Bu kitap birbirini ölümüne seven bir çiftin hikayesidir...
İnşallah hiç ayrılmazlar.
Kızımızin ağzından:Bu arada kızımızın adı Ece
Ya offf bıktım şu alarmdan neyse kalkmam gerekiyor yoksa okula geç kalıcam ne giysem acaba 6. sınıfın son günü neyse ya gene aynı kişiler zaten basic bir t shirt altına da bir kot şort saçımda at kuyruğu tamamdır.Baba beni motorsikletin ile götürsene lütfen kızımızın kendine has bir bakışı vardır bu bakışı kime atarsa istediği şeyi yaptırabiliyor ne güzel di mi babişkosuna o bakışı attı ve babası tamam ama 10 dk beklerim en fazla,dedi kızımız tabikide tamam dedi.Karne günü çok sıkıcı olduğu için pazara çıkmaya karar verdi tabikide yanında bff si sıla da vardı. Pazarda sılanın gömleğinin aynısi vardi hemen annesine söyleyip aldı ve giydi.Çok yakışmıştı. Markete girdiler hemen patron Ece ye bu yaz geliyorsun di mi çalışmaya dedi. Ece de tabikide geliyorum sen malzemeleri hazırla dedi. Marketten çıkıp okula gittiler karne saati gelmişti. Hemen karnesini,takdir belgesini ve üstün başarı belgesini alıp babasının yanına gitti
Babası nın iş yeri okula sadece 2 dakikalık bir mesafededir.
Babası ona karne harclıgını verdi ve eve gittiler annesi de kızının en sevdiği yemekleri yapmış bekliyor du hemen Ece annesine belgelerini gösterip yemeğe oturdu Ece obur olmasına rağmen zayıf bir kızdı günlerce babasına baba lütfen ben çalışmak istiyorum dedi babası bir gün dayanamadı ve tamam dedi Ece çok konuşan bir kızdır hemen markete gitmek için hazırlanan Ece markete gittiğinde...
