👽

938 37 8
                                        

Ben hep yanlış yüzyılda doğdumu düşünüyorum. Daha eski senelere ait bir bedenim ve fikirlerim var. Beden konusu sizi yanıltmamalı. Bahsettiğim, mükemmel bir fizik, güzel bir burun (tâbi kişisel yargılarla değişebilir) veyahutta dolgun bir dudak değil. Doğallıkdan bahsediyorum. Nasıl olduğun veya nasıl hissettirdiklerini önemsemeden. Dudağının ufaklığını; dudak kalemleri, taşıdığın rujlarla sabote etmemelisin. Gözlerini çekik göstermek için yaptığın makyajlarda gereksiz olsa gerek. Yüzünün sivilceli olması  sebebiyle yüzüne sıvadığın fondötende seni güzelleştirmiyor. "Pk" de bahsedilen "Olgulaştırma" tam da bu olsa gerek. Şimdi güzel gelen dolgun dudak, seneye çirkin bulunacak. Senin güzelliğini anlata anlata bitiremediğin varlıklar da önemini yitirecek böylece. Yani aslında güzel kavramını yaratan da biziz. Bu fikri değiştiren de. Neden sosyal medyada gördüğün bir video seni etkiliyor? Neden H&M'in yeni yarattığı kreasyonla, bol pantolonlara geçtin? Ya da Bershka'nın farklı tarzından hemen etkilendin. Neden birisi seni etkilemeden, kendin bir şeyleri başarmıyorsun? Çoğu şey hayal gücümüzü sınırlandırıyor. Kendi kreasyonunu yaratmaya gücün bile yetmiyor artık, zaten senin için tasarlanan şeylere yöneliyorsun. Bir robot gibi. Hâlbuki senin ürettiğin bir tarz, tüm dünyayı etkileyebilecekken! Kendi yaratıcın olmak yerine daima birinin kölesi olmaya mahkûm bırakılmışız. Göbeği açık tişörtler farklı durduğu için onları tercih etmiş, saçları rengarenk yapmak seni ortamlara soktuğu için saçını boyatmışsın. Her şeyin başlangıcı zordur. Giydiğin kıyafetler seni eleştirilere maruz bırakacak, kötü yorumlar almana sebep de olacaktır. Doğal. Eğer bir şeyler de eleştiriliyorsan bil ki doğru yoldasındır. Tek yapman gereken, "Kendini yaratmak!"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 23, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

VaenoctisStories to obsess over. Discover now