פרק 1: לרוץ

1.7K 92 20
                                    

"מוכנה ?" אני וסיית' עמדנו בסופרמארקט קטן בשכונה של הטחונים . היום בלילה אני וסיית' חוגגים שנתיים ביחד ורצינו לשתות אז הלכנו לגנוב .

מתחת למעיל העור של סיית' הסתתרו 3 בקבוקי וודקה נקייה ומתחת לשלי 2 בקבוקי ווסקי וכמה פחיות בירה .

"מתחילים לרוץ ב-3 , 2 , 1 ." ליפני שסיית' הספיק לסיים כבר התחלנו לרוץ , המוכר בחנות קלט אותנו והרים את שפופרת הטלפון במהירות כניראה מחייג למשטרה . רצנו דקות ארוכות ללא הפסקה , סיית' לימד אותי שלא משנה כמה קשה לי יהיה לי פי 2 יותר קשה אם אני אעצור ויקחו אותי לכלא . המגפיים השחורות שלי הוטחו ברצפת הבטון של המדרכה במהירות ובחוזקה כמעט ועל טיבעית . מרוב כל הפעמים שסיית' ואני עשינו זאת כבר הייתי מיומנת וידעתי בידיוק באיזה קצב לרוץ בשביל שלא יגמרו לי הכוחות באמצע הדרך.

אחרי 10 דקות של ריצה שהרגישו כמו נצח פנינו פנייה חדה אל תוך הסמטה והגענו לבניין הנטוש שלנו ושל שאר החבורה ונכנסו דרך החלון השבור לבפנים מתיישבים על הספה הקרועה .

"וואו ניראה לי שמילי מתה , יש פה ריח של נבלה ." סיית' החזיק באפו ונפנף עם ידו באוויר , מילי זאת החתולה השחורה והמעצבנת שכל הזמן מתנחלת אצלנו בבנין . פעם היא הייתה באה לפה בשביל לאכול אבל עכשיו כשכולם כבר מכירים אותנו אנחנו בקושי יוצאים לגנוב אוכל ,  רק פעם בחודשיים וגם זה בעיר אחרת ...

"הלוואי , הזונה הזאת נמצאת פה כבר שנים . מה תוחלת החיים של חתולים בכלל?" פניתי לסיית' וקמתי מהספה לבדוק אם באמת יש פה גופה של חתולה שחורה ואנורקסית .

"מאיפה לי לדעת ? בטח בשכונה כזאת הם ישרדו שבוע וגם זה במקרה הטוב ." סיית' קם גם הוא מהספה והצטרף אליי לחיפושים .

"אז איך מילי עדיין לא מתה ?" שאלתי אותו אחרי שהרמתי 3 לבנים שנפלו מהקיר ובדקתי אם יש משהו מתחתיהן .

"זה עונה לך על השאלה?" סיית' הצביע על אחד מחלונות הסורגים שעליו שכבה מילי ללא רוח חיים . התקרבתי לכיוונם ועיוותתי את פניי בגועל . השאלה האמיתית הייתה איך אנחנו מזיזים אותה משם ? סיית' כאילו קרא את מחשבותיי ורץ להביא את נעלי הספורט הישנות של גק' שכבר נקרעו והוא הספיק לגנוב חדשות מבית אחד שפרצנו אליו בשכונה של העשירים חודש שעבר ודחף את מילי בעזרתם אל מחוץ לסורגים .

"את יודעת מה קורה עוד שעה בייבי ?" סיית' כרך את זרועותיו מסביב למותניי ומשך אותי לכיוונו . "אולי תזכיר לי ? " חייכתי אליו ועשיתי את עצמי חושבת . " עוד שעה אני חוגג שנתיים עם האישה הכי יפה בעולם ." הוא אמר מחייך גם הוא ונישק את שפתיי בעדינות .

ילדי רחוב Where stories live. Discover now