Cap 1- Primer dia de clase

24 0 0
                                        

Hem vaig posar les convers rapidament, vaig pillar la motxilla i vaig ixir a tota presa.Tenia que arreplegar a Maria i així anavem juntes al primer dia d'institut.Quan les dos vam arribar ens vam fixar en un cartell que hi havia a la porta del institut.Deia a quina clase pertanyiem i amb quins companys aniriem la resta del curs.

Per sort un any més, anava amb Maria.Era la meva millor amiga desde que erem petites i no volis separarme d'ella.

També anavem amb Carla i amb Emma.Les dos eren molt amigues nostres i hem vaig alegrar que anarem a la mateixa clase.

En mitad del caos on tots els estudiants de cuart es saludaven i xillaven, va vindre Rafa i hem va abraçar. Haviem estat junts feia unes quantes sentmanes i ja el trobava a faltar. Rafa era molt amic meu, però això no lleva que els dos s'agradarem.

Vam entrar a clase,l'aula era nova i la paret del final era taroja.Els altres anys havia sigut verda,blava i rosa.

Els profesors ens van explicar tot el rotllo de les avaluacions i dels examens d'aquest curs i com sempre tot el món els primers dies estava eufòric i amb energia.

Totes aquestes sensacións que promte se'n anirien.


6 Colors d'una BanderaStories to obsess over. Discover now