"Bir arayışla başlamıştı herşey, mum ışığı kadar az bir ümitle çıktım bu karanlık, bir o kadar da engebeli yola. Mum ışığı kadar az olsada ümidim, karanlık geçmişimde yol göstericimdi. Düşe kalka da olsa ilerledim bu engebeli, bir o kadar da karanlık yolu. Mumun erimesiyle, yani tüm ümidimi kaybetmemle karanlık yolda tek ve çaresiz kaldım. Ta ki karşımda süzülen, gün ışığını farkedinceye kadar. Işığa doğru ilerledim ve karanlık yolun sonunda akla hayale sığmayacak güzelliklerle karşılaştım. Girdiğim bu karanlık yol hayattı, gün ışığı Ku'an-ı kerim, yolun sonu ise cennet. Bir mum ışığıyla başlamıştı bu yolculuğum, gün ışığı kadar yüce bir ışığın rehberiyle son bulmuştu."
YOU ARE READING
~TANITIM~
ChickLit"Bir arayışla başlamıştı herşey, mum ışığı kadar az bir ümitle çıktım bu karanlık, bir o kadar da engebeli yola. Mum ışığı kadar az olsa da ümidim, karanlık geçmişimde yol göstericimdi. Düşe kalka da olsa ilerledim bu engebeli, bir o kadar da karanl...
