Hii iedereen
Leuk dat jullie dit boek even lezen. Ik wil jullie daarvoor ook bedanken.
Eumh dit is een vrij moeilijk boek, omdat ik omga met gebeurtenissen in het leven van anderen en uiteraard ook met gebeurtenissen uit mijn leven. En misschien kan je er ook lessen uittrekken?
Ik ben nogal spiritueel aangelegd en ik ben erg geïnteresseerd in menselijke emoties en gevoelens, hoe ze omgaan met tegenslagen. Ik vind het fascinerend.
Graag zou ik nog willen zeggen dat de verhalen uit dit boek met respect moeten behandeld worden. Het is vrij persoonlijk, en moeilijk voor de mensen die dit hebben meegemaakt om te zien wat ik met hun verhaal heb gedaan. Uiteraard heb ik daar toestemming voor gekregen.
Als je ook een verhaal kwijt wilt, dan luister ik graag naar je.
Er is slechts één regel in dit boek: we zijn allemaal gelijk.
Ik zou zeggen veel plezier!
xxx
VOUS LISEZ
ME
SpiritualitéHet is nogal moeilijk om uit te leggen waarover het gaat. Dit is een boek waarin jezelf ook inspraak hebt, je mag zelf een hoofdstuk schrijven.. Het mag ook anoniem. De bedoeling hiervan is om mensen te laten zien dat ze niet alleen zijn met hun gev...
