53

344 16 9
                                    

הרבה אנשים חושבים שהפעם הראשונה שהשם לבדוג הוזכר זה בספר החמישי בצבא דמבלדור אבל בעצם בספר הרביעי בעמוד 72-73 כשהוויזלים פוגשים את הדיגורים בדרך לאליפות העולם זה הולך ככה:

"כולם תכירו זה איימוס דיגורי" אמר אדון ווזלי. "הוא במחלקה לרישוי ופיקוח על יצורי פלא.  ונדמה לי שאתם כבר מכירים את בנו, סדריק?"

סדריק דיגורי היה נער כבן שבע-עשרה, נאה במיוחד. הוא היה הקפטן והמחפש בקבוצת הקווידיץ' של בית הפלפאף בהוגוורטס. "היי" אמר סדריק מביט סביבו על כולם.

כולם השיבו "היי" מלבד פרד וג'ורג', שרק הנידו בראשיהם. הם מעולם לא עד הסוף על כך שהביס את קבוצתם, גריפינדור, במשחק הקווידיץ' הראשון של השנה הקודמת.

"הלכתם הרבה, ארתור?" שאל אביו של סדריק.

"לא יותר מדי" ענה אדון וויזלי. "אנחנו גרים שם, בצד השני של הכפר. ואתם?"

"נאלצנו לקום בשתיים בלילה, נכון, סד? אני אומר לך, זאת תהיה הקלה כשהוא יעבור את הטסט בהתעתקות. לא שאני מתלונן..." איימוס הביט סביבו בחביבות אל שלושת האחים לבית וויזלי, ואל הארי, הרמיוני וג'יני. "כל אלה שלך, ארתור?"

"אה, לא, רק הג'ינג'ים," אמר אדון וויזלי והצביע על ילדיו. "זאת הרמיוני חברה של רון - והארי חבר נוסף - "
"חי זקנו של מרלין!" קרא שיימוס דיגורי, והעניו התרחבו.
"הארי? הארי פוטר? "
"אה - כן," אמר הארי.

הארי כבר היה רגיל לזה שאנשים בוהים בו בסקרנות כשהם פוגשים אותו לראשונה, ולזה שעינהם פונות מיד אל הצלקת דמוית הברק שעל מצחו, אבל זה תמיד גרם לו להרגיש לא בנוח. "סד דיבר עליך, כמובן," אמר איימוס דיגורי. "סיפר לכולנו איך הוא שיחק נגדך בשנה שעברה... אמרתי לו, אמרתי - סד, זה משהו שתוכל לספר לנכדים שלך, זה... אתה הבסת את הארי פוטר!"

הארי לא הצליח לחשוב על תשובה לדברים האלה, ולכן המשיך לשתוק. פרד וג'ורג' עטו שוב את ההבעה הזעופה שלהם. סדריק נראה מעט נבוך.

"הארי נפל מהמטאטא שלו, אבא," הוא מילמל. "אמרתי לך... זאת הייתה תאונה..."

"כן אבל אתה לא נפלת, נכון?" שאג איימוס בלבביות, וטפח בכוח על גבו של בנו. "תמיד מצטנע, סד שלנו, תמיד מתנהג כמו ג'נטלמן... אבל הטוב ניצח, אני בטוח שגם הארי יסכים עם זה, נכון, מה? אחד נופל מהמטאטא אחד נשאר עליו לא צריך להיות גאון כדי לדעת מי מהם הטייס הטוב יותר !"

"בטח כבר נתקרב הזמן," אמר אדון וויזלי במהירות, ושלף שוב את שעונו. "אתה יודע אם ממתינים לעוד אנשים שיבואו איימוס?"

"לא, הלבגודים נמצאים שם כבר שבוע, והפוסטים לא הצליחו להשיג כרטיסים," אמר אדון דיגורי. "ואין עוד אחרים באזור הזה נכון?"



אוקיי קיצרתי טיפ טיפ כי זה ממש ארוך ולא העתקתי את המשך השיחה זה כבר ממש ארוך.

אבל כן, הזכירו את הלבגודים.


אני חושב שזה הפרק הכי ארוך שלי😁

417




דברים על הארי פוטר⚡⚡❤Where stories live. Discover now