פרק 2: הברבי

16.7K 709 48
                                    


אחרי שסידרתי את כל חפציי וסידרתי את בגדיי בארון, אבריל ואני נרשמנו לקורסים יחד עם טיילר, אריאנה ולוקי. וקייל שהצטרף לדרך למרות ההתנגדות של אבריל ורשם אותו ואת ריידר.
לאחר מכן לקראת הערב ישבנו כולנו בקפיטריה, וגם ריידר - שנראה שכל מה שהוא רוצה לעשות זה לקום ולעוף מפה. שמתי לב שהוא לא נהנה כל כך לשוחח עם אנשים, או בכלל - להקשיב לשיחות שלהם. מקודם אריאנה הספיקה לתת לנו מחקר שלם על ריידר וקייל. שנה שעברה היא הייתה עיתונאית בית הספר, היא אמרה לנו, כך שידעה הכול על כולם.
היא סיפרה שקייל וריידר חברים טובים כבר מגיל קטן. קייל הוא בחיר מפונק ועשיר בצורה מטורפת. אבא שלו מנהל חברה מצליחה העוסקת בבניית מלונות ובתים יקרים. ארי הוסיפה שהבית שלו עצום כמו מלון.
שנה שעברה בתיכון הוא היה קפטן קבוצת הפוטבול, כך שכל בחורה הייתה נופלת לרגליו. הוא תמיד משתעשע, כמו שכבר הכרתי, ותמיד ישיג את מה שהוא רוצה. אם לא - הוא ימצא דרכים אחרים להשיגו. חייכתי כשנזכרתי שזו בדיוק אותה תכונה אצל אבריל.
ריידר... ריידר מעט שונה ממנו...
אריאנה סיפרה שהוא היה הבחור ה'מאיים' אצלם. אף אחד לא היה מנסה להתעסק איתו, ומי שכן - גמר בבית חולים. יש אפילו שמועות שהוא הרג מישהו במכות... אבל אלה רק שמועות, אני לא מאמינה לשטויות שאנשים אומרים. למרות שאני לא מכירה אותו עדיין ולא יודעת למה הוא מסוגל, אני לא מאמינה לזה.
לעומת קייל, שאוהב לצחוק ולדבר, ריידר אחר לגמרי -
יש לו בעיית כעסים רצינית, שכבר שמתי לב אליה. הוא לא מדבר המון, כמו שחשבתי, ושונא שמתעסקים לו בעניינים(ובבחורות). הוא פסימי ועקשן, וארי ציינה שאם הוא כועס, לא משנה על מי - עדיף להתרחק.
אני חייבת לציין שכל זה ממש, אבל ממש מפחיד אותי. אני לא רוצה להיתקע עם מישהו כמוהו בחדר.
מחשבותיי נקטעו כשהתחלתי לשמוע את הוויכוחים של אבריל וקייל.
"אתה לגמרי לקחת לי את ההמבורגר." אבריל אמרה בהפתעה והביטה בצלחת האוכל שלה, שהייתה מלאה בקערת סלט קטנה ומין קציצות מוזרות שלא נראו טעימות בכלל. "אני? למה את ישר קופצת עליי?" קייל שאל והביט בה, כשהוא נוגס בהמבורגר שהיה בידיו בהנאה. אבריל יישרה את מבטה אליו, שישב מולה.
"אתה כן! מאיפה יש לך את זה אז, הא?! כשהבאת את המגש שלך לא היה לך המבורגר. זה שלי!" אבריל שלחה את ידה בכדיי לקחת ממנו, אבל טיילר החזיר אותה אחורה בגיחוך. "אני אביא לך חדש, אוקיי?" הוא אמר ונשק לשפתיה בחיוך קטן, קם מן הכיסא והתרחק.
אני ולוקי החלפנו מבטים וניסנו לא לצחוק מההתנהגות הילדותית שלהם.
