringat mendiang isteri.Sama betul air coklat yang dia buat ni dengan mendiang isteri saya."

Taehyung mengukir senyuman lebar sambil menyisip minuman buatan Mia.Dia akui minuman hasil tangan gadis Malaysia itu sangat tepati citarasanya.

Senyuman Hyeri mati saat melihat Hoseok dan Mia keluar bersama sambil berpegangan tangan.Giginya menggetap kuat melihat cara Hoseok melayani gadis asing ini.

Rancangannya gagal untuk mengenakan Mia.

Manakala Song Kang dan Irene masing-masing mengukir senyuman bermakna.

"Muka Hyeri macam babi,doh!"

"Siallah kau ni,Irene!"

Hyeri pula merengus geram."Mula-mula perempuan ni rampas keluarga aku.Sekarang dia nak rampas Hoseok pulak.Eh,tak boleh jadi ni.Aku kena buat sesuatu!Dia tak boleh rampas Taehyung dan betina tu juga tak boleh rampas Hoseok dari aku!"

Hyeri menggigit bibirnya memikirkan sesuatu.Selepas itu dia mengukir senyuman lebar pulak.Ideanya ini bisa menyingkirkan Mia!Dia harus berbuat sesuatu agar Mia hidup menderita.

"You will dead soon,little bitch!"

Weiterlesen

Das wird dir gefallen

30.7K 989 17
Romance • Obsessive [ UNEDITED ] " Kan seronok ada lelaki yang terlebih ambil berat pasal kita. Penyayang. Setia. Mudah cemburu " -Aria Melissa ...
318K 10.8K 35
'Kau milik aku. Bukan orang lain !'~ Adam Shafiq 'Awak takda hak keatas saya.'~ Raihanah Raniah 'I will make you mine forever then' ~ Adam Shafiq
1.2K 58 4
"dengar cakap abang, nanti abang bagi ape-ape je yang Mia nak." -ADRIN MIKAEL "janji?" -MIA ADRIANA "yes my dear. janji jangan bagitau mama papa suda...
BRIDE Von BTS

Mystery / Thriller

55.1K 903 13
Apa yang bakal terjadi sekiranya dia bertemu dengan soulmatenya?Dalam keadaan yg tidak dijangka,tanpa mengetahui bahawa soulmatenya ada seorang yang...