Korkmuyorum

11 2 2
                                        

Okula kayıt yapamamıştım mükemmel!!
Neden almadılar ki beni?
Daha yer vardı. . .

Motoruma binip erkek lisesine doğru yol adım. Ormanın ortasında, ıssız biryerdi. Bir çocuk yanıma geldi.  Beni tuttu boynuma yaklaşıyordu.  Kollarının arasına hızlıca vurup karnının altına diz attım. İşe yaradı. Yerde....

Moturumu kilitleyip. Okula girdim.

                                     .....  

Müdürün kapısına doğru gittim. Yani odasına. Kapıyı çaldım. Ve içeri girdim.

Odada bir erkek vardı.

" Böldüğüm için özür dilerim, ben kayıt olmak istiyorum."
Dedim nazikçe

"Peki kızım adını söyle"

"Tuğçe İlkim Öz" dedim.

Yanındaki erkek beni süzüyor. Değişik ne olabilir ki?

"Hiçbir şey" dedi.

Dur ya bi. Ben bunu içimden söylemedimmi ya. Anlamsız.

"Kızım tamam kayıdın oluşturuldu. Odana gidebilirsin. 101 numaralı oda."
Dedi müdür.

"Peki tamam teşekkürler"

Deyip odadan çıktım.

   
                                    ......

Odamı buldum. İçeri çat kapı girdim iki erkek vardı. Biri üstünü değiştiriyordu. Diğeri ders çalışıyordu.

"Rahatınıza bakın, yeni oda arkadaşınızım." Dedim.

"SSS..sen ciddi misinn?" Dedi ders çalışan.

"Evet" dedim. Valizim yoktu.  Bu gün giyinecek birşeyler alacağım.

" Bende gelebilir miyim?" Dedi üstünü değiştiren.

"Nasıl?" Dedim

"Tahmin ettim. Üst almaya mı gidiyorsun? Beraber gidelim benimde üste ihtiyacım var." Dedi tek solukta.

"Peki" diyebilirim sadece.

                                     ......

Alışveriş yaptık. Adı Ege imiş, diğer çalışkan olan ise Yusuf muş.

Biri aradı. Bilinmeyen numara.
Açtım.
"Hiç güvende değilsin. " Dedi.
"Anlamadım?" Dedim.
"Kandıracaklar seni" dedi ve kapattı. Bu neydi şimdi?..

Onun ne dediğini Ege'ye söyledim.

"Sanırım dalga geçiyor seninle, boşver gitsin. Sen numarayı bana atarmısın? " Dedi.

"Bilinmeyen numara" dedim.

"Ha. Peki." Dedi.

Okula gelmiştik. Okulun bahçesinde kavga vardı. Uzak durmaya çalıştım. Gördümki müdür odasında olan erkek kavga ediyor.

Araya girdim "durun" dedim. Herkes bana bakıyordu. Çok utanıyorum.

"Sen!" Dedi biri. Ama hırıltılı şekilde. Arkama baktığımda kurt gördüm. Çığlık atıp koşacaktım ki biri kucağına alıp çok hızlı şekilde okula soktu. Beni odama götürüp, kapıyı kilitledi...

"İyi misin?" dedi.

"Evet, sağol" dedim.

"Birdahakine daha dikkatli ol. Şimdi gidiyorum. Görüşmek üzere." Dedi.

"Gitmesen?" Dedim.

Ben mi dedim oha

"Neden ?" Dedi.

"Oda arkadaşlarım da o kurt gibi mi?" Dedim.

"Birisi evet birisi hayır." Dedi.

"Kim kim?"

"Yusuf kurt" dedi.

"Onun gibi kurt yani. Peki ya Ege?"dedim.

" Yok o değil"

"Onlar bana zarar verirler mi?" Dedim.

" Onları kızdırmazsan zarar gelmez"

"Peki" dedim.

"Korkuyorsan gel bizim fakirhaneye?"dedi.

Bir kahkaha tufanı koparttım

"Korkmuyorum teşekkürler"dedim

" Ciddi misin doğruyu söyle?" Dedi.

"Gayet ciddiyim" dedim.

"Peki o kurdu gördüğün zamanki çığlık?" Dedi sırıtarak.

"O ani oldu ciddiyim korkmuyorum." Dedim.

"Yinede sen gel daha güvenli olur." Dedi.

"İyi peki" dedim.

"Gel gidelim şimdi. Ama elimi tut ki sana birşey yapamasınlar." dedi

"Lüzumsuz"dedim.

Sen bilirsin gibisinden bir bakış attı.

Koridorda yürüyorduk zil çaldı ve sınıflardan öğrenciler çıktı.

Birisi kolumdan tutup duvara yasladı. 

Of yine mi

                                   ......

Ters döndürüp onu duvara dayadım. Dudaklarına yaklaştım. Dudağımı yaladım ve karnının altına ( erkekliğine ) diz attım.

Canı yanmış olmalı ki yüzü biraz değişti. Hırıltılar gelmeye başlayınca güldüm biraz.

"Bununla gelme bana , daha büyük şeylerle gel!" Dedim.

Daha kurt olmadan kafasını yan çevirdim boynunu dişledim.

Biraz kanını içtim, bayıldı. Bıraktım. Boynunu öptüm diş izi gitti.

"Hadi gidelim" dedim  arkamı döndüm. Ve de gördüğüm şey beni şok etti. Az önceki çocuk dahil herkes karşımda hırlıyor.

"Nee?" Dedim.

Üstüme gelmeye başladılar.

Kollarımı açtım.

"Çok kişisiniz. Size karşı gelemem. Alın beni yiyin." Dedim.

Sonra bir hız koluyla tutup sırtına aldı kimse yetişemedi.
Bir eve geldik.

Beni yatağa yavaşça bıraktı. Tanımıyorum karşımdaki kişiyi.

"Vampirsin." Dedim.

"Evet." dedi.

"Neredeyiz şu an?" Dedim.

"Az önce sana saldıracak olan kişinin evinde ."dedi.

" Sana saldırıyor mu?" Dedim.

"Hayır , sevdiği kişilere zarar vermez." Dedi.

"Peki." Dedim.

"Sen dinlen. Sende birşey hissediyorum, çözümü bende " dedi.

Anlamadım gitti.

Uyum vardı. Aslında hiç ihtiyacım yoktu ama halsiz hissediyorum kendimi...

                               ....... 

Uyandığımda birinin 'taş' gibi olan kollarında uyanmıştım....

Bu benim ilk hikaye yazışım. Hatalar olabilir. Devamı gelecek. Beğenmeyen gidebilir. Zorla tutamam sizi.

Gelecek bölümler daha aksiyon dolu olacak. Yarın veya ertesi gün yayınlayacağım.

Okuyan kimse onu, onları çok seviyorum.
❤️❣️❤️❣️❤️❣️❤️❣️❤️

BAYAN MAFYAStories to obsess over. Discover now