"זה ממש טוב." קייל חייך והתענג על כל רגע, גורם לזעם של אבריל לעבור לכפות ידיה ולגרום להן להתכווץ לאגרוף קטן. היא נשמה עמוק ונרגעה, מתעלמת ממנו, והרימה את אחת הקציצות כשמבט נגעל על פניה.
קייל החניק צחוק, "זה נראה דוחה." הוא אמר וניגב את פניו. אבריל הניחה מיד את הקציצה על הצלחת באנחה כועסת.
"כמו הפנים שלך." היא החזירה בנימה עוקצנית והעבירה יד בשיערה השחור והארוך. קייל ניסה להיאבק בחיוך הקטן שעלה על שפתיו, משך בכתפיו באנחה ולבסוף דיבר - "הו, אני לא יודע לגבי ז - "
"תסתמו כבר." ריידר דיבר לראשונה הערב בקול מעוצבן, שגרם לי לקפוץ מעט. העברתי את מבטי אליו ובחנתי כל תנועה שלו, מאיך שאצבעותיו רקדו במהירות על השולחן עד לנשימות הארוכות שלקח. כשראה שבהיתי בו, הסטתי את ראשי במהירות הצידה.
"אתה יכול ללכת אם אתה לא - "
"הינה." טיילר קטע את אבריל כשהגיע עם המבורגר עטוף בשקית קטנה בידו. היא חייכה ולקחה אותו ממנה, לא לפני שנשקה לשפתיו בחיוך. גיחכתי כאשר הבחנתי בקייל מגלגל את עיניו.
"אתם באים למסיבה היום?" לוקי שאל והניח את ידו על שיערו המתולתל והמלא, מעביר את עיניו הירוקות על כל אחד ואחת מאיתנו. חוץ מזה שזה קולג' וכמעט כל יום יש מסיבה - היום זהו יום המעבר, כך שכולם הולכים להיות שם.
"אה הא - בנות." קייל ענה והנהן בראשו בחיוך גדול.
הסתרתי את פניי עם שיערי האדמוני והארוך, מנידה את ראשי הצידה, כאשר הבחנתי בריידר בוהה בי. איך זה שכשאני מסתכלת עליו הוא נראה עצבני, אבל כשהוא מסתכל עליי זה פתאום בסדר לבהות?
העברתי את מבטי אל אריאנה שישבה לידי, שתקה כל השיחה ואכלה את הסלט שלה, מידיי פעם מחייכת כמה פעמים. בתור מישהי שאוהבת לדבר, זה נראה לי מוזר שהיא שתקה.
"ברבי אנושית מתקרבת." לוקי מלמל במהירות בכחכוח גרון, שבקושי הצלחנו להבין מה אמר. לפני שיכולתי לשאול, בחורה בלונדינית בעלת שיער גלי וארוך עד המותניים נעמדה ליד שולחננו. עיניה היו ירוקות וגדולות כל כך, כל כך יפות שאפשר לטבוע בהן, ועל שפתיה המלאות היה מרוח אודם עדין וורוד.
אם יכולתי לכנות אותה בשם כלשהו, חוץ מהדימוי של לוקי - ברבי אנושית, זה היה רפונזל. לידה עמדה בחורה בעלת שיער ברונטי חלק, ועיניים חומות וחמודות שקרצה בשובבות לקייל.
"ריידר," היא חייכה ברשמיות והסתכלה עליו, משחקת עם שיערה באצבעותיה.
"קייל." היא אמרה במרירות כשהביטה בו והחזירה את מבטה אל ריידר בחיוך, לא לפני שבחנה כל אחד ואחת מאיתנו בשולחן.
"טוב לראות גם אותך, ויק." קייל מלמל בחיוך קטן אך לא אמין, והחזיר את מבטו אל הצלחת שלו, גורם ל'ויק' לגלגל את עיניה.
