קלינט ברטון (הוקאיי)

373 17 1
                                    

גרייס הושיטה יד לתיק, מושכת החוצה ראש חץ. היא הריצה את הצבע שלה על המתכת הקרה לפני שהיא הסתכלה על אחד הגברים שעמד בשקט, פרט לשאלה אחת ששאל אותה קודם.

הוא התקרב ורכן אל הגובה שלה עם חיוך על פניו. גרייס מייד יכלה לראות שהוא אבא, הוא היה מהסוג שמרגישים את זה בו, העיניים העייפות שאתה מקבל מלקום באמצע הלילה כדי לדאוג לילדים שלך

"אני קלינט, אבל אם את רוצה את יכולה לקרוא לי אבא", הוא אמר. גרייס בהתה בו בהפתעה, מביטה לתוך עיניו הכחולות והחדות לפני שהתעטשה אל זרועה, קלינט הרים את הסנטר שלה, בוחן את השפתיים שלך שעדיין היו קצת כחולות. הוא הרים אותה. "זמן אמבטיה!" הוא אמר מחייך "את צריכה להתחמם מספיק בטוח להכניס אותך לאמבטיה חמה, ואז אני אטפל בפציעות שלך", הוא אמר מתקדם לעבר המעלית. גרייס התכרבלה אליו בחיוך קטן

                                           --------------------------------------------------------------

גרייס צחקקה כשהיא שיחקה עם כמה צעצועים על שפת האמבטיה , קלינט מצא כמה ברווזי גומי בשבילך, גרייס הייתה נקייה אבל קלינט חיכה לפיג'מה שלך, אלברט גם קיבל אמבטיה, קלינט היה צריך לשכנע אותך שהיא יהיה בטוח במכונה ובמייבש כביסה ונתן לך לשים אותו בעצמך, ואפילו שם אותו בתוך ציפית של כרית כדי ששום דבר לא יקרה לו.

נקישה נשמעה על הדלת, גרייס הסתכלה כשנטשה נכנסה.

"איך היא מסתדרת?" היא שאלה, מביאה שקית עם בגדים.

"טוב, הפצעים שלה החלימו מעט, אבל אני יותר מודאג מהפציעות הפנימיות שלה, שמתי לב שיש לה צלע סדוקה או שבורה", קלינט אמר לשקית, מסתכל לתוכה, הוא משך החוצה כותונת לילה בצבעים שחור וסגול, מניח אותה על הכיור הוא מצא גם תחתונים ורודים עם חתלתולים ירוקים מצוירים עליהם והניח אותם ליד כותונת הלילה.

"אם את רוצה לעזור, אנחנו יכולים לעטוף את הצלעות שלה ולחבוש את כל החתכים. החבורות ייעלמו עם הזמן", הוא אמר.

"מזל שלא חסרות לה שום שיניים, או שיש לה שמיעה גרועה", הוא אמר. "טוני כבר מצא אותו?" נטשה ניענה בראשה.

"לא, עדיין לא. אנחנו נמצא אותו". קלינט נאנח מתיישב על האסלה, הוא הסתכל על גרייס עושה גלים באמבטיה, מעמידה פנים שיש סערה.

"... אני צריך לקחת אותה איתי ביום החופשי שלי מחר". קלינט אמר מסתכל על נטשה. "בואי איתנו, זה יהיה ממש קשה להסביר", נטשה צחקקה לפני שהנהנה.

"אני אעשה את זה", היא אמרה. "הבטחתי ללורה שאני אבקר שוב". קלינט חייך לפני שהוציא את גרייס מחוץ לאמבטיה.

"אווווווווו......" היא אמרה באכזבה, היא רצתה להמשיך לשחק

"אנחנו צריכים לטפל בפציעות שלך, מתוקה", אמר קליט. הוא מרח משחה על הפציעות שלה לפני שחבש אותן, הוא הראה לנטשה איפה היו הצלעות הפגועות שלה והיא עטפה אותן בתחבושות, קלינט עזר לה להתלבש.

If I were yours (פאנפיק הנוקמים)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant