Demir ve Damla, Arkadaşlarından gizli buluşmuşlardı, ne konuşacaklarını ve arkadaşlarına ne bahane üretecekleri hakkında hiç bir fikirleri yoktu.
"Demir, ben Arkadaslarıma, anne ve babama hiç birşey demeden evden kaçtım. Annem bana kızacak"
Demir, Damla ya bakış atar
"Bende gizli geldim buraya"
Damla, kolundaki saate bakar.
Saatin 00.30 olduğunu fark edince endişelenmeye başlar.
"Saat 00.30 , Annem ve babam beni çok merak etmiştir..."
Demir, Damla nın elini tutar
"Ben seni eve bırakabilirim"
Damla şaşırır ve Başını iki yana sallar
Damla be demir tam gidecekken Damla nın telefonuna mesaj gelir
((Mesajda))
CAN- beni özledin mi? Damla
Damla ne olduğunu anlamaz, can daha fazla mesaj atmaya başlar.
On, on beş, yirmi diye artmaya devam eder.
Damla telefonunun bildirimlerini kapatır ve Demir ile Eve yürürler.
Damla nın içini yiyen o mesaj hala aklındadır.
Damla eve gelince Demir ile vedalaşır ve evine balkondan girer. Neyseki anne ve babası uyuyordur.
Telefonundaki mesajları incelemeye başlar.
Can- hadi ama mesajlarıma bakmayacak mısın?
Can- yoksa arkadaşlarına zarar mı vermeliyim? :)
Can- benden bunu mu istiyorsun tatlım... onları öldürmek çok eğlenceli olacak.
Damla, ne yapacağını şaşırır ve hemen cana mesaj yazar.
Damla- hiç birine hiç birşey yapmayacaksın!
Damla korkmaya başlar, Can hapse girdiği için uzun süredir görüşemiyorlardı. Şimdi neden mesaj atmıştı ve neden Damla yı tehdit ediyordu???
