👑MISS BALTIMORE👑

6K 62 10
                                    

The next day

Tracy:AVA ITS THE DAY.IM TRYING OUT FOR THE CORY COLLINS SHOW WAKE UP.ITS A BIG DAY TODAY!!!
Ava giggles Ava:ok Tracy I'm getting ready now
I got out of bed and took a shower and wore this

OUTFIT/MAKEUP/HAIR

                 OUTFIT/MAKEUP/HAIR

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ava:OK TRACY PENNY LETS GOOO!!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Ava:OK TRACY PENNY LETS GOOO!!!

-5 minutes later at the auditions-
Tracy:guys I don't know look at all these girls.
Penny:you got this Tracy try your best.
Ava:penny's right.you got this if you don't make it you will always be our star.ok?
Tracy:right.
Ava:omg there's link you guys link Tracy, penny pinch me.
Tracy/penny:ok*pinchs ava*
Ava:owwww not really.anyway go you got this Tracy.
Tracy:ok wish me luck
It's was going so well until she asked that one question
Miss Baltimore:would you swim in a under rated pool?
Oh no
Tracy:sure it's the new front tear.
Oh gosh why would she you know what let me be quiet
Tracy comes over sad
Penny:awww it's ok Tracy you did great to me and Ava.
Ava:yeah Tracy now let's go to school because we're*checks watch*LATE!
Penny/Tracy:uh-oh LETS GO!
We run to school

Link POV
I was talking to my friends, I heard someone yell we look and saw them girls from yesterday
Friend 1:wow look at Ava cute as always
We saw them run out the building fast
Friend 2:why they running away
Link:because they're late for class
Friends:ooo to bad
Link:yeah to bad let's go

Ava and Tracy was walking into class late
Teacher:miss turnblads late again*writes detention slips we take them*
In detention
Tracy/Ava:wowww
We go sit down but Tracy was looking at a person
Person:what chu looking at
Tracy:nothing sorry
???:ayeee*he looks at us*o hello how may I help you ladies?
Ava:o we got detention.
???:o.well anyway well come to detention.my names seaweed and these are my people ain't I'm right yall!?
Everyone except Ava and Tracy:yeahhhhhhh
Seaweed:what's y'all names.lets starts with you little lady.
Tracy:I'm tra-cy turn-blad
Girl:you better get them white girlll
Seaweed:ok now you pretty lady.
Ava:I'm a-va turn-blad.
Everyone except Ava and Tracy:ayeeeee
Everyone starts laughing and dancing

Link POV
We was walking passed the detention we heard laughing and I look through the door window
Friend 3:link come on
Link:wait
I saw Ava and Tracy dancing and I open the and I saw Tracy dancing and saying
Tracy:I'm bad bad girl who needs popping.
Seaweed:laughing*saw link*laughing harder
Tracy turns around and saw link and yells
Tracy:AVAAAA!!!
Ava:yes tra-ooooo ummmm hi link.tracy what you do?
Tracy:umm I was dancing and he kinda saw me popping myself sorry.
tracy hides behinds Ava
Link:umm hey I was wondering if you and your sister are coming to the dance thing later
Ava:o um yeah sure.right Tracy you wanna go?
Tracy:yes I'll ask penny
Ava:ok we will see you guys later
Link:ok um see you guys later
Ava:yea bye
Link:bye*i leave with my friends*

🌈~!TO BE CONTINUED!~🌈

Hairspray (link x reader)Where stories live. Discover now