Bu iki arkadaş yolculuğa çıkmak için bir araba arar ve bulurlar.Ama bu arabayı bulmak için çok uğraş vermişlerdi.Ve bu iki arkadaş yolculuğa çıkar ve yolda çok eğlenirlerken yolda iki tane kız arabayı durdurmuş ve demişler ki:
-Biz Antalya'ya gidiyoruz bizi bırakır mısınız?
Sonra iki arkadaş demiş ki:
-Tabikide bırakırız demiş.
Neyse sonra kızlar arabaya binmiş ve bir süre sonra iki arkadaşı kandırıp arabayı çalmışlar ve iki arkadaş çok sinirlenmiş.Neyse daha sonra adamlar düşünmeye başlamış ne yapsak ne yapsak diye düşünmeye başlamışlar ve ne yapacaklarını bulmuşlar.
Devamı çok yakında.
KAMU SEDANG MEMBACA
Kankalar
Acakİki kanka var ve bunlar çok iyi arkadaş.Birisinin adı Bekir birisinin adı da Umut.Bu iki arkadaş yolculuğa çıkarlar ve başlarına çok büyük bir olay gelir.İyi okumalar...
