GERÇEKMİ YOKSA RÜYAMI
Bu bizim hikayemiz. Bu hikayede isimler falan yok sadece o ve ben variz.
GİRİŞ
Platformun üzerinde hareketsiz yatıyordu.Dehsete kapilmistim.Ne yapacagimi bilmiyordum.Bütün bunların sorumlusu bendim. Ama tek düşündüğüm bu icten nasil pacayi siyirabilicegim.
1
Onu ilk gördüğüm yer üniversite kütüphanesiydi.Büyük kitapliklarin arkasındaki dar, uzun koridorlardan birinde karsilastik.Üstü kitap dolu bir arabayi itiyordu.Geçebilmesi için yol verdim.Bana bakmamisti ama buna pek şaşirmamam gerekiyordu.Artik lisede degildim ve okulda havali kizi olmaktan uzak bir tarz benimsemiştim.Plastik kirmizi çerçeveli buyuk bir gözlük takiyordum.Saclarimi arkadan baglamistim.Beyaz tişört ve dikkat cekici olmayan bir kot pantolon giyiyordum.Az ötemde durdu.Birkaç kitabı raflara dizdi.Uzun boylu ve zayıftı .
Tepede hafifçe seyrelmis.siyah daginik saclari vardi.Bir gün bu saclarin tamamen dökülmesine sebep olucagimdan henuz haberim yoktu. Onun başına çok büyük işler açıcaktim...
Lutfen vote veririseniz.....sevgiler..diger bölümde gorusmek uzere💕💕☺☺
YOU ARE READING
Tumbrl
RandomBaslarda hikâyenin adiyla alakasiz olucak ama sonunda tam hikayenin adi olucak okurken dusun gercekmi ruyami diye
