הקדמה

4.2K 151 15
                                    

נקודת מבט אוליביה:
״אהה״ צרחתי, ״לעזאזל איתכם, תפסיקו!!״ אמרתי מחמיצה את פניי.  ״חחח היית חייבת לראות את הפרצוף שלך..״ אמרה אליזבת חברתי הטובה ביותר כאשר מחזיקה את בטנה ומתגלגלת מצחוק. אליזבת הייתה ילדה יפה, שיער ארוך מתולתל בצבע חום כהה ועיניה היו כחולות עמוקות. היא החברה הכי טובה שאפשר לבקש, מהחברות שתמיד יהיו פה בשבילי לא משנה מה תהיה הבחירה שלי.. הרי מאז ומתמיד אני זוכרת את עצמי בתור אוליביה ואליזבת, כי איכשהו לא משנה מה תמיד נפגשנו. חברות ילדות אפשר להגיד.. ״אין אוליביה את הילדה הכי מוזרה שאני מכיר״ המשיך אוון מת מצחוק. אוון היה אחד הבנים שכל הבנות רוצות. שיער שחור כהה ועיניו היו חומות כתומות, כמו שאמרתי.. אחד כזה שכל אחת הייתה רוצה. חבל שהוא חסר ביטחון בדיוק כמו אלי (אליזבת), אני חושבת שבתוך החבורה שלנו אני תמיד הייתי זאת עם הביטחון הכי גבוה. אני היא זאת שלא נותנת לאנשים לפגוע בחברים שלה, אמנם אוון לא מפותח מבחינה גופנית אבל הוא ילד יפה והידיד הכי טוב שיכולתי לבקש. אבל שלא תחשבו שאני והוא נהיה ביחד הא? חחחחח ניסנו פעם אחת אמממ זה לא הלך כזה טוב.. אז החלטנו שעדיף ידידים. כנראה שככה זה ישאר תמיד. ״מה מוזר בי כבר״ אמרתי משלבת את ידיי ״רק מילקה שלי אוהבת אותי..״ אמרתי וחיבקתי את כלבתי היפה. היה הייתה גורה מסוג האסקי סיבירי והיא נבחה המון. קטנטנה כזאת שכיף לשחק איתה. היא בת 7 חודשים, אני אוהבת אותה.
״את אוהבת סרטי אימה אבל את נבהלת בקלות״ אמרה אליזבת ״כן אולי..״ (oli) איך את יכולה לאהוב סרטי אימה אם את מפחדת מכל שטות חחח״ המשיך אותה אוון מנסה להחניק את צחוקו אך ללא הצלחה. ״היייייי אני לא פחדנית ילדים מציקים זה לא אשמתי שראינו לפני עשר דקות סיוט ברחוב אלם. מין הסתם שאני אפחד״. אמרתי מגוננת על עצמי ״אוף אוליביה סתמי כבר, יש ילדים שמנסים לישון לעזאזל מחר יום ראשון ללימודים״, אמר קמרון אחי הקטן. ״בסדר סתום לך לישון״ אמרתי משתדלת לא לכעוס. ״אוליביה קופר זאת את?״ אמר קמרון כאשר נכנס לחדרי. ״לא זאת האחות התאומה שלי״ אמרתי צינית לחלוטין ״פשוט אוליביה הרגילה הייתה ממזמן כבר מרביצה לי או שאת סתם מפחדת ממני?״ המשיך קמרון להתגרות בי.. ״חחחחחחח זה בגלל שהיא כל כך מתרגשת לראות את אהובה״ אמר אוון. ״אהובי?״ אמרתי מנסה להבין למה הם התכוונו ״הם מתכוונים ללוקאס״ המשיך קמרון.. ״איכס לוקאס יותר מגעיל מקמרון ותאמינו לי שאין כאלה״ אמרתי לקמרון ״ותפסיק להכניס אותו לכל חור כולם יודעים שאני שונאת אותו. אני אהרוג אותך!״
המשכתי והסתכלתי אל עבר קמרון שכבר התחיל לצחוק  ״פשוט לא היום״ אמרתי מתחילה לצחוק. לקמרון היה שיער שחור בהיר ועיניים חומות בהירות. הוא אמנם נשמע ילד רגיל אבל תאמינו לי שהילד הזה רק בכיתה ח ובחיי שכל הבנות רוצות אותו. אני והוא אחים טובים הוא מספר לי הכל וגם אני. אבל הוא פשוט ילד בלתי נסבל בחצי מהזמן ״מצחיקה״ אמר קמרון בחיוך ״לך לישון כבר.. מאוחר״ אמרתי לקמרון בניסיון להכניס אותו למיטתו ״השעה אחד עשרה. זה לא מאוחר בכלל!״ אמר קמרון מזיף את פניו. ״לפני שנייה נזפת בי שאתה עייף.. נו קמרון..״ אמרתי ״אם אמא תגלה שלא הלכת לישון היא תהרוג אותי״. המשכתי ״נו ומה רע בזה״ אמר קמרון בזמן שאלי ואוון משתדלים לא לצחוק.. ״אח שלך טוב״ אמר אוון צוחק בזמן שהוא נותן לו כיף ״אוף לעזאזל אתם שני ילדים קטנים״ אמרתי מיואשת ואליזבת רק צחקה. ״בסדר אני הולך לישון״ אמר קמרון לאחר כמה דקות שהוא ואוון דיברו, באמת שלפעמים אני בטוחה שאוון הוא בן 14 והוא סתם עובד עלינו שהוא בן 16. ״יופי קמ, נדבר מחר״ אמרתי נושקת ללחי שלו ״את יודעת שאני אוהב  אותך נכון?