Sensizliğin baharını yaşıyorum sensiz geçirdiğim ilk baharım,
hayal kurmaya devam ediyorum bir gün gerçekten gelirsin diye
çok bekledim, çok ağladım
Bahar geldi kış bitti ve yine bahar geldi
sen gelmedin.
biraz da olsa gelme umudunla yaşadım
ama sen yine de gelmedin?
sahi ya neden gelmedin.?
oysaki çok temiz sevmiştim seni
çok güzel hayaller kurmuştum senli baharlara...
sahi ya neden sensiz yaşıyorum bu Baharı?
gelme tamam gelme yaktın yıktın beni
ama ben yine de bekledim seni,
biliyorum hiç sevmeyeceksin
ama bir gün geleceksin, gelirsen yine de baharda gel.
ben sevmeyi seninle Baharda sevdim.
