פרק 1

455 20 13
                                    

אני רוצה לתת קרדית ענק ל user53473271.
נועה... הנה הפרק הראשון, חכי להמשך.
'הזאבים המיועדים'- זהו ספרה של 👆 ואני משכתבת את הספר הזה בגרסה של ג'יקוק ומשנה פרטים קצת עושה את העלילה....
הספר מכיל:
*על טבעי.
*זאבים.
*רומנטיקה.
וכו'..

____

2 ממלכות היו קיימות, ממלכת האש וממלכת המים ובין שתי הממלכות  האלו היו תמיד מלחמות. מי שנולד באותו בזמן נולד לתוך מלחמה.
ג'ימין נולד לממלכת המים, לאלפה של ממלכת המים. אבל ג'ימין היה שונה,הוא נולד תינוק לא רגיל. כשהוא נולד הוא נולד עם כח עוצמתי, כח לא רגיל. כח שהיה שונה  משל כל אחד, ואף אחד לא למה הכח הזה יגרום בסוף.

לכל שבט היה את הכוחות שלו, את היכולות שלו.
לפני שאימו של ג'ימין נפטרה, היא ביקשה מימנו דבר אחד. היא רצתה שג'ימין יוכל לחיות את חיי האהבה שלו בשלווה וללא שום דבר אחר. היא לא רצתה שאף אחד אחר יפריע לו, היא לא רצתה שיגרם לו צער, והדבר שהכי חשוב לה.. היא לא רצתה שכוחותיו של ג'ימין יצאו משליטה, היא לא רצתה שג'ימין יתחיל לצאת מעצמו ולגרום לבלגן בעולם, כי אף אחד אינו יודע למה הוא מסוגל.
הזאב שבתוכו נולד להיות עוצמתי וחזק. כשהיה ילד תמיד אימו סיפורה לו אגדה. האגדה סיפרה על ילדה שהייתה גרה מעבר השני של העולם, ועל נער יפה תואר שהיה בצד הנגדי לה, בצד הנגדי לממלכה, ממלכה אחרת, אך שני הממלכות האלה היו בממלכת מתמדת, מלחמה שבחיים לא נפסקת.

אותה נערה הייתה גרה בטירה מופלאה, טירה שהייתה מרוחקת מכל תושבי הכפר. בלילות תמיד היו תוקפים אותה סיוטים, היא תמיד הייתה ניגשת לאימה והיא בתגובה הייתה אומרת לה שהכל בסדר ותחזור לישון. וזה מה שהיא עשתה, אבל כך זה היה מדי לילה.

באחד הבקרים אותה נערה יצאה לה לטייל ביער.
היא רצתה לראות את הבמבי, היא רצתה לטייל ולנשום את האוויר הצח שנשב מבין לעלים.
ותוך כדי שהיא הולכת תקפו אותה הסיוטים.

היא ראתה סביבה הכל שחור ומולה ניצבת מכשפה ועיניה מפחידות עד אימה. ראשה הסתחרר והיא נתקעה באחד העצים, היא נשארה ככה פצועה ביער. היא צעקה לעזרה אך אף אחד לא שמע את קולה. בנתיים היא הייתה על הריצפה ואיבדה הרבה דם, ואף אחד לא שומע את קולה.

עיניה לאט לאט נעצמו אך הן נפקחו כשהיא הביטה באדם יפה תואר עומד מולה.

כשהיא התעוררה היא מצאה את עצמה בתוך בקתה מעץ, פניה היו רטובות וראשה היה חבוש. ליבה נכבש על ידי אותו אותו נער, הוא היה יפה תואר.
היא הודתה לו בכל ליבה על שהציל אותה והוא בתגובה רק ישב והביט בה וחיוך על פניו, שמח לראות שעכשיו היא בסדר. הוא לא רוצה להשאיר אותה שם לבד אבל הוא חייב לחזור עכשיו לצד השני, לעבר השני שמשם הוא הגיע.

לפני שהוא עזב, אותה נערה נתנה לו את השרשרת שלה. היא רצתה לגמול לו וגם שהוא יזכור אותה לפני שהוא ילך והיא לא יודעת מתי היא תיראה אותו, לפחות יהיה לו את השרשרת שלה.

אותו נער עזב ועל צווארו השרשרת, השרשרת שאותה נערה הביאה לו.

בנתיים בבקתה הנערה שוכבת לה וכעבור כמה דק' היא הוציאה מתחת לשמלה שלה בקבוק, לפני שהיא יצאה מהטירה היא לקחה איתה את הבקבוק הזה בלי לשים לב בכלל מה היא בדיוק לקחה מהטירה. כרגע היא הייתה זקוקה למים נואשות, אך לא היה בכוחה את הכח להתרומם מין המזרון שבו היא שכבה, היא הוציאה את הבקבוק ושתתה את כולו.

וכעבור כמה דק' היא נכנסה לתוך שינה עמוקה וחזקה.

Jikook- One World Two Dimensions/ עולם אחד שני מימדים.Kde žijí příběhy. Začni objevovat