Gurup Caffe'dedir
Berke: Gençler ya canı BaDem çeken bir tek ben miyim
B.Torlak: Aaaa ne tesadüf benimde canım BaDem çekti
Cemre: Sizin canınız BaDem çekmedi mi? *Buseye Dideme ve Barana bakarak söyler*
Baran: Benim BaYa uykum var ya *Batuhana ve Yarene bakarak*
B.Torlak: Kahpesin Baran piçin tekisin
Baran: Huyum kurusun
Buse: Baran benim evladım o benim çoçum siktirme kendini Torlak düzgün konuş çoççumlaa
*Baran annişim diyip Buseye sarılır*
Torlak: Yok canım al evladını sen ben birşey demedim
Berke: Baran knk bize BaDem alacakmısın
Yaren: Bence alsın yanında Didem Acar diye bir kız hediye geliyormuş
Torlak : Baran al o zaman BaYa iyimiş
*Yaren Torlak BaYa diyince ona bakar*
Baran: En kısa zamanda alırım ben size BaDem
Cemre: Yani Didem de geliyor der gülmeye başlar
Berke: Baran sen çok şerefsiz bi insansın kahpenin tekisin ne ara çaldında giydin benim Sweatımı
*Herkes gülmeye başlar*
Didem: Berkeeeğğ sensin o şerefsiz kahpeee
Yaren: Baran duy bunu duy nasıl koruyor seni
Buse:Ai Ahh ulan be şöyle bi manitam olsa yeter
Berke: Ağlayalım knk
Buse: Ağlayalım
Baran: Berke ve Buseye uygun bir şakı sözü
"Duygularım Darmadağan"
*Berke ve Buse hariç hepsi güler*
Bölüm Sonu🤗
Umarım Beğenirsiniz😍
YOU ARE READING
BaDem
RandomAyrılan İki Genç Hala Birbirini Deli Gibi Severken Hayat Onlara Gülüp Onların Kavuşmasına İzin Verecek Mi?
