Vaig ser feliç

105 3 0
                                        

El sol s'amaga

i la lluna treu el cap.

Els carrers s'enfosqueixen

i les ànimes corren lliures.


Em trobo sol pel carrer,

buscat amb totes les meves forces

el que alguna vegada m'havia fet feliç

i m'havia donat la passió de viure.


No ho trobo;

ha marxat;

m'ha deixat;

s'ha esfumat.


Els fanals s'encenen lleugerament.

A poc a poc les ànimes s'esvaeixen

i més evident es fa l'absència de vida.

No surtis o seràs un estrany!


Em trobo sol pel carrer.

Desapareix tot desig de transcendència,

de desitjar el que ja no pot ser

i de seguir amb aquest ball apassionat.


No ho trobo;

ha marxat;

m'ha deixat;

s'ha esfumat.


El passat encara en mi és present.

El que va ser no tornarà a ser-ho.

Em vas deixar estimar-te

i no em puc deslliurar d'aquell instant.


Em trobo sol pel carrer.

Tu no hi ets.

Necessito tornar a acariciar aquells cabells,

cabells castanys com aglans,

aglans que s'han desprès de l'alzina.


No ho trobo;

ha marxat;

m'ha deixat;

s'ha esfumat.

Pense'mHistorias para obsesionarse. Descúbrelo ahora