"אתה תהייה היום במסיבה?" היא התעלמה מקייל ויישרה את מבטה אל ריידר. ריידר משך בכתפיו בהנהון ראש קצר, ושיחק עם המזלג שהיה בידו - מניח אותו על השולחן ומסובב אותו באטיות.
"נהדר, אז נתראה. קרלי בואי." היא שילבה את זרועה יחד עם זרועה של הבחורה ששמה קרלי, והתרחקה מאיתנו, לא לפני שחייכה אל ריידר והעבירה מבט קר בקייל. לא קשה להבחין שיש משהו בינה לבין ריידר, או היה.
"היא.. משהו.." לוקי צחק ושקשק את ראשו.
"זו הייתה ויקטוריה." אריאנה לחשה לעברי. העברתי את מבטי אליה, פוגשת בעיניה הכחולות. "האקסית האחרונה של ריידר." הנהנתי בראשי לאט כשהיא סיימה את משפטה.
"מי זאת הייתה?" אבריל גיחכה ונגסה בהמבורגר שלה, מעבירה את מבטה אל קייל שיסביר - כיוון שידעה שריידר לא יגיד כלום.
"זאת ויקטוריה. היא הייתה איתנו שנה שעברה בתיכון יחד עם חברה שלה קרלי. סתם מישהי.. חוץ מהמראה שלה היא כלום." הוא מלמל והניח את בקבוק הקולה שלו בחזרה על השולחן לאחר ששתה ממנו.
"אתה אומר את זה רק בגלל שהיא לא נתנה לך." ריידר התפרץ פתאום, מניח את המזלג על השולחן. כולנו מיד יישרנו את מבטנו אל קייל בעיניים גדולות. קייל העביר בריידר מבט רצחני, ולבסוף נאנח. "מה אתה רוצה נו.. בגללה הפסדתי בהתערבות!" הוא אמר, גורם לכולנו לרצות שימשיך לדבר. סקרן אותי לדעת על איזו בדיוק התערבות, ולפני שיכולתי לשאול - לוקי הקדים אותי.
"איזה התערבות?" הוא שאל והניח את מרפקיו על השולחן, מסתכל על קייל ומחכה למוצא פיו כמו כולנו.
"שנה שעברה הוא התערב עם ידיד שלו מי יכניס את הבתולה הכי נחשקת למיטה, שזו הייתה היא - ויקטוריה. הוא ניסה להפעיל את 'קסמיו' עליה וזה לא הצליח." ריידר ענה במקומו בנימה דיי משעשעת יחסית לבחור שתמיד כועס ורציני, גורם לכולנו להסתכל עליו.
"זה לא נמשך זמן רב כי כמו כל בחורה, היא בסוף גמרה איתך במיטה." קייל החזיר בנימה דיי כעסנית, והביט בו. לפני שריידר הספיק להגיב, אבריל פרצה בצחוק. "אתה מעוצבן עליה בגלל שהיא לא נתנה לך לדפוק אותה? פתטי."
"לא מפגרת," קייל נאנח והסיט את מבטו אליה, גורם לטיילר להרים גבה. "אני מעוצבן כי אני לא סתם השתתפתי בהתערבות הזאת. השתתפתי בה כי חיבבתי את ויק." הוא אמר לבסוף. "אבל מה זה משנה, הבנתי אחר כך עד כמה מטומטם הייתי. מה אני צריך אותה כשאני יכול לבחור כל אחת." חיוך שחצני עלה על שפתיו. זה לא נראה שהוא התגבר עליה כל כך, אם הוא ממשיך לקרוא לה ויק'.
"התערבות זו הדרך האחרונה להשיג בחורה." אריאנה אמרה בשקט, כאילו מפחדת שישמעו אותה. קייל העביר את מבטו אליה בחיוך קטן ואנחה, "אני יודע."

