BAHAR

25 2 0
                                        

Sensizliğin  baharını yaşıyorum sensiz geçirdiğim ilk baharım,

hayal kurmaya devam ediyorum bir gün gerçekten gelirsin diye

çok bekledim, çok ağladım

Bahar geldi kış bitti ve yine bahar geldi

sen gelmedin.

biraz da olsa gelme umudunla yaşadım

ama sen yine de gelmedin?

sahi ya neden gelmedin.?

oysaki çok temiz sevmiştim seni 

çok güzel hayaller kurmuştum senli baharlara...

sahi ya neden sensiz yaşıyorum bu Baharı?

gelme tamam gelme yaktın yıktın beni

ama ben yine de bekledim seni,

 biliyorum hiç sevmeyeceksin

 ama bir gün geleceksin,  gelirsen yine de baharda gel.

ben sevmeyi seninle Baharda sevdim.


~Sevdik~Stories to obsess over. Discover now