1.Bölüm

97 7 6
                                        

Gurup Caffe'dedir

Berke: Gençler ya canı BaDem çeken bir tek ben miyim

B.Torlak: Aaaa ne tesadüf benimde canım BaDem çekti

Cemre: Sizin canınız BaDem çekmedi mi? *Buseye Dideme ve Barana bakarak söyler*

Baran: Benim BaYa uykum var ya *Batuhana ve Yarene bakarak*

B.Torlak: Kahpesin Baran piçin tekisin

Baran: Huyum kurusun

Buse: Baran benim evladım o benim çoçum siktirme kendini Torlak düzgün konuş çoççumlaa

*Baran annişim diyip Buseye sarılır*

Torlak: Yok canım al evladını sen ben birşey demedim

Berke: Baran knk bize BaDem alacakmısın

Yaren: Bence alsın yanında Didem Acar diye bir kız hediye geliyormuş

Torlak : Baran al o zaman BaYa iyimiş

*Yaren Torlak BaYa diyince ona bakar*

Baran: En kısa zamanda alırım ben size BaDem

Cemre: Yani Didem de geliyor der gülmeye başlar

Berke: Baran sen çok şerefsiz bi insansın kahpenin tekisin ne ara çaldında giydin benim Sweatımı

*Herkes gülmeye başlar*

Didem: Berkeeeğğ sensin o şerefsiz kahpeee

Yaren: Baran duy bunu duy nasıl koruyor seni

Buse:Ai Ahh ulan be şöyle bi manitam olsa yeter

Berke: Ağlayalım knk

Buse: Ağlayalım

Baran: Berke ve Buseye uygun bir şakı sözü
"Duygularım Darmadağan"

*Berke ve Buse hariç hepsi güler*

Bölüm Sonu🤗
Umarım Beğenirsiniz😍

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 26, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BaDemStories to obsess over. Discover now