TEASER

21 2 0
                                        

Aku hanya mampu menangis.Menangis sepuas-puasnya.Mengapa aku dibuat begini?Tangan dan kakiku diikat.Mulutku juga diikat dengan pita pelekat.Sudah 2 hari aku dibiarkan begini.Tangan dan kakiku berasa amat sakit.

Aku masih ingat kejadian 2 hari yg lepas.Selepas pulang dari sekolah,kira-kira pukul 8 malam kerana menyiapkan kerja yg diberikan oleh Mdm.Shin.Aku melalui lorong yg biasa aku lalu dan merupakan jalan pintas ke sekolah.

Sampai di lorong,mulutku ditekup dengan kain secara tiba-tiba.Aku cuba meronta namun tenagaku tak cukup untuk melawan lembaga tersebut.Kepalaku berasa amat berat dan aku tidak sedarkan diri.Sedar sahaja dari pengsan,aku hanya diberi makan dan minum tpi secara paksa.

"Klik"

Pintu dibuka.Aku hanya mampu menjerit melihat kelibat yg terpampang di muka pintu.

"Helo Minha..Miss me?,"

**********

Hi semua readers yg author x knl sgt😁😁..Ini merupakn teaser buat cite MCB kali ni..Kita kasi suspen..Hehe,siapakah manusia yg memanggil Minha?Nntikan..

[28/8/2016,8:56 p.m]

My 'childhood' boyfriendStories to obsess over. Discover now