״ אמר קמרון ״נו ברור מי כבר לא יכול לאהוב אותי..״ אמרתי מחייכת והוא רק חייך והלך לעבר מיטתו. ״איזה כיף מחר נראה את לוקאס..״ אמר אוון מזייף חיוך ״אני שונאת אותו אני פשוט שונאת את הילד הזה״ אמרתי, החבורה שלי של אוון ואליזבת מפגינה את חוסר הביטחון שלה בקלות. אמנם גם אני חסרת ביטחון שלא תבינו לא נכון.. העניין הוא שעם לוקאס זה שונה לגמרי! לידו אני עם הכי ביטחון כי ביננו.. מגיע לו שיצאו עליו.. לוקאס רואה בחבורה שלנו קורבנות, הילד הזה מתלהב מעצמו יותר מידי.. האגו שלו נוגע ביד של אלוהים, בחיי.. אני בטוחה שהוא חושב שהוא אלוהים. הוא ילד סטוציונר, הוא אידיוט והוא מפגר.
לא, לא היינו ביחד או משהו שהשינאה בינינו כל כך מבעבעת, אבל בואו נגיד שאם יביאו לי אקדח ויגידו לי שאני יכולה להרוג את לוקאס מורגן הייתי עושה את זה בשמחה גם אם זה אומר שאני אשב למאסר עולם! ״חחחחחח״ צחק אוון. ״מה מצחיק?״ אמרתי. ״זה מדהים שכל פעם שאני רק אגיד לוקאס הדם שלך יהפוך לחם בין רגע.. ״אויש סתמו כולנו שונאים אותו זה לא רק אני!״ אמרתי כועסת. ״בזה את צודקת״ קרץ אליי אוון ״יאללה אולי אנחנו הולכים.. הרי מחר בית ספר ואני צריכה לקום מוקדם כי אני פשוט חייבת להתייפות לפאקינג לוקאס מורגן״. אמרה אליזבת כשהיא מחקה את מדיסון, מדיסון... נכון בכל סרט קומדיות נעורים רומנטיות יש את הילדה הכלבה הזאת? שעושה דברים נוראים, נמרחת על בנים, מתלבשת חשוף.. נו גם זאתי שצוחקת על חצי מהעולם? בדיוק כזאת יש בבית ספר שלנו. זאת פשוט השטן בשם מדיסון! כשהייתי רואה את הסרטי קומדיות נעורים רומנטיות, ואגב.. זה רק היה רק בגלל אליזבת כן? כי אם הייתם שואלים אותי אני אשמח לראות סרט אימה מפחיד על רציחות.. ודם.. מאשר על בולשיט של אהבה. הוא רוצה אותה היא לא רוצה אותו היא רוצה אותו הם ביחד היא נפגעת ונפרדת ממנו והוא עושה הכל.... כדי להחזיר אותה אליו.. כל הבולשיט הזה לא נכון במציאות וזו אחת הסיבות שאני ילדה יחסית קרה ואני נפתחת ואוהבת רק את אלה שעושים לי טוב פעם הייתי אוהבת את כולם וזה סתם פגע בי, הייתי בטוחה שאיזה יום אני אהיה מסרט קומדיה רומנטית, אבל איכשהו תמיד נכנסתי לסרט קומדיה הרומנטית הזה שהסוף שלו הוא לא טוב והוא רק בדיוק כמו שבמציאות. אהבה זה חרא. אף אחד לא באמת ילחם עליי ויעשה הכל כדי שאני אהיה שלו.. ״חחחחחח ביי אלי, ביי אוון, נפגש מחר״ אמרתי כאשר ליוויתי אותם לדלת כאשר הגעתי לחדרי נכנסתי למקלחת- שיצאתי בחנתי את הבואה שלי במראה ״אלוהים למה אני לא יכולה להיות יפה כמו אליזבת? למה אני צריכה להיות כזאת מכוערת״ אמרתי כמעט ולעצמי עיניי היו אפורות-ירוקות וגדולות שמתי את משקפי הריאה שלי כדי שאני אוכל לראות מרחוק ולעזאזל אני שונאת אותם הם מכערות אותי והופכות אותי למכוערת יותר, מזל שאני צריכה לשים אותם רק לריאה מרחוק ולא כל הזמן השיער שלי היה ארוך מאד בצבע שחור פחם וחלק ככה שאת אירגוני בית הספר שלי אני מסיימת במהירות כי אני לא עסוקה באיפור או במחליק- אני לא מתאפרת- זה לא שאני חושבת שאני ילדה יפה זה פשוט.. שאיפור סתם הופך אותי למי שאני לא.. צבע עורי היה בהיר מאד לא סיד אבל בהיר שדיי הבליט את השיער השחור והארוך שלי אני ילדה נמוכה. מאד. שזה עוד חיסרון גדול בי. אני לא שמנה ולא רזה אני ממוצעת ״מה יהיה איתך אולי?״ שאלתי את עצמי מנסה למצוא תשובה לבשתי פיגמה נעימה והדלקתי את הטלוויזיה שמתי על הסדרה שאני הכי אוהבת
״זה רק אני מילקה ואתן שקרניות קטנות ויפות״ אמרתי לעצמי כאשר מילקה קפצה על מיטתי והשכבה לידי אין על הכלבה הזאת .ונרדמתי אל תוך הפרק של שקרניות קטנות ויפות. וחוזרים להצקות הרגילות על לוקאס רוגן.

האם אני באמת מכיר/ה אותך?/ סיפור אהבהWhere stories live. Discover now