"טוב, אני גמרתי להקשיב לזה." ריידר הניח את כפות ידיו על השולחן, הזיז את הכיסא אחורה, קם ממקומו והתרחק מאיתנו.

***

מאוחר יותר התיישבתי בחדרי ובהיתי בארון בגדיי שהיה פתוח, מחפשת מה ללבוש למסיבה. הספקתי לתלות רק חצי מבגדיי, השאר נשארו מקופלים בתוך המזוודה. הספקתי כבר להתקלח בחדרן של ארי ואבריל, כיוון שאין סיכוי שאני מתקלחת פה.
ריידר בדיוק יצא מחדר המקלחת, לבוש בג'ינס שחור וחולצה אפורה מכופתרת, שהייתה מקופלת עד למרפקיו.
"רוצה גם תמונה?" הוא שאל והעביר יד בשיערו הקצר כשראה שבהיתי בו. הסתובבתי בחזרה אל עבר הארון, שולפת חולצה מתוכה. תנשמי עמוק, בל. הוא סתם אידיוט.
"תראי," הוא אמר לפתע, גורם לי לסובב את גופי לעברו ולעיניי הכחולות להתמקד עליו. "אם אנחנו כבר הולכים לבלות יחד את השנה הזאת בחדר הזה - יש דברים שאת צריכה לדעת.
אני לא אוהב שנוגעים לי בדברים, אז תתרחקי מהם. בטח שלא אוהב שבוהים בי. אני מעדיף שלא תדברי איתי, ואם את מתכוונת להביא כמה בחורים מידיי פעם - שזה לא יהיה כשאני בחדר."
נשארתי פעורת פה כשהוא סיים לדבר, ועיניי גדלו. "אני לא הולכת להביא לפה בנים. ולגבי הדיבורים - אל תדאג." סיננתי מבין שיניי בנימה כועסת, והסתובבתי בחזרה אל הארון. אני לא מאמינה שהוא כרגע אמר את זה. עם מי נתקעתי. יכולתי לשמוע אותו ממלמל "יופי".
הדלת נפתחה במהירות, גורמת לי לקפוץ בבהלה. כבר דמיינתי לעצמי מי זה.
"בל!" אבריל צעקה בהפתעה כשהתקדמה ונעמדה לידי. היא הייתה לבושה בחולצת סטרפלס שחורה, ושורט ג'ינס התואם לו. על כפות רגליה היו נעליי עקב שחורות וגבוהות של ג'פרי קמפבל, ושיערה הארוך והשחור היה מתולתל בקצותיו.
"למה את לא לבושה?" היא שאלה כשבחנה בעיניי השקד שלה את הטרנינג והגופייה שלבשתי. "היי ריידר," היא מלמלה במהירות לעברו כשהסתכלה עליו, ולאחר מכן העבירה את מבטה אליי שוב.
"אני לא מוצאת - "
"אוח'." היא התקדמה בזריזות אל עבר ארוני, שולפת כמה פריטים ומניחה אותם על המיטה, לא לפני שבחנה אותם. אבריל שלחה את ידה אל פינת האיפור שלי, והוציאה משם כמה תכשיטים. היא הסתובבה מעבר למיטה אל מדפי הנעליים שלי ושלפה משם זוג עקבים שחורים. לאחר שהניחה את כל הפריטים על המיטה הקטנה, היא הניחה את ידיה על מותניה והסתכלה עליי.
"את יודעת שאיזה בחור בשם ראיין שאל אותי עלייך? את חייבת לפגוש אותו הוא יהיה כל כך מדהים בשבילך!" היא קראה בהתרגשות וקפצה במקום.
"תלבשי את זה, וכשתסיימי תקראי לי כדיי שאני אסדר לך את השיער ואאפר אותך." היא הוסיפה בחיוך והסתובבה לכיוון הדלת, פותחת אותה בידה ויוצאת מן החדר.
הרמתי את מבטי אל עבר ריידר, שכל הזמן הזה עמד בשילוב ידיים וצפה בנו. "מה אמרנו לגבי בהייה?" אמרתי לעברו בשקט, מרימה את הבגדים שאבריל בחרה שהיו מונחים על המיטה. התקדמתי אליו, עוקפת אותו בכתפי ונכנסת לחדר המקלחת בכדיי להתלבש.

אני צריכה קצת ליהנות בשביל להעביר את הכעס שבי עכשיו. 

השילוב המושלםحيث تعيش القصص. اكتشف الآن