1.

1 1 0
                                        

İsmim Aryas. Nerede doğduğumun veya nerede yaşadığımın pek bir önemi yok.Sadece sürekli yolda olduğumu söyleyebilirim.Nedenini bilmediğim bir şekilde yolda olmayı seviyorum.Belki de kendimi yoldayken daha az yalniz hissettiğim içindir.Yoldayken herkes aslında hiçbir yere ait değildir.Ta ki varış noktasına kadar. Fakat benim bir varış noktam yok. Bir yerde en fazla 2 veya 3 gün kalabiliyorum.Sebebi ise yalnızlığa olan alışkanlığım.Evet belki saçma gelecek ama kurtulamadım.Insanları sevmeyi deneyemedim bile çünkü beynimi kurcalayan şüphelerim herşeye engel oluyordu.Sadece kendime güveniyor olmak berbat birşeydi.Birde arabama.

Arkadaşlar hikayemin karmaşık veya garip veya ilginç vsvs olduğunun farkındayım lakin sadece böyle bir kurgu oluştu kafamda ve şansımı denemek istedim.Sadece düşüncelerinizi bilmek isterim, ki ona göre devam edeyim veya etmeyeyim.. Şimdiden teşekkür ederim, herşey gönlünüzce olur umarım:))

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 11, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

YOLDAStories to obsess over. Discover now