Bilinmeyen: Hayat nasıl gidiyor bakalım?
Aras: Sanane.
Bilinmeyen: Çok kabasın fakat bu mükemmel olduğun gerçeğini değiştirmiyor.
Aras: Tamam.
Bilinmeyen: kısa cevapları seviyorsun herhalde?
Aras: Aynen.
Bilinmeyen: Biliyor musun? Susmaya hiç niyetim yok.
Bilinmeyen: Sen bir şeyler yazmasan da olur.
Bilinmeyen: Hiç gizlice birisini saatlerce izledin mi?
Bilinmeyen: Ben izledim, izliyorum.
Bilinmeyen: hahaha etrafına bakman çok hoş ve beni görememen de.
Aras: Kimsin sen?
Bilinmeyen: Kim olduğumun bir önemi yok şuan sadece sana odaklıyım şu anı bozma lütfen.
Aras: Bak, beni rahat bırak.
Bilinmeyen: Çok isterdim 3 yıldır deniyorum işe yaramadı.
Aras: Ne?
Bilinmeyen: Niye şaşırıyorsun kim senin cazibenden kurtulabildi ki? Eskilerinin bile hala aklındasın.
Aras: yazma yoksa engellerim.
*görüldü*
____♥____
Bilinmeyen: Selam.
*görüldü.*
Bilinmeyen: Uh, pekala yazmayacaksın.
*görüldü.*
Bilinmeyen: Rahatsız edilmeyi sevmezsin biliyorum.
Bilinmeyen: Lanet olsun bir şey yaz.
Bilinmeyen: İstersen küfür et, defol de ama bir şey yaz..
*görüldü.*
Bilinmeyen: Seni seviyorum.
*Mesajınız iletilemedi.*
-
uwu ilk kez deniyorum böyle bir şey daha önce hiç yazmadım. Yeni bir başlangıç yapmak istedim. Şuan kısacık ama dediğim gibi başlangıç. Umarım hoşunuza gider ve seversiniz. Yorumda her şeyi belirtirseniz çok güzel olur. sizi seviyorum.❤
ESTÁS LEYENDO
dear darling
De TodoBilinmeyen: Bakışların beni resmen deli ediyor. Aras: Kimsin? Bilinmeyen: Bilmiyorum. Sen de kayboldum hala bulamıyorum.
