0.0

12 3 4
                                        

Nefes al... Nefes ver...Nefes al...Nefes ver... Al...Ver...Al...Ver

300-500...300-500...300-500...Zıbdı-çıktı..

Lan bir git!

Sana yardım etmeye çalışıyorum sadece

Daha çok beynime sikiyormuşsun gibi geldi

Kafanı rahatlatmaya çalışıyorum

İstemiyorum canım, uza!

Çok kabasın ama

İçsesim İsmeti boş verip elimdeki telefona döndüm tekrar.

Kendime zilyonuncu kez sakın olmam gerektiğini hatırlatırken elimi klavyenin üstündeki harflerde gezdirdim

Selam:)

Nee? Kaçıncı yüzyılda yaşıyorsun sen? Bide noktalama işaretlerinden gülücük yapmış. Mal

Lanet olsun ki İsmet haklıydı. Mesajı silip düşünmeye başladım. Daha yaratıcı olmam lazımdı. Ama nasıl?

Acaba bir güneş gözlüğümü taksan? Gözlerinin saçtığı ışık beni kör ediyorda 😎

Vaoov! Nerden buluyorsun oğlum bu lafları? Sevdiğim kıza nasıl iltifat edebilirim diye mi sordun gogıla? Noktalama işaretlerindende emojiye atlamışsın gözümden kaçmadı. Seni hınzır şey seni ?

Oflayarak sildim mesajı? Ne yazıcaktım ya?Düşün oğlum düşün! Ne yazabilirim?

Direkt şöyle derdini işte. Seni de, sevmek de, ben de

Öyle hemen basar engeli

Bir şey diyim mi sen ne yazarsan yaz her türlü engel yiyeceksin.

Neden acaba soranbilir miyim?

Oğlum napsın seni kız. Basacak tabi engeli.

Görürsün lan

*********************""

Selam canlar Ben geldim . İçimden bir ses diyorkiyi askıya al8p buna başlamaya karar verdim. Hep aklımda vardı böyle bir şey.

Neyse....

Bakalım Anonim beyimiz napcak. Engel yiyecekmi yoksa yemiyecekmi? Diğer bölüm keyfinin kahyası ne zaman müsait olursa o zaman gelir skjsjsjsns

See you



AnonimStories to obsess over. Discover now